Problemem nie jest silnik tylko devi którzy nie mają pojęcia nic o tworzeniu gier na unreal. Taka moda, że teraz twórcy wyrzucają swoje silniki do kosza i przerzucają się na nieznane środowisko unreal engine który jest potężnym narzędziem, ale nie dla każdego jak widać
Komentarze
Odśwież26 czerwca, 18:49
Problemem nie jest silnik tylko devi którzy nie mają pojęcia nic o tworzeniu gier na unreal. Taka moda, że teraz twórcy wyrzucają swoje silniki do kosza i przerzucają się na nieznane środowisko unreal engine który jest potężnym narzędziem, ale nie dla każdego jak widać
Odpisz
22 czerwca, 16:33
ciekawe jak by tf2 był na engine 5 to co by było wtedy lepiej czy gorzej ?
Odpisz
25 czerwca, 11:36
@pvp17: pytasz a wiesz
Odpisz
20 czerwca, 10:14
Potem devi mają problemy z przeportowaniem na konsole gdzie jest w ...j mało ramu
Odpisz
22 czerwca, 00:45
@tigerman: o nie, gry trzeba optymalizować *dźwięki zszokowanego deva*
Odpisz
20 czerwca, 15:17
Bardziej to kwestia że twórcy gier to leniwe buły i robią "Dobra Maniek weź tam wpisz w wymaganiach 64 giga ramu i rtx 5090"
Odpisz
21 czerwca, 18:22
@kokomando: Silent hill 2 który wczytuje całe miasto w pełnym detalu niezależnie od tego gdzie w nim jesteś i co widzisz:
Odpisz
20 czerwca, 10:59
Każda nowa gra jest słabo zoptymalizowana, a to że wiele z nich jest na ue5 wynika tylko z popularnoąci tego silnika
Odpisz
20 czerwca, 08:41
standardowo
Odpisz
20 czerwca, 06:12
Dla mnie sam unreal engine
ten silnik rzadko kiedy jest dobrze zoptymalizowany
Odpisz
20 czerwca, 03:04
Kocham temporalny anty aliasing
Odpisz
20 czerwca, 00:51
Wiedźmin 4 dysku zgon?
Odpisz
20 czerwca, 03:03
@Kolo_killer: I nie tylko
Odpisz