Materiał znajduje się w poczekalni. Poczekalnia to miejsce, do którego użytkownicy zgłaszają treści. W poczekalni mogą znajdować się treści, które nie zostały jeszcze sprawdzone przez administrację serwisu. Przy treściach z poczekalni nie pokazujemy reklam zewnętrzych reklamodawców.
Komentarze
Odśwież6 maja, 18:56
Tak se zwiedzam różne profile na jeja, że mam wrażenie iż większość jejaków niepowinni w ogóle istnieć
Niektórzy jejacy trzymają się życia tu jak gówno podeszwy
Odpisz
6 maja, 19:05
@Poltergeist: już prawie byłem niemiły, ale nie będę
chcą tutaj być, w większości nikomu nie wadzą, to w czym problem?
Odpisz
6 maja, 19:07
@piotrkacz: chyba nie zrozumiałeś tego nawiązania
Odpisz
6 maja, 19:08
@Poltergeist: Nie będe zaprzeczał że tak jest bo tak jest w niektórych przypadkach(w tym po części ja tak mam)ale co ci to przeszkadza?
Odpisz
6 maja, 19:13
@Dyzer: hmmm po prostu przeszkadzami to
Odpisz
6 maja, 19:16
@Poltergeist: Understable have a great day
Odpisz
6 maja, 19:19
@Dyzer: coś obawiam się, że piotrkacz nie zromiał o co mi chodzi, szkoda
Odpisz
6 maja, 19:20
@Poltergeist: może nie, może tak, może Ty nie zrozumiałeś do końca o co mi chodziło
jak chcesz możesz wytłumaczyć
Odpisz
6 maja, 19:22
@piotrkacz: ooo wreszcie doczekałem momentu, kiedy ty jesteś niemiły delikatnie
Odpisz
6 maja, 19:27
@Poltergeist: nie zależy mi po prostu aby Ciebie zantygonizować (takie słowo istnieje? wtf?)
Odpisz
6 maja, 19:30
@piotrkacz: hmmm wolę, żebyś był szczery
Odpisz
6 maja, 19:37
@Poltergeist: szczery? jestem
jednak niezawsze mówię wszystko
ale jak chcesz, to masz
pierwszy kom miał na celu zachęcić Ciebie do refleksji czy sam nie jesteś takim użytkownikiem
Nic poza tym, sam się zastanawiam czy jestem takim przez Twój
Odpisz
6 maja, 19:42
@piotrkacz: akurat to stwierdzenie i refleksja
Jestem użytkownikiem typu "sam bym się skreślił grubą linią gdyby miał coś"
Odpisz
8 maja, 18:01
@Poltergeist: Piotrkacz jest szczery tylko do mnie jak się wkurzy. Znaczy są to rzeczy, które on szczerze myśli bo prawdą nie są, zwłaszcza te nazwy z internetu którymi mnie lubi w dyskusjach obrzucać.
Odpisz
8 maja, 18:11
@hyena11: i gdzie tu szacunek i kultura do drugiej osoby?
Pie....ić każdy może
Odpisz
8 maja, 18:16
@Poltergeist: Niektórzy lubią się kreować na osoby miłe ale prawda jest taka, że ktoś z takich pierwszy zwoła tłum by się z ciebie ponabijać i jeszcze po swoich słowach przyjdzie się wypłakać do kolegów i koleżanek. Ja na przykład nie jestem święta ale przynajmniej nie próbuję udawać lepszej niż jestem.
Odpisz
8 maja, 18:19
@hyena11: to nie są ludzie to pasożyty
Odpisz
8 maja, 18:26
@Poltergeist: Cóż nie chciałabym traktować ich z jeszcze mniejszym szacunkiem niż oni innych ale na moją obronę też nie zasłużyli więc to zostawię jak jest. I wszyscy mam nadzieję zadowoleni.
Odpisz
8 maja, 18:28
@hyena11: czasami na takie szczury trzeba polować pałką
Odpisz
8 maja, 18:32
@Poltergeist: Nie no, jestem dobrej myśli, że faktycznie któregoś dnia zaczną zachowywać się według tego co głoszą. Inaczej będą zamykać się w bańce swojej domniemanej nieomylności.
Odpisz
8 maja, 18:36
@hyena11: jak przy oblężeniu Stalingradu nie licz na cud
Odpisz
8 maja, 18:37
@Poltergeist: Ech, chyba masz rację.
Odpisz
8 maja, 18:53
@piotrkacz: no i hyena włączyła się specjalnie po to żeby mnie poobrażać, bo wg niej nie jestem miły, bo nie jestem w stosunku do osoby co mi zaszła za skórę i do której mam negatywne podejście
do Poltergeista mi się waha między negatywnym a neutralnym po tym jak zaczął nagle Gooddude'a obrażać
"Piotrkacz jest szczery tylko do mnie jak się wkurzy."
zastanawia mnie twoje przekonanie o swojej wyjątkowości
"i gdzie tu szacunek i kultura do drugiej osoby?
Pie....ić każdy może"
też przyznam, że dawno u hyeny nie widziałem
Odpisz
8 maja, 19:01
@piotrkacz: xd
Odpisz
8 maja, 19:10
@Poltergeist: @piotrkacz: Bo wcale mi nie obrabiałeś dupy pod pogadajcem Artura.
Odpisz
8 maja, 19:13
@piotrkacz: maybe that happened, to może tak
ale serio rozp*erdoliłaś mi humor tym swoim głupim uporem
a no i podałem źródło, więc obrabianie też nie do końca, mieli całą sytuację do zajrzenia
Odpisz
8 maja, 19:35
@piotrkacz: a samo "obrabianie dupy" to sformułowanie ciut na wyrost
podałem właściwie sytuację jak wyglądała - jak co możesz sobie zweryfikować
Odpisz
8 maja, 20:09
@hyena11: @piotrkacz: Cenię sobie wzajemność zarówno wobec gestów pozytywnych jak i negatywnych więc możesz się we mnie przyglądać jak w lustrze.
Właśnie ten link był tym gorszy bo wyglądało to jakbyś ściągnął gapiów w stylu ,,ej patrzcie jak się napi...alają", a ja, choć nie zamierzam się kryć z tym co piszę to nie chcę by ludzie, którzy nie byli przy sytuacji od początku mieli darmowe igrzyska moim kosztem. Nie dałam linku więc to o tyle było lepsze dla ciebie, że ja przynajmniej nie zrobiłam z tego widowiska.
Do drugiego komentarza: och, doprawdy? Jak ja tak zrobiłam to usłyszałam więcej niż raz, że manipuluję.
Odpisz
Edytowano - 8 maja, 21:18
@piotrkacz: a dawałaś możliwość weryfikacji?
bo coś tego nie kojarzę
- link był w celu, żeby każdy bardziej zainteresowany mógł zweryfikować
nie dałaś linku bo nie miałaś? nie mogłaś?
czy dlatego że właśnie nie chciałaś? czemu mam wrażenie, że raczej nie miałaś
sam też nie mogłem tego zweryfikować, a pamiętałem inaczej niż to przedstawiłaś
" Cenię sobie wzajemność zarówno wobec gestów pozytywnych jak i negatywnych więc możesz się we mnie przyglądać jak w lustrze."
dobrze, że we mnie widzisz odbicie swoich zachowań, a przynajmniej ich części
bo nie zamierzam stawać się twoją kopią
Odpisz
8 maja, 21:30
@piotrkacz: o Jezu, co to za wyznania xd
Odpisz
8 maja, 23:44
@Poltergeist: @piotrkacz: Przeczytaj ze zrozumieniem co napisałam, a dostaniesz odpowiedź na swoje pytanie.
Czy ty właśnie powtórzyłeś niemal słowo w słowo to co powiedziałam ale w drugą stronę? Byś się chociaż wysilił jak chcesz zrobić na kimś wrażenie bo zachowałeś się właśnie jak MłodyKamil co tylko potwierdza moją opinię o tobie, że jesteś osobą niehonorową i potrafiącą iść wyłącznie po najniższej linii oporu. xd
Odpisz
8 maja, 23:46
@hyena11: dobrze powiedziałaś
Odpisz
8 maja, 23:49
@Poltergeist: Dzięki, wiem.
Odpisz
Edytowano - 8 maja, 23:54
@piotrkacz: nie, zacytowałem ciebie i użyłem dodałem coś od siebie
czemu mam wrażenie, że to podobna sytuacja jak prosiłem o wskazanie tłumaczenia Biblii z którego korzystasz?
to może podeślesz te linki?
bo tak to wygląda - mówisz: "mam dowód, ale go nie pokażę"
well, wymagasz ode mnie honoru?
to może nie trzeba było mnie wyzywać i wciągać w coraz to nowe gównoburze?
określenia jakie ci nadałem uzasadniałem, z części się potem wycofałem
część odebrałaś jako atak na siebie, a były komentarzem do zachowania - i tak od tamtego momentu uznajesz, ze ja jestem najgorszy, prosze bardzo
nie zmienia to jednej rzeczy, że w każdej sytuacji (albo z wyłączeniem co najwyżej jednej) od drugiej włącznie, to ty zaczynałaś wyzywać, nie ja
za sytuację pierwszą przeprosiłem, że mogłem powiedzieć za dużo
ale widać lubisz się mścić, więc mściwa jesteś
wgl zastanawia mnie jak trafiłaś pod tego gadajca tyle czasu po tym jak był wstawiony...
ktoś ciebie zawołał?
Odpisz
9 maja, 01:40
@hyena11: @piotrkacz: Dokładnie wiesz, że chodzi mi o to, że użyłeś tej samej logiki co ja tylko w przeciwną stronę i nie udawaj, że nie rozumiesz o co chodzi.
Nie udawaj, że nie zrobiłeś czegoś co dosłownie widziałam pod tym samym pogadajcem bo ostentacyjnie pod nim skomentowałam byś widział, że tam jestem. Wysłałeś linka i zaraz zrobię screena skoro myślisz, że ze mnie idiotę zrobisz.
Nie mówię teraz o określeniach tylko o zwoływaniu tłumu przeciwko mnie raz, obgadując mnie i od razu drugi tym linkiem. I nie udawaj, że go nie wstawiłeś bo pod inną gównoburzą też chciałeś, żebym ci dała linka do słów, że baby powinny pracować dłużej co z łatwością zrobiłam i uczynię podobnie z tym lol
Oczywiście, kocham się mścić i przynajmniej nie udaję, że jest inaczej i spodziewaj się mojego odzewu po każdej położonej świni. Ty próbowałeś nakręcić hejt dwojako pod tym samym pogadajcem więc lubisz się mścić nawet bardziej bym powiedziała.
To se wróć i zobaczysz, że tam byłam chwilę po tobie. A nawet jeśli by zawołał to co? Chciałeś się ukryć? To może trzeba było nie pisać publicznie?
Odpisz
9 maja, 01:53
@hyena11: @piotrkacz: Tym razem nie udało ci się wmówić, że nie wiem o czym pisze :(((
Odpisz
9 maja, 08:05
@piotrkacz: @hyena
"Dokładnie wiesz, że chodzi mi o to, że użyłeś tej samej logiki co ja tylko w przeciwną stronę i nie udawaj, że nie rozumiesz o co chodzi."
well, mniej więcej
"Ty próbowałeś nakręcić hejt dwojako pod tym samym pogadajcem "
well, podanie linku uważasz za próbę nakręcenia hejtu XD
jak tak to F dla ciebie
a też nie kojarzę abym powiedział tam coś mocniejszego, raczej zwykła wypowiedź na to co mi humor zepsuło
"żebym ci dała linka do słów, że baby powinny pracować dłużej co z łatwością zrobiłam"
well linki możesz dawać, bo z tego co kojarzę, to tam miałem uzasadnione dlaczego - że wiek emerytalny powinien być zależny od średniej długości życia
i rzadko piszę coś bez dłuższego uzasadnienia
fajny screen, tylko nwm co ma udowadniać, bo z tego co kojarzę nie o to prosiłem i nie zaprzeczałem, że wysłałem linka - tylko uzasadniłem dlaczego
"A nawet jeśli by zawołał to co? Chciałeś się ukryć? To może trzeba było nie pisać publicznie?"
emm, nie, tylko wcześniej narzekałaś na kólko wzajemnej adoracji, bo fakt że nie podawałaś żadnych źródeł był okazją do nabijania się z sytuacji, nie z ciebie
ale odebrałaś personalnie xd
zresztą jak zwykle
teraz sobie też takie kółko tworzysz, ale mnie to uja obchodzi właściwie
tu odpowiem
tak, mem był o aborcji, ale dyskusja nie
dyskusja była na temat tego co jest w Biblii - w dyskusji nie pojawiło się słowo "aborcja"
Odpisz
9 maja, 08:08
@piotrkacz: well zastanawia mnie również to jak to możliwe, że jeżeli kłamię nawet nie byłaś w stanie zbić moich wypowiedzi
Odpisz
Edytowano - 9 maja, 08:09
@piotrkacz: nawet nie odpowiedziałaś na to - ciekawe czemu?
moze nie masz i nie miałaś odpowiedzi?
a jak nie miałaś to dlaczego nie miałaś?
emm, domyślam się
a no i jeżeli nie napiszesz nic sensownego, to finito
Odpisz
9 maja, 14:02
@hyena11: @piotrkacz: Dosłownie przekierowałeś ludzi obecnych pod memem po to, żeby se mogli popatrzyć i cokolwiek nie powiesz, wiem, że tak było. Piszesz, że teraz też pewnie nie będę mogła udowodnić ci tego linku, a ja właśnie to zrobiłam.
Ja tam nie bawię się w wytykanie palcami jako pierwsza nikogo ale rozumiem, że niektórzy potrzebują takiego zachowania, żeby zboostować swoje ego. Jakby cię ...ja obchodziło to byś się tyle nie rozpisywał.
Nie mówimy o tamtej rozmowie, a o tym, że próbujesz maskować co sam kiedyś napiszesz żądaniem linka, swoim zarzucaniem komuś rzeczy nieprawdziwych oraz nawet tym, że próbujesz się kreować na szanującego rozmówcę, a to nie prawda.
Ja piszę zawsze z sensem, a to, że nie potrafisz sensu wyłapać to twój problem. Zresztą zabawne, że mówi to ktoś kto próbuje zmienić temat by mu było łatwiej prowadzić narrację i uderza w dyskusję, która nie ma z obecną nic wspólnego.
Powiem tyle: jeśli to wykracza poza twoje nerwy to faktycznie możesz zrobić finito tu i teraz. Patrząc na to jak często i jak atencyjnie się skarżysz na zepsucie humoru to faktycznie musi to ponad twoje możliwości wykraczać. I szczerze nie mam pojęcia jak sobie zamierzasz radzić z życiowymi wyzwaniami skoro zwykła dyskusja na internecie cię przerasta xddd
Odpisz
9 maja, 17:14
@piotrkacz: @hyena
" Piszesz, że teraz też pewnie nie będę mogła udowodnić ci tego linku, a ja właśnie to zrobiłam. "
Ale ja nie napisalem, że nie wyslalem linku
Nwm gdzie to wyczytałaś
W swojej głowie?
"Ja tam nie bawię się w wytykanie palcami jako pierwsza nikogo ale rozumiem, że niektórzy potrzebują takiego zachowania, żeby zboostować swoje ego. "
Może się nie bawisz, ale zawsze musisz się ze swoimi podjazdami wepchnąć aby sobie ego poboostować
Niezależnie czy są prawdziwe czy nie
"Jakby cię ...ja obchodziło to byś się tyle nie rozpisywał. "
Mam w zwyczaju uzasadniać swoje zdanie, q to wymaga rozpisania
"Nie mówimy o tamtej rozmowie, a o tym, że próbujesz maskować co sam kiedyś napiszesz żądaniem linka, swoim zarzucaniem komuś rzeczy nieprawdziwych oraz nawet tym, że próbujesz się kreować na szanującego rozmówcę, a to nie prawda. "
Well szanuję tych co mnie szanuję i tych co szanują tych co ja szanuję - dobrze wiesz, że do tej kategorii sie nie zaliczasz
I to co zarzucilem a bylo nieprawdą, to za to przeprosiłem, reszte okazywałaś regularnie potem
"Ja piszę zawsze z sensem,"
Nice joke, jakbyś pisała zawsze z sensem to byś mnie nie zwyzywała a ja ciebie
"a to, że nie potrafisz sensu wyłapać to twój problem."
Dziwne bo nieraz nie jestem jedyny który nie może w twoich wielce oświeconych wiadomościach zobaczyć sensu
"Zresztą zabawne, że mówi to ktoś kto próbuje zmienić temat by mu było łatwiej prowadzić narrację i uderza w dyskusję, która nie ma z obecną nic wspólnego. "
Sama do niej nawiązałaś
" I szczerze nie mam pojęcia jak sobie zamierzasz radzić z życiowymi wyzwaniami skoro zwykła dyskusja na internecie cię przerasta xddd"
Jakby byla zwykla to podałabyś źródła, a nie tak jest bo jest, a teraz nie moge znaleźć
Tego, że zasłaniam się wymagając powolania na źródla nawet nie skomentuję - powolywanie sie na źrodla to podstawowy element każdej dyskusji
Odpisz
9 maja, 18:14
@hyena11: @piotrkacz: Sugerowałeś, że nie będę ci tego mogła udowodnić jak z tym memem o aborcji.
Podjazdy są zawsze zasłużone i prawdziwe i nie boostują mi ego tylko nazywają rzeczy po imieniu.😎
To dobrze, że masz ale jak ktoś ma zupełnie wyj...ne to się nie angażuje wcale. Takie fakty i nic z tym nie zrobisz.
Nie zaliczam się do tych co cię szanują gdyż vice versa. Są jejacy, którzy zawsze byli dla mnie mili więc ja dla nich też, a ty nie, więc masz to samo.
Jeśli dla ciebie domniemany brak sensu w czyjejś wypowiedzi usprawiedliwia to, że będziesz go wyzywał to jesteś jeszcze gorszą osobą niż myślałam.
Widocznie ja i ci inni nie myślimy podobnie, więc strata dla nich.
Dyskusja bez źródła = coś nadzwyczajnego. Aha, taki jest twój tok myślenia to proponuje poszerzyć horyzonty bo masz bardzo wąskie ramy normalności, co by tłumaczyło dlaczego tak wszystkich pochopnie oceniasz. Żeby chcieć źródła do własnego komentarza? Wcale nie brzmi jak próba maskowania co się zrobiło ngl.
Odpisz
9 maja, 18:32
@piotrkacz: hyena11: "Sugerowałeś, że nie będę ci tego mogła udowodnić jak z tym memem o aborcji."
a to rzeczywiście, nawiązałem, mój bład
jednak czego udowodnić?
tego, że zawsze to ja zaczynam ciebie obrażać?
i moje pytanie o link nie dotyczyło tego jak to zrozumiałaś - dowodu na to że wysłałem linka pod pogadajcem, bo temu nie zaprzeczyłem
raczej chciałem dowodu, że jak powiedziałem, ze manipulujesz to podałaś źródło do weryfikacji...
ale widać wyczytałaś tylko to co dla ciebie wygodne
"Podjazdy są zawsze zasłużone i prawdziwe i nie boostują mi ego tylko nazywają rzeczy po imieniu.😎"
well, ciekawe co nazywają po imieniu, bo jakoś widzę same oszczerstwa zwykle
bez żadnego poparcia, po prostu aby powyzywać i podbudować ego
"Jeśli dla ciebie domniemany brak sensu w czyjejś wypowiedzi usprawiedliwia to, że będziesz go wyzywał to jesteś jeszcze gorszą osobą niż myślałam."
to nie jest prawda, tyle wystarczy, nie zamierzam się tutaj rozpisywać
musi być "coś jeszcze" aby doszło do utraty szacunku - oraz jak pisałem nie pamiętam żebym w pierwszej "dyskusji" powiedział "jesteś manipulantką" f.e.
"Widocznie ja i ci inni nie myślimy podobnie, więc strata dla nich."
jeżeli sens twojej wypowiedzi jest tylko dla tych co myślą podobnie do ciebie, to świadczy o twoich wypowiedziach akurat
"co by tłumaczyło dlaczego tak wszystkich pochopnie oceniasz"
na początku oceniałem ciebie zupełnie inaczej, ale potem pokazałaś prawdziwe oblicze
więc moja pierwsza ocena okazała się błędna - that happens
"Dyskusja bez źródła = coś nadzwyczajnego"
tego też nie powiedziałem, jednak źródła się domagać można jeżeli uważa się, że jest inaczej
"Żeby chcieć źródła do własnego komentarza? Wcale nie brzmi jak próba maskowania co się zrobiło ngl."
chciałem tutaj źródła do komentarza w którym podałem link czy nawiązujesz do innej sytuacji?
ja chcę źródła gdzie to co mówisz znajdzie potwierdzenie, bo pamiętam zupełnie inaczej te sytuacje więc no
Odpisz
9 maja, 19:29
@hyena11: @piotrkacz: Bez sensu.
Zabawne, że powtarzasz moje słowa. Oszczerstwa nie są oszczerstwami jeśli są prawdziwe. W twoim przypadku są po prostu prawdą niewygodną dla ciebie.
To było nawiązanie do tego, że powiedziałeś, że gdybym mówiła z sensem to byś mnie nie wyzywał. A nie do poprzednich dyskusji.
Nie jest tylko dla nich ale jeśli jak widać nie rozumieją mojego tłumaczenia to im w tym bardziej nie mogę pomóc.
Zaś ja cię od początku oceniałam jako złą osobę i dostaję kolejne dowody na to, że miałam rację. To, że ktoś przestał być miły do ciebie nie oznacza, że jego bycie miłym wobec innych osób nie jest szczere, więc tak, niewyparzony język to moje prawdziwe oblicze i jestem z niego dumna ale bycie miłym też jest prawdą o mnie. I miałam na myśli to, że nie raz przyznałeś się do tego, że jak ktoś się na przykład ubiera inaczej niż większość to uważasz jego/to zachowanie za nienormalne. Doprawdy budowanie swojego wizerunku na ściąganiu innych w dół.
Literalnie powiedziałeś to bo napisałeś, że dyskusja bez źródła nie jest zwyczajna.
Nie pamiętam, nie chce mi się wracać do poprzedniej części rozmowy.
Odpisz
9 maja, 22:43
@piotrkacz: @heyna
"Oszczerstwa nie są oszczerstwami jeśli są prawdziwe. W twoim przypadku są po prostu prawdą niewygodną dla ciebie."
well, nie są prawdą, ale wmawiaj sobie co tam chcesz
" To było nawiązanie do tego, że powiedziałeś, że gdybym mówiła z sensem to byś mnie nie wyzywał. A nie do poprzednich dyskusji."
nie, moje zdanie znaczyło - że gdybyś zawsze mówiła z sensem to nie doszłoby do sytuacji w której ty mnie zwyzywałaś ani ja ciebie
wyciągasz nieprawdziwe wnioski
" To, że ktoś przestał być miły do ciebie nie oznacza, że jego bycie miłym wobec innych osób nie jest szczere,"
o jak to nazywałaś?
że ty tak robisz?
maybe, ale wplecenie tego zdania w tą wiązankę w efekcie daje powiedzenie, że tobie wolno, mi nie
to nie jest coś o co zawsze mnie oskarżałaś?
"I miałam na myśli to, że nie raz przyznałeś się do tego, że jak ktoś się na przykład ubiera inaczej niż większość to uważasz jego/to zachowanie za nienormalne. "
well, powiedziałem to na pewno inaczej i nigdy nie określałem jako "nienormalne" -_-
wkładasz mi w usta coś czego nie powiedziałem, znowu
prawdą jest, że wygląd to nasza wizytówka i wiele można po samym wyglądzie powiedzieć
i tego zdania nie zmienię
wpływa on na pierwszą ocenę człowieka m.in.
na pewno nie użyłem słowa, że to jest "nienormalne"
a z drugiej strony nienormalność to coś złego właściwie? to jest niedostosywywanie się do normy
"Doprawdy budowanie swojego wizerunku na ściąganiu innych w dół."
jakiego wizerunku?
że swój buduję na ściaganiu innych w dół?
ależ to nieprawda XD
Odpisz
9 maja, 23:19
@hyena11: @piotrkacz: Nie nazywałam tego żadnym konkretnym słowem tylko mówiłam, że nie wierzę w pisanie słowa ,,ty" z dużej litery w niczym przypadku i nie mówiłam, że tobie nie wolno być miłym tylko, że uważam, że bycie miłym non stop jest przykrywką bo jak wiadomo każdy z nas zachowuje w głowie dużo gorszą stronę lub nie aż tak gorsze ale za to wiele innych negatywnych cech i wątpliwych moralnie przemyśleń, więc jako, że wiadomo, że nie istnieją dobrzy ludzie, bezsensu jest udawać przed sobą i innymi, że jest inaczej. Zresztą słowa < myśli i czyny.
Nie robię screenów ani nie zbieram linków tylko dlatego, że czyjeś słowa mi się nie spodobały bo w aż takie kartoteki nie chcę mi się bawić, zresztą byłaby to też przesada, więc nie pokażę ci o który komentarz chodzi. Ale było to pod memem o trzech rodzajach gotek, czy coś w tym stylu. Jeśli ktoś mówi ,,nienormalny" wyłącznie w kontekście niedostosowywania się do normy to okej ale mówienie tego w kontekście, że ta osoba jest jakaś psychiczna bo na przykład wygląda inaczej jest krzywdzące bo obrażasz wtedy całą czyjąś osobowość, której nawet nie znasz. Tak samo nie popieram nazywania kogoś głupim bo zrobi czasami jakiś błąd, co się zdarza każdemu. Co do ,,wizytówki" i oceniania, to często tak jest ale to akurat błąd po stronie osądzających bo osoba może wyglądać nie tak jakby chcieli ale okazać się kimś kogo by cenili gdyby lepiej poznali, poza tym niech każdy wygląda i się nosi jak chce bo nikogo tym nie krzywdzi, no chyba, że straszyłby ludzi (zwłaszcza dzieci) chodząc nago.
No to skoro nie budujesz go w ten sposób to się cieszę.
Odpisz
10 maja, 09:30
@piotrkacz: @hyena
a co ma wyższą wagę? myśli czy czyny?
nigdy nie uważałem się za dobrego człowieka, ale też nie za złego, bo nie jestem żadnym z nich
i zgadza się - bycie miłeym do większej liczby osób jest "zakładaniem maski", jednak czy zakładanie maski jest złe? Moim zdaniem nie
ja bym raczej ustawił to w takiej kolejności myśli==słowa < czyny
bo myśli możesz ubierać w różne słowa, a to również nie chodzi aby w gadaniu z ludźmi pokazywać wszystkie swoje myśli - bo po co?
"że nie wierzę w pisanie słowa ,,ty" z dużej litery w niczym przypadku"
well, to jest akurat praktyka którą przejąłem od innej osoby
i uważam ją za odpowiednią jeżeli chce się okazać szacunek rozmówcy
- stosuję do większości osób, bo mój początkowy poziom szacunku do każdej z nich jest na odpoweidnim poziomie
" Ale było to pod memem o trzech rodzajach gotek, czy coś w tym stylu"
well, pamiętam już, a tam nie było dwóch rodzajów?
mniejsza z tym
powiedziałem na pewno, że jedna wygląda naturalnie dość (ta z starszego zdjecia)
a z drugą możesz mieć rację, że tak powiedziałem
nie przeczę, każdy może sie ubierać jak chce, jednak wygląd to jest wstępna część do oceny jak się widzi zdjecie/daną osobę
ale no każdemu zdarzy sie raz na jakis czas palnąć głupotę ;p
Odpisz
Edytowano - 10 maja, 15:41
@hyena11: @piotrkacz: Choć czyny mają większy wpływ na rzeczywistość to myśli świadczą o tym, kim jesteśmy naprawdę + to one stoją często za czynami, więc tym bardziej się liczą. Zresztą co jest gorsze/ważniejsze to kwestia perspektywy bo tak już jest z umownymi pojęciami moralnymi, filozoficznymi, czy innymi, że są po prostu czymś względnym i podważalnym. Też się nie uważam za dobrą osobę i nie sądzę aby taka istniała, zwłaszcza ze względu na to co powiedziałam w powyższym zdaniu. Zakładanie maski może nie jest złe ale zwyczajnie niepotrzebne bo każdy wie, że poza tymi miłymi słowami jest w osobie dużo więcej i mija się z celem odciąganie od tych cech uwagi bo każdy z nas ma jakiś brud przynajmniej na poziomie myśli i ładna prezencja i tak nie zmieni tego kim jesteśmy naprawdę. W sumie jak o tym myślę, to "maska" jest zła bo sprawia, że ktoś nam zaczyna ufać, poświęcać czas i energię, żeby utrzymać kontakt, a jak pozna naszą gorszą stronę to prawdopodobnie będzie mu przykro, więc lepiej po prostu być szczerym z tym, kim się jest od początku.
Do drugiego akapitu: rozumiem, choć nadal będę to uważać za zabieg psychologiczny robiony na siłę.
Wiem, że było coś jeszcze na tym memie ale nie pamiętam, czy kolejny rodzaj gotki, czy już "puenta" mema. Jak we wcześniejszym komentarzu wspominałam, ludzie są iluzoryczni będąc powierzchowni. Zaś, tak palnąć można wszystko, jednak jak ktoś coś powie w sposób nieironiczny to też daje wgląd w jego przekonania o ile nie kłamał.
Odpisz
10 maja, 17:09
@piotrkacz: @hyena
odpowiedź na to "kim jesteśmy naprawdę?" też nie jest łatwa, co właściwie to definiuje?
czemu uważasz, że akurat myśli w pierwszej kolejności?
moim zdaniem akurat w pierwszej kolejnośc akcje, czyli czyny, w kolejnej myśli, natomiast słowa jak już to nie są daleko za myślami
więc nawet jak coś złego pomyśli się o danej osobie, ale czyny nijak nie wskażą na to, to pokazuje że się ma pewne zachowania
moim zdaniem def "dobrej osoby" to nie jest, że myśli o wszystkich dobrze, ale że ogółem swoich czynów wykazać moze że jest dobra, I mean liczę też te czyny których dokonuje bez "oczu osób drugich"
i taką definicję przyjmuję - myśli pod tym względem nie mają pełnego znaczenia, bo jeżeli potrafi pohamować znaczną część ich od wprawienia w czyn czy wypowiedzenia, to czemu nie ma się uznawać za dobrą?
więc moim zdaniem to nie myśli określają człowieka, ale to co z nimi robi
ważne aby być świadomym, że praktycznie każdy nosi jakąś maskę - nikt nie okazuje każdemu wszystkiego co go dotyka, nie mówi wszystkiego co mu leży, nie pokazuje wszystkich uprzedzeń
maska jest naturalną częścią i nie jest ona zła
a rozwój relacji powinien polegać na stopniowym czynienia maski przezroczystą, więc to nie jest tak, że się w pewnym momencie poznaje wszystkie złe cechy
tylko następuje to stopniowo
nie uważam masek za złe
przypomniało mi to, że chciałem sobie poczytać o filozofii Junga chyba, bo ktoś mnie na nią nakierował jak kiedyś o tych "maskach" wspomniałem
Odpisz
10 maja, 19:53
@hyena11: @piotrkacz: Defininiuje nas wszystko. Każda myśl, decyzja, słowo i reszta. Bo to wszystko mieści się w obrębie naszego "ja". Nie mówiłam, że w pierwszej kolejności tylko, że też są ważne.
Jako, że moralny relatywizm jest najbliżej prawdy bo uwzględnia wszystkie strony danego dylematu moralnego (sama jednak na pewne rzeczy bym zareagowała według tego co uważam za sprawiedliwe za każdym razem) to ja mam inne defnicje dobra niż ty, a ty inne niż ja. I nie mówię, że o wszystkich należy myśleć dobrze bo niektórzy wręcz na to nie zasłużyli ale o to, jakim decyzjom innych ludzi oraz wobec innych ludzi ktoś hołduje. Apropos hamowania się. Gdyby to tak działało to moglibyśmy w pełni zaufać osobnikowi o skłonnościach pedofilskich, że będzie potrafił się hamować w przedszkolu. Ale z jakiegoś powodu tak nie jest.
Mówiąc o masce mam na myśli podejście do spraw typu społeczeństwo - moralność - wartości itp. bo tajemnice każdy może mieć o ile to nie wpłynie później w jakiś sposób na dobro ogółu.
Odpisz
10 maja, 19:56
@hyena11: Swoją drogą interesujące jak nasza dyskusja zrobiła 180 od jechania po sobie nawzajem do kulturalnej rozmowy na głębokie tematy.
Odpisz
11 maja, 00:02
@piotrkacz: @hyena
well, też zauważyłem, że dyskusja przeszła w lepszą stronę
"Gdyby to tak działało to moglibyśmy w pełni zaufać osobnikowi o skłonnościach pedofilskich, że będzie potrafił się hamować w przedszkolu"
nwm czy skłonności pedofilskie są zauważalne wcześniej niż ... - więc jak raz się nie pohamował to jak możemy mieć pewność że drugi raz mu się tak nie zdaży
zacznijmy od tego, że samo posiadanie skłonności pedofilskich nie oznacza bycia pedofilem, do tego zdaje mi się trzeba coś zrobić, a skłonności albo się ma, albo nie
" bo tajemnice każdy może mieć o ile to nie wpłynie później w jakiś sposób na dobro ogółu"
posiadanie maski nie oznacza od razu, że wpłynie to negatywnie na dobro ogółu - a przynajmniej takie mam wrażenie
Odpisz
11 maja, 21:47
@hyena11: @piotrkacz: Nie chcę mi się szukać po wszystkich definicjach ale wiesz, że chodzi mi po prostu o osobnika który posiada tę parafilię. To oczywiste, że nie zajrzymy do głowy wszystkich by zidentyfikować każdego istniejącego pedofila (choć nie do końca bo są chyba testy na takie skłonności) ale chodzi mi o przypadki, że ktoś ujawnił już te skłonności. I nie ma co tłumaczyć, że obecna definicja brzmi inaczej bo dzieciaków nie wolno narażać na niebezpieczeństwo pod żadnym pozorem. Ludzie są ważniejsi od zasad i formułek, więc jeśli komuś ten wcześniej wspomniany test wykazał takie skłonności i pozwolisz mu pracować z dziećmi, po czym któreś z nich padnie jego ofiarą to będzie tylko twoja wina.
Oczywiście, że nie oznacza samo w sobie ale są hipotetyczne sytuacje, jak i takie co miały miejsce naprawdę, że czegoś można byłoby uniknąć gdyby coś było o kimś wiadome od razu. Jasne, trudno od razu wyrzucić każdą jedną rzecz o sobie na raz ale mi chodzi o zwykłą szczerość wobec siebie i innych.
Odpisz
12 maja, 19:38
@piotrkacz: @hyena
sory, że tak późno
*nie tylko moja
również tej osoby bo ubiegała się o pracę i ostatecznie to ona popełniła ten czyn
ale zgadza sie nie byłbym w tym bez winy
i bezpieczeństwo oczywiście, że jest jedną z najważniejszych wartości
Odpisz
Edytowano - 6 maja, 18:44
...
Odpisz
6 maja, 19:10
@historyk_pl: co tam Historyku?
co te kropki znaczą?
Odpisz
6 maja, 19:53
@piotrkacz:
Milczenie...
Odpisz
6 maja, 18:37
hej hej!
jeszcze raz
hej hej!
jeszcze raz
Odpisz
Edytowano - 6 maja, 18:48
@Polymorphism1: hej hej
jesteś rusofilką?
Odpisz
6 maja, 18:51
@Polymorphism1: hej hej!
hej hej!
hej hej!
hej hej!
hej he..*ban za spam*
Odpisz
6 maja, 19:06
@piotrkacz: Jest tylko boi się przyznać
Odpisz
6 maja, 19:07
@AlMalina: I mean "kto przezywa ten się tak sam nazywa" zasada z przedszkola XD
Odpisz
6 maja, 19:21
@piotrkacz: Poli cały czas gada o Rosji gdy z nią piszę. Czasami to jakieś zadaje dziwne pytania typu "Tak ci powiedzieli?". Nawet nie wiem o co chodzi.
Odpisz
Edytowano - 6 maja, 19:21
@AlMalina: zdecydowanie wskazuje to na rusofilię
nie żeby była czymś złym, jezeli nie popiera się działań Rosji jako państwa
Odpisz
6 maja, 19:30
@piotrkacz: Bruh Rosja to w ch** skorumpowany kraj
Odpisz
6 maja, 19:35
@AlMalina: ale to ty przecież wstawiasz masę prorosyjskich memów i jeszcze piszesz w tym wstrętnym języku
Odpisz
6 maja, 19:39
@Polymorphism1: To jest według ciebie prorosyjski mem?
Odpisz
6 maja, 19:43
@AlMalina: wstawiasz putina czyli powielasz narracje kremla
Odpisz
6 maja, 19:46
@Polymorphism1: Problem w tym że ten mem obraża Putina
Odpisz
6 maja, 18:40
KAKYOIN POSTING!wiecie co robić...
Odpisz
6 maja, 18:56
@Dyzer: hurra kakyoin posting!!!
Co sądzisz o arcie/ty i kto😳? (To już chyba tradycja)
Jak ci mija dzień?
Co sądzisz o SCP jeśli znasz?
Czy masz ulubione ubrania jeśli tak to jakie? (Mam na myśli takie które najcześciej nosisz bo lubisz)
Odpisz
6 maja, 19:06
@Rozowykotel: 1.Art jest całkiem fajny (kreska całkiem niezła jest,chociaż te dłonie Dio oraz perspektywa nieco kuleją)/Ja +...Kot bożydara
2.W porządku ,zaskakująco cicho i spokojnie dzisiaj jest
3.Jeden z moich ulubionych fandomòw chociaż za dużo kontrowersji oststnio sie w nim dzieje no i raporty oraz opowiadania troche na jakości straciły poza wyjątkami
4.Czarna bluza+czarne dresòwki/dżinsy+czarna koszulka bez nadrukòw+czarne buty nike
Odpisz
6 maja, 18:40
Tyle kwarcu idzie na mój magazyn że już 3 razy nether resetowałem sobie w minecraft, ale nieważne dajcie jakieś pytania
Odpisz
6 maja, 18:48
@GHouste: Las rusztowań V2
Odpisz
6 maja, 18:51
@GHouste: co jest nad rusztowaniami?
Odpisz
6 maja, 18:52
@MasloPolskie: na razie nic. kopie sufit.
Odpisz
6 maja, 18:54
@GHouste: więcej magazynu? ile ty na tym świecie grasz, że tyle potrzebujesz?
Odpisz
6 maja, 18:57
@MasloPolskie: Mam aktualnie 685 dni na tym świecie. A tak ogólnie to stworzyłem go lekko ponad rok temu. I to w sumie mój pierwszy magazyn. Bo tego w bazie tymczasowej nie licze.
Odpisz
6 maja, 19:03
@MasloPolskie: A dobra chyba źle zrozumiałem pytanie. Nie potrzebuję ja tam dopiero kopię miejsce na sufit a nie zkopuje sufit by dodać więcej miejsca na skrzynie
Odpisz
6 maja, 19:03
@GHouste: ciekawe
Odpisz
6 maja, 19:03
Pytania poproszę.
Odpisz
6 maja, 18:35
Kndibdindinsmksoneonbjevjdu
Odpisz
6 maja, 18:37
@Dyzer: Uvjkxccyjiasdfjalzv?
Odpisz
6 maja, 18:38
@ddawdad: dbibsisnisj8!
Odpisz
6 maja, 18:38
@Dyzer: Evjasyzxvdhfktrohdokhdzxvw :D
Odpisz
6 maja, 18:39
@ddawdad: jdjdnsksksksndj>_<
Odpisz
6 maja, 18:39
@Dyzer: ppifpokwpkapfoap
Odpisz
6 maja, 18:40
@Dyzer: Zvcxbckjsyyyywdasdzzxvioeyrieojmxbswdteqwdas!
Odpisz
6 maja, 18:42
@ddawdad: Jdjdidkdksiei-_-
Odpisz
6 maja, 18:42
@piotrkacz: jdjdjsieoekekeoeoenfjfjfjfpitotknfdj^^
Odpisz
6 maja, 18:44
@Dyzer: Dudsykxcjkxbnzxucyzvgietwoithsoithsefko :)
Odpisz
6 maja, 18:45
@Dyzer: פם בם אם 'פןדט'שךקד ךםך
Odpisz
6 maja, 18:47
@Diefant:
Odpisz
6 maja, 18:46
Ale mam pomysł. Kanapki z masłem orzechowym i do tego szklanka kakao ♥️
Odpisz
6 maja, 18:35
no to ten, dawno o pytanka nie prosiłem - chyba
(nie pamiętam)
a no i czy jeja nie stało się mniej przyjazne dla "edgy memów" bo coś mam wrażenie, że kiedyś sie lepiej przyjmowały?
Odpisz
6 maja, 18:37
@piotrkacz: Jak ostatnio zrobiłem mema o PonyCumJar to dostał 0-4 więc raczej dobrze Ci się wydaje.
Odpisz
6 maja, 18:38
@Nikt_Niktowski: mam na myśli ciut inne memy, te o użalaniu się nad sobą itp
Odpisz
6 maja, 18:39
@piotrkacz: Moje schizopostingi też albo 0-4 albo gniły w poczekalni mimo posiadanie w teori pozytywnych ocen.
Odpisz
6 maja, 18:41
@piotrkacz: Zaraz to sprawdzimy...
Odpisz
6 maja, 18:43
@piotrkacz: Tak. Definitywnie jest mniej przyjazne edgy memom.
Odpisz
6 maja, 18:44
@Nikt_Niktowski: to moim zdaniem dobrze
bo pokazuje trochę progres w myśleniu jejaków
Odpisz
6 maja, 18:45
@piotrkacz: Jak ostatnio walnąłem trzy memy o takiej tematyce to z automatu dostały 0-4 także masz racje
Odpisz
6 maja, 18:41
Czemu ja dostaje bugi psujące rozgrywkę ale inni mają takie😭
Odpisz
6 maja, 18:39
Dajcie jakieś pytania i strzałki w dół
Odpisz
6 maja, 18:37
Guys wchodzę tam
Odpisz
6 maja, 18:37
@CupOfWater: Do it
Odpisz
6 maja, 18:38
@CupOfWater: I nie wychodź 🙏
Odpisz
6 maja, 18:38
@CupOfWater: weź se sobą Patryka
Odpisz