II Wojna światowa w skrócie
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Mmmm dieta PRL-u
Woda / 𝔀𝓸𝓭𝓪
Austriacki malarz potwierdza
Okej, to jej spojrzenie wygląda trochę dziwnie...
To ja może pójdę i nie będę przeszkadzać?
Wrapped
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież25 września 2017, 22:51
Ale pamiętajcie, jak kopniecie piłkę za mocno to ta się może odbić i wam w mordę przypie**olić...
Odpisz
25 września 2017, 19:51
Bądź mną. LvL prawie 18. Idź do sklepu i słuchaj muzyki. Kup jakieś pierdoły. Wyjdź. Włącz muzykę. Słuchawki się odłączyły. Hymn ZSRR na pełnej ku*wie z głośnika. Podłącz słuchawki i idź jakby nigdy nic.
Odpisz
25 września 2017, 22:36
@GalenMarek: hymn ZSRR jako muzyka jest zaje*isty
Odpisz
25 września 2017, 22:49
@M_ateo_1: Jak to ktoś powiedział: "Najpiękniejsza pieśń dla najgorszego narodu".
Odpisz
25 września 2017, 22:49
@GalenMarek: heh
Odpisz
25 września 2017, 14:08
Ooo, swastyka, na poprzednim obrazku jakoś nie było
Odpisz
24 września 2017, 20:48
Niestety, pewnym momencie jeden postanowił kopnąć piłkę w drugiego
Odpisz
24 września 2017, 20:56
@Davido: Tak mu je**ał że się połamał na 2 części
Odpisz
24 września 2017, 20:49
Hahaha, jebłem ze śmiechu. Tak jak powstańcy, którzy umierali za kraj. Boki zrywać 😂😂😂😂👌
Odpisz
24 września 2017, 20:50
@jacek1s: Powstanie było niepotrzebne.
Odpisz
24 września 2017, 20:50
@xAzumiKx: chejty za 3...2...1...
Odpisz
24 września 2017, 20:51
@xAzumiKx: Zgadzam się. Np. Powstanie Warszawskie, Polacy przecenili swoje możliwości
Odpisz
Edytowano - 24 września 2017, 20:52
@mante: ale wielkopolskie było udane \_/
Odpisz
24 września 2017, 20:53
Akurat w tym komentarzu chodziło mi o warszawskie, mogłem sprecyzować.
Odpisz
24 września 2017, 20:53
Śląskie też było udane.
Odpisz
24 września 2017, 20:53
@xAzumiKx: spoko - nic się nie stało
Odpisz
24 września 2017, 20:57
i Powstanie sejneńskie też było udane
Odpisz
24 września 2017, 20:57
@xAzumiKx: Wszystko było niepotrzebne. Trzeba było pokazać białą flagę i wypiąć dupę tak jak francuzi.
Oje**li i tak Polskę doszczętnie, więc po co było walczyć... Lepiej się poddać i dać się wyr*chać niż podjąć walkę.
Odpisz
24 września 2017, 20:58
@mante: Polacy uważali że powstanie będzie trwać 3 dni a trwało ponad miesiąc z góry zakładają że przegrają
Odpisz
24 września 2017, 20:58
@jacek1s: internet ma już taki humor
Odpisz
24 września 2017, 21:01
@jacek1s: Gdybym miał do wyboru stracić zęby bijąc się z kimś kto waży 50kg wiecej ode mnie, a spie**olić i nie doznać żadnych urazów, to bym spie**olił.
Odpisz
24 września 2017, 21:06
@xAzumiKx: i nie ,nie spie**oliłbys bo nazistowski ścisk by ci nie pozwolił
i juz kiedyś była nazwa na cipeuszy którzy uciekli lub przeszli na 2 stronę : zdrajcy stanu
Odpisz
24 września 2017, 21:09
@czatcv_kk: Sowieci itak zmierzali do Polski, to była kwestia czasu. Powstanie Warszawskie spowodowało tylko stratę w wojsku i cywilach, przez co nie mogliśmy nawet pomyśleć o sprzeciwieniu się ZSRR.
Odpisz
24 września 2017, 21:11
@czatcv_kk: gdyby nie powstanie warszawskie to dzisiaj czytałbyś tak :
gdy tchórzliwy Polacy siedzieli w piwnicach
dzielny związek radziecki wyzwolił słabą i bezradną Warszawę oraz Polskę
Odpisz
24 września 2017, 21:12
@czatcv_kk: Przedkładasz dumę, nad życie ludzi?
Odpisz
24 września 2017, 21:12
@xAzumiKx: Dlatego jesteś ci*** w rurkach, a nie żołnierzem i bohaterem narodowym.
Odpisz
24 września 2017, 21:13
@jacek1s: Przeważnie noszę dresy, ale reszta się zgadza.
Odpisz
24 września 2017, 21:15
@xAzumiKx: Bóg Honor i OJCZYZNA ,
OJCZYZNA za te rzeczy trzeba oddać życie gdy są zagrożone, to przez to polska tyle przetrwała
Odpisz
24 września 2017, 21:17
@czatcv_kk: gdyby nie powstańcy i Polscy bohaterowie , najprawdopodobniej twoi dziadkowie i rodzice albo służyły jako pożywienie dla psów, albo rozpałka do pieca, albo mydło dla ciebie
Odpisz
24 września 2017, 21:19
@czatcv_kk: Była wymiana argumentami i teraz zaczyna się fanatyczne pie**olenie. Gdyby wybuchła wojna, byłbym pierwszą osobą na lotnisku.
Odpisz
24 września 2017, 21:20
@czatcv_kk: Jedno słowo : kosomopolityzm , ja rozumiem że dla kogoś ojczyzna jest taką wartościa za którą jest w stanie poświęcić życie ale nie wymagające poświęcenia od innych dla których ojczyzna nie jest ważna wartością
Odpisz
24 września 2017, 21:21
@xAzumiKx: właśnie przez takich frajerów i ci*y Polska nie istniała na mapach.
Życzę Ci żeby ten samolot spadł
Odpisz
24 września 2017, 21:22
jeżeli Ojczyzna nie jest dla ciebie wartością, proszę nie nazywaj się Polakiem przez co obrażasz prawdziwych patriotów
Odpisz
24 września 2017, 21:24
@czatcv_kk: Jestem Polakiem tylko z obywatelstwa i pochodzenia i nazywam się nim tylko na powstawie tych 2 kryterium.
Odpisz
24 września 2017, 21:25
@czatcv_kk: xD
Odpisz
24 września 2017, 21:26
@xAzumiKx: próbujesz mnie obrażać i cisnąć beke ponieważ nie posiadasz argumentów?
Odpisz
24 września 2017, 21:28
@xAzumiKx: ZSRR było gorsze od Nazistów
Odpisz
24 września 2017, 21:28
@czatcv_kk: Jedynie kto tu nie ma arugemtów to ty bo nie możesz pojąć że dla niektórych ojczyzna nie jest wartością za którą oddali by życie.
Odpisz
24 września 2017, 21:30
@czatcv_kk: Nazwałeś mnie ci*** i frajerem, a sam pewnie masz jakieś 170cm wzrostu i cały dzień siedzisz na dupie, przeglądając jeja, albo grając w gry.
Odpisz
24 września 2017, 21:31
tego nigdy nie pojmę, bo jeżeli tak jest to czemu jeszcze nie jesteś np Niemcem, tylko dla ciebie głupim polaczkiem cebulaczkiem ?
Odpisz
24 września 2017, 21:32
@xAzumiKx: no widzisz niestety ale nie gram cały czas w gry ponieważ mam bogate życie towarzyskie, 180 wzrostu i jeszcze trochę podrosne, tylko z jeja masz racje4
Odpisz
Edytowano - 24 września 2017, 21:33
@czatcv_kk: Jestem polakiem, bo moim rodzice są polakami i mam polskie obywatelstwo. Przez bycie polakiem, nie podpisałem żadnego paktu o obronie kraju i poświęceniu dla niego życia. Polskość nie jest dla mnie żadną wartością.
Odpisz
24 września 2017, 21:34
@czatcv_kk: 1. Bo nie jestem pełnoletni i nie ma wystarczających środków
2. Nie bycie patriotą nie oznacza że jesteś negatywne nastawiony do państwa w którym mieszkasz. Bo np. Ja gdziekolwiek bym nie mieszkał i tak nie był bym patriotą
3.Gdzie nazwałem Polaków "głupimi cebulaczkami" ?
Odpisz
24 września 2017, 21:34
@xAzumiKx: widać że twoi rodzice są albo z lewicy, albo z lewicy i nie mają żadnych wartości
Odpisz
24 września 2017, 21:35
@czatcv_kk: No spoko, ja mam 190cm wzrostu, życie towarzyskie na poziomie średnim. Nie mam w Polsce nikgo za kogo bym oddał życie, Polska jest dla mnie tylko ziemią i niczym więcej.
Odpisz
24 września 2017, 21:36
według ciebie powstanie było nie potrzebne=głupie czyli ludzie wykonujący je byli głupi, a cebulaczki to tak Sb dodałem
Odpisz
Edytowano - 24 września 2017, 21:36
@jacek1s: Trzeba było czekać na przybycie Sowietów zamiast wysyłać bezbronne dzieciaki na walkę z o wiele lepiej wyposażonymi Niemcami. Ch*j po "bohaterstwie" jak jesteś martwy. I to ba! Nie tylko ty jako powstaniec jesteś martwy przez głupotę dowódców, ale również 200 tys. (czyli cholerne 1/5 wszystkich mieszkańców miasta) cywili. Ale to się nie kończy na tym! Podczas samego Powstania zburzono aż 30% przedwojennej Warszawy wraz ze wszelkimi zabytkami, architekturą historyczną i dziełami kultury.
A to wszystko w imię czego? W imię "bohaterstwa narodowego"? To nie była odwaga i bohaterstwo, to była brawura i głupota. Nie mówię tu o zwykłych powstańcach, którzy po prostu zostali wysłani na rzeź, a o dowódcach, którzy podjęli tę straszną decyzję.
Mieli pełną świadomość tego, że do Warszawy zbliżają się Sowieci walczący po stronie aliantów.
Mieli pełną świadomość, że akcja Burza nie ma prawa się udać zważywszy na to, że miejsce Polski w Bloku Wschodnim zostało już zapewnione w 1943 w Jałcie przez Churchilla, Roosevelta i Stalina.
Mieli pełną świadomość tego, że w wyniku tej decyzji umrze mnóstwo ludzi, w tym dzieci, kobiety i ludzie starsi.
A mimo to zdecydowali się doprowadzić do śmierci 200 tysięcy Warszawiaków i zniszczenia jej w 30%...
Polska ma w swojej historii mnóstwo pięknych i wspaniałych momentów. Wiec może skupmy się na nich zamiast gloryfikować głupotę.
Odpisz
24 września 2017, 21:37
@czatcv_kk: Najlepiej nie myśli bo Ci to nie wychodzi. To że powstanie było głupie nie oznacza że cały naród polski jest głupi
Odpisz
24 września 2017, 21:37
@xAzumiKx: wiec nie nazywaj się prawdziwym Polakiem, tylko mieszkancem kraju o nazwie Polska
Odpisz
24 września 2017, 21:38
@czatcv_kk: "moi rodzice"-Ojciec zostawił mnie i moje rodzeństwo jak miałem 7 lat (3 rodzeństwa starsza ode mnie) i spie**olił do Szwecji, zostawiając moją matkę z długami. Moja matka nie ma prawdopodobnie żadnych poglądów politycznych, nie chodzi też na wybory.
Odpisz
24 września 2017, 21:41
@Nanook: Polacy o tym pomyśleli i mieli podpisany pakt z armią czerwoną, rozpoczęli powstanie zgodnie z planem armii czerwonej, to oni nas zdradzili i poczekali az się wykrawimy.
co do dowódców, oni nikogo nie zmuszali do powstania, to ludzie sami tego chcieli i wiedzieli na co idą
Odpisz
24 września 2017, 21:41
@czatcv_kk: Głupimi nazwałbym organizatorów całego powstania, ludzie walczący w powstaniu, to byli młodzi ludzie, wpajano im propagandę, że to jedyna droga i nie ma odwrotu. Gineli, myśląc że ktokolwiek zapamięta ich nazwiska.
Odpisz
24 września 2017, 21:43
@xAzumiKx: przykro mi z powodu ojca,ale jeżeli on cię nie nauczył miłości do ojczyzny, nikt cię tego nie nauczy ,ja już kończę, ponieważ mam swoje obowiązki i tak jak mówiłem, jeżeli rodzice nie nauczą was miłości do ojczyzny, nikt tego nie zrobi
Odpisz
24 września 2017, 21:43
@czatcv_kk: Jak trzeba być głupim aby uwierzyć w dobre intencje ZSRR ?
Odpisz
24 września 2017, 21:44
@xAzumiKx: ludzie zapamiętali ich nazwiska i długo będą je pamiętać
Odpisz
24 września 2017, 21:44
@czatcv_kk: Mam własny rozum i nie akceptuję propagadny. Nikt nie zmusi, mnie do patriotyzmu, ani mnie go nie nauczy.
Odpisz
24 września 2017, 21:45
@czatcv_kk: nie chcę się mieszać ale podaj proszę choć 5 nazwisk
Odpisz
24 września 2017, 21:45
nie głupi ,lecz zdesperowany , chwytający się brzytwy
Odpisz
24 września 2017, 21:47
@czatcv_kk: Dla mnie wciąż pokaż głupoty
Odpisz
24 września 2017, 21:47
*googluje*
Odpisz
24 września 2017, 21:48
na tej stronie masz po 30 nazwisk na 1700 stronach, z dokładnym opisem ;)
Odpisz
24 września 2017, 21:49
@czatcv_kk: chodziło mi tak w miarę znane
Odpisz
24 września 2017, 21:49
@czatcv_kk: nazwa strony to powstańcze biogramy
Odpisz
24 września 2017, 21:49
@czatcv_kk: Świetnie, ale żadnego nie pamietasz.
Odpisz
24 września 2017, 21:50
@czatcv_kk: Wydaje mi się że Senedrom miał na myśli wymianę ich z swojej pamięci bo teraz się samzorałeś
Odpisz
24 września 2017, 21:51
@xAzumiKx: Polacy w powstaniu Warszawskim "Walczyli" bez broni. Albo bronią którą w ogóle nie umieli się posługiwać. Kto wygra? 10 Dzieciaków którzy nie wiedzą jak walczyć czy jeden uzbrojony Niemiec?
Odpisz
24 września 2017, 21:52
z pamięci mogę wymienić tylko najważniejszych dowódców, ponieważ nie jestem w stanie wymienić dziesiątki tysięcy nazwisk
Odpisz
24 września 2017, 21:52
dokładnie o to mi chodziło
Odpisz
24 września 2017, 21:53
@czatcv_kk: Przecież Powstanie Warszawskie było politycznie skierowane przeciw ZSRR. Tak że jaki miał mieć Stalin interes w popieraniu Powstania skierowanego przeciw niemu? Przecież to by było strzelenie sobie dyplomatycznego samobója. Żadnego paktu między Polską, a ZSRR nie było. Jedyne co zobowiązywało ZSRR do pomocy Polsce była przynależność Sowietów do aliantów. Tylko, że to był za słaby argument, żeby wysyłać swoich ludzi na śmierć tylko po to, żeby pomóc Powstańcom, którzy walczyli przeciw interesom ZSRR. Przecież to by nie miało sensu.
A to, że dowódcy nikogo nie zmuszali do walki to prawda. Tylko co z tego, że bycie powstańcem było dobrowolne jak już cywil nie miał żadnego wpływu na to, czy przez decyzje dowódców AK, zostanie zamordowany czy też nie. Dowódcy wiedzieli, że to powstanie nie ma szans powodzenia i dlatego w przeddzień Powstania wysłali swoich bliskich poza tereny Warszawy. Egoiści pomyśleli o swoich bliskich, ale już tych 200 tys. zamordowanych cywilów mieli kompletnie w dupie. Nie ma żadnego argumentu, który mógłby uniewinnić decyzje podjęte przez dowództwo AK.
Odpisz
24 września 2017, 21:53
@czatcv_kk: tak jak mówiłem kończę, może jutro wrócę jeżeli macie jeszcze jakieś wątpliwości
Odpisz
24 września 2017, 21:53
@czatcv_kk: To dlaczego ich nie wymieniłeś ?
Odpisz
24 września 2017, 21:53
@czatcv_kk: Właśnie, pamiętacie dowódców, ale nie tych którzy walczyli. Nikt ich nie pamięta, wiemy tylko że istnieli.
Odpisz
24 września 2017, 21:55
@jacek1s: Tak btw. Jacek świetny bait.
Odpisz
24 września 2017, 22:02
@xAzumiKx: Dzięki
Odpisz
25 września 2017, 14:44
@Nanook: naucz się...
Powstanie wybuchło aby ZSRR wkroczyło nie do terenów okupowanych przez Niemców lecz do Polski. a Polska była po stronie Aliantów więc wtedy jak by ZSRR zaatakowało Polskę to miało by poważne problemy. a tak to sobie wkroczyli ustawili komunizm i nic się nie stało.
tacy słabi Ci Powstańcy co? dodam że co 10 miał broń. słabo nie? a jakoś walczyli 2 miesiące z dobrze uzbrojonymi i wyszkolonymi Niemcami. Gdyby Angole i Amerykańce celniej zrzucali zaopatrzenie to byśmy wygrali, a oni nie dość że ledwo co nam je dostarczyli to jeszcze większość poleciała na terytorium Niemiec.
i chyba zapomniałeś o dobrze wyszkolonych i uzbrojonych Polskich spadochroniarzach którzy mięli być zrzuceni koło Warszawy aby wspomóc Powstańców. ale Angole odwaliły z Market Garden i zrzucili ich prosto pod Niemiecką dywizję pancerną ( chyba SS ) i mięli największe osiągnięcia a Angole i tak zrzuciły na nich winę.
a więc tak. gdyby nasi sojusznicy nie mięli idiotycznych pomysłów i celniej zrzucali zaopatrzenie nie było by w Polsce Komunizmu tyle lat.
Odpisz
25 września 2017, 15:15
@M_ateo_1: Konferencja teherańska w 1943 roku załatwiła już całą sprawę, o której piszesz w 1. akapicie. Churchill i Roosevelt już przyznali Stalinowi prawo do kontroli Polski. To czy Sowieci wkroczyliby do polskiej Warszawy czy do niemieckiej Warszawy nie miało znaczenia, ponieważ los Polski jako komunistycznego państwa pod wpływami Sowietów zapadł już rok wcześniej. Poza tym zapominasz o tym, że ZSRR również było po stronie Aliantów i w dodatku było o wiele ważniejszym sojusznikiem UK i USA niż Polska. Mam nadzieję, że wiesz o czym mówię, bo to trochę wygląda tak jakbyś zapominał kompletnie o tym co się wydarzyło w Teheranie i dlaczego Polska tak czy siak byłaby pod panowaniem komunistów.
No właśnie dlatego, że co 10ty powstaniec miał broń to Powstanie było taką bezsensowną rzezią. Nie można wysyłać bezbronnych dzieciaków na rzeź kiedy nawet nie mają się jak bronić. A to, że zrzuty Alianckie nie były takie efektywne to chyba nic dziwnego. Samoloty leciały nad terenami niemieckimi, wiał wiatr, a co najważniejsze Alianci nie mieli pojęcia, które tereny są zajęte przez Polaków, a które przez Niemców, bo to zmieniało się z dnia na dzień.
A co do polskiej Brygady Spadochronowej to to nie byli Anglicy, którzy zdecydowali się ich nie wysłać, a była to decyzja Jana Nowaka-Jeziorańskiego, czyli emisariusza polskiego rządu na uchodźstwie. Ogólnie władze RP były przeciwne temu Powstaniu, ale cóż, dowódcy AK wiedzieli swoje i wysłali nieuzbrojonych dzieciaków na rzeź, powodujący przy tym śmierć 200 tys. cywili i zniszczenie miasta.
Odpisz
25 września 2017, 17:49
@Nanook: 1. Churchill się temu sprzeciwiał a w 1943r. nikt nie wiedział o Powstaniu Warszawskim.
2. ludzie sami chcieli walczyć za Ojczyznę zamiast się ukrywać.
3. Polacy lecieli 100m nad ziemią i zrzucili ładunek na Warszawę. można? można. innymi bombowcami też mogli lecieć niżej aby celniej zrzucić ładunek.
do tego jak Ruskie zaczęły zrzucać ładunek to w zwykłych torbach bez spadochronu i w większości suchary i puszki od Amerykanów.
4. nie. Oni byli spacjalnie szkoleni do pomocy w Powstaniu Warszawskim.
Odpisz
25 września 2017, 22:11
@M_ateo_1: To tak samo jak jakis dzieciak by cie ponizal psychiczne... co bys chcial mu zrobic ? No oczywiacie ze przyje**c.Wiec pomyslcie o ludziach w okupowanej Warszawie ba Polsce ile to bylo ze rodzine wywozili komus do Auschwitz komenda AK moze i chciala powstanie ale by go nie zrobila bez poparcia , a co do "wysylanych dzieci na wojne " dzieciaki myly gary pomagali w szpitalach tylko z tego co pamietam dzieci walczyly powyzej 14 roku ale tylko kiedy sie wyrywaly zeby dojsc do jednostek a HARCERZE podkreslam oni nie dostawali jakis broni no moze nie ktore grupy mialy jakis slaby pistolecik.Oni roznosili listy z oddalpnych od siebie rejonow jedyne co posiadali to finke ale ciezko bylo o taka .I to nie jest takze AK dawali bron i kazali biegnac na pole, nie . NIE wiem czy to prawda z tym 1943 ale mam to w dupie jesli polacy zaplacili za honor w 39 to i w 44 by walczyli chociaz nie oszukujmy sie przegralbysmy ale bysmy sie nie poddali byli bysmy prawdopodobnie pod okupacja ale nie wiem czy wiesz Bog honor ojczyna zeby byc prawdziwym Polakiem trzeba znac te pojecie.pozdro dla je**nych lewaczkow:* \___/
Odpisz
Edytowano - 25 września 2017, 22:23
@Kubell_: Tylko wiesz co prawda oddwałeś Niemcą w powstawaniu ale oberwali też ludzie który tego nie robili i nie popierali oraz sami Polacy tylko że cywile. Oraz mówisz o ptariotyzmie a sam nie wygładza na takowego bo patriotą (prawdziwy) nie kaleczy jężyka i używa polskich znaków. Oraz pogląd lewicowy nie wyklucza patriotyzmu.
P.S odpisałeś chyba źlej osobie
Odpisz
25 września 2017, 22:39
Po 1 nie uzwam bo jestem na apce a chce napisac to szybko dla takich lewackich ku*ew jak ty tak prosze powiedzialem to wolaj bozydara...Po 2 AK zapowiadalo o powstaniu ze sie przygotowuja wiec ludzie mogli uciekac a i pisane 2 raz ludzie mysleli ze powstanie bedzie trwalo 3 dni a ze mieli tak przeje**ne to musieli myslec optimystycznie.Nie wiesz dlaczego motto kraju jest takie jakie jest , widac ze do ciebie przemawia "Polska ponad wszystko " gdzie myslisz tylko o kraju myslisz ze dlaczego zachod upadl tak moralnie bo to byli lewaki jak ty myslisz ze jakbysmy przeczekali to bylo by lepiej ? NIE. Bo co z tego ze Polacy chowali sie w piwnicach i przezyloby tyle ludzi jak by pisano dzis o nas jako tchorze nie osmieszylem sie napewno przy tych co mysleli o nas kiedy walczyli , a czy ty jestes dumny z tych ktorzy przelewali krew myslac o tobie bo mi sie nie wydaje
Odpisz
25 września 2017, 22:42
@Kubell_: Po prostu odpowiedz na to ostatnie zdanie ....
Odpisz
25 września 2017, 22:43
czyli jak większość chce walki a tylko nieliczni chcą się ukrywać to od razu zaprzestać walki?
chyba lepiej zrobić dobrze ( dziwnie to brzmi ;-; ) dużej liczbie osób niż kilkunastu procent.
Odpisz
Edytowano - 25 września 2017, 22:43
@Kubell_: musicie się tak zawzięcie kłócić?
\____________________/
\____________________/
Odpisz
25 września 2017, 22:47
@Kubell_: dodam do twojej wypowiedzi że do Powstania szły osoby inteligentne ( w dużej większości ) i gdyby się pochowały to Ruskie i tak by ich zabili bo stanowili zagrożenie.
lepiej jest władać jakimiś głupimi chłopami którzy myślą tylko o sobie i o tym aby mieć pole niż nad inteligentnymi osobami które się tobie sprzeciwiają i mogą wywołać bunt.
niestety, większość inteligencji w Polsce zostało wybite w II wś
Odpisz
25 września 2017, 22:48
Tak bo nie ktorym trzeba pomoc sie odnalezc w byciu Polakiem
Odpisz
25 września 2017, 22:49
jejku, wszyscy online i nie nadążam w komentarzach xD
Odpisz
25 września 2017, 22:49
@Kubell_: ok - już się nie wpi***alam
Odpisz
Edytowano - 25 września 2017, 22:49
@Kubell_: Nie masz argumentów więc zaczynasz wyzywać drugą stronę. (Na boku mam poglądy centralne) Szkoda że poziom tej dyskusji spada , zawsze ktoś musi przyjść i wszystko spierodolić.
Wiadomość o powstaniu nie mogła do kogoś dotrzeć , niektórzy nie mieli szans czy środków aby uciec.
Co do tego czy zachód w jaki sposób upada że wątpił w to. Zwłaszcza że zje**na część (mniejszość) najgłośniej krzyczy.
Dodatkowo pisz o Polsku bo średnio rozumiem co masz na myśli zwłaszcza tu : "Nie wiesz dlaczego motto kraju jest takie jakie jest , widac ze do ciebie przemawia "Polska ponad wszystko " gdzie myslisz tylko o kraju myslisz ze dlaczego zachod upadl tak moralnie bo to byli lewaki jak ty myslisz ze jakbysmy przeczekali to bylo by lepiej ?"
I tak było by lepiej bo unikęto by rozje**nia Warszawy i śmierci innych zwłaszcza że los Polski był już przesądzony.
Co do ostatniego fragmentu szanuje to że walczyli że woloność jednak bez sensu było te przelewanie krwi bo powstanie było wskazane na porażkę
Odpisz
25 września 2017, 22:51
gdyby Alianci nie zje*ali to by się udało.
Odpisz
25 września 2017, 22:52
@M_ateo_1: tego raczej się nigdy nie dowiemy
Odpisz
25 września 2017, 22:53
@M_ateo_1: Być może tak ale los Polski był już przesądzony
Odpisz
25 września 2017, 22:54
Wlasnie ze tego ku*wa nie szanujesz.. jak bys byl madry to bys wiedzial o co mi chodzi i dostawal 5z WOSU.
Odpisz
25 września 2017, 22:55
@M_ateo_1: Nie , tylko że ta walka i tak była bez większego sensu oraz wydaje mi się że dużo osób popierało powstanie jednak nie było nastawione do niego pozytywnie
Odpisz
25 września 2017, 22:57
Bo ku*wa mysleli ze to okolo3 dni potrwa wklep se to wkoncu ale idziemy do poruzmumienia
Odpisz
25 września 2017, 22:57
@Kubell_: Co ku*wa masz jakiś dowód że nie szanuje. Jedynie co to uważam że powstanie było głupie i niepotrzebne bo i tak Polska była by komunistyczną i tak bo jej los był przesądzony. A z WOSu mam głównie 6.
Odpisz
25 września 2017, 22:58
nie był. Polski wtedy nie było i Ruskie by po prostu zajęły ziemię zajętą przez Niemcy. lecz gdyby Ruskie zajęły POLSKĘ to wtedy cały świat by zaprotestował a Ruskie by nie ryzykowały wojny z USA które miało bomby nuklearne.
Odpisz
25 września 2017, 22:58
@Kubell_: Co prawda dużo osób tak myślało ale mino wszystko powstanie zakończyło się przegraną. I mieli rację
Odpisz
25 września 2017, 22:59
Poprosze ss z edziennika z telefonu bo bys zbadal element
Odpisz
25 września 2017, 23:00
@M_ateo_1: Ruskie nie musiałby by zajmować Polski tylko usuwać ludzi u władzy plus cały świat był zmęczony wojną i nikt by dla głupiej i nieważnej Polski robił kolejnej wymeczającej wojny.
Odpisz
25 września 2017, 23:01
@Kubell_: Nie chce mi się specjalnie na niego wchodzić.
Odpisz
25 września 2017, 23:02
To ci nie moge wierzyc zdajesz sobie z tego sprawe
Odpisz
25 września 2017, 23:04
@Kubell_: Błogosławieni Ci który nie zobaczyli ale uwierzyli. (chyba nic nie przekłęciłem)
Odpisz
25 września 2017, 23:06
Super cytat ale mam to w dupie i tak ci nie wierze
Odpisz
25 września 2017, 23:07
@Kubell_: To sobie mniej to w dupie.
Odpisz
25 września 2017, 23:09
No imam ;*
Odpisz
25 września 2017, 23:24
kto miał rację, w czym?
wystarczyło by że USA by powiedziało ,, następna bomba będzie na Moskwę" i był by spokój
Odpisz
26 września 2017, 08:20
@M_ateo_1: Cytując klasyka "naucz się...". Naucz się czytać ze zrozumieniem. Przeczytaj raz jeszcze co napisałem o konferencji w Teheranie i wyciągnij z tego wnioski. W 1943 roku juz podjęto decyzję co zrobić z Polską po zakończeniu wojny. A to w jaki sposób zostanie wyzwolona, czy z własnej inicjatywy czy przez Sowietów nie miało znaczenia, bo decyzja już zapadła.
2. Ludzie chcieli walczyć? Tylko margines chciał walki. Większość Warszawiaków była przeciwna Powstaniu. A ci którzy chcieli walczyć to było jakieś 16tys. ludzi, bo tylu było powstańców. Wiec z tym, że ludzie chcieli walczyć to już tak nie przesadzaj.
3. A co do tych zrzutów to nie chce mi się rozpisywać, więc po prostu skopiuję Wikipedię:
"Misje ze zrzutami zaopatrzenia dla Warszawy okazały się jedną z najtrudniejszych operacji w całej historii lotnictwa[247]. Alianckie bazy lotnicze w Brindisi dzieliła bowiem od polskiej stolicy odległość ok. 1,5 tys. kilometrów. Lot trwał średnio 14 godzin i odbywał się nocą, nierzadko w ciężkich warunkach atmosferycznych[248]. Na trasie operowały niemieckie nocne myśliwce, a w rejonie Warszawy, Podkarpacia i Balatonu na Węgrzech istniały silne skupiska niemieckiej artylerii przeciwlotniczej[249]. Zdarzało się również, iż alianckie samoloty były ostrzeliwane przez radziecką artylerię przeciwlotniczą i nocne myśliwce (alianckie załogi traktowały lot nad ziemiami opanowanymi przez Armię Czerwoną jak lot nad terytorium wroga)[247][248]. W tych warunkach nieuniknione były ciężkie straty."
4. Co z tego do czego niby byli szkoleni, skoro polski rząd nie zgadzał się na zrzuty polskich spadochroniarzy?
Odpisz
Edytowano - 26 września 2017, 08:24
@Kubell_: Przestań przeklinać chłopcze i zacznij pisać po polsku, bo tego bełkotu nie da się czytać. Bierz przykład z Mateo_1. Mamy inne poglądy, ale on jest na tyle inteligentny, że wie, iż nie należy obrażać innych i potrafi sensownie przedstawić swoje argumenty. Daj znać jak napiszesz jakiś komentarz, który będzie zdatny do czytania.
Odpisz
27 września 2017, 15:00
@Nanook: Nie muf mi jak mam zyc....
Odpisz
27 września 2017, 16:15
@Nanook: to moje teksty to już cytaty :3
1. jeszcze raz to powiem. w 1943r. Polska nie istniała.
jak byś podją decyzję że za 5 lat zrzucisz na jakiś nie zamieszkały teren bombę nuklearną a przez te 5 lat powstało by tam 100tyś. miasto to byś nie zmienił decyzji czy byś zabił 100k osób bo ,,decyzja już zapadła"?
2. może było 16k walczących ale jeszcze były pielęgniarki, Ci co robią broń ( chyba rusznikarze ), do dostarczania listów, zaopatrzenia i jeszcze do produkcji innych rzeczy. bez poparcia ludności Powstanie nie mogło by się odbyć.
3. Polakom jakoś udało się przelecieć bombowcem 100m nad ziemią i zrzucić celnie ładunek.
4. gdyby Polski rząd się nie zgadzał to by nie byli szkoleni do pomocy w Powstaniu.
teraz tak na chłopski rozum. skoro 16k ludzi gdzie co 10 miał broń i bez żadnego wyszkolenia walczyli 2miesiące z Niemcami to co by zrobiło kilka tyś dobrze uzbrojonych i wyszkolonych spadochroniarzy?
Odpisz
Edytowano - 24 września 2017, 20:49
A potem przestajesz grać dla fanu i chcesz wygrać więc postanawiasz zaatakować kolegę
Odpisz