Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
To prawda?
Ciężkie jest życie historyka
Pradawna wiedza przekazywana z pokolenia na pokolenie
Pamięta ktoś o tamtej aferze?
To dlatego, że jest rudy?
Zero zmian
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
OdświeżEdytowano - 8 kwietnia 2016, 21:03
1000 zł kosztuje Xbox One z Halo: Master Chief Collection
Uciągnie Wiedźmina na odpowiedniku Ultra z PC
1400 zł kosztuje GTX 770, rekomendowany do ultra.
Sama karta.
Konsola to nie głupota tylko oszczędność.
I jeszcze starcza na 6-8 lat.
Pewnie zostanę zhejcony, ale większość ludzi mających zaciesz, że są lepsi niż konsolowcy, nie mają nawet PC, na którym zobaczą 10 klatek w wiedźminie na Ultra.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:06
Żeby powiedzieć, że jest to oszczędność podałeś za mało informacji. Poza tym mi konsola zepsuła się po dwóch latach...
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:08
@KingsMax: Ja miałem PS3 od drugiej klasy podstawówki do 2 gimnazjum i nadal działała. Sprzedalem
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:08
@KingsMax: Wszystko się może zepsuć, to nie argument ;) Mi się nie zepsuł jeszcze ani PC, ani konsola. Laptop tylko, ale jego nie wliczam do gamingowych PC (mojego, nie wszystkich).
A co do oszczędności - tu się kończą wydatki na konsole. Do PC dolicz procesor, płytę główną, dysk, zasilacz, myszkę i klawiaturę. Gry co prawda są droższe, ale za to cyfrowe mają duże zniżki. Czyli mniej więcej jak na Steam.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:10
@CeeKay: No wiesz, to jest sprzęt z 2006 roku ;D Wtedy to komputery z Windowsem XP były, a mimo wszystko na PS3/X360 było GTA V - nie z najlepszą grafiką, ale halo, ta konsola ma teraz 10 lat D:
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:13
Więc niekoniecznie na tyle starcza.
A jeśli chodzi o oszczędności:
Komputer: Nowa część
Konsola: Serwis + Część
Możliwe, że będzie trzeba kupić nową, bo w serwisie nie uda im się załatwić.
I komputer można samemu w tydzień (jak dojdzie część)
Konsolę do serwisu na kilka miesięcy.
Komputer ma o wiele więcej funkcji.
Wiele niesamowitych gier jest niedostępne na konsole...
Osobiście przepadam za konsolą jeśli chodzi o niektóre gry, ale większość wolę na komputerze.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:17
@KingsMax: Komputer nowa część, ale w konsoli nie musisz nic wymieniać - gry są robione pod ciebie. Czytałem kiedyś o serwisie, goście wysyłają w poniedziałek do NIEMIEC i mają w piątek tego samego tygodnia ;D (w przypadku XONE). Nie może im się nie udać, jest na gwarancji. Jak się skończyła, a nie z twojej winy nie działa - rękojmia. Nie ma szans, żeby ci nie wymienili, chyba, że nią rzucałeś.
A co do gier, to działa w dwie strony. Przykładowo, z PS4 (nie mam) ludzie polecają Uncharted, Bloodborne i tamtą fabularną cośkę. A na XONE Halo, Forza Motorsport i Horizon, Gears of War, Quantum Break, wcześniejszy Tomb Raider był... Dużo, dużo :D
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:20
Szczerze, to na XONE nie masz odpowiednika wiedźmina z pc w wersji ultra.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:21
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:24
Kurde, apka i nie mogę powiększyć :/
Po pierwsze: to jest cutscenka(tak zgaduję)
Po drugie: Pokaż mi jak to wygląda w trakcie rozgrywki z podaną ilością fps'ów.
Aby PC uciągnął podobne rzeczy do konsol, to wystarczy mieć pc za ~2000zł. A potem w razie potrzeby tylko wymienić konkretną część.
Ja sam do poważnego grania korzystam z PC, a jedyną słuszną konsolą do gry ze znajomymi jak na razie jest tylko moje wii U.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:26
Kiedyś było inaczej - to konsole pokroju Commodore oferowały lepszą jakość od PC. Ba, były nawet tańsze w zakupie. Mimo to zostały wypchnięte. Wiesz, dlaczego?
Odpisz
Edytowano - 8 kwietnia 2016, 21:26
Tyle że jest możliwość zagrania w praktycznie każdą grę na pc, przeznaczoną nakonsolę...
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:26
Cutscenki nie są prerenderowane w Wieśku. W trakcie rozgrywki na Xone stabilne 30 fps, na PS4 podobnie. 30 klatek to jest normalna wartość w każdej grze, kiedyś na X360 i PS3 ludzie nawet nie zwracali uwagi jak pójdzie gra. Są też gry z 60 FPS, np Star Wars Battlefront. Tam jest potrzebne, to jest. A na PC z tą zalecaną kartą też będzie 30.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:27
PC do zalecanych ustawień wiedźmina kosztuje 3700 zł
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:28
Po pierwsze - Dialog. No i co z tego?
Po drugie - tak samo.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:29
@chupacabra001: Bo PC więcej oferuje? To jest przecież oczywiste. Konsola jest od tego, jeśli chcesz tanio pograć w najnowsze produkcje na najwyższych ustawieniach. Bo w większości gry są robione pod konsole. Wiadomo, że na kompie za 4000 zł osiągniesz 4k i 120 fps, ale po co? Jak pokazałem, nowa konsola z padem, słuchawkami i grą może kosztować 1000 zł.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:29
@CeeKay: Skąd Ty takie bzdety bierzesz? Ja na to wydałem poniżej 2000.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:29
@KingsMax: Firewatch, Uncharted, Forza, quantum break, NO MAN'S SKY, rachet & clank. tyle tytułów wystarczy
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:31
Nie.
Bo jak w PC coś się spie**oli, to diagnozujesz co się spie**oliło i tanio wymieniasz. W przypadku konsoli - dupa blada.
I błagam, jakie najwyższe ustawienia? Masz napisane "Ultra", ale wygląda jak "Zwykłe" na PC, a przecież nie o to chodzi. W przypadku Wiedźmina Redsi musieli znacznie pogorszyć grafikę dla konsol, bo przy oryginale się po prostu spalały.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:31
@chupacabra001: Jeśli tyle wydales to na 100% nie grasz na takich ustawieniach graficznych jakie oferują konsole
Odpisz
Edytowano - 8 kwietnia 2016, 21:31
@CeeKay: A chcesz się założyć?
Po prostu nie jestem durniem by przepłacać za takie rzeczy.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:32
@chupacabra001: O serwisie napisałem wyżej.
Screen z Wieśka masz wyżej. Faktycznie, musieli znacznie pogorszyć, szkoda ;/
Odpisz
Edytowano - 8 kwietnia 2016, 21:33
Za 1400 zł można kupić GTX 970, GTX 770 kupisz już za 1000 zł, a poza tym gry na konsole często są dużo droższe niż na PC, no i nie trzeba płacić za możliwość gry na multiplayer...
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:36
@chupacabra001: Sam procesor i karta graficzne kosztują 2000+
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:36
@mikimak: To już zależy od sklepu. Porównałem ceny z oficjalnych sklepów. A nawet jeśli, to podam ci przykład: Na PS jest PS+ (troszkę słabe,a le jest), a na XOne jest Gold. Oferuje multi i 4 gry za darmo miesięcznie. Przykładowo w tym miesiącu jest darmowy Dead Space, Saints Row IV, Sunset Overdrive i Wolf Among Us. Do tego zniżki do -70%. Ceny darmowych gier przekraczają kilkukrotnie cenę rocznego abonamentu (100 zł na Allegro dałem).
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:37
@mikimak: mniej niz 200 zł na rok i masz darmowe gry
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:37
@CeeKay: Praktycznie każdą grę z konsoli da się emulować...
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:38
Na ps tez są gry darmowe i zniżki widziałem nawet dochodziły do 90% czyli prawie darmo
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:39
@KingsMax: To się nazywa piractwo
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:40
Mylisz się odnośnie żywotności. Pc może spokojnie śmigać latami, a jego wymiana może odbywać się stopniowo, a konsole...
Cóż, już zapowiadają nowe Play Station.
Poza tym konsola to nic innego jak komputer, z ograniczonym systemem operacyjnym i niemożnością wymiany hardware'u. Spróbuj zrobić prezentację do szkoły, przygotować dokumenty do pracy, programować, albo chociaż coś narysować na konsoli. Dlatego niemal każdy dumny posiadacz konsoli ma również pc "do pracy", a tak się składa, że cena pc "do pracy" + cena konsoli = hajs na dobry komputer, który ogarnia dzisiejsze gry.
I jeszcze dodam jedno zdjęcie
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:40
Mój komputer za 4k wcale nie daje mi możliwości grania w 4k i w 120 FPS, co najwyżej w full HD w 60 FPS w Wiedźminie 3, i to wszystko przez konsole. Gry na PC są źle zoptymalizowane, ponieważ wydawcą się to nie opłaca.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:41
@CeeKay: Wiem, tylko akurat rozdawane gry w PS+ to głównie indyki. Ten na Xboxa jest trochę... mocniejszy :D
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:41
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:42
To juz wina Sony ze zdecydowali się na wsparcie dla takich tytułów...
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:42
@CeeKay: Nie masz zielonego pojęcia na ten temat, a się wypowiadasz. Przykre.
AMX FX-6300 6x 3,5 GHz - 465zł
Radeon R9 270x - ok 750zł
Kość RAM Kingston 8GB 1600 GHz - ok 280zł
Zasilacz Be Quiet! 600W - 250zł
Reszta to groszowe sprawy mieszczące się w 4 stówach.
Nie uwzględniam tu znajomości.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:45
Mówimy o grach. Wiadomo, że osoba, która nie ma w domu komputera nie kupi zamiast niego konsoli. To opcja dla ludzi, którzy już mają PC. Zresztą, widziałeś kiedyś kogokolwiek z konsolą i bez komputera? (7 generacja wzwyż)
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:47
Nie widziałem nikogo bez pc, ale z konsolą, ale słowa "żaden" "nigdy" "każdy" "żaden" są niewiarygodne, ponieważ trzeba by sprawdzić każdy przypadek.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:51
@chupacabra001: Wymieniles procesor i krarte graficzna które nie spełniają wymagań zalecanych a o takich jest tu mowa
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:52
@CeeKay: To jakie są te zalecane wymagania? I na czym one mają polegać, skoro na wysokich ustawieniach spokojnie W3 taki sprzęt pociągnie?
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:54
@chupacabra001: Steam :)
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:55
@chupacabra001: Mówimy o najwyższych C:
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:55
@CeeKay: Co?
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:55
A nie o wyższych od konsolowej, czyli praktycznie wszystkich? :D
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:56
@chupacabra001: No wiedźmin na konsolach tak jakby wysokie i trochę ultra
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:57
@CeeKay: Eeehe, taa XD Polecam okulistę, naprawdę jest z Tobą baardzo źle.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:59
@CeeKay: Nope, prawnie piractwem nie jest, przynajmniej w Polsce. Z kolei moralnie też nim nie jest, o ile zakupiłeś grę na konsolę, a nie pobierasz pirata z internetu.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:59
@chupacabra001: Ha..ha.. Najśmieszniejsze jest to dowartościowywanie. Zrozum, że konsola jest stworzona po to, żeby pograć na odpowiednio najlepszych ustawieniach i odpowiednio od gry 30, lub 60 fps. I jeszcze konsole się wolniej starzeją. Prosta matematyka, konsola jest dla oszczędnych.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:00
1.Dobry komputer można złożyć nawet za 5k, i będzie starczyć na jeszcze 20 lat
2.Lepsza jakość, i to o wiele
3.Nie wszystkie gry wychodzą na ps4 czy tam xboxone
4.do komputera podłączysz pada, nie podłączysz klawiatury do xboxa
5.Maksymalna ilość fps na konsole to 30, a na komputerze to nawet powyżej setki, chociaż 70 jest gites
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:04
@chupacabra001: Kolejny PC master race który nie może pogodzić się z prawda... oszczedzalem rok i dorabialem sobie żeby kupić PC dla wiedźmina a kilka dni temu kupilem PS4 i nie widzę różnicy... radze sprawdzić na własną rękę a nie na YouTube który psuje jakość nagrań
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:04
@FullPain: 1. W dalszym ciągu mówimy o konsolach w granicach 1000zł? 5000 zł to nie za dużo? To podchodzi pod chwalenie się zarobkami.
2. Muszę wrzucać drugi raz tego Geralta?
3. Tak samo nie wszystko wychodzi na PC. Tutaj wybór jest indywidualny.
4. Podłączysz ;) Chociaż wolę 100x bardziej grać na padzie, ale są adaptery zarówno na PS4, jak i na XONE
5. W Battlefrontcie mam 60 na XONE, czary mary? D: Fun Fact - filmy i seriale są robione w 24 fps ;) 60 to tylko umilenie oka. Wiadomo, że lepiej, ale nie na tyle, żeby przepłacać.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:05
Kup komputer za 5k i graj przez 20 lat, jak kolega u góry powiedział.
Lub kupuj co 4 lata nową konsolę, oczywiście za ten twój tysiąc... plus do tego ceny gier, a więc niezbyt opłacalne.
Odpisz
Edytowano - 8 kwietnia 2016, 22:08
@KingsMax: 20 lat to trochę przesadzone. Powiedziałbym, że jeśli chodzi o max ustawienia, to może z 6-8 lat ;) Myślisz, że teraz ktoś z kompem z 1996 za 5000 zł by coś zagrał? xD
..a ten mój tysiąc też co +-6-8 lat. Gry są droższe, ale całokształt wychodzi taniej ;) +jest wiele innych plusów konsol, ale skupiamy się teraz na grach.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:09
@FullPain: 1. Dobra konsole kupisz za 1500 zł i starczy do premiery następnej generacji
2. Jakość na PC jest minimalnie lepsza w większości tytułów
3. Jest klawiatura i myszka do konsol :)
4. Jest strasznie mało tytułów które działają w mniej niż 60 FPS
5. zapomnialem jaki to byl punkt ale zaraz dopisze
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:10
@KingsMax: No to graj na tym PC w tytuły które będą wtedy wychodzić czyli za 20 lat
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:11
No ku*wa piszesz ciągle to co ja tylko minute wczesniej
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:13
@CeeKay: Bo masz słaby komputer xD Żarcik oczywiście, konsolowcy mają się trzymać razem :D
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:15
Mam kumpla, co ma staruszka... unosi nowe gry, a mistrzem tamtych czasów nie był.
Do tego mój komputer na razie przeszedł od kilkunastu lat modyfikacje za mniej niż 500 zł, a też nie był takim koksem za 5 tysięcy.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:15
I właśnie o to chodzi że PC Master Race są bogatsi niż ta brudna pod-rasa konsolowców.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:17
@Szybki111PL: Zgłaszam, to jest już obrażanie, tym bardziej pod względem zarobkowym.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:17
@Szybki111PL: Akurat pieniężnie bardziej opłacalny jest komputer, co kilka lat nowa część, na konsole akurat co kilka lat nowa.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:17
Tym to już mnie rozbawiłeś, może się nie znam, ale to raczej był żart...
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:18
@KingsMax: Ło matulu.. Wiesz, ile musiałby kosztować PC w 2005 roku (premiera X360), żeby uciągnął GTA V?
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:19
Jestem hybrydą konsolowca i pctowca bo mam to i to ale PC trochę lepsze
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:21
@CeeKay: Wiadomo, na konsoli nie będziesz pracować :D Tylko w kategorii gry wychodzi dużo taniej
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:24
Tak sobie patrzę na wymagania i są banalne do spełnienia, kupujesz w 2005 roku przeciętniaczka (młodszy od mojego), potem ulepszasz kartę grafiki za max 500 zł, plus procesor, jak masz za słaby... i to tyle. Wydatki jakieś 2 tysiące max, a do tego na przyszłość jedynie ulepszasz poszczególne części, a nie kupujesz cały czas nowy.
Odpisz
Edytowano - 8 kwietnia 2016, 22:25
Nie wychodzi taniej na dłuższą metę. Komputer można tanio ulepszać, konsoli nie. Do tego jeszcze droższe gry na konsolę... nawet 5 razy droższe... taniej nie jest. Są to wydatki tak naprawdę na podobnym poziomie.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:28
@KingsMax: Ale trzeba ulepszać. Mówiłem o świeżym PC z 2005. A wymienianie części, żeby cały czas szło na Max, a nie żeby się dało tylko odpalić, wychodzi drożej niż zmiana konsoli co 8 lat.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:30
Wynik będzie lepszy niż te twoje GTAV na konsolę, a tak to zachwalałeś, a teraz nagle zmieniasz zdanie, że to za mało...
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:32
Złe porównanie, ja miałem przeciętniaczka z 2006r. i ciągneło GTA V na wysokich - jedyna zmieniana rzecz - Monitor. Obecnie mam zupełnie inny komputer :)
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:32
@KingsMax: Gdzie zmieniłem zdanie, bo nie rozumiem?
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:34
Zachwalałeś to:
No wiesz, to jest sprzęt z 2006 roku ;D Wtedy to komputery z Windowsem XP były, a mimo wszystko na PS3/X360 było GTA V - nie z najlepszą grafiką, ale halo, ta konsola ma teraz 10 lat D:
Teraz z kolei masz o tym negatywną opinię i popatrz na komentarz wyżej.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:39
@KingsMax: A gdzie zaś mam negatywną opinię? Cały czas mówię o tym, że konsola z 2005/6 odpala GTA V, a PC musi być ulepszany bądź nie odpali
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:44
Właśnie kolega napisał, że mu odpalił.
A tutaj, że ma iść na maks, a sam napisałeś, że na konsoli tak nie jest, ale jednak zachwalałeś tą możliwość:
A wymienianie części, żeby cały czas szło na Max, a nie żeby się dało tylko odpalić, wychodzi drożej niż zmiana konsoli co 8 lat.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:47
GTA V na PC ma strasznie dobrą optymalizację
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:48
@KingsMax: W dalszym ciągu nie za bardzo rozumiem co się gryzie. Ale to jest prosty rachunek: 1000 zł / 8 lat = 125 zł rocznie. No, uznajmy, że w dniu premiery kosztuje 1500 zł, to 187,50 zł rocznie. Jeżeli chcesz i cię stać, to proszę bardzo, kup PC. Mówię tylko, że dla osoby oszczędnej i szanującej pieniądze bardziej opłacalna jest konsola + ma swoje ekskluzywne właściwości.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:51
@KingsMax: gry może i są droższe, ale na konsole gry można kupić uzywane lub się nimi wymieniać czego na PC nie zrobisz bo wszystkie są przypisywane do kont
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:53
Jakie ekskluzywne właściwości, których nie ma komputer?
Dobra, dajmy te 125 zł rocznie.
Komputer, jak ma się pecha (cały czas coś się psuje) ma 200zł rocznie + 500 zł na start.
Gry na komputer są o wiele tańsze, startowe już po 4 grach się zeruje. Do tego już gra co 2 lata sprawia, że komputer jest wyrównany.
Twój jedyny argument to oszczędność, ale w rachunek oszczędności wliczyłeś tylko cenę startową, a więc popełniłeś matematyczny błąd...
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:56
@KingsMax: POLECAM ZAKOŃCZYĆ TĄ BEZSENSOWNĄ BITWĘ
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:57
@LukasxGM: Co? Akurat w większości gier przypisanie jest optymalne, a więc też można się wymieniać, przy czym też nikt ci na konsolę nie da 3 dobrych gier za 10 zł, co w przypadku pc nie jest niczym niezwykłym...
Osobiście mam kilka gier przypisanych, głównie te zakupione online i o wiele więcej nieprzypisanych...
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:58
@CeeKay: Właśnie jest taki problem. Nie lubię, gdy ktoś, kto nie ma moim zdaniem racji i nie przekona mnie do swojej racji, zacznie myśleć, że wygrał dyskusję. Co często ma miejsce w przypadku zakończenia dyskusji.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:03
Co powiesz na Bloodborn , 25 fps ??
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:05
@KingsMax: Ekskluzywne właściwości: sensory ruchu, abonamenty z darmowymi grami i zniżkami i przykładowa mała funkcja, która mi się bardzo podoba - stałe nagrywanie gry w tle - wystarczy kombinacja przycisków na padzie i nagrywa np 30 ostatnich sekund - bardzo przydatne.
200 zł rocznie + 500 na start.. na 8 lat to 2100 zł, co daje nam obecnie średniaka z 2008 ;)
Gry też zależy skąd kupujesz. Jak ze Steama, to nawet drożej będzie na PC. Na Allegro lub na wyprzedażach może być zarówno taniej i tu, i tu.
A co do błędu matematycznego - co innego miałem uwzględnić, skoro konsoli się nie narusza?
Przypisania nie biorę pod uwagę, bo nie każdy musi grać przez Steama itp. ;)
A te 3 gry za 10 zł - mówisz o tej ofercie kilku staroci za kilka groszy? Kolega to kupił i miał jakieś niskobudżetówki z 2005 roku xD
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:06
@JPsoldier: Nie posiadam PS4, ale jeden konkretny tytuł, który łapie ścinki, chyba nie jest problemem? :P Ja nie rzucam hasłem - "NFS na PC i jego słaba optymalizacja + zapadnie się pod mapę" itd. Konkretne tytuły nie mają znaczenia.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:08
Niech ktoś zrobi screena tej oceny!
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:11
Sensory ruchu, jedna z zalet konsoli.
Gry za darmo i w promocji występują też na pc.
Jak napisałem to będzie przy wyjątkowym niefarcie, gdy cały czas coś ci się psuje i nie umiesz dbać o pc. Do tego właśnie ceny gier, które to błyskawicznie wyrównują.
A te 3 gry za 10 zł, 3 lata temu:
-Divinity 2 z dodatkiem
-Dragensang
-Risen
Wystarczy znać się na grach, by złapać okazję, których w przypadku konsol nie ma aż tak fajnych.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:13
Większego gówna niż ty nie widziałem.
Po pierwsze, to obrazek który podałeś nic nie mówi, bo to tylko jeden screen, a w dodatku z pogorszoną jakością (kompresja jeja).Nie wiem co ćpałeś, ale xone na pewno nie ma grafiki porównywalnej do ultra na pc.Wystarczy wpisać na yt porównanie.xone na ultra szedłby w 5 fps.Dozbieranie na kompa jest o wiele lepsze, gdyż gry na konsole kosztują po 250 zł.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:14
@grzesioza15: Ja spotkałem grę na pc za ponad 400 zł... wolę nawet nie myśleć o cenie na konsolę.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:15
@KingsMax: Jaką grę ?
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:15
Ta shitstormowa równowaga w twoich strzalkach....
Odpisz
Edytowano - 8 kwietnia 2016, 23:18
@KingsMax: Że niby na konsolach nie ma fajnych gier? Jakich? Takich jak wszystkie Minecraftowe survivale z lepszą grafiką w wiecznej becie na Steam? :D
Dodam jeszcze raz Exy Xboxa:
Halo
Forza
Gears of War
Crackdown
Recore
Scalebound
Dead Rising
Quantum Break
Odpisz
Edytowano - 8 kwietnia 2016, 23:19
Pisałem już o tym ze trzy razy: emulacja, niestety nie ma emulacji z pc na konsole.
I też nie powiedziałem, że nie ma fajnych gier na konsole.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:21
@grzesioza15: Dziękuję za komplement ;* Jak widzisz, zanim się pojawiłeś prowadziliśmy inteligentną i bez wyzwisk konwersację.
A co do tematu - naprawdę, wpisz sobie na YT porównanie Wieśka na Pc/Xone/Ps4. A potem zobacz cenę podzespołów ;) Jedyne, czym się różni konsolowa wersja wieśka, to hairworks, które jest tylko na kartach Nvidii. Tylko, że nadal jesteśmy przy kartach za 1,5k ;D
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:33
@KingsMax: O emulacji: po pierwsze to nielegalne, po drugie pod każdym poradnikiem są głównie łapki w dół :P
Odpisz
Edytowano - 8 kwietnia 2016, 23:59
Nie chce mi się znowu o tym pisać, więc na chama skopiuje:
Emulacja sprzętu jest procesem stuprocentowo legalnym. Nielegalnym może być natomiast odtwarzanie w emulatorze nieautoryzowanych kopii oprogramowania (na przykład internetowych ROM-ów) albo (w przypadku systemów bardziej zaawansowanych) wykorzystywanie w emulatorze pobranego z internetu konsolowego BIOS-u. (BIOS, podobnie jak gry chroniony jest prawami autorskimi).
A jeśli chodzi o te łapki w dół, to to nic nie znaczy. Zobacz sobie dla przykładu grę Venetica i jej ocenę, a potem pograj.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 11:15
@CeeKay: I znowu wyciągasz pochopne wnioski na mój temat nie wiedząc, skąd czerpię informacje. Żałosne.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 11:16
Ale właśnie Ci głąbie tłumaczę, że te ustawienia konsolowe to są sto lat za murzynami w porównaniu do PC. Wystarczy podstawowa wiedza na temat elektroniki by wywnioskować, że to nie ma prawa działać wydajniej ; _ ;
Odpisz
9 kwietnia 2016, 15:08
@chupacabra001: Nie są 100 lat za murzynami. Wiadomo, że na kompie, w którym możesz sobie co miesiąc coś zmieniać i nie jesteś ograniczony wydaniami czasowymi będzie wszystko lepiej wyglądać. Ale gry zazwyczaj wychodzą i na PC, i na konsole. Dlatego na konsoli nie odczujesz dużej, albo żadnej różnicy w grafice, chyba że w klatkach. Istnieją komputery, na których Quantum Break pójdzie w 60 klatkach. Ale wiesz, ile taki kosztuje? Kolejny raz przytoczę ten zestaw Xboxa za 1000 zł. Nigdzie taniej nie zagrasz w takiego właśnie Quantum Breaka.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 17:46
@CeeKay: 5 punkt był tylko żeby powiększyć komentarz, nie ?
Odpisz
9 kwietnia 2016, 17:59
1.Przepraszam, 3k zł, poza tym taniej jest kupić pada do komputera, niż myszkę i klawiaturę do konsoli
2.Większość tytułów jest wydawana na ps-równoznaczne jest to z większą ilością bugów na konsole niż pc
3.Koszty naprawy konsoli są dużo wyższe niż naprawy komputera
4.Zniżki na steam są nadal najmniejsze
5.Ja komputer (znaczy obudowa z 2005 r.) Cały czas zmieniam do niego części, na razie zmieniam je co 3 lat, regularnie, nie płacę więcej jak 1,6k zł licząc razem z naprawami, mogę grać sobie w gry jakie mi się podoba, nie mam problemów z grami, i chodzą mi w 60fps
6.Gry na komputer są tańsze niż na konsole
7.Przez internet możesz oglądać internet, logiczne, i nawet nie musisz grać koniecznie w gry z płyt, pod tym względem komputer bije konsole na łęb
8.Dawanie cut-scenki z gry jest nieprawidłowe, ob wygląda ona wszędzie tak samo
Lubię konsole, nawet grałem, i przez pewien czas konsole były faworytami, LECZ
Widać było różnicę w grach które ja grałem, nie wyobrażam sobie że bym grał w Far Cry 4 na konsole, bo lepiej chodzi na pc
Nie wyobrażam sobie, że w gothica można grać na kosnoli, przecież to nie byłby już gothic na kosnole, a to jedna z kultowych gier, które są niedostępne na konsole. Pod tym względem komputery właśnie wygrywają.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 22:17
@FullPain: Widać ze ch*ja wiesz
Odpisz
10 kwietnia 2016, 13:10
@CeeKay: Zaskoczę Cię, wiem bardzo dużo, gdyż byłem dumnym posiadaczem konsoli, aż nie wyszedł FC4
Odpisz
11 kwietnia 2016, 00:50
@KingsMax: Nie da się emulować gier z siódmej i ósmej generacji, czyli masz możliwość ogrywania się do nieprzytomności w najlepszym wypadku w prawie 10-letnie tytuły. Masz rację, ch*j, nie ekskluzywność.
Odpisz
11 kwietnia 2016, 15:04
@Ravios: Ja jakoś spotkałem się z emulatorami...
Odpisz
11 kwietnia 2016, 16:07
@KingsMax: Z emulafejkami. Nie da się emulować gier z PS3 czy X360, o PS4 czy XONE nie wspominając. Do emulacji najmłodszych tytułów z PS2 potrzeba nieźle doje**nej rakiety, więc i tak taka emulacja byłaby dostępna tak samo jak dzisiaj rozdziałka 4K.
Odpisz
12 kwietnia 2016, 16:46
Mi się zepsuło PS4 dzień po końcu gwarancji kiedy kupiłem Call of Duty Black Ops III...
Odpisz
18 kwietnia 2016, 21:54
Dobrze gadasz, gram w wiedźmina i battlefielda na XO i gry wyglądają cudnie i chodzą płynnie. Szkoda że zwolennicy PC nigdy na własnej konsoli nie grali a wielce się wypowiadają na temat jakości wizualnej :/
Odpisz
21 kwietnia 2016, 00:11
@KingsMax: ja mam x360 CHYBA 4-5 lat ( jeśli dobrze pamiętam)
Odpisz
21 kwietnia 2016, 00:15
@kcelej21: Mój kolega komputer ponad 10 lat, mógłby na nim chodzić wiedźmin 3.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 10:13
ludzkie oko przecież potrafi 60 fps . (tak wiem konsolowcy mówią że ludzie widzą w 30 fps'ach )
Odpisz
9 kwietnia 2016, 10:37
@kacper5656: Ludzkie oko widzi do 100 fps ale jeżeli jest ich więcej to oko mniej się męczy
Odpisz
9 kwietnia 2016, 14:22
@Jejowicz2: Ludzkie oko nie widzi w fps'ach, więc twierdzenie że ludzkie oko widzi w ... fps jest idiotyczne.
Odpisz
10 kwietnia 2016, 14:05
ahh nie ma geniuszu innego przelicznika dla oka :/ pozdro
Odpisz
14 kwietnia 2016, 02:04
@kacper5656: Nie ma, bo tego się po prostu nie liczy.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 21:55
Faktem jest że ludzkie oko widzi do 24 klatek na sekundę.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 22:57
Znaczy się konsola to nie jest zły pomysł. Na start jest tańszy (1500zł coś takiego), a PC coś 2,5 - 3k. Biorąc pod uwagę szybki rozwój podzespołów komputerowych może być różnie, o ile ktoś musi grać na bardzo wysokich ustawieniach. Ktoś tam wcześniej napisał, że PC za załóżny 4k starczy na 20 lat - tak, jak najbardziej będziemy mogli przeglądać internet, po takim czasie. Osobiście zamierzam kupić gamingowego laptopa za jakieś 3400 (i5 i gtx950m) - mam większą wygodę , czy to jakąś prezentację zrobić, coś obejrzeć, w dodatku nie wiem czy są jakieś fajne komunikatory typu TS3 na konsole. Co do laptopa, zastanawia mnie żywotność takiego komputera. Krótka podsumując wszystko ma swoje zalety i wady, zależy komu wygodniej.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:06
@Pitrekkk: 2,5k Tylko jeśli nie znasz się na komputerach na tyle, by samemu złożyć, wtedy też się przepłaca.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:10
@Pitrekkk: Laptopy są akurat stosunkowo droższe, ale taki za 3500 powinien ci wystarczyć do wszystkiego. Brat ma za 2000 zł sprzed 2 lat, w starsze gierki pogra.
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:12
Laptopy akurat są średnio opłacalne jeśli chodzi o gry, lepiej się spisują jako ,,podróżne biuro".
Odpisz
8 kwietnia 2016, 23:13
@KingsMax: Dokładnie, laptop zazwyczaj nie jest do grania. Niby są gamingowe, ale dużo droższe niż stacjonarki.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 03:37
Chyba że sam go składałeś ja tak i Wiedźmin ma 50~ fps na ultra a LoL 120-200 fps :p
Odpisz
9 kwietnia 2016, 12:16
Nie tylko, że są droższe, ale trzeba też dobrze poszukać. Do 3k i lekko wzwyż masz laptopy 2w1, czy hak tam się zwą, są wyposażone w jakiegoś gt (zreguły 920m), albo radeona r5, 7, 9. Tutaj przydaje się trochę wiedzy na temat podzespołów np. laptop X kosztuje 2800k, wyposażony w gt920m, i5, 8RAMu, a laptop A kosztuje tyle samo, lub nawet mniej, a ma już gt940m, który nawet dobrze się sprawdza, i5 i 8RAMu DDR3. Tak samo z łapkami gamingowymi. Zreguły kosztują po 3800 wzwyż, a to proszę, znalazłem kilka za 3400. Te kilka stówek mogę wywalić w myszkę, podkładkę chłodzącą i może w klawiature.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 12:33
Asus A501LX -DM117h - tu masz model tego laptopa, ludzie przyczepiają się do dość głośnego wentylatora i do słyszalnej pracy dysku, lecz raczej nie powinno (przynajmniej mi, gdyż mój PC chodzi jak kosiarka, lecz i tam mi to nie przeszkadza, bo zreguły masz założone słuchawki i to nieco wygłusza plus dźwięki z gier oraz rozmowy na TS ) przeszkadzać. Można się też przyczepić do braku napędu optycznego, ale kto z niego korzysta? Zresztą można podłączyć zawsze zewnętrzny napęd i jest git.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 15:04
@Pitrekkk: Przecież nigdzie nie zaprzeczyłem :d mówiłem tylko, że zazwyczaj. Zresztą 3400 to trochę dużo ;)
Odpisz
9 kwietnia 2016, 15:28
Jedynie rozwinąłem wypowiedź.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 12:13
ja i tak nie zauważam różnicy
Odpisz
9 kwietnia 2016, 11:23
Nwm czemu pecetowcy dalej uważają się za bogów a tak naprawde nie mają nawet dobrych pc a poza ty wyrażają się o konsolach grając na nich tylko raz! Ludzie co wy macie do konsol.Zrozumiem jeszcze to że nie podoba im się grafika albo ilość klatek na sekundę ale obrażanie i wmawianie na siłę wszystkim że pc jest lepsze to już jest cholerna przesada.Dziękuję bardzo za wysłuchanie i jestem na apce więc nie dam wam ziemniaka za długi komentarz.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 11:51
@Snowtrooper: Nie szufladkuj...
Odpisz
9 kwietnia 2016, 12:14
Ja tylko wyrażam własną opinię
Odpisz
9 kwietnia 2016, 12:17
@Snowtrooper: Nie... mówiąc że każdy taki jest szufladkujesz...
Odpisz
9 kwietnia 2016, 12:53
Może nie każdy ale większość
Odpisz
9 kwietnia 2016, 16:51
@Snowtrooper: Nooo, nie powiedziałbym, ale jak uważasz.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 10:33
#WszystkiePlatformySąRówneIdioci
Odpisz
9 kwietnia 2016, 10:24
popatrzcie na swoją rękę
żadnych pikselów
Żyjemy w 8K fulhade
Odpisz
9 kwietnia 2016, 09:47
60fps 60fps.....
Odpisz
9 kwietnia 2016, 09:41
#GranieZLudzmiNaPodworkuMasterRejs
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:06
#PSPMusztardaRejs
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:28
@Zygarde: #CustomFirmwarePozwalającyNaDarmoweGryRejs
Odpisz
9 kwietnia 2016, 09:39
@Zygarde: #PegasysMasterRace #AtariMasterRace ;-;
Odpisz
Edytowano - 9 kwietnia 2016, 09:37
Je**ć, ide sobie pograć na pegasusie...
Odpisz
9 kwietnia 2016, 09:34
>tfw banda debili kłóci się pod obrazkiem co jest lepsze nie rozumiejąc obrazka
Odpisz
8 kwietnia 2016, 21:09
Nawet na XBOX 360 i PS3 są gry które obsługują 60fps
Odpisz
9 kwietnia 2016, 09:29
@CeeKay: Ale tego nie wytłumaczysz tym, co zaczęli ten "Masterrace" chociaż powinienem powiedzieć IdiotRace. Bo większość z nich używało tylko kompa.
Odpisz
9 kwietnia 2016, 08:27
Mi tam starczy mój komp. Wiedźmin nie pójdzie, ale mogę grać w inne gry. Zresztą, wolę klasyki i zwykle gram w gry sprzed 15-20 lat, więc nie potrzebuję mocniejszego PC.
Odpisz