"Dziennikarze" growi kiedy doom eternal. Zawsze narzekają na trudność a potem przyznają że to ich pierwszy doom i ustawili poziom trudności na nightmare
@Paziu_WOT: Przypomnij sobie gameplay Cupheada od jednego takiego dziennikarza growego, który utknął w j...nym tutorialu przez kilka pieprzonych minut.
Poziom trudności wprowadzający nowe mechaniki, przedmioty, wrogów: ok
Poziom trudności boostujący statystyki wroga o 300% i ceny w sklepie o 500%: nie ok
Najgorzej kiedy twórcy zrobią trudny poziom na odwal i po prostu podnoszą statystyki wszystkiego. Raz mi się trafiło że podniosło to SPD i DMG przeciwnikom w niepomijalnej grywalnej cutscence. Po prostu nie mogłeś uciec i cię zabijały moby.
Ja często narzekam na balans w grach, ale dopóki to jest gra single player z wyborem poziomu trudność, to są to raczej pierdoły, na przykład że jeden rodzaj przeciwnika jest dużo silniejszy niż inny występujący na tym samym lub nawet późniejszym etapie gry albo że któraś klasa postaci ma dużo łatwiej/trudniej niż pozostałe.
Komentarze
OdświeżEdytowano - 10 kwietnia, 21:51
"Dziennikarze" growi kiedy doom eternal. Zawsze narzekają na trudność a potem przyznają że to ich pierwszy doom i ustawili poziom trudności na nightmare
Odpisz
10 kwietnia, 22:02
@Paziu_WOT: Przypomnij sobie gameplay Cupheada od jednego takiego dziennikarza growego, który utknął w j...nym tutorialu przez kilka pieprzonych minut.
Odpisz
10 kwietnia, 22:21
@Papasmerf44: tego się nie zapomina
Odpisz
Edytowano - 13 kwietnia, 20:17
@Papasmerf44: Ten sam dziennikarz wystawił Mass Effectowi słabą ocenę, bo przez całą grę nie miał pojęcia o istnieniu systemu levelowania. Serio.
Odpisz
14 kwietnia, 15:54
@Lucas42: to akurat dobra krytyka, jak rzeczywiście nie było to dobrze sygnalizowane
Odpisz
11 kwietnia, 07:37
Ja zawsze gram na Normalnym. I dobrze się bawię.
Odpisz
10 kwietnia, 21:40
Poziom trudności polega na zwiększeniu wyzwania, a nie przylepieniu bossowi ataków których nie można uniknąć i każdy z nich zabiera 1/3 hp
Odpisz
10 kwietnia, 21:31
Dwa takie same memy na głównej, huh
Odpisz
10 kwietnia, 18:10
Poziom trudności wprowadzający nowe mechaniki, przedmioty, wrogów: ok
Poziom trudności boostujący statystyki wroga o 300% i ceny w sklepie o 500%: nie ok
Odpisz
9 kwietnia, 21:45
Bo najczęściej twórcy na odpie.... robią "o no k...a podbijmy przeciwnikom statystyki oraz ilość w jakiej sie pojawią razy miliard"
Odpisz
9 kwietnia, 19:50
Ja tam staram sie na średnim czy łatwym by się przyzwyczaić. Może dla większego wyzwania daje trudny
Odpisz
9 kwietnia, 18:03
Najgorzej kiedy twórcy zrobią trudny poziom na odwal i po prostu podnoszą statystyki wszystkiego. Raz mi się trafiło że podniosło to SPD i DMG przeciwnikom w niepomijalnej grywalnej cutscence. Po prostu nie mogłeś uciec i cię zabijały moby.
Odpisz
9 kwietnia, 17:42
Ja często narzekam na balans w grach, ale dopóki to jest gra single player z wyborem poziomu trudność, to są to raczej pierdoły, na przykład że jeden rodzaj przeciwnika jest dużo silniejszy niż inny występujący na tym samym lub nawet późniejszym etapie gry albo że któraś klasa postaci ma dużo łatwiej/trudniej niż pozostałe.
Odpisz
9 kwietnia, 17:27
no akurat hard często jest sztuczny w kij na zasadzie przeciwnik ma million hp a ty dostajesz 10 milionow na morde
Odpisz
9 kwietnia, 16:50
Fani gier typu "KAIZO", kiedy ktoś w grze chce przeżyć przygodę i poznać ciekawą historię a nie expić przez milion lat i dostać po ryju:
Odpisz