Natura ma zasady, ale lubi je płynnie zmieniać, szybciej lub wolniej.
Po prostu aby przeżyć trzeba jak najszybciej poznawać i adaptować się, a nie trwać bezmyślnie przy swoim (choć warto zaznaczyć, że zmiany społeczne też niekoniecznie oddają zmiany w naturze, dlatego nie każda popularna zmiana ma przyszłość).
@Anantashesha: zasady ma takie, jakie aktualnie panują. A panują te zasady, których przestrzeganie pozwala przeżyć jak najdłużej. To czysty pragmatyzm.
Mówiąc że nie ma zasad zaczynasz każdy zestaw reguł traktować jednakowo, co jest błędem z oczywistego powodu - zły zestaw zasad, niepoparty naturalną rzeczywistością, nieuchronnie prowadzi do przedwczesnej śmierci i zbędnego cierpienia.
@niggiddu: Mylisz się myśląc o tym jako o zasadach. To zestaw zależności. Słowo zasada sugeruje tu jakąś odgórność czy nienaruszalność. Jeśli czegoś nie trzeba przestrzegać, a jest tylko korzystne, to nie jest zasadą.
@Anantashesha: bawisz się w semantykę. Nazwałem to zasadami bo osobiście lubię porównywać to do gry (póki co trudno o sztuczne medium bliższe faktycznej rzeczywistości), choć być może bardziej adekwatnym i popartym nauką - choć może nieco staroświeckim - byłoby nabywanie ich prawami (wzorem zwrotu "prawa fizyki").
@niggiddu: To o czym mowa jest o sto osiemdziesiąt stopni różne od praw fizyki. Prawa fizyki to stałe, niezmienne i kompletnie nienadpisywalne właściwości rzeczywistości. Nie da się ich złamać, zmienić, nagiąć, pominąć, czy znaleźć wyjątek. W naturze jest zupełnie inaczej. Istnieje prosta zależność - dzieje się to, co akurat jest korzystne. Zależności które opisujemy wynikają z tego że w dany sposób zachowuje się natura, nie odwrotnie, jak w przypadku praw fizyki. Gwarantuję ci, nie znajdziesz żadnej "zasady" która byłaby choć bliska bycia zasadą.
@Anantashesha: z tą stałością praw fizyki bym uważał - co prawda dotąd nasze teorie na ich temat działają, ale wraz z rozwojem nauki odkrywamy nowe zależności, nierzadko sprzeczne ze starymi wnioskami (fizyka newtonowska działa w naszej rzeczywistości i działa bazującą na niej technologia, ale jej prawa już niekoniecznie pasują do fizyki kwantowej). Na razie jednak ograniczę się do stwierdzenia, że o ile nasze rozumienie praw fizyki się zmienia, tak same prawa pozostają niezmienne (chyba że odkryjemy że np wiek wszechświata decyduje o prawach fizyki, które ewoluują wzorem tych w biologii, wtedy po raz kolejny zawali nam się światopogląd - brzmi absurdalnie, ale patrząc na historię nauki i pewność, z jaką dawni uczeni wyznawali swoje poglądy możemy śmiało dopuścić możliwość, że nawet nasza najlepsza teoria kiedyś runie pod wpływem nowych odkryć).
@niggiddu: Jeżeli odkrywamy coś sprzecznego z dotychczas odkrytymi prawami fizyki, to nie znaczy to że prawa fizyki nie są stałe, tylko że my się myliliśmy co do nich. I tak, naturalnie, co do tego stwierdzenia również możemy się mylić, tak jak do absolutnie wszystkiego. A nawet gdybyśmy mieli rację, to Wszechświat również nam nie obiecywał w żaden sposób że na przykład jutro Księżyc nie zamieni się w ser. Nie ma w tym żadnej sprzeczności, więc jest to możliwe.
Jeżeli teoria nie pokrywa się z praktyką to znaczy, że teoria jest błędnie skonstruowana, a nie, że praktyka jest pozbawiona logiki.
Dziobak jest reliktem - gatunek pozostał niezmieniony od setek milionów lat. Jest najdalej spokrewniony z resztą z całej grupy. Nie posiada cech charakterystycznych dla innych, bo te wyłoniły się dalej w linii ewolucyjnej
I nie, poprzedzając wnioski niektórych delikwentów, odmienność tego stworzenia w żadnym stopniu nie uzasadnia wstrzykiwanie przez was hormonów płci przeciwnej.
Znając połowę tej strony zaraz ktoś uzna, że istnienie dziobaka jest dowodem na brak jakichkolwiek zasad w naturze i stwierdzi, że wszystko jest normalne
Też się zastanawiam xD
W naturze nie ma dosłownie żadnych zasad. Ale wiecie co? Nawet gdyby były, to do rzeczywistości nie jest przyspawana żadna zależność że to co w naturze jest dobre, albo że powinniśmy żyć jak w naturze. Wiecie co jest nienaturalne? Internet, samoloty, domy, ubrania, medycyna. Ale korzystamy z tych rzeczy i jakoś wcale nam nie przeszkadzają, bo to fajne wynalazki i z nimi życie jest fajniejsze. Ludzie którzy krzyczą o tym że coś jest złe bo nienaturalne korzystają z tych wynalazków i wybiórczo, arbitralnie włączają i wyłączają sobie tę naturalność jak im akurat pasuje do ich emotywistycznej moralności absolutnej. Będę więc dalej łykać swoje tabletki z estro, bo to fajny wynalazek i z nimi moje życie jest fajniejsze :)
@Neoneq: Okej, myślę że to valid spostrzeżenie, ale odpowiem na nie w ten sposób:
Adamek ignoruje dostępne na wyciągnięcie ręki fakty na temat zażywanej substancji, nie zdaje sobie sprawy w jaki sposób na niego wpływa w krótszej i dłuższej perspektywie i nie ma żadnej kontroli nad dawką.
Ja natomiast jestem doedukowana na temat zażywanej substancji, stosuję się do zaleceń lekarzy i mam za sobą cały sztab lekarzy i psychologów, a także tysiące badań naukowych, żeby upewnić mnie że znam i rozumiem wszelkie skutki i stosuję środek prawidłowo :)
@Neoneq: Nadal, prymitywne ad personam. Dyskutujesz o cechach rozmówcy zamiast o przedmiocie sporu. Wykazałam ci dlaczego ćpun różni się od osoby na HRT, a w zasadzie od każdej osoby biorącej leki, a ty zamiast się odnieść zacząłeś wjeżdżać na mnie.
@Anantashesha: "wjeżdżać" dosłownie podałaś jako argument swoją wiedzę
której skoro nie masz w innych kwestiach to czemu byś miała mieć w tej
skoro uznajesz że wiedzą zmienia coś a wiele wskazuje na to że prawdopodobnie jej nie masz to znaczy że twój argument prawdopodobnie argumentami żadnym nie jest
+nie mówiłem że ćpun to osoba na HRT [co nie znaczy ze nie moge powiedziec]
@Neoneq: Zabawne że niby cały czas gadam głupoty, ale jakoś nikt nie potrafi ich wskazać i wykazać ich nieprawdziwość :)
Okej, jakie chcesz badania? Na jaki konkretnie temat? Będzie mi się chciało to poszukam. Mogę ci też wkleić odnośnik do tysięcy badań w PubMedzie.
Możesz też sobie wyszukać w Internecie tysiące historii osób transpłciowych o tym jak cholernie trudno jest dostać HRT i ile lekarze wymagają :)
@Anantashesha:
"Zabawne że niby cały czas gadam głupoty, ale jakoś nikt nie potrafi ich wskazać i wykazać ich nieprawdziwość" ~ mocne słowa jak na kogoś kto jak się je wskażę to ignorujesz to
@Anantashesha: +"badania wskazują na moją racje" a gdy zapytałem o badania to nawet ich nie znasz więc to już wystarczy za dowód że wcale nie wiesz na co wskazują i nie jesteś dowdukowana tylko napisałaś tao bo ładnie ci zabrzmiało
@Neoneq: Mam pytanie do saszety: co daje ci przyjmowanie żeńskich hormonów? Jabłka Adama i wąskich bioder już nie zmienisz. To ma jakiś efekt placebo, że czujesz się bardziej kobiecy?
@Neoneq: Toć cię pytam, jakie chcesz badania? Mówię że są ich tysiące. I tak, nie czytałam wszystkich z tych wielu tysięcy, ale wystarczająco dużo żeby wiedzieć o czym mówię. A temat jest ogromny, więc pytam co chcesz wiedzieć. Chyba że mam ci wkleić losowe?
@Neoneq: Na przykład o tym że osoby transpłciowe mają taki sam poziom szczęścia jak osoby cispłciowe jeśli mają dostęp do tranzycji i akceptację otoczenia, ale jeśli ich nie mają to cierpią często na choroby psychiczne takie jak depresja :)
Znaleźć ci badania na ten temat?
@Neoneq: Nie, nie przyznałam.
Usilnie unikasz odpowiedzi. Wnioskuję z tego że nie jesteś zainteresowany przeczytaniem takich badań. Nie będę się więc produkować i szukać ich dla ciebie. Dla postronnych wrzucę kilka badań na losowy temat dotyczący transpłciowości, bo akurat mam linki pod ręką:
@Neoneq: Postawiłeś niewłaściwe, krzywdzące porównanie ćpunów do osób na HRT. Nie musisz też stawiać żadnego stwierdzenia żebym cię już trochę znała i wiedziała co sądzisz na pewne tematy ;)
Każdy kto twierdzi, że natura ma zasady i granice to jest debiIem głupim I tyle.
Jedyne co nad naturą na panowanie to prawa fizyki i nic więcej.
Możesz napisać pierdylion podręczników a i tak znajdziesz wyjątek od jakiejś reguły
@Murarzowa: nawet fizyka którą znamy nie opisuje w sposób idealny świata, a jest jedynie zbiorem modeli, które po włożeniu danych przy określonych warunkach dadzą wynik bliski rzeczywistości
@Murarzowa: @Konto_nieusuniete: Przyjacielskie przypomnienie, że subiektywizm moralny jest całkowicie poważną propozycją filozoficzną i jeśli rzucasz takie beknięcia jak to o nazizmie bez żadnych argumentów, to jesteś kompletnie niepoważnym mówcą, myślicielem czy dyskutantem :3
@Konto_nieusuniete: Saszeta, jeśli chcesz mi pie....ić na temat tego, jak to nieposiadanie żadnych zasad w życiu i negowanie istnienia dobra i zła jest poważnym nurtem filozoficznym to chociaż mnie odblokuj. Widać, że chcesz mojej atencji
Komentarze
Odśwież18 maja 2024, 08:46
Natura ma zasady, ale lubi je płynnie zmieniać, szybciej lub wolniej.
Po prostu aby przeżyć trzeba jak najszybciej poznawać i adaptować się, a nie trwać bezmyślnie przy swoim (choć warto zaznaczyć, że zmiany społeczne też niekoniecznie oddają zmiany w naturze, dlatego nie każda popularna zmiana ma przyszłość).
Odpisz
18 maja 2024, 18:12
@niggiddu: Natura dosłownie nie ma zasad. Nigdzie nie jest wypisane że ma być tak a nie inaczej.
Odpisz
18 maja 2024, 18:27
@Anantashesha: zasady ma takie, jakie aktualnie panują. A panują te zasady, których przestrzeganie pozwala przeżyć jak najdłużej. To czysty pragmatyzm.
Mówiąc że nie ma zasad zaczynasz każdy zestaw reguł traktować jednakowo, co jest błędem z oczywistego powodu - zły zestaw zasad, niepoparty naturalną rzeczywistością, nieuchronnie prowadzi do przedwczesnej śmierci i zbędnego cierpienia.
Odpisz
18 maja 2024, 18:34
@niggiddu: Mylisz się myśląc o tym jako o zasadach. To zestaw zależności. Słowo zasada sugeruje tu jakąś odgórność czy nienaruszalność. Jeśli czegoś nie trzeba przestrzegać, a jest tylko korzystne, to nie jest zasadą.
Odpisz
18 maja 2024, 18:45
@Anantashesha: bawisz się w semantykę. Nazwałem to zasadami bo osobiście lubię porównywać to do gry (póki co trudno o sztuczne medium bliższe faktycznej rzeczywistości), choć być może bardziej adekwatnym i popartym nauką - choć może nieco staroświeckim - byłoby nabywanie ich prawami (wzorem zwrotu "prawa fizyki").
Odpisz
Edytowano - 18 maja 2024, 18:51
@niggiddu: To o czym mowa jest o sto osiemdziesiąt stopni różne od praw fizyki. Prawa fizyki to stałe, niezmienne i kompletnie nienadpisywalne właściwości rzeczywistości. Nie da się ich złamać, zmienić, nagiąć, pominąć, czy znaleźć wyjątek. W naturze jest zupełnie inaczej. Istnieje prosta zależność - dzieje się to, co akurat jest korzystne. Zależności które opisujemy wynikają z tego że w dany sposób zachowuje się natura, nie odwrotnie, jak w przypadku praw fizyki. Gwarantuję ci, nie znajdziesz żadnej "zasady" która byłaby choć bliska bycia zasadą.
Odpisz
19 maja 2024, 00:23
@Anantashesha: z tą stałością praw fizyki bym uważał - co prawda dotąd nasze teorie na ich temat działają, ale wraz z rozwojem nauki odkrywamy nowe zależności, nierzadko sprzeczne ze starymi wnioskami (fizyka newtonowska działa w naszej rzeczywistości i działa bazującą na niej technologia, ale jej prawa już niekoniecznie pasują do fizyki kwantowej). Na razie jednak ograniczę się do stwierdzenia, że o ile nasze rozumienie praw fizyki się zmienia, tak same prawa pozostają niezmienne (chyba że odkryjemy że np wiek wszechświata decyduje o prawach fizyki, które ewoluują wzorem tych w biologii, wtedy po raz kolejny zawali nam się światopogląd - brzmi absurdalnie, ale patrząc na historię nauki i pewność, z jaką dawni uczeni wyznawali swoje poglądy możemy śmiało dopuścić możliwość, że nawet nasza najlepsza teoria kiedyś runie pod wpływem nowych odkryć).
Odpisz
19 maja 2024, 11:52
@niggiddu: Jeżeli odkrywamy coś sprzecznego z dotychczas odkrytymi prawami fizyki, to nie znaczy to że prawa fizyki nie są stałe, tylko że my się myliliśmy co do nich. I tak, naturalnie, co do tego stwierdzenia również możemy się mylić, tak jak do absolutnie wszystkiego. A nawet gdybyśmy mieli rację, to Wszechświat również nam nie obiecywał w żaden sposób że na przykład jutro Księżyc nie zamieni się w ser. Nie ma w tym żadnej sprzeczności, więc jest to możliwe.
Odpisz
16 maja 2024, 14:49
Jeżeli teoria nie pokrywa się z praktyką to znaczy, że teoria jest błędnie skonstruowana, a nie, że praktyka jest pozbawiona logiki.
Dziobak jest reliktem - gatunek pozostał niezmieniony od setek milionów lat. Jest najdalej spokrewniony z resztą z całej grupy. Nie posiada cech charakterystycznych dla innych, bo te wyłoniły się dalej w linii ewolucyjnej
I nie, poprzedzając wnioski niektórych delikwentów, odmienność tego stworzenia w żadnym stopniu nie uzasadnia wstrzykiwanie przez was hormonów płci przeciwnej.
Odpisz
16 maja 2024, 14:52
@Konto_nieusuniete: Ok ale co ma piernik do wiatraka
Odpisz
16 maja 2024, 14:53
Znając połowę tej strony zaraz ktoś uzna, że istnienie dziobaka jest dowodem na brak jakichkolwiek zasad w naturze i stwierdzi, że wszystko jest normalne
Odpisz
16 maja 2024, 14:54
@Konto_nieusuniete: dobra ok dziadku, a teraz weź swoje leki
Odpisz
Edytowano - 16 maja 2024, 15:04
Zdejmij rękę z wajchy skrzyni biegów jak ze mną rozmawiasz coomerze
Odpisz
16 maja 2024, 15:16
@Konto_nieusuniete: a co? boisz się?
Odpisz
16 maja 2024, 15:20
Brzydzę
Odpisz
18 maja 2024, 08:56
@Konto_nieusuniete: o tym samym pomyślałem
wielkie prawaki myślą podobnie
Odpisz
18 maja 2024, 18:10
Też się zastanawiam xD
W naturze nie ma dosłownie żadnych zasad. Ale wiecie co? Nawet gdyby były, to do rzeczywistości nie jest przyspawana żadna zależność że to co w naturze jest dobre, albo że powinniśmy żyć jak w naturze. Wiecie co jest nienaturalne? Internet, samoloty, domy, ubrania, medycyna. Ale korzystamy z tych rzeczy i jakoś wcale nam nie przeszkadzają, bo to fajne wynalazki i z nimi życie jest fajniejsze. Ludzie którzy krzyczą o tym że coś jest złe bo nienaturalne korzystają z tych wynalazków i wybiórczo, arbitralnie włączają i wyłączają sobie tę naturalność jak im akurat pasuje do ich emotywistycznej moralności absolutnej. Będę więc dalej łykać swoje tabletki z estro, bo to fajny wynalazek i z nimi moje życie jest fajniejsze :)
Odpisz
18 maja 2024, 18:12
@Anantashesha: "będe łykać moje tabletki [...] bo z nimi moje życie jest fajniejsze"
~Adamek lat 16
fan ekstazy
Odpisz
18 maja 2024, 18:19
@Neoneq: Okej, myślę że to valid spostrzeżenie, ale odpowiem na nie w ten sposób:
Adamek ignoruje dostępne na wyciągnięcie ręki fakty na temat zażywanej substancji, nie zdaje sobie sprawy w jaki sposób na niego wpływa w krótszej i dłuższej perspektywie i nie ma żadnej kontroli nad dawką.
Ja natomiast jestem doedukowana na temat zażywanej substancji, stosuję się do zaleceń lekarzy i mam za sobą cały sztab lekarzy i psychologów, a także tysiące badań naukowych, żeby upewnić mnie że znam i rozumiem wszelkie skutki i stosuję środek prawidłowo :)
Odpisz
18 maja 2024, 18:20
@Anantashesha: bardzo się cieszę ale Adamek też się zna i nic to nie zmie ia w jego wypadku
Odpisz
Edytowano - 18 maja 2024, 18:22
@Anantashesha: +ty i do doedukowanie to dwie proste równoległe
Odpisz
18 maja 2024, 18:25
@Neoneq: Dlaczego mnie obrażasz?
Cóż, tak czy srak, Adamek nie dostał swoich tabletek od lekarza.
Odpisz
18 maja 2024, 18:28
@Anantashesha: tu aktualnie wyrażam opinie ze w większości wypadków gadasz głupoty na tej stronie
Odpisz
18 maja 2024, 18:32
@Neoneq: Tak? I co to ma do tej dyskusji? Bo nie żeby coś, ale to prymitywne ad personam.
Odpisz
18 maja 2024, 18:33
@Anantashesha: uh nuh
napisałaś że wiesz coś
a to czy wiesz poddaje w wątpliwość
Odpisz
Edytowano - 18 maja 2024, 18:35
@Neoneq: Nadal, prymitywne ad personam. Dyskutujesz o cechach rozmówcy zamiast o przedmiocie sporu. Wykazałam ci dlaczego ćpun różni się od osoby na HRT, a w zasadzie od każdej osoby biorącej leki, a ty zamiast się odnieść zacząłeś wjeżdżać na mnie.
Odpisz
18 maja 2024, 18:39
@Anantashesha: "wjeżdżać" dosłownie podałaś jako argument swoją wiedzę
której skoro nie masz w innych kwestiach to czemu byś miała mieć w tej
skoro uznajesz że wiedzą zmienia coś a wiele wskazuje na to że prawdopodobnie jej nie masz to znaczy że twój argument prawdopodobnie argumentami żadnym nie jest
+nie mówiłem że ćpun to osoba na HRT [co nie znaczy ze nie moge powiedziec]
Odpisz
18 maja 2024, 18:42
@Anantashesha: +powiedzenie że masz cały sztab lekarzy psychologów i badania
to też nie jest argument tak długo jak nie podasz jacy to lekarze ani jacy psychologowie oraz jakie badania bo teraz zachowujesz się jak Menzen
Odpisz
18 maja 2024, 18:47
@Neoneq: Zabawne że niby cały czas gadam głupoty, ale jakoś nikt nie potrafi ich wskazać i wykazać ich nieprawdziwość :)
Okej, jakie chcesz badania? Na jaki konkretnie temat? Będzie mi się chciało to poszukam. Mogę ci też wkleić odnośnik do tysięcy badań w PubMedzie.
Możesz też sobie wyszukać w Internecie tysiące historii osób transpłciowych o tym jak cholernie trudno jest dostać HRT i ile lekarze wymagają :)
Odpisz
18 maja 2024, 18:49
@Anantashesha:
"Zabawne że niby cały czas gadam głupoty, ale jakoś nikt nie potrafi ich wskazać i wykazać ich nieprawdziwość" ~ mocne słowa jak na kogoś kto jak się je wskażę to ignorujesz to
Odpisz
Edytowano - 18 maja 2024, 18:50
@Anantashesha: +"badania wskazują na moją racje" a gdy zapytałem o badania to nawet ich nie znasz więc to już wystarczy za dowód że wcale nie wiesz na co wskazują i nie jesteś dowdukowana tylko napisałaś tao bo ładnie ci zabrzmiało
Odpisz
18 maja 2024, 18:54
@Neoneq: Mam pytanie do saszety: co daje ci przyjmowanie żeńskich hormonów? Jabłka Adama i wąskich bioder już nie zmienisz. To ma jakiś efekt placebo, że czujesz się bardziej kobiecy?
Odpisz
18 maja 2024, 18:57
@Anantashesha: @Konto_nieusuniete: Możesz sobie poczytać w Internecie o efektach HRT, ale nie będę z tobą gadać bo mnie misgenderujesz. Pa.
Odpisz
18 maja 2024, 18:59
@Neoneq: Toć cię pytam, jakie chcesz badania? Mówię że są ich tysiące. I tak, nie czytałam wszystkich z tych wielu tysięcy, ale wystarczająco dużo żeby wiedzieć o czym mówię. A temat jest ogromny, więc pytam co chcesz wiedzieć. Chyba że mam ci wkleić losowe?
Odpisz
18 maja 2024, 19:03
@Anantashesha: "mówię że ich są tysiące" nie masz bladego pojęcia o nich ani o czym mówią bo ich nie czytałaś więc nie możesz znać wyników
jeżeli nie widzisz problemu w swojej wypowiedzi i nadal uznajesz że znasz się na temacie to myślę że nie mamy o czym rozmawiać
Odpisz
18 maja 2024, 19:06
@Neoneq: K*rwa mać, powiedz jakie chcesz badania xD
Odpisz
18 maja 2024, 19:07
@Anantashesha: zacznijmy od tego jakie badania czytałaś i co one mówią
bo chce wiedzieć na czym opierasz swoje zdanie a nie frazę że masz rację bo bliżej niesprecyzowane naukowcy tak powiedzieli
Odpisz
18 maja 2024, 19:10
@Neoneq: Na przykład o tym że osoby transpłciowe mają taki sam poziom szczęścia jak osoby cispłciowe jeśli mają dostęp do tranzycji i akceptację otoczenia, ale jeśli ich nie mają to cierpią często na choroby psychiczne takie jak depresja :)
Znaleźć ci badania na ten temat?
Odpisz
18 maja 2024, 19:11
@Anantashesha: po pierwsze to udowodnij
a po drugie to przyznałaś że te wstawkę o badaniach to z dupy wyciągnęłaś
Odpisz
Edytowano - 18 maja 2024, 19:12
@Neoneq: Fajnie, ale nadal 50% z nich nudzi się cosplayem płci przeciwnej i robi cosplay światełek na Boże Narodzenie
Odpisz
18 maja 2024, 19:20
@Neoneq: Niczego nie przyznałam.
Każesz mi udowodnić, czyli chcesz link do badania? Będziesz czytał?
Odpisz
18 maja 2024, 19:21
@Anantashesha: przyznałaś że nie znasz ich
Odpisz
18 maja 2024, 19:47
@Neoneq: Nie, nie przyznałam.
Usilnie unikasz odpowiedzi. Wnioskuję z tego że nie jesteś zainteresowany przeczytaniem takich badań. Nie będę się więc produkować i szukać ich dla ciebie. Dla postronnych wrzucę kilka badań na losowy temat dotyczący transpłciowości, bo akurat mam linki pod ręką:
pubmed*ncbi*nlm*nih*gov/32020566/
pubmed*ncbi*nlm*nih*gov/32191677/
pubmed*ncbi*nlm*nih*gov/27431339/
pubmed*ncbi*nlm*nih*gov/26119518/
pubmed*ncbi*nlm*nih*gov/26382161/
Wystarczy zamienić gwiazdki na kropki i będzie działać.
Odpisz
18 maja 2024, 19:49
@Anantashesha: nie unikam, po prostu jeśli nie widziałaś tak oczywistych błędów w swoim rozumowaniu to nie ma z tobą o czym rozmawiać
Odpisz
18 maja 2024, 19:51
@Neoneq: Jeśli nie jesteś zainteresowany zmianą zdania w wypadku wykazania ci błędu to z tobą nie ma o czym rozmawiać :)
Odpisz
18 maja 2024, 19:52
@Anantashesha: dosłownie ty w każdej dyskusji
powiedz mi najpierw w czym się myliłem bo nawet nie stawiłem żadnego twierdzenia w tej dyskusji XD
Odpisz
18 maja 2024, 19:56
@Neoneq: Postawiłeś niewłaściwe, krzywdzące porównanie ćpunów do osób na HRT. Nie musisz też stawiać żadnego stwierdzenia żebym cię już trochę znała i wiedziała co sądzisz na pewne tematy ;)
Odpisz
18 maja 2024, 19:57
@Anantashesha: dosłownie napisałem że tak niesądze
Odpisz
18 maja 2024, 19:58
@Anantashesha: co do "pewnych tematów" to gdyby Wikipedia dawała nagrody za używanie wyrażeń zwodniczych to byś zdobyła pierwsze miejsce
Odpisz
18 maja 2024, 20:00
@Neoneq: Dosłownie tak napisałeś. Jakieś nawrócenie w środku dyskusji, czy może piszesz rzeczy z którymi się nie zgadzasz?
Odpisz
18 maja 2024, 20:01
@Neoneq:
Odpisz
18 maja 2024, 20:01
@Anantashesha: z czym się nie zgadzam?
Odpisz
18 maja 2024, 20:01
@Neoneq: Tak? I co cię tak zwiodło? :)
Odpisz
18 maja 2024, 20:02
@Neoneq: Z tym porównaniem, oczywiście.
Odpisz
18 maja 2024, 20:04
@Anantashesha: ok to może być trochę mylące [dla penych osób ;)] chodziło mi o "ciekawe" ułożenie zdania
Odpisz
18 maja 2024, 20:05
@Neoneq: Jakoś ciężko mi uwierzyć że o to właśnie ci chodziło, ale skoro tak mówisz ^^
Odpisz
18 maja 2024, 20:06
@Anantashesha: tak, bo wiesz o co mi chodziło
Odpisz
18 maja 2024, 20:06
@Neoneq: Myślę że jeśli nie mamy nic nowego do powiedzenia powinniśmy zakończyć rozmowę :)
Odpisz
18 maja 2024, 20:07
@Anantashesha: mówisz to tal jakbyś kiedykolwoekmaila coś nowego do powiedzenia
ale masz rację
Odpisz
16 maja 2024, 14:23
Każdy kto twierdzi, że natura ma zasady i granice to jest debiIem głupim I tyle.
Jedyne co nad naturą na panowanie to prawa fizyki i nic więcej.
Możesz napisać pierdylion podręczników a i tak znajdziesz wyjątek od jakiejś reguły
Odpisz
16 maja 2024, 14:59
@Murarzowa: nawet fizyka którą znamy nie opisuje w sposób idealny świata, a jest jedynie zbiorem modeli, które po włożeniu danych przy określonych warunkach dadzą wynik bliski rzeczywistości
Odpisz
16 maja 2024, 15:03
@struskawka: Przyjacielskie przypomnienie, że subiektywizm moralny jest gorszy od nazizmu :3
Odpisz
16 maja 2024, 15:11
@Konto_nieusuniete: Idź trollować gdzieś indziej troglodycie
Odpisz
16 maja 2024, 15:20
@Murarzowa: Troglodyto*
Potrzebujesz pomocy z nauką deklinacji?
Odpisz
16 maja 2024, 15:42
@Konto_nieusuniete: troglodycie żeby cię zdehumanizować
Odpisz
16 maja 2024, 15:52
@Murarzowa: Nie pogrążaj się. Pokornie przyznaj się do błędu zamiast brnąć w słabe wymówki
Odpisz
18 maja 2024, 18:14
@Murarzowa: @Konto_nieusuniete: Przyjacielskie przypomnienie, że subiektywizm moralny jest całkowicie poważną propozycją filozoficzną i jeśli rzucasz takie beknięcia jak to o nazizmie bez żadnych argumentów, to jesteś kompletnie niepoważnym mówcą, myślicielem czy dyskutantem :3
Odpisz
18 maja 2024, 19:08
@Konto_nieusuniete: Saszeta, jeśli chcesz mi pie....ić na temat tego, jak to nieposiadanie żadnych zasad w życiu i negowanie istnienia dobra i zła jest poważnym nurtem filozoficznym to chociaż mnie odblokuj. Widać, że chcesz mojej atencji
Odpisz
18 maja 2024, 18:03
Natura nie ma żadnych zasad, granic, ani z góry ustalonych ról. Istnieją jedynie pewne zjawiska i zależności.
Odpisz
18 maja 2024, 09:15
Oto jaja znoszący ssak, który rusza na akcję!
Odpisz
18 maja 2024, 08:18
Czyżby komiksy z serii Sarah's Scribbles straciły na jakości?
Odpisz
16 maja 2024, 16:42
Człowiek jest ponad zasadami natury, bo tworzy własne zasady
Napisane z myślącego kamienia i wysłane falami energii
Odpisz
16 maja 2024, 14:26
Ultrona czas
Odpisz
16 maja 2024, 14:47
@Hacjul: ja to napisałem pierwszy 9 minut przed tobą
Odpisz
16 maja 2024, 15:06
ja tylko potwierdziłem twoje pytanie
Odpisz
16 maja 2024, 14:19
Zwierze wodno lądowe, ciężarówkowe
Odpisz
16 maja 2024, 14:17
Ultron czas?
Odpisz
16 maja 2024, 14:15
Super tłumaczenie
Odpisz
16 maja 2024, 14:12
To co się stało na arce Noego zostaje na arce Noego
Odpisz
16 maja 2024, 14:11
Dziobaka czas
Odpisz
16 maja 2024, 14:09
DZIOBAKA CZAS
Odpisz