Wi臋kszo艣膰 wsp贸艂czesnych gier taka jest.
A spr贸buj zrobi膰 co艣 inaczej ni偶 tw贸rcy zaplanuj膮 to jeszcze ci gra misj9i nie zaliczy.
NP GTA SA podczas misji mog艂e艣 zostawi膰 posta膰 kt贸ra towarzyszy艂a ci podczas misji p贸j艣膰 przez kilka godzin zamalowywa膰 tagi wrogich gang贸w.
Zbiera膰 wszystkie ma艂偶e.
Zrobi膰 zdj臋cie wszystkim punktom w San fiero.
Znale艣膰 wszystkie podkowy w Las venuras.
P贸j艣膰 na si艂k臋.
Uty膰 si臋 w fast fodzie.
P贸j艣膰 do sklepu z broni膮 oraz strzela膰 si臋 z policj膮 i ukra艣膰 my艣liwiec wojskowy z drugiego kra艅ca mapy.
Zestrzeli膰 ten policyjny helikopter kt贸ry by艂 celem misji.
Wr贸ci膰 do postaci towarzysz膮cej i doko艅czy膰 misj臋.
A w GTA v odejdzie o krok od miejsca akcji lub NPC to misja nie udana.
@Leszy: W AC Odyssey mia艂em misj臋 偶eby odwiedzi膰 aresztowanego Sokratesa (nwm o co chodzi艂o gra艂em par臋 lat temu) i drzwi pilnowa艂o go dw贸ch stra偶nik贸w kt贸rych trzeba by艂o zabi膰 by dosta膰 si臋 do budynku. Jednak byli oni ustawieni na tyle daleko od drzwi 偶e ledwo uda艂o si臋 przej艣膰 tak by nie zauwa偶yli (inaczej nie mo偶na by by艂o wej艣膰 w interakcj臋 z drzwiami) no i wlaz艂em do 艣rodka, a podczas rozmowy z Sokratesem pada pytanie o tych stra偶nik贸w i by艂y do wyboru dwie opcje 1. Przyzna膰 si臋 偶e ich zabi艂e艣 i dosta膰 wyk艂ad moralny albo 2. (sk艂ama膰) 偶e ci臋 wpu艣cili. Chyba nikt nie pomy艣la艂 偶e w grze w kt贸rej opcjonalne jest skradadanie uda si臋 komu艣 tam zakra艣膰 bez walki
Komentarze
Od艣wie偶21 lipca, 15:06
Wi臋kszo艣膰 wsp贸艂czesnych gier taka jest.
A spr贸buj zrobi膰 co艣 inaczej ni偶 tw贸rcy zaplanuj膮 to jeszcze ci gra misj9i nie zaliczy.
NP GTA SA podczas misji mog艂e艣 zostawi膰 posta膰 kt贸ra towarzyszy艂a ci podczas misji p贸j艣膰 przez kilka godzin zamalowywa膰 tagi wrogich gang贸w.
Zbiera膰 wszystkie ma艂偶e.
Zrobi膰 zdj臋cie wszystkim punktom w San fiero.
Znale艣膰 wszystkie podkowy w Las venuras.
P贸j艣膰 na si艂k臋.
Uty膰 si臋 w fast fodzie.
P贸j艣膰 do sklepu z broni膮 oraz strzela膰 si臋 z policj膮 i ukra艣膰 my艣liwiec wojskowy z drugiego kra艅ca mapy.
Zestrzeli膰 ten policyjny helikopter kt贸ry by艂 celem misji.
Wr贸ci膰 do postaci towarzysz膮cej i doko艅czy膰 misj臋.
A w GTA v odejdzie o krok od miejsca akcji lub NPC to misja nie udana.
Odpisz
27 lipca, 06:26
@Leszy: W AC Odyssey mia艂em misj臋 偶eby odwiedzi膰 aresztowanego Sokratesa (nwm o co chodzi艂o gra艂em par臋 lat temu) i drzwi pilnowa艂o go dw贸ch stra偶nik贸w kt贸rych trzeba by艂o zabi膰 by dosta膰 si臋 do budynku. Jednak byli oni ustawieni na tyle daleko od drzwi 偶e ledwo uda艂o si臋 przej艣膰 tak by nie zauwa偶yli (inaczej nie mo偶na by by艂o wej艣膰 w interakcj臋 z drzwiami) no i wlaz艂em do 艣rodka, a podczas rozmowy z Sokratesem pada pytanie o tych stra偶nik贸w i by艂y do wyboru dwie opcje 1. Przyzna膰 si臋 偶e ich zabi艂e艣 i dosta膰 wyk艂ad moralny albo 2. (sk艂ama膰) 偶e ci臋 wpu艣cili. Chyba nikt nie pomy艣la艂 偶e w grze w kt贸rej opcjonalne jest skradadanie uda si臋 komu艣 tam zakra艣膰 bez walki
Odpisz
21 lipca, 14:48
The Walking dead
Odpisz
21 lipca, 21:23
@Boberek00: interaktywne guano telltale to nie gry prosz臋 pana
Odpisz
21 lipca, 15:52
Co艣 s艂aby ten wyb贸r
Odpisz
21 lipca, 14:41
W wielu jest tak 偶e tylko 1 decyzja wp艂ywa na ending
Odpisz