Biegam wolno, a myślę jeszcze wolniej
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Rejent Milczek: Apokalipsa
Imperialny system miar be like
Gadzia propaganda na całego
Kurier śmieszek
Nawzajem
Warto szerzyć tę informację
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
OdświeżEdytowano - 1 maja 2024, 08:25
Kim są 'Kobiety Wyzwolone' i o co chodzi z używanymi kobietami
Odpisz
1 maja 2024, 08:43
@Neoneq: "kobiety wyzwolone" według nich samych są wyzwolone z tak zwanej "presji społeczenej" aby być normalną i atrakcyjną kobietą one wolą się kolczykować, tatuować, kolorować sobie włosy, być grube a nawet są takie przypadki że się nie golą...a no i jeszcze są puszczalskie
Oczywiście rzadko się zdarza aby robiły wszystkie z tych rzeczy ale jak kobieta nazywa się wyzwoloną to na spokojnie możesz zakładać że tak z dwa kryteria spełnia
A używane kobiety to kobiety r....ne
Odpisz
1 maja 2024, 08:44
@ptasznik5: czyli one 'używają' facetów
Odpisz
1 maja 2024, 08:50
@Neoneq: i tak i nie
Można wyjść z założenia że używają ich aby zaspokoić swoje zachcianki ale prawda jest taka że facet jak ma doświadczenie jest przysłowiowym "ruchaczem" to jest to dla niego dobre, dosłownie za to ma szacunek u obu płci a jeśli jest prawiczkiem to nie. U kobiet zasada jest odwrotna
Jest powiedzenie że klucz otwierający wszystkie zamki jest lepszy niż zamek otwierany przez wszystkie klucze. Oczywiście ci co chcą bronić kurestwa zawsze narzekają że jak tak można porównywać ludzi do kluczy i zamków ale sory to jest dosłownie idealne porównanie
Odpisz
1 maja 2024, 08:56
@ptasznik5: imo nie ma różnicy jakiej jesteś płci
Odpisz
1 maja 2024, 10:40
@ptasznik5: jak ołówek będzie ciągle wchodzić do temperówki to w końcu zmaleje
Jak kiełbaska będzie wchodzić komuś do ust to sama na tym ucierpi
Nie ma usprawiedliwienia dla kurestwa wśród mężczyzn.
Odpisz
1 maja 2024, 11:11
@Veeebs: Wszystko fajnie ale penis nie maleje od używania
Odpisz
1 maja 2024, 11:52
@ptasznik5: zgadza sie, tak samo wartość kobiety nie spada po uprawianiu z kims seksu
Odpisz
1 maja 2024, 11:56
@Veeebs: jako człowieka? Nie
Jako partnerki? Tak
Dosłownie kobiety zatracają umiejętność do przywiązania się emocjonalnego wraz z ilością partnerów seksualnych
Odpisz
1 maja 2024, 12:02
@ptasznik5: na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Odpisz
1 maja 2024, 12:09
@Veeebs: na szybko znalazłam ci coś takiego:
Eksperci z uniwersytetów w Utah i Oklahomie przez 18 lat badali, czy liczba partnerów seksualnych negatywnie oddziałuje na zawieranie trwałych związków w przyszłości. Przeanalizowali dane prawie 9 tys. osób i okazało się, że mnogość intymnych kontaktów może mieć wpływ na znalezienie potencjalnego kandydata lub kandydatkę, ale... nie długoterminowo. Zniechęcenie zdaje się jedynie tymczasowe i trwać przez około rok. Naukowcy twierdzą, że wpływ rozwiązłości seksualnej na wskaźnik małżeństw jest "sezonowy".
W artykule dla czasopisma "Social Science Research" naukowcy napisali: "(...) Posiadanie wielu partnerów seksualnych nie wydaje się zauważalnie wpływać na szanse na małżeństwo na dłuższą metę. (...) Kobiety z wieloma partnerami seksualnymi mają takie same szanse na ślub jak dziewice, choć nieco później”.
Poza tym jest tez teoria że kobiety z wieloma partnerami sa często bardziej "nowoczesne" i slub biorą później nie dlatego że mają problemy z przywiązaniem a dlatego że przed ślubem chcą sie rozwinąć zawodowo.
A na podstawie własnych doświadczeń i spostrzeżeń mogę rzucić teorią że kobiety przywiązują teraz większą wage do swoich partnerów, coraz lepiej idzie im rozpoznawanie tzw red flagow i z tego względu dłużej zajmuje im szukanie odpowiedniego partnera.
Odpisz
1 maja 2024, 14:46
@ptasznik5: Baza, że tak robią bo każdy może decydować o sobie we własnym zakresie dopóki innym nie szkodzi. Apropos szkodliwości lepiej wyglądać nietypowo niż naprzykład być właścicielem fabryki co wylewa tony chemii do rzeki ku chwalę niekontrolowanego kapitalizmu. Poza tym jak facet się k...i to już inaczej, co nie? A porównanie do kluczy i zamków to typowy prawacki debilizm bo oznacza, że k...ienie się jednej strony jest spoko, a innej nie. Ponadto gdyby ,,zamek" się nie otwierał to ci wszyscy r....cze-zdobywcy też nie mieliby się czym szczycić bo to działa w dwie strony.
Odpisz
1 maja 2024, 14:49
@ptasznik5: A ilość partnerów wpływa na uczucia wobec obecnego partnera wyłącznie wtedy jak ktoś patrzy na związek przez pryzmat samego seksu ale wtedy nie ma się czym chwalić, co nie?
Odpisz
Edytowano - 1 maja 2024, 16:31
@Neoneq: ło, nie było mnie trochę i sporo się tu wydarzyło
Odpisz
2 maja 2024, 01:49
@ptasznik5: Idź prawaku i nie wracaj. Nwm skąd wciąż takie myślenie, że facet ,,ruchacz" i im więcej zaliczy, tym ma większe poważanie.A kobieta jak zaliczy więcej niż jednego to dz.... i się k...i. Ludzie to nie zamki, a popęd seksualny ma większość (pominę osoby aseksualne i inne wyjątki od reguły). Jesteśmy zwierzętami i mamy swoje potrzeby fizjologiczne. Jedni maja większe libido, a inni mniejsze. Libido zależy od wieku, stanu zdrowia, płci, żywienia, czynników zewnętrznych jak stres, itp. Nie chce usprawiedliwiać ,,kobiet wyzwolonych" bo nie podoba mi się wytatulowane ciało i zielone włosy. Ale samą idee chwalę. Mówiąc o wyzwoleniu, nie mam na myśli r....nia na trzy baty, cidziennie, bo można, ale o równości w dążeniu do przyjemności. ,,Wyzwolenie " powinno być rozumiane jako prawo do czegoś, a nie przyzwolenie na wszystko
Odpisz
2 maja 2024, 01:51
@ptasznik5: Hmmm też by mi znikła zdolność to emocjonalnego przywiązania jakby mnie każdy kolejny facet po lorychaniu zostawiał. A tak serio, a co z emocjonalnym przywiązaniem u mężczyzn? Po zaliczeniu x panienek będzie tak samo przywiązany do panienki x+1?
Odpisz
2 maja 2024, 01:53
@Veeebs: Racja. Nikt raczej od razu nie ślubuje wiecznej miłości do kogoś. Trzeba uważać do kogo się przywiązujemy bo można na tym stracić
Odpisz
2 maja 2024, 01:55
@hyena11: Popieram
Odpisz
2 maja 2024, 14:43
@ptasznik5: japie....e nie czytam tego
A do wszystkich oburzonych pań
Moje stwierdzenia są bazowane na badaniach a to że wy tak nie czujecie to gratuluję oznacza to że nie macie dużego przebiegu 👍
Odpisz
2 maja 2024, 14:45
@ptasznik5: poproszę link do badań
Odpisz
2 maja 2024, 15:01
@Neoneq: em.....masz w innym komentarzu xd
Odpisz
2 maja 2024, 15:02
@ptasznik5: widzę
nie chce miś ie tego czytać
po prostu jak mówisz o badaniach to musisz je podać by nie było że z dupy
Odpisz
2 maja 2024, 15:03
@ptasznik5: Za to my ci nie mamy czego gratulować bo nie dość, że w związkach najwyraźniej widzisz sam seks to jeszcze nie jesteś wystarczająco odporny by przeczytać czyjś argument do końca.
Odpisz
2 maja 2024, 15:08
@hyena11: zasrałyście mnie 3 ściankami tekstu, mam lepsze rzeczy do roboty niż kłócić się z osobami które i tak nie zrozumieją bo automatycznie są uprzedzone do tego co mówię bo odbierają to jako atak
Odpisz
2 maja 2024, 15:23
@AskanokoNeko: Mężczyźni i kobiety różnią się czymś więcej niż masą mięśniową i narządami rozrodczymi, nasze mózgi są inaczej skonstruowane, inaczej odczuwamy emocje inną mamy gospodarkę chormonalną i inne role w społeczeństwie inaczej nawet sobie z stresem radzimy
Co za tym idzie tak, ta zasada nie tyczy się mężczyzn bo my jesteśmy zaprogramowani do tego aby jak najbardziej "rozrzucić nasze geny" czyli najzwyczajniej w świecie zapłodnić dużo kobiet i zgadnijcie co? Jesteśmy do tego przystosowani biologicznie orgazm jest możliwy kilka razy dziennie kilkadziesiąt nawet jak ktoś się postara. Bo my możemy totalnie bez emocji to robić jak najzwyklejszą czynność mechaniczną typu: ściskanie ręki aby wyzwolić się z napięcia seksualnego. Oczywiście żeby nie było to że mamy taką funkcjonalność nie oznacza że jest ona zasadą bo facet może wyr..... 100 panienek z samej chęci tylko aby potem wrócić do tej jednej przy której nie tylko mu "pała staje" ale też i serce zaczyna grać kankana
Jedyne co się może stać to że ego mu wywali do stratosfery
Odpisz
2 maja 2024, 15:36
@ptasznik5: Zasrałeś to się ty, bo zacząłeś być teraz chamski jako pierwszy, co ja odbieram, że ci już żyłka pękła. Ja twoje argumenty rozumiem ale zmierzam do tego, że jeśli coś szkodzi pewnej tylko grupie osób w jakiś sposób to nie ma sensu by przywalać się do tych, na których to wrażenia nie robi. Zaś czy ty rozumiesz nasze argumenty to bym nie powiedziała. Nie dziw się, że dostajesz kolejne wiadomości jak sam teraz wznowiłeś dyskusję. I masz rację, idź zajmij się czymś lepszym niż traktowaniem własnej tylko strony jako tej co wolno więcej.
Odpisz
3 maja 2024, 12:55
@ptasznik5: Dalej usprawiedliwiaj k...ienie się mężczyzn. No tak, niech chodzą sobie na panienki no maja fi*ta, ale jak sie zabawią to (jak im się zechce) wrócą do ,,tej jednej". Może i płcie się różnią, ale wszyscy jesteśmy ludźmi. Każdy jest zdolny do przywiązania. Wiesz dlaczego facet (nie mówię o gwiazdach porno, albo typach łykających wiagrę jak tiktaki) są zdolni do jednego lub dwóch strzałów dziennie? Żeby się k...a nie zar.....i na śmierć. Czemu kobieta może kilkanaście razy dziennie? Hmmmm?
Jeśli ktoś jest w stanie r....ć bez emocji, pokazuje to tylko jakim dupkiem jest i że zależy mu tylko na jednym.
Odpisz
3 maja 2024, 12:56
@ptasznik5: O to teraz jak laska nie ma przebiegu to źle? A jak ma? To jeszcze gorzej?
Odpisz
3 maja 2024, 12:58
@ptasznik5: A teraz wybacz, idę powiedzieć mojej siostrze i jej facetowi, że maja zmienić życie rodzinne. Ona na do garów (rola społeczna) , a on na panienki (bo facet).
Odpisz
3 maja 2024, 15:26
@Neoneq:
Odpisz
3 maja 2024, 16:33
@ptasznik5: ale wiesz ze kobiety też mogą mieć orgazm kilka razy dziennie i uprawiać seks bez emocji?
Wszystko co opisujesz to k...ienie sie, nie ma znaczenia czy robią to faceci czy mężczyźni ale ubzdurales sobie ze jak ktos ma penisa to zasługuje na lepsze traktowanie. I z takim myśleniem na pewno nie uda ci sie nabic duzego "przebiegu"
Odpisz
3 maja 2024, 18:12
@Veeebs: jakby kobiety nie mogły uprawiać seksu bez emocji to żeńska prostytucja by nie istniała...
a przynajmniej w historii by tak nie była znana
(wiadomo, że z tym różnie bo i były - nadal są - te zmuszane, ale istnieją również które po prostu traktują to jako sposób na życie)
od siebie dodam, że jak miałbym wybierać (na partnerkę) między kobietą z "mniejszym przebiegiem" a większym, to raczej wybrałbym tą z mniejszym
na co jest potwierdzenie w ogólnych ocenach - że dla płci męskiej są bardziej atrakcyjne (i uważane za bardziej reliable) te z mniejszym
jednak przy przygodach "na jedną noc" się pewnie patrzy na inne cechy
Jak to odczuwają kobiety nie jestem w stanie stwierdzić, ale opierając się na stereotypach można dojść do podobnego wniosku co Ptasznik
Jednak, mimo tego, że stereotypy wiadomo - skądś się wywodzą, doszło do wielu zmian kulturowych na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat, więc jest znaczna szansa, że ten stereotyp nie ma dzisiaj potwierdzenia
ja wychodzę z założenia, że należy odzwierciedlać samemu to co się zamierza oczekiwać od partnera/ki w przyszłości
Odpisz
3 maja 2024, 18:33
@piotrkacz: generalnie raczej sie zgadzam ale od siebie moge dodać że wybierając partnerke warto sie raczej skupić na jej charakterze
Po pierwsze ludzie raczej nie mają wypisane na czole z iloma osobami spaly a po drugie moze być jakis niezbyt pozytywny powód dlaczego ta dziewczyna miala mało partnerów
Po prostu nie warto generalizować, można mieć duży body count przez latwe przywiązywanie sie albo naiwność, niekoniecznie przez samą chec grzmocenia
Odpisz
3 maja 2024, 18:54
@Veeebs: zapomnialem dodać założenia, niemożliwego do spelnienia irl, zakładamy że oba whbory poza tą jedną rzeczą są z grubsza takie same
Odpisz
3 maja 2024, 21:51
@piotrkacz: Jaki masz przebieg? Jak nie jesteś prawiczkiem to won bo JA WYBIERAM SAME DZIEWICE MMMMMM YES A tak serio. Nie zesraj się, ale meska prostytucja też istnieje. A wiesz dlaczego jest mniej popularna? Bo facet woli grzmocic laskę, a nie drugiego faceta, więc męskie dz.... nie mają wzięcia. I dla tych facetów to też jest FORMA ZAROBKU! Błagam...mamy dwudziesty pierwszy wiek. Jeszcze mi powiedz, że chodzisz do zielarza i do wróżki, a czarny kot przynosi Ci pecha. Kobieta to nie samochód. Dlaczego negatywnie oceniamy laski z większą ilością facetów? Tak samo ja mogę powiedzieć, że nie leży mi by ,,kierowca " jeździł dużą liczną samochodów. Stereotypy biorą się z niewiedzy i uprzedzeń. Czy chodzi o to, że faceci boją się lasek z doświadczeniami, bo mogą nie sprostać ich wymaganiom? W końcu dziewica niewiele widziała. Zadowoli się tym co ma. A teraz dajcie mi męskie dziewice! Takie niewinne i czyste!
Odpisz
Edytowano - 3 maja 2024, 23:27
@AskanokoNeko: 1. primo, nie podam "przebiegu" - czemu? bo stwierdzisz, że za niski i nie powinienem się wgl wypowiadać - ale same przeżycia w danej sferze nie ustalają oczekiwań, ma się jakieś już wcześniej
2. NIE napisałem że męska prostytucja NIE istnieje - wspomniałem żeńską jak kontrargument do zdania ptasznika i poparcie twierdzenia Veebs
nie czułem potrzeby wspominania męskiej, bo nie nazwałem wszystkich kobiet "krwami", tylko stwierdziłem że zjawisko występuje
nie oceniłem - wspomniałem istnienie zjawiska i wniosek jaki nasuwa
3. jeżdżenie u kierowcy dużą liczbą samochodów to nie do końca to samo co seks z różnymi partnerami/partnerkami
4. " Stereotypy biorą się z niewiedzy i uprzedzeń" - akurat ten stereotyp można łatwo wytłumaczyć skąd się bierze
w naszej kulturze co się przyjęło/co jest częstsze - kobieta się stara o faceta? czy w drugą stronę?
wytłumaczenie pochodzenia stereotypu, prosz
jak wyżej napisałem - uważam go za nieprawdziwy, a przynajmniej zdecydowanie większa część kobiet się pewnie w niego nie wpisuje
5. wydawało mi się, że moja wypowiedź jest w miarę neutralna emocjonalnie, podasz co Ciebie tak uderzyło że odebrałaś to jako "atak"? (na to wskazuje w mojej opinii styl Twojej wypowiedzi, taka informacja przyda mi się może w kolejnych wypowiedziach)
6. Napisałaś jakby tylko faceci korzystali z prostytucji - I mean daje to tak jakby "+" do twierdzenia Ptasznika
tylko że to też nieprawda, chociaż skala jest mniejsza przez rzecz którą wspomniałem w punkcie 4 - kto się stara o kogo? a przynajmniej jak jest nam to wpajane, a przez to że jest to wpajane od dzieciństwa, to nadal znaczna część ludzi działa według tego schematu
kobieta średniej urody ma większe szanse na "przygodę" niż facet średniej urody (pomijam prostytucję + mogę się odnieść np. do badań z Tindera jak z podziałem na płeć się preferencje układają - tu jest symulacja https://www.youtube.com/watch?v=x3lypVnJ0HM - w opisie filmu masz link do źródeł)
dowód anegdotyczny (nie ma wymiernej wartości) - nigdy nie widziałem aby kobieta "podbijała" do faceta, zawsze widzę w drugą stronę
Odpisz
4 maja 2024, 00:57
@piotrkacz:
1. Tylko mały przebieg! Inaczej to dz....! (nie, no żart to był. każdy ma prawo decydować ile, z kim, jak i gdzie. robie sobie jaja z twierdzenia, że kobieta dobra to nieużywana) Idąc tym tropem, nie powinnam się wypowiadać bo postyluję dożywotnią czystość (taka forma wolności. dla jednych wolność to dragi i seks, to trza być innym niz inni )
2.Z prostytutek częściej korzystają mężczyźni (SEGZ BEZ EMOCJI I PRZYEIAZANIA OMG), czyli twierdzenie, że kobiety tracą zdolności do przywiązania jest głupie i z dupy.
3. Jak się taki debil kierowca przyzwyczai do BMW to za chiny nie ogarnie jak jeździć toyotą. Mo będzie napieprzał wajchą jak szalony. Poza tym jak tak jeździ to się ubrudzić może i jakiś syf w nowym samochodzie zostawić. (nowy oznacza nowy dla niego, a nie nieużywany)
4.Ale to prawda. Większość stereotypów to niewiedza i strach. Ten wziął się po części z religii. Jestem w trakcie lektury o tym skąd wzięły się ,,role społeczne ". Przy następnym memie (jak doczytam, bo teraz średnio czas mam) użyje tego jako argumentu. I uwaga! Kobieta też może starać się o mężczyznę. Ile to siem nachodziła by mego ziemniaka poderwać. Ileż to debilnych żartów nie opowiedziałam i ileż to razy mu kwiatka dawałam, by na randkę poszedł to nie zliczę.
5. Jako że jestem z tych co lubią się pokłócić i iść na pięści to był to dla mnie atak. Może jestem
przewrażliwiona, ale obchodzi mnie to jak postrzegane są kobiety, a jak mężczyźni. Dla mnie nie ma różnicy (oprócz biologicznych itp.). Po prostu uważam, że takie twierdzenia panowały w czasach naszych babć. Nie mówię, że frywolność jest dobra, bo nie jest. Każdy ma prawo jednak decydować o swoim ciele. Nie chce by ktoś był piętnowany za to, że miał 10 partnerów seksualnych. Przy czym, hejt na kobiety jest większy. Nikt nie pogardza mężczyzną, co przeleciał 10 lasek. Już nie mogę się doczekać kolejnej dyskusji (kocham takie wywody, bo lubię słuchać ludzi o innych poglądach niż moje)
6. Większość z ludzi co korzystają z prostytucji to mężczyźni, co (nie chodzi mi o ,,rozsyłanie genów") dowodzi, że uprawiają seks bez EMOCJI I PRZYWIĄZANIA o który oskarża się kobiety z wieloma partnerami na koncie.
Odpisz
4 maja 2024, 06:36
@AskanokoNeko: 1. Ogółem mam 0
Jednak od partnerki, jeżeli znalazłbym obecnie, czyli rowniez biorąc pod uwage wiek, oczekiwałbym że miałaby max 1-2 więcej
A sam jakoś bardziej nigdy nie byłem zainteresowany przygodnym, mi chodzi o relację w pierwszej kolejności
2 i 6. Skupiasz się na innej rzeczy niż ta którą uważałem za ważniejszą w wypowiedzi
Statement ptasznika był taki, że kkobiety NIE mogą uprawiać seksu bez emocji, że jest to dla nich niemożliwe
To obalałem, dla obu płci jest to możliwe, co nie znaczy że w jakiejś z nich jest standardem
4. Nie powiedziałem, że nie może
A teraz policz ile Twoich koleżanek zrobiło podobnie, a ilu kolegów?
Ty się wyłamałaś, ale mówię serio, że ja nie widziałem ani jednej koleżanki co by się w ten sposób "wyłamała"
I pochodzenie tego stereotypu, religia pewnie miała na to wpływ, nie mowie że nie, ale nie jest jedynym czynnikiem
5. Roznice są, role społeczne nadal są przydzielane i się to nie zmieni jakoś bardzo, jedynie mogą się zmieniać
Odpisz
4 maja 2024, 09:29
@piotrkacz: 1. Jeśli bardziej zależy ci na relacjach/emocjach to pokazuje, że jesteś: dobrze wychowany, szanujesz drugą osobę, znasz wartosć swoją i innych, nie jesteś powierzchowny, jesteś jednym z nielicznych facetów, którzy myślą mózgiem. Szanuję takie postępowanie i popieram.
2. Wkurzyło mnie to, że ptasznik podawał argumenty stawiające kobiety w pozycji ,,to mój 10 facet. nie przywiązuję się" (hipetbolozacja by podkreślić idiotyzm)
4. Przebywam od zawsze w środowisku, które uważa, że każdy jest równy. Zostałam wychowana by walczyć o swoje i nie bać się próbować. Więc dla mnie takie wyjście z formy ,,damy do zdobycia" było konieczne. Wiele z moich koleżanek podobnie musiało wyjść z tej formy. Dwie starsze znajome nawet się oświadczyły. Po prosty uważam, że jeśli kogoś lubisz, to nie czekaj, ale działaj by potem nie siedzieć i nie smutać, że przepadło.
5. Tu się niestety zgodzę. Choć zauważam dużą zmianę w myśleniu ludzi w wieku 20-30 lat. Ale to zależy od środowiska i wychowania. O ile nadal natrafiam na przypadki, kiedy kobieta chce być ,,domowa" (znamnkedna taką osobę), to reszta stwierdza, że pół na pół, jeśli chodzi o typowe obowiązki.
Odpisz
4 maja 2024, 10:28
@AskanokoNeko: podasz jaki tytuł książki o rolach społecznych? Chętnie poczytam
Odpisz
4 maja 2024, 11:04
@AskanokoNeko: 2. po pewnym etapie to może działać niezależnie od płci
ale to jest indywidualna kwestia jednostek
4. właśnie też niby zostałem wychowany w podobnym środowisku, jednak część podziałów została zachowana u mnie w rodzinie (mówię o rodzicach), a to z prostego względu, że czego innego się nauczyli w młodości
a sam miałem pewne doświadczenie z tinderem też i stwierdzam, że te dziewczyny na nim z którymi miałem okazję "popisać" to dno - zero starania się na utrzymanie konwersacji
irl czasem się zdażyło do jakiejś podejść i wtedy to też inaczej wyglądało, ale tak, to zawsze ja musiałem podchodzic, bo nie jestem z top 15%
5. ja spotkałem nawet przypadek odwrotny, że to facet chciał zostać "kurem domowym"
I mean, w żadną stronę ta droga nie jest zła, to niech będzie indywidualna decyzja każdej z osób
Odpisz
4 maja 2024, 13:03
@Swiszczygiella: 1. Teoria klasy próżniaczej T. Veblen
2. Relacje społeczne i role społeczne
Autor: Florian Znaniecki (tej jeszcze nie dotknęłam )
Odpisz
2 maja 2024, 15:00
@Neoneq: https://twitter.com/FedPostRedacted/status/1098395325574926336
Tutaj masz badania
https://youtube.com/shorts/N050e2a1YyI?si=pfiSi6ee-IdU-Jn4
A tutaj masz shortsa którego autor ma wiedzę eskpercką na tematy relacji damsko-męskich i on wyjaśnia wiedzę po Polsku z tych anglo-języcznych badań
https://ifstudies.org/blog/counterintuitive-trends-in-the-link-between-premarital-sex-and-marital-stability
A na samym dole inne badania nawet rozszerzone bo z tego co ja tam widziałem to uwzględniają też chodzenie par do kościoła, wstawiam je aby nie było zaraz że "hurr durr badania z twittera"
Odpisz
2 maja 2024, 15:07
@ptasznik5: Częste przygody mogą sprawić, że człowiek stanie się mniej wrażliwy na takie rzeczy ale w związku liczą się też emocje niepochodzące z seksu, wzajemne poleganie na sobie, lojalność itp. To, że ktoś nie przeżywa tego jak pierwszego razu, nie oznacza, że jego związek ma się mieć gorzej tylko dlatego. A i nie odpowiedziałeś na pytanie Asaki.
Odpisz
2 maja 2024, 15:08
@ptasznik5: Częste przygody mogą sprawić, że człowiek stanie się mniej wrażliwy na takie rzeczy ale w związku liczą się też emocje niepochodzące z seksu, wzajemne poleganie na sobie, lojalność itp. To, że ktoś nie przeżywa tego jak pierwszego razu, nie oznacza, że jego związek ma się mieć gorzej tylko dlatego. A i nie odpowiedziałeś na pytanie Asaki.
Odpisz
3 maja 2024, 13:00
@hyena11: Popieram. Związek to nie tylko seks. Są jeszcze emocje. To że się miało kilku partnerów, nie oznacza, że przywiązanie do obecnego nie istnieje.
Odpisz
Edytowano - 3 maja 2024, 13:06
@AskanokoNeko: Dokładnie, a co do osób którym seks potrafi rozwalić relację to one mają problem ze sobą, a nie, że samo współżycie jest problemem.
Odpisz
3 maja 2024, 13:13
@hyena11: Totalnie zapomniałam o takich osobach. Przecież jest tyle par, które rozstają się z powodu seksu. Różnice charakterów itp. A są przecież jeszcze osoby aseksualne i impotenci. I mogą być w związkach.
Odpisz
3 maja 2024, 13:24
@ptasznik5: Twitter serio? Po drugie czemu badania z linku trzeciego dotyczą kobiet? Tylko? Po trzecie, jak kobieta jest początkująca w relacjach i ma pierwszego partnera to jest bardzo przywiązana. Ale jak ją typ rzuci lub sama odejdzie zdaje sobie sprawę, że są inne opcje. Więc jest drugi. I znów jest jeszcze bardziej przywiązana. Po pierwszym kobiety boja sie, że nikogo nie znajdą, więc na siłę mogą zostawać z chłopem nawet jak jest red flagiem. I cyk. Mala liczba rozwodów. Kobiety z wieloma partnerami mają większe doświadczenie w mówieniu,,nie. spadaj" jak typ to red flag. I dlatego więcej rozwodów. Potem mogą znaleźć największą perełkę wśród mężczyzn i to z nim zostać.
I tu przychodzę ja. JA CHCĘ DZIEWICZEGO mężczyznę bo się ze mną nie rozwiedzie! (bo będzie się bał, ze zostanie sam nawet hak jestem red flagiem). Idę zerwać z mym chłopakiem, bo miał 3 laski przede mną! Na pewno nie jest przywiązany!
Odpisz
3 maja 2024, 15:25
@ptasznik5:
Odpisz
1 maja 2024, 08:28
Zastanawia mnie co by było gdyby przekabacić policję pilnującą pochodów żeby w jednym miejscu odbyły się manifest kobiet wyzwolonych, pochód jakiegoś zakonu, marsz LGTV oraz jakaś parada narodowościowa.
Odpisz
1 maja 2024, 09:36
@gruby_wieprz:
Odpisz
1 maja 2024, 14:19
@gruby_wieprz: piękny koncept
Odpisz