Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar LOKO30

18 września, 19:22

Takich Trudno zjeść

Avatar Internetowymedrzec

Edytowano - 18 września, 19:37

@LOKO30: Co?

Avatar LOKO30

18 września, 20:11

Avatar Cherrysan

18 września, 17:51

Płocin be like. To taka wioska na Wyspie Wolin.

Avatar PaniDama

18 września, 16:09

Zazwyczaj jest tak by ograniczyć graczowi pole do ucieczki oraz zakryć pustote no i czasem niezbyt sie chce rozbudowywać po całej mapce np:gór, jezior czy nawet jakieś kamienne pola.

Avatar Slenderowiec2012

18 września, 16:22

@PaniDama: A może po to, żeby mapa szybciej chodziła, bo komputer nie musi generować niepotrzebnie rozbudowanych chunków?

Avatar PaniDama

Edytowano - 18 września, 16:23

@Slenderowiec2012: tak to prawda lepiej żeby był mniejszy obszar.

Avatar matiExtreme

18 września, 16:40

@PaniDama: Albo po prostu bo się ku*wa nie chce budować zbędnego gówna

Avatar MineDan

18 września, 17:02

@matiExtreme: to chociaż nie robić tego na superpłaskim

Avatar matiExtreme

18 września, 17:08

@MineDan: łatwiej zbudować na płaskim niż wyrównać teren

Avatar MajnkraftAlusiek

18 września, 17:20

@PaniDama: Ale między tymi drzewami nadal widać pustotę.

Avatar PaniDama

18 września, 17:25

@matiExtreme: To prawda.

Avatar bandit_the_drug_lord

18 września, 16:27

zawsze w the sims 1 tak się robiło xD

Avatar Bright32

2 września, 16:05

Bo łatwiej posadzić drzewa zamiast terraformować górkę

Avatar knight_of_the_night

Edytowano - 2 września, 16:59

@Bright32: najlepszym rozwiązaniem jest wkleić górę z innego świata za pomocą mcedita, lub structure bloków

Avatar Bright32

2 września, 17:04

@knight_of_the_night: Albo zrobić mape na normalnym świecie

Avatar MlodyKamil96

2 września, 17:06

@Bright32: stworzyć kilka kul worldeditem a potem wygładzić

Avatar knight_of_the_night

Edytowano - 2 września, 17:10

@Bright32: Stworzenie na normalnym świecie to też nie jest dobry pomysł. Ciężej jest wyznaczyć naturalnie wyglądające granice mapy, przez co często w takich mapkach można wyjść do normalnego świata, oraz jesteś uzależniony od tego co ci generator świata wypluje. Możesz sobie mniej lokacji zaplanować, bo trochę ciężko, aby były one od siebie oddzielone kilka tysięcy kratek

Avatar Bright32

2 września, 17:32

@knight_of_the_night: Można użyć barier

Avatar knight_of_the_night

2 września, 20:45

@Bright32: Akurat uważam to za jeden z najgorszych sposóbów wyznaczania granic mapy, ale pomijając to, bo to przede wszystkim kwestia gustu, to użycie barier wciąż nie rozwiązuje problemu z tym, że jesteś silnie uzależniony od naturalnej minecraftowej mapy

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar MlodyKamil96
Dodane przez: MlodyKamil96

Jestem ciemnością

Idźcie narzekać gdzie indziej

Egipt potrafił w memy

Prawdziwy geniusz

Wspieraj programistów!

Ying i Yang

Metod jest kilka

Pamiętaj o jednostkach!

Niemiecki taki jest

Mem na kartkówce zawsze spoko

Słyszysz dźwięk z jego nosa?

Perfekcja

Nie mieli wtedy szans

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Nikt:

Większość domków w Minecrafcie zrobionych na mapkach fabularnych na płaskim świecie: