Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar LOKO30

18 września 2019, 19:22

Takich Trudno zjeść

Avatar Internetowymedrzec

Edytowano - 18 września 2019, 19:37

@LOKO30: Co?

Avatar LOKO30

18 września 2019, 20:11

Avatar Cherrysan

18 września 2019, 17:51

Płocin be like. To taka wioska na Wyspie Wolin.

Avatar PaniDama

18 września 2019, 16:09

Zazwyczaj jest tak by ograniczyć graczowi pole do ucieczki oraz zakryć pustote no i czasem niezbyt sie chce rozbudowywać po całej mapce np:gór, jezior czy nawet jakieś kamienne pola.

Avatar Slenderowiec2012

18 września 2019, 16:22

@PaniDama: A może po to, żeby mapa szybciej chodziła, bo komputer nie musi generować niepotrzebnie rozbudowanych chunków?

Avatar PaniDama

Edytowano - 18 września 2019, 16:23

@Slenderowiec2012: tak to prawda lepiej żeby był mniejszy obszar.

Avatar matiExtreme

18 września 2019, 16:40

@PaniDama: Albo po prostu bo się ku*wa nie chce budować zbędnego gówna

Avatar MineDan

18 września 2019, 17:02

@matiExtreme: to chociaż nie robić tego na superpłaskim

Avatar matiExtreme

18 września 2019, 17:08

@MineDan: łatwiej zbudować na płaskim niż wyrównać teren

Avatar MajnkraftAlusiek

18 września 2019, 17:20

@PaniDama: Ale między tymi drzewami nadal widać pustotę.

Avatar PaniDama

18 września 2019, 17:25

@matiExtreme: To prawda.

Avatar bandit_the_drug_lord

18 września 2019, 16:27

zawsze w the sims 1 tak się robiło xD

Avatar Bright32

2 września 2019, 16:05

Bo łatwiej posadzić drzewa zamiast terraformować górkę

Avatar knight_of_the_night

Edytowano - 2 września 2019, 16:59

@Bright32: najlepszym rozwiązaniem jest wkleić górę z innego świata za pomocą mcedita, lub structure bloków

Avatar Bright32

2 września 2019, 17:04

@knight_of_the_night: Albo zrobić mape na normalnym świecie

Avatar MlodyKamil96

2 września 2019, 17:06

@Bright32: stworzyć kilka kul worldeditem a potem wygładzić

Avatar knight_of_the_night

Edytowano - 2 września 2019, 17:10

@Bright32: Stworzenie na normalnym świecie to też nie jest dobry pomysł. Ciężej jest wyznaczyć naturalnie wyglądające granice mapy, przez co często w takich mapkach można wyjść do normalnego świata, oraz jesteś uzależniony od tego co ci generator świata wypluje. Możesz sobie mniej lokacji zaplanować, bo trochę ciężko, aby były one od siebie oddzielone kilka tysięcy kratek

Avatar Bright32

2 września 2019, 17:32

@knight_of_the_night: Można użyć barier

Avatar knight_of_the_night

2 września 2019, 20:45

@Bright32: Akurat uważam to za jeden z najgorszych sposóbów wyznaczania granic mapy, ale pomijając to, bo to przede wszystkim kwestia gustu, to użycie barier wciąż nie rozwiązuje problemu z tym, że jesteś silnie uzależniony od naturalnej minecraftowej mapy

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar MlodyKamil96
Dodane przez: MlodyKamil96

No cóż, warto spróbować

Ciekawostki kolejowe to jego pasja

Ciekawe, co brał

W sumie to fakt

A u Ciebie jak z zasięgiem?

Zasłużona ocena?

Smutny koniec

Po czym budzę się do wrzasków rodziców, że pora do szkoły

Uwielbiam ten kolor

Tracę wiarę w ludzkość

Szczęśliwy dzień pająka

Po pstryknięciu Thanosa

Dziewczyna na serwerze

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Nikt:

Większość domków w Minecrafcie zrobionych na mapkach fabularnych na płaskim świecie: