Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Cenny pracownik, bo nie za dużo myśli, ale robi swoje
Ło :0
Do niektórych trzeba stosować prosty przekaz
Tak to tam było w 20 wieku
A Ty z czego wyewoluowałeś?
Zależy kim się wcześniej było
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież31 grudnia 2022, 13:54
Jestem faszystą bo jem kanapkę z serkiem o dziwnej nazwie :(
Odpisz
12 maja 2020, 16:30
Faszyści kiedyś:*chcą podbić cały świat,mordują żydów i słowian*
Faszyści dziś:*jedzą kanapki z serkiem o dziwnej nazwie*
Odpisz
29 sierpnia 2019, 10:44
Czy te głupie marsze są konieczne? Aż tak bardzo oni potrzebują atencji?
Odpisz
29 sierpnia 2019, 11:28
@jasnib: Powodem Marszów Równości są wydarzenia w Stonewall pod koniec lat 70. kiedy urządzano zorganizowane ataki na kluby gejowskie, które kończyły się często ofiarami śmiertelnymi. Od tego momentu co roku w Stanach i na całym świecie upamiętnia się te wydarzenia pokazując wsparcie osobom LGBT i pokazując, że nie ma zgody na homofobię w społeczeństwie. Dzięki Marszom m.in. sytuacja osób LGBT znacznie się poprawiła i w prawodawstwach wielu krajów Zachldu wprowadzono równościowe prawa. Te Marsze są bardzo potrzebne. Szczegolnie w takim kraju jak Polska, gdzie homofobia nadal zbiera żniwo (patrz: Białystok), a osoby LGBT nadal są dyskryminowane prawnie i parom jednopłciowym nadal nie przysługują takie same prawa co parom hetero.
Odpisz
29 sierpnia 2019, 12:42
@Nanook: tyle że to nie jest w polsce aby upamietnic te wydarzenia, u nas to jest po to żeby jakas grupa homoseksualistow sie drze DaJCIE NAM MOZLIWOSC WZIECIA SLUUBUUUUUUUUU
Odpisz
29 sierpnia 2019, 12:55
@Nanook: no nie wiem. Ja do gejów nic nie mam ale jak widzę te wszystkie marsze to tragedia. I moim zdaniem są tak dyskryminowani właśnie przez te marsze które nic nie wnoszą a tylko przeszkadzają.
Odpisz
Edytowano - 29 sierpnia 2019, 12:59
@corgusio: Nie tylko homoseksualistów. Na Marszach jest też bardzo dużo biseksualistów, są też transseksualiści i ogólnie wszystkie osoby, które wspierają LGBT. I z pewnością częścią tego wsparcia jest domaganie się prawnego zrównania par jednopłciowych i par heteroseksualnych, na co składa się właśnie m.in. kwestia małżeństw par homoseksualnych. W zachodniej Europie i w Stanach Zjednoczonych udało się to osiągnąć dzięki nagłaśnianiu tej dyskryminacji na Marszach, więc w Polsce też jest szansa, żeby do tego kiedyś dojść.
edit do Mateo: Czemu tragedia? Byłeś na jakimś Marszu? Przecież to są super wydarzenia pełne pozytywnej energii. A to, że takie zgromadzenia mogą zmienić na lepsze opinię na temat LGBT w społeczeństwie pokazuje zmiana jaka nastąpiła od lat 80. w stosunku do osób o innej orientacji. Znaczna poprawa zarówno w opinii społeczeństwa jak też i w prawodawstwie.
Odpisz
Edytowano - 29 sierpnia 2019, 13:07
@Nanook: wg mnie jak sluby sie zaczną, to geje bi lesbijki itp będą się domagać Dzieci.
Jak będą sie domagać dzieci i sie uda, w przeciagu dajmy na to 20 lat po rozpoczęciu ślubów populacja heteroseksualna polski spadnie i to o wiele w procentach.
Odpisz
Edytowano - 29 sierpnia 2019, 13:37
@corgusio: Jest tyle dzieci w domach dziecka, które mogłyby trafić do szczęśliwej rodziny homoseksualnej, ale z niewiadomych powodów odbiera się im tę możliwość. Nie jest to sprawiedliwe. Nie jest to moralne. I nie jest to racjonalne. Odsetek homoseksualistów w społeczeństwie jest niezmienny (max kilka procent), niezależnie od kraju, od prawa w nim panującego czy od epoki. Jedyne co się zmienia to to czy dane jest im być pełnoprawnymi członkami społeczeństwa czy też odbiera się im to prawo i muszą się ukrywać ze swoją orientacją, żeby móc żyć.
Odpisz
29 sierpnia 2019, 14:21
@Nanook: Szczęśliwa rodzina homosexualna? Chyba nie taka szczęśliwa dla dziecka, które będzie ofiarą znęcania się przez rówieśników.
Odpisz
Edytowano - 29 sierpnia 2019, 14:36
@jasnib: Oczywiście. I dlatego należy walczyć z homofobią i zwalczać takie zachowania wśród dzieci. Ale na pewno nie zakazywać adopcji dzieci z domów dziecka przez pary jednopłciowe, bo pozbycie się choroby u pacjenta poprzez zabicie go. Ot, pacjent nie jest już chory, bo jest martwy.
Rude dzieci również są wyśmiewane w szkole. Jak sądzisz, jak powinno się z tym problemem walczyć? Potępiać wyśmiewane się z innych dzieci czy zakazywać rudym ludziom się rozmnażać?
A jak twoim zdaniem powinno się walczyć z problemem wyśmiewania się z dzieci, które mają dwóch tatusiów albo dwie mamusie? Potępiać wyśmiewanie się z innych dzieci czy zakazywać parom jednopłciowym adoptować dzieci?
Odpisz
29 sierpnia 2019, 14:53
@Nanook: Chęć posiadania dzieci przez pary 1-płciowe jest ekstremalnie samolubna. Skoro chcą mieć dziecko to czemu nie mogą mu zapewnić normalnych warunków, w których dziecko może być szczęśliwe?
Odpisz
29 sierpnia 2019, 15:05
@jasnib: Chęć posiadania dzieci przez rude osoby też jest samolubna? Bo przez to, że urodzą dziecko to dziecko kiedyś będzie w szkole wyśmiewanie?
Już strasznie teraz odjechałeś z tym zarzutem i trochę zapomniałeś się w logice. Pary homoseksualne bardzo chcą dobrze wychować adoptowane dziecko, dać mu opiekę, wspierać je, pomóc się mu rozwijać. To nie ich wina, że w szkole mogą się znaleźć jakieś dzieci, które będą wyśmiewać ich syna lub córkę, bo "ma dwóch tatusiów". Nie ma w tym nic egoistycznego. Tak samo jak nie ma nic egoistycznego w chęci posiadania dzieci przez rudowłose pary, czy chęć posiadania dzieci przez jakąkolwiek inną mniejszość. To nietolerancję i wyśmiewanie się z innych powinniśmy zwalczać, a nie chęć posiadania dzieci.
Odpisz
29 sierpnia 2019, 15:49
@Nanook: nie byłem i nie chcę być. Jak już wspomniałem wyglądają tragicznie, Wieśniacko i atencyjnie. ,,Hehe patrzcie, jesteśmy gejami i macie nas lubić" i mówię to jako osoba która nic do gejów nie ma. Więc teraz sobie wyobraź co myśli ktoś kto gejów nie lubi i jak taki marsz go zmieni.
Co do porównań z rudymi. Potępianie oprawców nic nie da. Jak ktoś ma taki charakter że kogoś gnębi to takie gadania o przyjaźni i tolerancji gówno zmieni. I wiem to z własnego doświadczenia. To tak jak by powiedzieć bezdomnemu aby po prostu kupił dom. Dlatego trzeba po prostu mówić rudemu aby miał takich oprawców w dupie bo idioci są i będą.
A jak ktoś chce zmienić prawo to niech zorganizuje poważną akcję a nie paradę z kolorowymi flagami. I oni chcą aby ich ktoś traktował poważnie.
Odpisz
29 sierpnia 2019, 17:24
@Nanook: Homoseksualna...rodzina? Chyba cię pogięło typie. Rodzina to związek KOBIETY i MĘŻCZYZNY a nie np dwóch lesb.
Odpisz
29 sierpnia 2019, 17:58
@M_ateo_1: Jeżeli nie byłeś to nie masz pełnego obrazu sytuacji. Parady Równości wcale nie wyglądają "tragicznie, wieśniacko i atencyjnie". Gdybyś się na taki przeszedł to sam byś doszedł do takiego zdania. Naprawdę, przejdź się na następny taki marsz, bo to otwiera oczy.
I masz rację, nigdy nie osiągnie się pełnej tolerancji, ale nie zmienia to faktu, że oprawców trzeba potępiać, a ofiarom pomagać i je wspierać. A nie na odwrót. Idioci są i będą, więc potępiajmy takich idiotów, a tak jak mówisz, rudym, dzieciom homoseksualnych rodziców, czarnym czy komukolwiek kto doświadcza z jakiegoś powodu dyskryminacji po prostu trzeba podać pomocną dłoń i powiedzieć, żeby mieli takich oprawców w dupie.
Odpisz
29 sierpnia 2019, 20:17
@Nanook: Nie będę się rozpisywać bo chyba nie o to tu chodzi
Nie mam nic przeciwko osobom biseksualnym i homoseksualnym
Ale środowisko lgbt jest p o j e b a n e
Robią z siebie jakichs klaunów nie wiadomo po co: przyjaciółka popiera i była na takim marszu i mi opowiadała jakie to było fajne że faceci chodzili w samych gaciach i szpilkach
Dlaczego? Co w tym normalnego? Czy hetero tak robią? Nie
Lgbt ma okropny wpływ na dzieciaki i ogólnie na młodzież bo 12-latki mówią że są aseksualne i inne tego typu sprawy i w ramach "tolerancji" nikt takiemu dzieciakowi nie powie, ej chyba jesteś za młoda zeby tak uważać
Poje**ny świat i poje**na organizacja, która powoduje, że ludzie nazywają gejów pedałami, że ich nienawidzą
Brawa kurna dla Pana pilota
Odpisz
29 sierpnia 2019, 22:39
@DrDamian_: Bo? xD
Odpisz
30 sierpnia 2019, 00:45
@Nanook: Nie żeby coś, ale w życiu nikt mnie nie wyśmiał bo jestem ruda. Moich sióstr także. Również w gimnazjum był jeden rudy chłopiec i jego też nikt nie wyśmiewał z tego powodu, więc przykład wydaje mi się być inwalidą.
Co do marszów, to mimo, że popieram osoby innej orientacji, nawet się z takimi przyjaźnię to nie znoszę środowiska lgbt. Osoby, które znam z tego środowiska są agresywne i żeby było śmieszniej; nietolerancyjne wobec osób heteroseksualnych. Jak masz inne zdanie to jesteś faszystą i homofobem. Tolerancja według tego środowiska opiera się na tym; tolerujcie nas bo tak każemy, ale my możemy np. profanować symbole święte kościoła katolickiego i to jest w porządku bo to ,,sztuka" , fajnie co nie?
Odpisz
30 sierpnia 2019, 11:46
@Alexandra_Martinovna: w całości się zgadzam alexandra
Odpisz
31 sierpnia 2019, 01:39
@Nanook: Wychowywanie dzieci np przez dwóch pedałów to skandal i obrzydlistwo. Homo jak chcą mieć dzieci to niech znormalnieją albo niech jedno z nich płeć zmieni.
Odpisz
31 sierpnia 2019, 10:24
@DrDamian_: Powtarzam pytanie: Bo? xD
Odpisz
29 sierpnia 2019, 13:43
Benito Mussolini w niebie:
Odpisz
29 sierpnia 2019, 11:12
nie chcę nikogo obrazić ale wydaje mi się że te marsze równości to tylko istnieją po to żeby dostawali więcej uwagi od hetero a potem się przypiepszają że nie akceptują ''ideologii Gender''.
Odpisz
29 sierpnia 2019, 11:46
@TheSylveon: w takim razie najpierw poczytaj, sprawdź fakty historyczne, zobacz co przeżywają często na codzień osoby LGBT i dopiero twórz sobie opinię na ten temat, nie mówiąc już o wypowiadaniu się
Odpisz
29 sierpnia 2019, 11:53
@Aknerika: Szanuję twoją opinię , widziałem komentarz nanooka . Przepraszam za moją niewiedzę i życzę miłego dnia
Odpisz
29 sierpnia 2019, 11:52
Odpisz
29 sierpnia 2019, 10:49
Stefan ork był homogenizowany
Odpisz
29 sierpnia 2019, 10:11
mogą robić co chcą, ale od serka homofobizowanego niech się odwalą
Odpisz
29 sierpnia 2019, 10:41
to jest serek homogenizowany tak btw
Odpisz
29 sierpnia 2019, 10:29
Zauważyłem że od pewnego czasu popkultura widzi coś takiego:
Bi albo homo+depresja albo ANXIETY=bóstwo
Odpisz
10 sierpnia 2019, 16:14
Odpisz
10 sierpnia 2019, 16:18
@smierd: mogę ukraść?
Odpisz
10 sierpnia 2019, 16:19
tak ale załatw sobie dobrego prawnika
Odpisz
10 sierpnia 2019, 22:16
@smierd: ja jestem heterofobem
Odpisz
11 sierpnia 2019, 13:44
nikogo to nie obchodzi, naprawdę
Odpisz
11 sierpnia 2019, 13:56
mnie to nawet zainteresowało
Odpisz
11 sierpnia 2019, 14:58
@smierd: no to obchodzi jedną osobę
Odpisz
29 sierpnia 2019, 10:21
A ja jestem hardkorem!
Odpisz
29 sierpnia 2019, 10:13
Lgbt w takim wydaniu to jakieś poje**ne debile
Odpisz
29 sierpnia 2019, 11:47
@wilsonXcuddyXhouse: XD ona sobie jaja poprostu robiła, już bez przesady
Odpisz
29 sierpnia 2019, 20:18
@Aknerika: możliwe
Ale wielu z nich nie robi sobie jaj.
Odpisz
30 sierpnia 2019, 17:09
@wilsonXcuddyXhouse: ty no nwm
Odpisz
Edytowano - 10 sierpnia 2019, 22:15
Karolek je tylko serki heterogenizowane bo jest prawdziwym hetero sapiens
Odpisz
10 sierpnia 2019, 21:49
XDDD
Odpisz
10 sierpnia 2019, 16:27
LGBT: Jesteśmy normalni!
Również LGBT:
Odpisz
10 sierpnia 2019, 16:32
@mateo9630: Nie każdy odwala takie akcje.
Odpisz
10 sierpnia 2019, 16:40
@Kawento:
Nie wszyscy homoseksualiści identyfikują się z LGBT. Niektórzy nawet twierdzą, że środowisko LGBT przynosi im więcej szkody niż pożytku.
Odpisz
10 sierpnia 2019, 17:11
@mateo9630: to co LGBT czasem odwala to jakas tragedia. Przynosi wstydzi i szkodę. Potem każdy myśli ze homoseksualista biega polnagi z dildosem na czole
Odpisz
10 sierpnia 2019, 17:49
@mateo9630: to że mają ch*jowe poczucie humoru nie oznacza że od razu są nienormalni
Odpisz
10 sierpnia 2019, 20:22
@mateo9630: Ale wiesz, że do LGBT każdy homoseksualista, albowiem LGBT to nie jest żadna organizacja, środowisko tylko po prostu skrót?
Odpisz
10 sierpnia 2019, 16:16
kondolencje z Radomia
ODDAWAĆ NAM NASZ SEREK!
Odpisz