Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Koscioglow

Edytowano - 13 sierpnia 2020, 10:34

przypomniał mi sie jeden odcinek gdzie fabuła była taka że

był chłop i baba w związku wszystko ok
baba znajduje profil na portalu randkowym ze zdjęciem swojego męża ale innym imieniem
mąż mówi że to jego brat czy skądś się ona dowiaduje
no ok
umawia się z bratem na randke
cimcirimci
matka tego faceta mówi że brat tego typa nie żyje i umarł jak był mały
kobieta sie denerwuje
a mąż oskarża ją o zdradę z jego martwym bratem którego sam udawał
a no i sie rozwiedli przez to

???

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (24)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (24)
Avatar Koscioglow

16 sierpnia 2020, 16:36

Avatar BardzoOryginalnaNazwa

16 sierpnia 2020, 17:27

Avatar anteknico

16 sierpnia 2020, 10:51

Paradokumenty są fajne.
Ch*** ci do nich.
\_______/

Avatar Polakowaty

16 sierpnia 2020, 02:16

To jest wystarczający powód dla którego nie warto oglądać tv

Avatar Rinna

15 sierpnia 2020, 19:33

Większość tych opisów pasuje też do hiszpańskojęzycznych telenoweli.

Avatar ZYCIE_MOIM123ZYCIEM

Edytowano - 15 sierpnia 2020, 18:57

Odcinek od 12+ zawiera uciętą zakrwawioną dłoń, która jest pokazana na przybliżeniu. Tak wiem, że istnieją dzieciaki, które takie rzeczy lubią, ale są i takie, które nie lubią

Avatar JustinekFilmsYT

15 sierpnia 2020, 18:24

Raczej nikt nigdy nie powiedzial ze paradokumenty są najlepsze

Avatar W_Goracej_Wodzie_Company

15 sierpnia 2020, 17:45

Paradokument bad
Fantasy, Sci fi, superhero good

Avatar W_Goracej_Wodzie_Company

15 sierpnia 2020, 17:46

@W_Goracej_Wodzie_Company: Bo tyvh drugich wcale nie ogląda się dla klepanych w kółko postaci i może jakichś ciekawych scen walk xD

Avatar toster77

13 sierpnia 2020, 10:37

Ja ją kocham argument "można by te pieniądze wydać na seriale si-fi albo o super bohaterach". Paradokumenty to zwykle zapychacze ramówki do 20 kiedy leci jakiś film. Poza tym wiecie ile kosztuje produkcja serialu o super bohaterach? Tyle ile 15 paradokumentów.

Avatar Lucas42

Edytowano - 15 sierpnia 2020, 17:18

@toster77: Mamy DUUUŻO więcej niż 15 paradokumentów, a większość sprowadza się do tej samej fabuły. Trudne sprawy, Ukryta prawda, Dlaczego ja?, Szkoła życia, Pamiętniki z wakacji i Słoiki to dosłownie te same seriale tylko pod inną nazwą. Więc, i to tylko opinia, może lepiej zrobić jeden dobry serial niż piętnaście ch*jowych? Bo serio, jeśli Szkoła to najlepszy paradokument jaki polska telewizja zdołała wysrać, to może wypadałoby przemyśleć swoje działania. Teraz, nie twierdzę, że polska telewizja jest zdolna zrobić dobry serial fantastyczny, ale niech ktoś chociaż spróbuje. Bo od Wiedźmina minęło 19 lat.

Avatar kolkav5

15 sierpnia 2020, 17:27

@Lucas42: Dużo więcej osób ogląda te paradukomenty, szczególnie przeliczając na wydane pieniądze

Avatar Prawa

15 sierpnia 2020, 17:22

"Zdrady" akurat ujdą

Avatar ZiemiaJestElipsom

15 sierpnia 2020, 17:02

Fani trudnych spraw dają wdołgłosy

Avatar Skleroza

13 sierpnia 2020, 12:02

Nadal pamiętam jeden odcinek dlaczego ja lub trudnych spraw. W skrócie wnuczka odkrywała, że jej babcia jest „panią do towarzystwa” i to przez to, że firma ojca dziewczyny ma problemy finansowe.

Avatar podgrzybek126

13 sierpnia 2020, 11:56

Ciekawe jak wygląda proces wymyślania tego czegoś.

-Dobra chłopaki musimy wymyśleć fabułę odcinka. Z góry uznajmy, że mamy związek. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?

-Eeeee nie wiem... Może em chłopak znajdzie w internecie... Pomyślmy zdjęcie swojej dziewczyny, która całuje się z innym kolesiem...

-Hm. Mów dalej

-no to Eeeee... Ona upiera się, że są przyjaciółmi no i może... Dochodzi do eee zdrady i chłopak ją przyłapuje... Może być?

-Stary, jesteś geniuszem

Avatar Marowak12

13 sierpnia 2020, 11:45

Nikt nieironicznie nie mówi, że paradokumenty są dobre, change my mind

Avatar Jesiotr

13 sierpnia 2020, 11:33

Te paradokumenty są tak głupie że aż śmieszne

Avatar Alfa7

13 sierpnia 2020, 10:43

Co do punktu drugiego to ja właśnie z tego powodu wolę tych ,,złych"

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Taka prawda

To może być początek pięknej nowej religii

Kompas kanałów popularnonaukowych

Lektury szkolne.exe

Rel

Kolejny mem InPostu

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka