Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar wojna

28 lipca 2009, 11:16

wooooow kot śpi ale jaja 1/5

Avatar pawersgene

2 marca 2013, 16:53

@wojna: nie mial sie gdzie wyspac

Avatar arturpierdzielator300X1

16 marca 2015, 19:23

@wojna: głupek

Avatar chihuahua111

17 marca 2013, 19:16

Hm...musial byc bardzo spiacy xp
Ludzie, spokojnie. Nie musicie wpadac w histerie na widok kota. To tylko zdjecie w necie, nic wam sie nie stanie xD

Avatar Pottermanka

3 kwietnia 2011, 13:14

@wiewiorka501: Co masz do kotow?

Avatar Aga21

24 sierpnia 2009, 11:51

Titanic33 - koty śpią około 13 godzin dziennie, czyli ponad 50% doby, czyli statystycznie jest większa szansa na sfotografowanie śpiącego kota :D
Teoretycznie oczywiście...

Avatar
Konto usunięte

2 sierpnia 2009, 22:04

lepiej żeby nie włączyli wycieraczek

Avatar kakao

29 lipca 2009, 15:13

hartkor : P

Avatar kajko

28 lipca 2009, 11:48

4

Avatar ada_151

28 lipca 2009, 00:59

yy? No nie wiem, to też mnie nie śmieszy -.-
ale dobra, dam 2/5

Avatar Titanic33

27 lipca 2009, 20:34

Jak ja te obrazki oglądam...
Te koty to normalnie wszędzie zasypiają.

Avatar Aga21

27 lipca 2009, 16:19

Mógł na antenie radiowej :D
2/5

Avatar kasiulilulilejka

27 lipca 2009, 14:28

Jakoś mnie to nie śmiesz, nie jest też zadziwiające... 1/5

Avatar Pikson

27 lipca 2009, 13:27

1/5

Avatar kamila_333

27 lipca 2009, 12:50

o mój Buras ^^ ;D

Avatar Mnich1

27 lipca 2009, 12:14

filmik był 100 razy lepszy dam 2

Avatar krzynu

27 lipca 2009, 11:16

przynajmniuej ulatwia on transport ;p

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Taka prawda

Nawet mu brewka nie tknęła!

Szczerze: którykolwiek nauczyciel matmy Ci o tym powiedział?

Mają kasę to wydają

Tak, my istniejemy

Ci to dopiero mają fajnie...

Sprytny tata

Niby tak, niby nie

Tak to wygląda

Ciekawi mnie proces myślowy, który doprowadził do tego wniosku

Prawie jak w Biedrze na promocji

Zgniotem typa moimi argumentami, nie?

Ta prędkość!

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

To się nazywa oszczędność miejsca