Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Reaperr

Edytowano - 20 marca 2017, 07:39

Jak się ten trik nazywa bo chcę się nauczyć.

Avatar ALKATRAZ

20 marca 2017, 05:10

mojo jojo

Avatar Szarak

19 marca 2017, 21:19

Bycie debilem nie jest takie trudne jakie się wydaje

Avatar TheHunterMikiPL

19 marca 2017, 21:59

@Szarak: Czemu nazywasz go debilem? Po prostu chciał zrobić sztuczkę, ale mu nie wyszło. Jeśli jest się w czymś dobrym, to znaczy, że na pewno wiele razy Ci nie wyszło. Ale co taki przegryw, jak ty może o tym wiedzieć.

Avatar Szarak

19 marca 2017, 22:17

@TheHunterMikiPL: Nie nazwałem go debilem, to po pierwsze. Po drugie, da się być od razu w czymś dobrym i tylko słabi myślą, że do wszystkiego trzeba cholera wie jak długo ćwiczyć. Naoglądałem się wystarczająco dużo znajomych, którym od razu jakiś sport wychodził, kiedy mi niewychodziło nie wiadomo ile razy. I z początku to owszem, myślałem, że jestem przegrywem. A potem- uważaj będzie coś na co nigdy byś nie wpadł- zrozumiałem, że to po prostu nie były moje sporty. Bo spróbowałem czegoś zupełnie innego i wyszło mi od razu. Także nie, to nie tak że trzeba próbować do śmierci, jeśli coś Ci kompletnie nie wychodzi. Warto się nie poddawać po kilku razach, ale po tysięcznym powinno się odpuścić.

Avatar TheHunterMikiPL

19 marca 2017, 22:34

@Szarak: Powinno się ciężko trenować, a nie pie**olić, o jakichś talentach. Istnieją predyspozycje od początku, ale nie ma czegoś takiego jak anty-predyspozycje... I nikt nie ma tak, że od razu jest dobry. Może mu dobrze iść, ale dobry nie będzie.
Weź niepie*dol.

Avatar Szarak

20 marca 2017, 06:49

@TheHunterMikiPL: Kim ty jesteś, że nie słyszałeś o talentach? Predyspozycje to właśnie talent. I jeśli nie widziałeś nikogo komu coś od razu wyszło to w jakim Ty świecie żyjesz? Albo jakim ślepcem jesteś?

Avatar TheHunterMikiPL

20 marca 2017, 17:18

@Szarak: >Bądź chłopczykiem-szarakiem pospolitym
>Chciej umieć wszystko
>Nie chciej trenować
>TO WINA TALENTU, BO ONI MAJOM TALENT TO OD RAZU GRAJOM JAK LEWANDOWSCY!!111!!!

Avatar Szarak

20 marca 2017, 18:11

@TheHunterMikiPL: Nie dopisałeś informacji o której wspomniałem, że wystarczyło poszuakać innego sportu, by zaczęło mi wychodzić, zamiast mordować się treningami z których nic nie będzie. Ale oczywiście nie mogłeś o tym napisać, bo z odpowiedzi musisz wyciągnąć tylko te fragmenty, które zrobią ze mnie tego złego. Typowe dla ludzi twojego pokroju.

Avatar TheHunterMikiPL

20 marca 2017, 18:31

@Szarak: Odpowiadam na cały komentarz. Nie wiem czemu myślisz inaczej. Miałem cały cytować, żebyś nie miał żadnych urojeń?? Słuchaj. Talent istnieje, ale nie ma anty-talentu. Każdy może wszystkiego się nauczyć, jeśli tylko będzie chciał i trenował, a nie po 2 przegranych się zniechęcał. Talent na prawdę nie wnosi aż tak dużo. Większość predyspozycji do jakiejś rzeczy nabywamy na ogół podczas egzystencji, nie przy poczęciu. I powiedz mi może jakiego pokroju i czemu zaczynasz mnie obrażać, tylko dlatego, że się ze mną nie zgadzasz?

Avatar Szarak

20 marca 2017, 18:40

@TheHunterMikiPL: Upominasz mnie o obrażanie chociaż sam mnie obrażasz? To trochę hipokryzja, nie sądzisz? A w Twojej odpowiedzi nie chodzi mi o to, żeby$ mnie cytował, tylko żebyś nie wycinał fragmentów moich wypowiedzi. Bo wycinasz te które mnie oczerniają, a resztę, która dobrze o mnie świadczy zostawiasz. Na koniec dodam, że nie, nie da się nauczyć wszystkiego, jeśli będzie się dostatecznie długo trenować. Popatrz na ludzi, którzy mają problemy z matematyką. Jasne, niektórzy po korepetycjach, ślęczeniu nad zadaniami itp. ogarną ją. Ale są ludzie, którzy za cholerę twgo nie pojmą, przez cechy ich mózgu uwarunkowane min. przez ich rodziców, a dokładniej ich geny. Ze sportami jest to samo. Są ludzie z lepszą i gorszą percepcją i niektórzy się do sportów nadawać nie będą, choćby nie wiem ile trenowali.

Avatar TheHunterMikiPL

20 marca 2017, 19:03

@Szarak: Gdzie Cię obraziłem? W pierwszym komentarzu? Tylko wiesz... Ja to zrobiłem bo nazywasz dzieciaka z pasją debilem, a ty bo się ze mną nie zgadzasz ( Tak myślę, a że nie protestowałeś, kiedy to powiedziałem, to raczej tak jest. ) JAK JA CI NIBY KURDE WYCINAM FRAGMENTY WYPOWIEDZI!!??? Najlepiej podaj przykład... "Bo wycinasz te które mnie oczerniają, a resztę, która dobrze o mnie świadczy zostawiasz." - Coś Ci się chyba popierdzieliło... Te fragmenty nie oczerniają, ponieważ, to nie są fragmenty, które Cię obrażają. Tak, w twoich komentarzach są w ogóle rzeczy dobrze o tobie świadczące, a najlepiej świadczy o tym bilans twoich strzałek. A sam pisałeś to, więc wynika z tego, że sam się oczerniasz. "Na koniec dodam" - Napisał Szarik, zanim jeszcze napisał pół komentarza xD
Da się. Z matematyką jest inaczej, bo to wymaga inteligencji, a inteligencja jest różna i to nie jest talent. Ludzie, którzy mają problemy z matematyką najczęściej mają niedostosowanie, dyskalkulie, albo inne cosie. A nawet ludzie z takimi chorobami potrafią po długim treningu stać się mistrzami, więc nie pi***ol, że się nie da, bo tobie się nie chce trenować, jeśli coś na początku nie idzie Ci dobrze... Każdy może pojąć, jeśli będzie bardzo chciał. Ze sportami jest... Mniej zróżnicowanie? Niż z matmą, bo to nie kwestia inteligencji. A z tą percepcją chodziło Ci o refleks? Refleks też da się wytrenować. Do sportu może się nadawać każdy jeśli chce.

Avatar Szarak

20 marca 2017, 20:34

@TheHunterMikiPL: Z wycinaniem fragmentów to mi chodziło bardziej o to, że napisałeś, że nie chce mi się trenować. A ja wyraźnie napisałem, że próbowałem setki razy. Jednak ty uparcie to ignorujesz. Co do percepcji to nie chodziło mi o refleks, a o umiejętność szybkej oceny sytuacji, ogarnięcia co się dzieje wokół i co za tym idzie szybkiej reakcji. Z matematyką tak owszem potrzeba inteligencji. Tak samo jak w sporcie niektórych uwarunkowanych genetycznie zachowań. Percepcja się do nich zalicza. Ale zgodzę się, że w matematyce jest trudniej wyćwiczyć dane cechy niż w sportach. Co do bilansu strzałek. Dzieci z jeja mnie nie obchodzą i tak nic nie odpisują, więc jak dla mnie są bezmózgimi mułami, które nie potrafią się zastanowić, tylko lecą na kolejny obrazek. O wiele bardziej cenię sobię dyskusję z tobą, bo skłania mnie do pewnych refleksji nad moim światopoglądem.

Avatar TheHunterMikiPL

20 marca 2017, 20:46

@Szarak: Oj czy tak wyraźnie, to nie wiem. Ale nie chodzi o to, żeby sto razy spróbować okiwać kogoś lepszego od siebie, tylko poświęcić dużo czasu na trening, a umiejętności najlepiej sprawdzać z równymi. Raczej nie trzeba szybkiej oceny sytuacji. Wystarczy się rozglądać i kierować intuicją. Chociaż oceniając chyba będzie lepiej. Ale na sportach typu rywalizacja drużynowa się nie znam i nie jestem w nich zbyt dobry, więc mogę się mylić i nie będę się tutaj zbyt dużo wypowiadał w tym temacie.
>Miej dużo czerwonych
>Dzieci z jeja, bezmózgie muły.
xD
Och, cenisz dyskusję ze mną??

Avatar Szarak

20 marca 2017, 20:54

@TheHunterMikiPL: Tu nie chodzi o czerwone, z zielonymi jest to samo. Tą opinię, zobrazowaną strzałką mógł zawrzeć profesor, albo dziecko. Z tym, że na jeja skłaniałbym się ku drugiej opcji. I dlatego nie będę sugerował się strzałkami w stwierdzeniu czy dana wypowiedź jest właściwa. Taki 9 latek żyjący w świecie marzeń to kupa, a nie autorytet do zastanowienia się nad sobą. I może nawet dał mi strzałkę jakiś doświadczony. Tylko co z tego? Nie zgadza się z moją opinią. Jego wybór, nic mnie on nie obchodzi.

Tak cenię sobię dyskusję z tobą, jak z każdą rozumną istotą.

Avatar TheHunterMikiPL

20 marca 2017, 20:58

@Szarak: To prawda, strzałki nie świadczą o prawdziwości stwierdzenia, o racji, ale tutaj chodziło o to, czy są tu fragmenty dobrze o tobie świadczące i to akurat można mierzyć strzałkami.

Avatar Szarak

20 marca 2017, 21:09

@TheHunterMikiPL: Nie zgodzę się. Dla mnie to to samo. Nie ważne czy mnie, czy moją wypowiedź oceniły dzieci, kt[re mnie nie obchodzą. Choć teraz uznam za wyjątek ludzi doświadczonych, jeśli takowi mnie ocenili. Ich opinię nawet bym szanował, z tym, że tutaj raczej nie dowiodą tego kim są.

Avatar TheHunterMikiPL

20 marca 2017, 21:18

@Szarak: Wracając do tematu. Pewnie poświęciłeś za mało czasu. Ja np. nie pierdzielę, że kolega ma talent, bo umie zrobić salto, a ja nie, tylko za trudne dla mnie i nie chce mi się tego uczyć.

Avatar Szarak

20 marca 2017, 21:27

@TheHunterMikiPL: A ja tak mówię, kiedy wiem, że to jego pierwszy raz a wychodzi mu świetnie i to nie raz ale cały czas. Wątpie by był to efekt ciężkiej pracy, skoro wcześniej się z tym nie spotkał. Myślę że mamy różne wersje "lepszych kolegów". Ty widzisz gościa któremu świetnie idzie bo się napracował. Ja natomiast przed oczami mam swojego znajomego, o którym mówiłem kilka zdań wcześniej.

Avatar TheHunterMikiPL

20 marca 2017, 21:57

@Szarak: Ale on nie jest ode mnie lepszy... Tylko lepszy w akrobatyce... Chociaż nie koniecznie, bo niektóre rzeczy, które podchodzą pod akrobatykę mi idą lepiej. A może powiedz w czym niby jest od Ciebie lepszy, żebym mógł się wypowiedzieć?

Avatar Szarak

20 marca 2017, 22:02

@TheHunterMikiPL: Ten akurat o którym mówię to w tenisie. Ale to nie tylko ode mnie. Sytuacja wyglądała tak, że w grupce chyba 6 osób poszliśmy zobaczyć "z czym to się je". To była chyba 6 klasa podstawówki. No i nijt w to nie grał wcześniej. Jemu tak podeszło, że trener zaprosił go na zajęcia. Gość zjechał nas wszystkich, rakieta po prostu leżała mu w ręce.

Avatar TheHunterMikiPL

20 marca 2017, 22:06

@Szarak: Tak i masz pewność, że nigdy wcześniej w to nie grał. Obstawiam, że albo grał kiedyś, albo trenował coś innego, co pomaga w tym i np. też trenuje refleks.

Avatar Szarak

20 marca 2017, 22:12

@TheHunterMikiPL: Wierz mi lub nie, ale byliśmy na tyle dobrymi przyjaciółmi, że by mnie nie okłamał i mówiłe, że żadnego wcześniej spoetu zwoązanego z rakietami nie uprawiał.

Avatar TheHunterMikiPL

20 marca 2017, 22:15

@Szarak: Cóż widocznie po prostu był lepszy, ale na pewno taki się nie urodził i w większości to przez cechy nabyte w życiu. Czy ja mówię, że musiał być to sport związany z tym? Od karate też byłby już lepszy w tym.

Avatar Nikt_nie_fika_do_Patryka

19 marca 2017, 21:44

Jojo jak berety

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Ależ geniusz

Może następnym razem będzie bardziej uważać

Ależ geniusz

Chcę już ciepełko

To prawda?

Piękne

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka