Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar BahuzankaPL

11 grudnia 2018, 09:58

Uhu *-*

Avatar MagicznySos

11 grudnia 2018, 02:28

Who let the dogs out?

Avatar
pusta_kloda

11 grudnia 2018, 06:21

@MagicznySos: WHO? WHO?

Avatar Gaiaphage

10 grudnia 2018, 23:39

O matko kisnę srogo, najlepsza rzecz na zakończenie dnia <3

Avatar Tymek590

10 grudnia 2018, 21:10

Avatar Jarzebina5

10 grudnia 2018, 21:22

@Tymek590: hu hu hu hu hu hu hu hu hu hu hu hu

Avatar DrDamian_

6 grudnia 2018, 16:01

Doctor Who

Avatar samex

6 grudnia 2018, 09:56

Co?

Avatar Kolofgen21

6 grudnia 2018, 10:01

@samex: gówno.

Avatar
Konto usunięte

6 grudnia 2018, 10:13

Avatar MemicznyInkwizytor

6 grudnia 2018, 14:57

@samex: No, bo dźwiękiem, jaki wydaje sowa jest to huczenie (hu hu hu hu) i who(kto) czyta się po angielsku tak samo.

Avatar samex

Edytowano - 6 grudnia 2018, 16:00

@MemicznyInkwizytor: oh really? I didn't honestly knew that after 10 years of learning english i don't know how who sounds. Użyłem "co" jako wolnego tłumaczenia. Wybacz jeśli piszę to lekko obraźliwie ale chciałem stwierdzić że umiem w angielski. Ale dzięki za życzliwość! Doceniam dobry charakter ! Masz tu zielone.

Avatar Jarzebina5

10 grudnia 2018, 21:06

@samex: Nie znałem Ciebie od tej strony...

Avatar fankashehulk

Edytowano - 10 grudnia 2018, 21:20

@samex: Wydaje mi się, że poprawną formą będzie "I didn't know", ponieważ po przeszłej formie przeczenia używamy formy podstawowej czasownika. I chyba "honestly" powinno się znajdować przed "didn't".

Avatar Jarzebina5

10 grudnia 2018, 21:22

Avatar tomek123321

Edytowano - 10 grudnia 2018, 22:11

@fankashehulk: Ja bym nawet dał Honestly na sam początek zdania "Honestly, I ..."

Avatar Jarzebina5

10 grudnia 2018, 22:13

@fankashehulk: A najlepiej powiedzieć "to be honest"

Avatar samex

Edytowano - 10 grudnia 2018, 22:41

@Jarzebina5: O Boże, aż tak bardzo wrednie to napisałem? Nom. Czas na honorowe usunięcię konta. O I Strasznie przepraszam za moje chamskie postępowanie wszystkich, użytkowników! Naprawdę usunąłbym to teraz o tym myśląc oraz przepraszam wszystkich urażonych moim kategorycznym postępowaniem! No trochę widać muszę odejść do czasu gdy uznam że mam coś mądrego do powoedzenia. A tak to Adios!

Avatar Kolofgen21

10 grudnia 2018, 22:47

@samex: Nic się nie stało ;d to mnie troszke ponioslo, nwm czemu

Avatar Jarzebina5

10 grudnia 2018, 22:53

@samex: powiedzenia*
Wydajesz się sztuczny takim zachowaniem lol

Avatar samex

10 grudnia 2018, 23:12

@Jarzebina5: Nom może nie usunę dosłownie ale będę nie aktywny. Powód prawdziwy to głównie oceny, sprawy rodzinne oraz inne bzdurki. Nie usunę dosłownie konta(no chyba że chcę być Ultimate atencjusz, ale i ja mam minimum godności) ale raczej do stycznia komentarza pisać nie będę. Żegnaj Kaczko! Żegnaj Jeja. Przerwa dobrze mi zrobi.

Avatar Jarzebina5

10 grudnia 2018, 23:17

@samex: Oh ok to brzmi lepiej, miłego!

Avatar qqwe22

6 grudnia 2018, 11:40

huhuhuhuhu

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Hmmm...

Tak to wygląda

Autentyk

Ale ile sprzątania...

Tak właśnie wygląda nasz ekosystem

Taka prawda

Jeszcze jej kasy dorzucił na porządny

COŚ KRĘCI

Idealne dopasowanie

Spodziewałeś się tytułu, ale to byłem ja, DIO!

Niestety tak jest

O kurde

Wjazd na pole, zostałeś powołany

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka