Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Jakubauke

5 grudnia 2018, 08:13

T50-2 akurat sam pamiętam i nie jest nowy tylko w h00y stary

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (14)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (14)
Avatar Rasing430

20 grudnia 2018, 00:18

@Rasing430: "zalety pojazdów nagród"

Avatar krasnykrasnoludek

20 grudnia 2018, 11:05

@Rasing430: Okej mea culpa mka jest jednak premką co nie zmienia faktu że sam na wrzuconym zdjęciu możesz sobie przeczytać że t-50-2 jest pojazdem prezentem

Avatar SidNorth

19 grudnia 2018, 20:17

Dla wszystkich co nadal sie upieraja ze T-50-2 nie jest premka. Pokazane czarno na bialym ze jest (wymagany bazowy angielski,nie moglem zmienic na polski):

Avatar RumekFuria

5 grudnia 2018, 14:16

Dałeś mi kolejny powód aby uznawać war thunder za lepsze. Brak p2w. Tylko p2boost. Niby samoloty i czołgi Premium istnieją lecz są znaczną mniejszością i nie dają od razu wygranej

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (10)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (10)
Avatar Rasing430

11 grudnia 2018, 23:10

@M_ateo_1: Zawsze od maszyny jest ważniejszy gracz, nie raz miałem sytuacje że w przeciwnym teamie same premki a wynik 15:7 bo były same pomidory.

Avatar SzyMOON_

12 grudnia 2018, 12:39

@RumekFuria: Nie tylko czołgi i samoloty ;)

Avatar
Pan_Orzeszek

11 grudnia 2018, 07:43

smutniejsze jest to że od VIII tieru bez premium przestaje się zarabiać czyli od miejsca gdzie zaczynają się fajne czołgi.
Poczekajcie na kołowce które jadą 60km do przodu - 50 do tyłu XDD

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar DMCJCD

11 grudnia 2018, 17:50

@Piotrolinek: Łatkę najgorszego czołgu w grze dałbym polskim tierom II, III i IV.

Avatar krasnykrasnoludek

11 grudnia 2018, 19:58

60 km/h do przodu? Tyle to jeżdżą zwykłe lighty...

Avatar arceus1

11 grudnia 2018, 07:09

w WT nieraz byłem nr 1 przeciwko premkom

Avatar
heroes10

11 grudnia 2018, 01:07

Pobralem world of tanks tylko dlatego ze mialem dostac jakies premium nagrody za to ze mam u nich wiele lat konto. Fajnie bylo rozegralem 3 meczyki przypomnialem sobie dlaczego przestalem grac.
Przynajmniej premium czolg fajnie w garazu wyglada.

Avatar mante

10 grudnia 2018, 23:20

Nie oszukujmy się - War Thunder lepsze.

Avatar ZnawcaLiteraturyPolskiej

5 grudnia 2018, 08:21

W sumie WoT to aktualnie p2w, więc no

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar zyl15

Edytowano - 10 grudnia 2018, 22:22

@MrRolan: Potwierdzam, gram 2 lata i tak naprawdę pay2win się skończyło wraz z darmową amunicją premium. Właśnie teraz premki poza takim Skorpionem G albo Löwe czy Obj 257 to papierowe szajsy, które nie stanowią aż takiego zagrożenia. I uważam że to nadal jest pay2progress tylko zależy od umiejętności. Jak się napi**dala wpieriod w każdej bitwie ku*wa td'kiem jak waffentrager bo ma duży dmg na strzał to wiadomo że "wina gry"

I głównym problemem tej gry jest zje**ny matchmaking a o nim można pracę magisterską napisać co najmniej

Avatar SidNorth

10 grudnia 2018, 22:44

@zyl15: Zgodze sie w 100% ze zjeb... MM...Dla mnie w ogole nie dopomyslenia jest gra np. Tierem 6 kontra 8, toz to przepasc jest. Owszem,duzo daja umiejetnosci (np. ja na Moim T67 mam juz dwie specjalizacje) ale co z tego, jak Ci MM walnie ze sie jest na ostatnim miejscu a cala reszta o 2 poziomy wyzej. Sytuacje ratuje co najwyzej bitwa z samymi Tierami 10 jak sie je ma i jak dobrze polosuje (ostatnio 60TP trzy bitwy pod rzad z samymi 10tkami), ale tam z kolei juz dosyc dobrzy gracze sa wiec ciezko bywa. Jezeli chodzi o premkowe czolgi (a troche ich mam) to polecam na YT znalezc NewMultiShow, on zawsze wrzuca filmiki opisujace czolgi i ogolnie przekazuje "czy warto kupic" wiec to sporo pomaga. Ja wole grac TD'kami i mam Scorpiona G, ale szalu na nim nie ma prze miedzy innymi zjeb... MM.

Avatar StudioDoge

10 grudnia 2018, 22:15

można szablon?

Avatar Legolas9988

10 grudnia 2018, 21:25

Ja to mogę na YT popatrzeć bo mam laptopa

Avatar
Konto usunięte

10 grudnia 2018, 21:21

Menu główne gier tego pokroju to garaż i wielki przycisk ,,BATTLE" na środku u góry lub na dole.

Avatar Mysterion

5 grudnia 2018, 17:29

to jeden z powodów dlaczego War thunder jest znacznie lepsze :v

Avatar BishopPL123

5 grudnia 2018, 16:29

W War Thunder to strzelasz w magazyn amunicji i wybucha, strzelasz w silnik to się pali... a w wocie masz % szans na krytyczne uszkodzenie :-/

Avatar BishopPL123

5 grudnia 2018, 16:23

Mnie najbardziej wqurwia jak dają kilka razy ten sam czołg tylko z innymi parametrami... i jeszcze karzą sobie płacić...(Patrz tygryski)

Avatar Revan_PL

5 grudnia 2018, 12:31

Dla tego nie lubię większości gier f2p, bo zwykle są p2w

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar DRparadox
Dodane przez: DRparadox

Ojcowska krew 💀

Dlatego nigdy się nie dowiemy

Dlatego daje się parę kar dożywocia

True? Imo true

I weź tu opisz obrazek

Zwłaszcza że siedzą tam ludzie wybierani na podstawie kasy włożonej w plakaty i billboardy

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka