Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Piłka odbita od balkonika liczy się jako ręka?
Bracie gdzie jesteś? Gdzie się schowałeś?
Bośnia to drugi najlepszy po Polsce kraj na świecie
Chciał tylko pomóc
Powodzenia
To się nie może nie udać
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież4 lutego 2021, 15:04
Ludzie dzisiaj: - ziemia jest okrągła, nawet wystrzeliliśmy ludzi w kosmos
- nje prafda piorą wam mózgi
Ludzie w starożytności i średniowieczu:
- wbiłem patyk w ziemię na podstawie długości cienia obliczyłem jej średnicę
- ok
Odpisz
29 sierpnia 2020, 10:06
Ach tak, średniowiecze (zwłaszcza zakon) = ciemnogród. Zniewolone stereotypy i brak wiedzy o historii.
Odpisz
30 sierpnia 2020, 20:35
@Tajdeus: Tak to jest już z wieloma internetowymi gimboateistami.
Odpisz
2 września 2020, 20:36
@OlgaAristowskaya:
Co ma to tego gimboateizm?
Odpisz
2 września 2020, 20:55
@Pararanek: Bo tacy uważają, że przez chrześcijaństwo to były "wieki ciemne". Pomijając przy tym, choćby że zakony to były ostoje nauki.
Odpisz
Edytowano - 2 września 2020, 21:00
@OlgaAristowskaya: No tak, ale wciąż nie widzę powodu dlaczego cherry picking'owałaś akurat gimobateistów. Ze wszystkich ludzi którzy myślą że średniowiecze i zakon to ciemnogród, ile może być gimoateistów?
Myślisz, że jeżeli ktoś jest niedoinformowany i ma błędną opinię, więc od razu musi być fanatykiem swojego jakiegoś poglądu, gdzie ta pierwsza opinia nie mówi czy on ma ten pogląd? Takie trochę wróżenie z dupy.
Odpisz
3 września 2020, 19:35
@Pararanek: Waść się czepiasz nieistotnej pierdoły, przez co odwracasz uwagę od aspektów istotnych.
Odpisz
3 września 2020, 19:36
@KufelMleka:
?
Odpisz
3 września 2020, 19:43
@Pararanek: ¿
Odpisz
3 września 2020, 19:45
@KufelMleka:
Przykro mi, ale wydaje mi się że nie rozumiem na co twój komentarz miał odpowiadać.
Odpisz
3 września 2020, 19:48
@Pararanek: Na twoje zdanie o tzw. „gimboateistach”.
Odpisz
3 września 2020, 19:49
@KufelMleka:
Które zdanie? Mój komentarz składa się, jak widzę, z czterech zdań.
Odpisz
3 września 2020, 19:53
@Pararanek: Nie odczytuj cudzych wypowiedzi tak prostacko. Użyłem słowa „zdanie” absolutnie poprawnie i czytelnie, bo może to słowo odnosić się za równo do konkretnej konstrukcji językowej jak i zbioru opinii, a w kontekście zastanym łatwo zauważyć, że chodzi o to drugie, bo to nie jest jakoś niemożliwie rzadko spotykana sytuacja językowa.
A uściślając, chodzi o rozdrabnianie się nad jednym nieistotnym szczegółem w obliczu czegoś prawdziwie istotnego.
Odpisz
Edytowano - 3 września 2020, 19:56
@KufelMleka: W takim wypadku, przestań pie**olić. Przeanalizowałem komentarz użytkowniczki OlgaAristowskaya. Jak uważasz że czepiam się nieistotnych detali, to proszę, podaj przykłady i kontrargumenty do mojego komentarza. Jak już, to ona weszła w niepotrzebne i illogiczne detale sugerując gimboateistów jako grupę która jest najwidoczniej największa wśród osób które mają pogląd średniowiecze = ciemnogród. Jaka jest definicja "gimboateisty" anyway?
Odpisz
3 września 2020, 20:10
@Pararanek: Nie ma tu żadnych kontrargumentów albo przykładów. Tamta po prostu rozszerzyła ogląd omawianego tematu o jeden aspekt, a ty ten aspekt zanegowałeś. Właśnie ta negacja jest czepianiem się pierdół, bo:
- nic to nie daje, a tylko umniejsza już postawiony zakres dzieła.
- ta negacja jest oparta na sądzie, że rzecz negowana jest negowana tylko dlatego, że nie oddaje oglądu sytuacji w najlepszy sposób. Takie myślenie jest błędne, ponieważ ilość aspektów dodanych do głównego tematu zawsze się sumuje, a nie sobie przeczy, co daje w rozrachunku pełniejszy obraz niż jedna choćby perfekcyjna uwaga.
- uderzasz w przekonanie, że istotny tu jest procent owych gimbusów w całości ludzi pasujących do wyśmiewanej postawy, a tymczasem nie jest to istotne, bo ostrze satyry wymierzone zostało ogólnikowo, dzięki czemu każde późniejsze sprecyzowanie ma sens.
- sam piszesz o „wróżeniu z dupy” w kwestii czyichś poglądów, a na podstawie trzech oznajmień zakładasz jakąś jednoznaczną postawę rozmówcy, przez co ubywa powagi i jakości twojemu poglądowi.
Tak prosto starczyłoby powiedzieć, że robisz z igły widły, a niczemu sensownemu to nie służy.
Odpisz
3 września 2020, 20:16
@KufelMleka:
Niech ci będzie.
Odpisz
3 września 2020, 20:32
@Pararanek: A tam mi, niech będzie prawda, logika i dobro, a wtedy nie będzie się o co czepiać.
Odpisz
29 sierpnia 2020, 09:15
Nie jest okrągła, a jest geoidą
Odpisz
29 sierpnia 2020, 09:38
Odpisz
29 sierpnia 2020, 09:42
Pff.
Wiesz, że kula to kształt abstrakcyjny, ponieważ nie istnieje idealnie okrągły przedmiot?
Także to całe ZiEmIa tO gEnoIdA jest ch*ja warte, to w kosmicznej skali mikroskopijny detal
Odpisz
29 sierpnia 2020, 09:46
@Sugoba: muszę sobie przypomnieć zagadnienia z matmy i geografii
Odpisz
29 sierpnia 2020, 14:29
@Sugoba: ty jesteś tyle wart ile twój komentarz
Odpisz
Edytowano - 29 sierpnia 2020, 16:27
@onui2: W tej chwili jestem w takim razie warta 9
Jakie to uczucie?
Rewelacyjnie seksualne
Odpisz
29 sierpnia 2020, 16:47
@Sugoba: nie 9, a 9:0
Odpisz
30 sierpnia 2020, 20:55
Ziemia nie jest geoidą, geoida to pojęcie czysto abstrakcyjne, które mówi że Ziemia w każdym miejscu ma tę samą siłę przyciągania.
Odpisz
30 sierpnia 2020, 23:06
@Sugoba: Od teraz jestem Twoim fanem.
Odpisz
Edytowano - 31 sierpnia 2020, 12:30
@onui2: teraz 42:8
Odpisz
31 sierpnia 2020, 00:29
Ja bym spróbował wprowadzić w starożytnym Rzymie system dziesiętny.
Odpisz
30 sierpnia 2020, 23:40
czuję coś jakby spalenizne...
Odpisz
30 sierpnia 2020, 21:03
sporo uczonych w średniowieczu było przekonanych o kulistości ziemi, ale to nie znaczy, że pogląd o płaskiej ziemi nie istniał. Niektórzy uczeni głosili i takie nauki, a o prostym ludzie, chłopstwie, a nawet mieszczaństwie już nie wspomnę...
Odpisz
29 sierpnia 2020, 12:42
Szanuję za to "później(wcześniej?)"
Odpisz
29 sierpnia 2020, 09:05
Już starożytni grecy wiedzieli że ziemia jest kulą Eratostenes nawet obliczył obwód
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Eratostenes
Odpisz
29 sierpnia 2020, 09:03
Kościół to chyba akurat długo się opierał temu, ze ziemia jest kulą
Odpisz
29 sierpnia 2020, 09:04
@DaveAfton: bardziej teorii heliocentrycznej
Odpisz
29 sierpnia 2020, 09:04
@DaveAfton: Nie, niespecjalnie
Odpisz
29 sierpnia 2020, 09:12
@DaveAfton: nie. Kościół opierał się na teorii geocentrycznej, według której wszystkie planety i gwiazdy obracają się wokół ziemi
Odpisz
29 sierpnia 2020, 09:17
Allright
Odpisz
29 sierpnia 2020, 08:56
to się koleżka zdziwił
Odpisz