Coś dla graczy Minecrafta
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Jest dobrze? Jest tanio.
Zgadzam się
Moja najukochańsza lektura <33
Nie ma opcji
Interesujący wynalazek
Teraz byłoby inaczej panie Marku
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież18 września 2019, 19:22
Takich Trudno zjeść
Odpisz
Edytowano - 18 września 2019, 19:37
@LOKO30: Co?
Odpisz
18 września 2019, 20:11
@Internetowymedrzec: Bruuuuuh
Odpisz
13 listopada 2020, 17:30
@LOKO30: co
Odpisz
18 września 2019, 17:51
Płocin be like. To taka wioska na Wyspie Wolin.
Odpisz
18 września 2019, 16:09
Zazwyczaj jest tak by ograniczyć graczowi pole do ucieczki oraz zakryć pustote no i czasem niezbyt sie chce rozbudowywać po całej mapce np:gór, jezior czy nawet jakieś kamienne pola.
Odpisz
18 września 2019, 16:22
@PaniDama: A może po to, żeby mapa szybciej chodziła, bo komputer nie musi generować niepotrzebnie rozbudowanych chunków?
Odpisz
Edytowano - 18 września 2019, 16:23
@Slenderowiec2012: tak to prawda lepiej żeby był mniejszy obszar.
Odpisz
18 września 2019, 16:40
@PaniDama: Albo po prostu bo się ku*wa nie chce budować zbędnego gówna
Odpisz
18 września 2019, 17:02
@matiExtreme: to chociaż nie robić tego na superpłaskim
Odpisz
18 września 2019, 17:08
@MineDan: łatwiej zbudować na płaskim niż wyrównać teren
Odpisz
18 września 2019, 17:20
@PaniDama: Ale między tymi drzewami nadal widać pustotę.
Odpisz
18 września 2019, 17:25
@matiExtreme: To prawda.
Odpisz
18 września 2019, 16:27
zawsze w the sims 1 tak się robiło xD
Odpisz
2 września 2019, 16:05
Bo łatwiej posadzić drzewa zamiast terraformować górkę
Odpisz
Edytowano - 2 września 2019, 16:59
@Bright32: najlepszym rozwiązaniem jest wkleić górę z innego świata za pomocą mcedita, lub structure bloków
Odpisz
2 września 2019, 17:04
@knight_of_the_night: Albo zrobić mape na normalnym świecie
Odpisz
2 września 2019, 17:06
@Bright32: stworzyć kilka kul worldeditem a potem wygładzić
Odpisz
Edytowano - 2 września 2019, 17:10
@Bright32: Stworzenie na normalnym świecie to też nie jest dobry pomysł. Ciężej jest wyznaczyć naturalnie wyglądające granice mapy, przez co często w takich mapkach można wyjść do normalnego świata, oraz jesteś uzależniony od tego co ci generator świata wypluje. Możesz sobie mniej lokacji zaplanować, bo trochę ciężko, aby były one od siebie oddzielone kilka tysięcy kratek
Odpisz
2 września 2019, 17:32
@knight_of_the_night: Można użyć barier
Odpisz
2 września 2019, 20:45
@Bright32: Akurat uważam to za jeden z najgorszych sposóbów wyznaczania granic mapy, ale pomijając to, bo to przede wszystkim kwestia gustu, to użycie barier wciąż nie rozwiązuje problemu z tym, że jesteś silnie uzależniony od naturalnej minecraftowej mapy
Odpisz