Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Szpak1029384756

28 lipca 2011, 12:51

ja byłem z kolegami na festynie i koleś za krzakami leżał i moich kolegów stary zagadnoł do niego

Avatar
Konto usunięte

8 lutego 2011, 11:30

no normalnie jak Robert Mateja, z całym dla niego szacunkiem!

Avatar kagilator

1 września 2009, 16:24

chłopina sie zmęczył xD ;p

Avatar Aga21

24 sierpnia 2009, 11:47

I sruuu w beton :D
3/5

Avatar Kinder9

17 sierpnia 2009, 16:55

...leżenie na schodkach

Avatar
Konto usunięte

2 sierpnia 2009, 22:03

no to się glebnoł

Avatar
Konto usunięte

30 lipca 2009, 12:54

niezłe 4/5 twarde lądowanie miał xDDDDD

Avatar ada_151

29 lipca 2009, 15:34

takie żałosne, że az smieszne xD dam 3/5

Avatar smoczka

29 lipca 2009, 12:45

obserwator,popieram

Avatar obserwator

29 lipca 2009, 02:26

z jednej strony- śmieszne, a z drugiej żałosne...
no bo jak można się tak upodlić?

Avatar Karasmilla

28 lipca 2009, 22:49

Ja mam takie widoki dość często, ponieważ w mojej okolicy jest wielu tzw. żuli ;]
Nie śmieszy mnie to, ale wprawia w mdłości - żal mi takich ludzi i tyle.
1/5

Avatar mjazz

28 lipca 2009, 22:39

bardzo podobny do mojego dawnego nauczyciela z matmy,też tak lubił.....

Avatar Sarris

28 lipca 2009, 21:40

twój Stary!

Avatar Sauron

28 lipca 2009, 19:43

wow,nieźle rymujecie :D

Avatar Strygan

28 lipca 2009, 14:51

Ten upadek nie był miękki,
Więc obrazek nie jest cienki,
Dam ocenę 5/5,
A ten koleś to mój zięć xD

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar MruczekV
Dodane przez: MruczekV

No cóż, to się zdarza

Autentyk

No jak tak można?

Najlepsza reklama dla tej marki

Lubicie wędkować?

Dobry ziomek CD Projekt Red

Ostrzegał

Tak trochę sam się prosił

Tak, ale też nie

I kto się teraz śmieje?

I to fakt

Witaj wśród legend

Cwaniak

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka