Fallout: New Vegas, gdzie ziomy przechodzą sobie koło zwłok kumpla, którego im zabiłeś pokryjomu i mają na nie wywalone. No chyba, że w bunkrze Bractwa Stali. Tam akurat z jakiegoś powodu wiedzą, że to ty
@AbsurdalnieDlugiNick: *Maniak z maską kurczaka wbiega do pomieszczenia z pistoletem z tłumikiem i odstrzeliwuje gardło przeciwnikowi, rani gościa w kamizelce kuloodpornej i wychodzi z pomieszczenia*
A ziomek to oglądający myśli sobie "Hej Simonov, od kiedy masz tą dziurę od kuli? A nieważne, kazano mi obserwować, a nie interweniować"
*Maniak wbiega do pomieszczenia, powala mafioza pieścią a drugiemu rozpłatuje twarz kataną i wybiega*
A przeciwnik powraca do swoich obowiązków jakby nic się nie stało.
@AbsurdalnieDlugiNick: Chociaż można to wytłumaczyć że wrogowie są na ciągłym alercie tzn. spodziewają się ciebie ale dopiero wiedzą gdzie jesteś jak cię zobaczą lub usłyszą wystrzał.
No chyba że nosisz maskę jednorożca, wtedy wystrzał z dubeltówki brzmi jak powiew wiaterku.
Komentarze
Odśwież12 października 2023, 02:18
Czemu pomyślałem o paydayu mimo, że nie ma tam takich błędów ?
Odpisz
12 października 2023, 20:19
@Darwidx: właśnie dokładnie o tym samym pomyślałem
Odpisz
12 października 2023, 20:20
@Lejkonik777: Bo tam jest ten limit pagerów, że niby znikło mi 3 kolegów ? Meh, zwykły dzień w pracy.
Odpisz
12 października 2023, 14:37
W ,,Hitmanie" działa to inaczej
Odpisz
12 października 2023, 12:34
To śmieszne że kolega nagle przestaje do ciebie mówić i nic z tego sobie nierobisz
Odpisz
12 października 2023, 12:25
Assassin's creed
Odpisz
11 października 2023, 19:46
Fallout: New Vegas, gdzie ziomy przechodzą sobie koło zwłok kumpla, którego im zabiłeś pokryjomu i mają na nie wywalone. No chyba, że w bunkrze Bractwa Stali. Tam akurat z jakiegoś powodu wiedzą, że to ty
Odpisz
11 października 2023, 19:21
kocham jak w hotline miami npc na trupy nie reagują, ale na jeden wystrzał z karabina leci całe piętro
Odpisz
11 października 2023, 19:40
@AbsurdalnieDlugiNick: *Maniak z maską kurczaka wbiega do pomieszczenia z pistoletem z tłumikiem i odstrzeliwuje gardło przeciwnikowi, rani gościa w kamizelce kuloodpornej i wychodzi z pomieszczenia*
A ziomek to oglądający myśli sobie "Hej Simonov, od kiedy masz tą dziurę od kuli? A nieważne, kazano mi obserwować, a nie interweniować"
*Maniak wbiega do pomieszczenia, powala mafioza pieścią a drugiemu rozpłatuje twarz kataną i wybiega*
A przeciwnik powraca do swoich obowiązków jakby nic się nie stało.
Odpisz
11 października 2023, 19:44
@AbsurdalnieDlugiNick: Chociaż można to wytłumaczyć że wrogowie są na ciągłym alercie tzn. spodziewają się ciebie ale dopiero wiedzą gdzie jesteś jak cię zobaczą lub usłyszą wystrzał.
No chyba że nosisz maskę jednorożca, wtedy wystrzał z dubeltówki brzmi jak powiew wiaterku.
Odpisz
11 października 2023, 19:22
Tymczasem Far cry 3: "O k*rwa pół trupa, ALARMMMM!!!"
Odpisz
11 października 2023, 19:40
@Gooddude: a co ty mys zrobił jakbyś zobaczył połowę przeciętego w pół ciała?
Odpisz
11 października 2023, 19:41
@Gooddude: No po to dali mechanikę ciągnięcia przeciwnika po takedownie żeby temu zapobiec.
Odpisz
11 października 2023, 19:30
"Co o tym myślisz Maciek? O, ty też nie żyjesz. Dobra, to wracam na posterunek."
Odpisz
Edytowano - 11 października 2023, 19:23
Ja w Deus ex bardziej miałem otwarte wejścia do klimy i pudełka porzucane
Odpisz
11 października 2023, 19:23
Po pół minuty będą mieli wyj...ne
Sorry za spoiler
Odpisz