Szczepionki (raczej) chipów nie mają a Musk dzięki Neutralinkowi może nas szpiegować. Ja nigdy nie dam się zachipować a szczególnie za własne pieniądze. Lecz Musk nie zmusza więc jest ok. Jakby zmuszał to byłoby źle. Do tego Musk nie wypuści tego na rynek póki nie będzie usuwalne. Jak nigdy nie szczepie się pierwszy czekam aż ludzie przetestują szczepionkę. Braun i inni antyszepionkowcy co mają wreszcie reprezentacje w sejmie sprawdzi na pewno czy tam nie ma chipów. Gates gadający że niezaszczepieni powinni być wykluczeni ze społeczeństwa mnie przeraża i coś śmierdzi spiskiem. Wcześniej nie mówił takich rzeczy więc teraz trochę przemawiają do mnie argumenty foliarzy.
@CWIRRED: Neutralink zapewne na starcie będzie dostępny bez dodatkowych warunków (tak jak usługi googla na początku), a potem zrobią sobie zmianę regulaminu i pan płać abonamencik, a jak nie to ci zasramy mózg reklamami. Później pojedzie sobie taki użyszkodnik spokojnie rowerkiem przez park, a tu nagle centralnie pod kopułą: "...Dłuższe życie każdej pralki to..." i je*** w kosz na śmieci.
@Marequel: Nie, jeżeli każdy zostałby zaszczepiony, oprócz ludzi którzy się sprzeciwili i powiedzmy że te osoby mają wirusa, to przebywanie wśród innych ludzi i tak by im nie zaszkodziło bo, ci zostali zaszczepieni. To te osoby które postanowiły się nie szczepić powinny się przejmować tym czy przeżyją, czy umrą na wirusa. Szczepienia nie powinny być przymusowe.
im bliżej 100% zaszczepienia tym łatwiej choroby można eradykować i następne pokolenia szczepić się nie będą musiały. W innym wypadku w osobach nie szczepionych wirus może się rozwijać, a im więcej takich osób tym większa szansa że rozwinie się mutacja pozwalająca zarażać pomimo szczepienia. Poza tym nawet gdyby działało to w ten sposób że szczepionka na chorobę x powoduje że 100% osób zaszczepionych jest całkowicie odpornych zawsze(przy czym takich szczepionek nie ma) to dalej zostaje kwestia osób które nie mogą się szczepić bo np są za młode albo mają rozwalony układ immunologiczny.
To nie jest kwestia indywidualna, tylko kwestia odpowiedzialności społecznej
@Marequel: Każdy bierze odpowiedzialność za siebie. Ja jestem konserwatywnym libertarianem bardzo blisko poglądów konfederacji. Tak samo jak uważam że ludzie powinni odpowiadać za siebie w większości aspektów życia. Tak samo jak przy emeryturach (każdy decyduje gdzie i jak będzie składał pieniądze na emeryture i czy w ogóle będzie) i broni tak samo w przypadku szczepień. Benjamin Franklin kiedyś powiedzał: Człowiek, który oddaje wolność w zamian za bezpieczeństwo, nie zasługuje na żadne z powyższych. Dlatego nigdy nie oddam głosu na żadnego despote co obieca bezpieczeństwo w zamian za uległość. Mówimy o wirusie korony a nie grypie co mutuje z roku na rok. Korona tak nie mutuje. Szczepionki na np. odre się nie zmienia co chwile bo wirus nie mutuje zbytnio często. Jakby to była jakaś grypa to argument miałby sens i obowiązkowe szczepienia także. Lecz to korona co tak nie mutuje więc argument nie ma sensu. Zaraz mi wyskoczysz z czarną ospą którą erdykowano mimo że nie mutowała- otóż nie tym razem. Czarna ospa była bardziej zjadliwa niz korona a ty możesz sobie zobaczyć zdjęcia pacjentów (okropne choróbsko). Polio to taka straszna choroba że potrzebne są obowiązkowe sczepienia. Te choroby mają usprawiedliwione obowiązkowe sczepienia. Ale nie korona. Ludzie są wolni jak chcą to niech się szczepią na korone by nieszepieni nie sprawiali im zagrożenia. A nieszczepieni świadomie wybierają ryzyko i niech się liczą z tym że mogą złapać. To nie grypa- nie zmutuje. Jak nigdy nie szczepie się pierwszy czekam aż szczepyści tacy jak ty przetestują szczepionkę. Najlepiej nie ryzykować NOP. A żeby sprawdzić czy nie ma przypadkiem microchipów można dawać badaczom (nie potrzebna byłaby nawet licencja na badania- zabezpieczenie przed spiskowcami mówiącymi o przekupionych badaczach) jedną porcje szczepionki które byłyby brane po prostu z tych porcji co używa się do szczepienia a badacz sam by wybierał próbówke. To włedug mnie najlepszy sposób na sprawdzenie czy nie ma tam microchipów. A jeżeli masz lepszy pomysł prosze podziel się.
@CWIRRED: istnieje coś takiego jak odporność zbiorowa. Masowe ruchy antyszczepionkowe doprowadziły do powrotu chorób, których dzięki szczepieniom nie było od lat. Duży odsetek osób nieszczepionych daje możliwość wirusowi do mutowania, przez co zagraża osobom szczepionym. Więc szczepienia to nie jest tylko kwestia indywidualna, bo to właśnie odporność zbiorowa determinuje skuteczność szczepień. A zwykle o mikrochipach najbardziej krzyczą Ci, którzy i tak postują wszystko o sobie na Facebooku czy Instagramie.
@Sebicc: Twój argument miałby sens gdybyśmy mówili o szybko mutujących wirusach jak np. grypa. Korona tak nie mutuje więc nie ma problemu. Wskazałem to we wcześniejszej wypowiedzi. Mimo wszystko nie ufam do końca koncernom medycznym jak np. Big Pharma. Jakby dać ludziom możliwość sprawdzenia czy tam nie ma przypadkiem chipów to byłoby ok. Antyszepionkowcy tak naprawdę dbają o swoją prywatność więc to pseudo argument.
@Sebicc: Na niektóre choroby można powtórnie zachorować nawet bez mutacji. Na na wszystkie człowiek się uodparnia. Powtórne zachorowania były też na początku pandemii a wtedy było pewne że żadnych mutacji nie było.
@CWIRRED: tylko że nie ma wirusa który nie mutuje. Już obserwuje się 3 szczepy wirusa a ten nawet nie ma roku. To że porównujesz covid do grypy która jest z tego co mi wiadomo najszybciej mutującym wirusem to sorry, twój problem że porównywanie do ekstremum uważasz za merytoryczny argument. No a to że korona nie jest aż tak zjadliwa jak dżuma to też tym bardziej powód żeby się zaszczepić. Im bardziej widowiskowa choroba tym łatwiej ją odizolować i eradykować bo nie da się jej po prostu nie zauważyć. Tymczasem korona może się łatwo pozostać w społeczeństwie i bez szczepionek nie ma nawet szans na pozbycie się jej. No a co do chipowania się przez szczepionki to jest to moim zdaniem po prostu absurdalna hipoteza. Taki chip nie ma prawa jednocześnie wystarczająco funkcjonalny żeby pozwalał na cokolwiek więcej niż telefon komórkowy który i tak każdy ma w kieszeni, odporny na fale elektromagnetyczne które mogą łatwo rozwalać tak małe urządzenia, no i wystarczająco mały żeby dało radę go aplikować przez igły medyczne.
@Marequel: Czy odra często mutuje? Nie. Nie zmieniamy co chwile szczepionki. Korona też często nie mutuje. Odra ma szczepów 21. Jeśli chcesz być bezpieczny szczep się. Jak nie to ryzykujesz ale jesteś wolny. Jedna firma będzie miała na początku monopol co jest bardzo niebezpieczny a jakby były szczepienia obowiązkowe to ta firma (działająca na kontraktach rządowych i współzależna z rządem) mogła by ingerować w politykę. Na początku szczepionka będzie średnio bezpieczna z powodu nowości. Dlatego preferuje szczepienie się po jakimś czasie by dostać już bezpieczną i testowaną na szczepystach wersje. Tak wiem że są testowane. Lecz ja wole wiedzieć że są bezpieczne i działają a to stwierdzić pomaga dobrowolny test w terenie. Pierwsi dobrowolnie zaszczepieni są testerami. A co do chipów to po pierwsze Gates posiada firmę technologiczną więc jest zawsze do przodu a chipy już istnieją wszczepiają je np. pracownikom np. by wiedzieć gdzie jest. WSZCZEPIA więc to jest możliwe. A Gates zawsze jak już mówiłem jest do przodu. I oto inwigilacja. Co oznacza że to jest możliwe. Jednak nie mamy dowodów więc jak wcześniej powiedziałem (wróć do wcześniejszych wypowiedzi to znajdziesz) przytoczę moją wypowiedź w skrócie. Dajmy antyszczepionkowcom przebadać szczepionki jeśli są ok (szczegóły wyżej).
@CWIRRED: Neuralink ma być, przynajmniej na razie tylko do medycyny, ale i tak troche ryzykowne, chociaż z drugiej strony nasze telefony tez maja prawie wszystkie dane, i nosimy je zawsze ze soba bez obaw ze nas szpiegują. A za 10/20 lat taki neuralink moze byc czyms zamiast telefonów np, myslisz zeby wysłac komus wiadomosc i on ja mu wysyła proto do mózgu, albo se netflixa oglądasz śpiąc lub robiac cokolwiek innego
@CWIRRED: no nie do końca. Jeśli np 30% nie będzie zaszczepionych, to ludzie którzy chca byc, a nie mogą z różnyhc względów mają dużo większe szanse na zarażenie.
A poza tym im więcej ludzi jest zaszczepionych tym łatwiej sprawic aby wirus sie nie rozprzestrzeniał, i wtedy te kilka osobników bez szczepionki wymrze i bedzie git, a tak, bedzi emógł przechodzić an kolejnych i tak w kólko
@StarWarsOfficial: Ja osobiście nie nosze wszędzie telefonu. Neutralink może ci wyświetlić reklamy np. gdy jedziesz na rowerze co wymaga skupienia. Jedziesz a tu nagle „dłuższe życie każdej pralki to calgon!” i jeb w drzewo.
@CWIRRED: każdy wirus mutuje geniuszu... naukowcy do tej pory wyróżnili juz 4 różne wersje Covida, z czego ta włoska była najbardziej zjadliwa. Poza tym Szczepionki nie daja 100% zabezpieczneia, ale im więcje osób jest zacszzcepionych tym mniejsza szansa ze wirus zmutuje.
A co do emerytury, to niby tak, ale nie wiem czy chcemy, zeby większość społeczęnstwa umierała moasowo na ulicach z głodu. Moim zdaniem, każdy powinien OBOWIĄZKOWO odkaładać NA SIEBIE minimalną możliwą stawkę potrzebną do zycia, np 1000zł miesiącznie, a jesli chce zyc troche lepiej na emeryturze, to niech sam odkłada więcej, ale pewne minimum musi być obowązkowe, zeby nie zbierac trupów z ulic
@CWIRRED: Po pierwsze, nie neutralink tylko Neuralink, po drugie, niby tak, ale jeszcze ine do końca. Jesli wejdzie to do normalnego uzytku, to na pewno bedą jakies zabezpieczenia przed takimi zdarzeniami
@CWIRRED: 1 gadanie że skoro da się skonstruować urządzenie do lokalizowania cię które wszczepia się do ciała, znaczy że zrobienie chipa który będzie kilka razy bardziej funkcjonalny(a żeby cała ta akcja miała by sens musi taki być) a przy okazji mniejszy od komórki też nie jest problemem, ma tyle samo sensu co gadanie że skoro zrobili Saturna V który doleciał na księżyc to da radę passata przerobić na to samo. Gdyby była taka technologia to ze wszystkich zastosowań szpiegowanie januszy byłoby chyba najmniej opłacalnym finansowo.
2 szczepionka musi możliwie jak najlepiej przebadana żeby w ogóle doszło do pierwszych szczepień. Jeśli na tym etapie miałbyś jakieś problemy przez które szczepionka byłaby chociaż potencjalnie niebezpieczna to sama korona to praktycznie pewny wyrok śmierci, nie ważne w której fali szczepień się zaszczepisz.
3 Znając argumenty antyszczepionkowców to będą oni ostatnimi którzy będą robić cokolwiek żeby jakkolwiek tą szczepionkę przebadać
4 Jaki jest sens podejścia "wolę zginąć niż musieć cokolwiek zrobić". Rozumiem że tacy ludzie są przy okazji ciągle w ciągu kokainowym żeby nie musieć spać bo fizjologia też wolność odbiera
@StarWarsOfficial: To wymrą. Na własne ryzyko się nie szczepią. Taki co wie że ma przeciwwskazania to będzie musiał się izolować i tyle. Nie moja sprawa. Jego sprawa. Nie możemy dostosowywać prawa do mniejszości. Jesteśmy wolni i powinniśmy mieć prawo decydować o sobie. Benjamin Franklin kiedyś powiedzał: Człowiek, który oddaje wolność w zamian za bezpieczeństwo, nie zasługuje na żadne z powyższych. Tak samo jak alergicy nie mogą jeść czegoś to nie dostosowujemy się do nich i dalej jemy np. orzechy. Oni muszą unikać orzechów. A osoby z wrażliwą skórą (jak ja- taka ciekawostka o mnie) nie mogą zrobić tatuażu. I nie zmuszamy innych ludzi do nie robienia tatuażu tylko my go nie robimy. A osoby co nie mogą się zaszczepić muszą unikać osób niesczepionych. Nie mogą zmusić nikogo do szczepień bo tak czują się komfortowo. Wrócę do obowiązkowych szczepień. Jeśli coś robisz nie zmuszaj do tego innych ludzi nawet jak uważasz to za słuszne. Tak samo jeśli chcesz się zaczepić nie zmuszaj innych ludzi. Może oni nie chcą a mają wolną wole. Polecam filmik George ought to help https://youtu.be/PGMQZEIXBMs Można zmienić na George ought to vaccinate.
@Marequel: 1. Większość chipów nie będzie nawet użyta. Lecz jeśli pojawi się osoba niebezpieczna dla władzy (czy korporacji) Można użyć chipu do zlokalizowania i wyeliminować zagrożenie.
2. Wyolbrzymiłeś siłę korony. Korona zabija najsłabszych. Pokazują to też statystyki (poniżej obrazek źródło: arcgis dane nie są z dupy). Większość ludzi przeżywa koronę. A nawet jakby doliczyć potencjalne ofiary niezdiagnozowane lub zniszczone głównie przez choroby współistniejące to dodana liczba nie byłaby astronomiczna. Nieudana szczepionka żniwo może zebrać większe niż korona. Dlatego nie ryzykuje.
3. Dlaczego oceniasz wszyskich antyszepionkowców na podstawie idiotów co nic nie umieją zrobić?
4. Czy ty zginiesz? Nie! To oni zginą jak coś.
Not nie beardzo. raczej, powinno być "Bo nie chcą umrzeć", a poza tym istnieje te zcos takiego jak odporność zbiorowa. Jesli nie wiesz co to, to sprawdź, nie będe marnował czsu żeby ci to tłumaczyć, bo widzę, że i tak cię nie przkonam
@StarWarsOfficial: Czy jestem winny że ktoś kto też się nie zaszczepił dostał ode mnie wirusa? Nie! To jego wina. Ja jestem winny za mojego wirusa. A co do tych co nie mogą to izolacja. Nie oddam wolności z powodu kilkudziesięciu jednostek. To nie moja wina że one nie mogą. Odpowiedzialność zbiorowa prowadzi np. do tego że spokojni kibice muszą się mierzyć z piętnem pseudokibiców.
@CWIRRED: czy jeśli się wysadzę w metrze to moja wina że zginęli cywile? Nie. Ich wina że do mnie podeszli. Ta sama logika. To nie jest "mój i twój wirus" ani "moje i twoje pole rażenia". Wolność jest fajna i tak dalej ale pełna wolność po prostu nie jest fizycznie możliwa, bo zawsze ktoś świadomie czy nie jakąś decyzję za ciebie podejmie.A wracając do numerków
1 fajnie że odnosisz się do najmniej istotnej części całego argumentu.
2 nope. Ty wyolbrzymiłeś NOP. Sam powiedziałeś że korona zabiją tylko najsłabszych, czyli także tych najbardziej podatnych na NOP
3 bo ci którzy są wystarczająco kompetentni żeby coś zrobić raczej nie zostają antyszczepionkowcami
4 jeśli ktoś może zrobić cokolwiek, to może zrobić też coś co wpłynie bezpośredniego na mnie, więc tak. Mogę przez to zginąć
@StarWarsOfficial: Dlaczego rząd ma wymuszać na kimś odkładanie jak ktoś może zrobić to tak że np. kupi ziemie i tak będzie odkładał. A co do ludzi niekompetentnych co nie myślą o przyszłości, dlaczego mamy myśleć za niego? Neuralink (dziękuje za poprawkę) jest jednak technologią bardziej inwazyjną i nawet jak wykombinują jak wykryć że ktoś robi coś ważniejszego od reklam to mamy jeszcze hakerów.
@Marequel: To zła analogia bo ludzie nie wiedzą że są narażeni na terrorystę w metrze. Niesczepieni wiedzą że sami się narażają.
1. Wyjaśniłem wcześniej że chipy są możliwe. Chyba nie musze się powtarzać. Do tego wróć do komentarza z numerkami to zobaczysz o co chodzi w chipowaniu.
2. Korona zabija najsłabszych i NOP też najbardziej dosięga najsłabszych. Jednak jak szczepionka będzie źle zrobiona to może dosięgnąć też ludzi którym korona nic nie zrobi.
3. Braun- jest kompetentny. Braun- jest antyszepionkowcem. Generalizowanie na podstawie kilku debili nie jest ok. Ja nie generalizuje ruchu LGBT na podstawie kilku chuliganów (np. Michał Szutowicz).
4. Ty nie umrzesz bo się zaszczepisz.
@CWIRRED: no właśnie nie. Korona nie jest jedną z chorób które przechodzi się raz, więc wątpię żeby szczepionka dawała całkowitą odporność. W tym wypadku szczepionka bardziej będzie przypominać kamizelkę kuloodporną. Dalej będziesz mógł dostać odłamkiem ale jak już dostaniesz to mniej cię połamie.
1 no właśnie nie. Komentarz brzmiał "to że możesz zrobić chipa do śledzenia nie znaczy automatycznie że możesz zrobić go tak żeby go aplikować jak szczepionkę"? Wydaje mi się to dosyć jasne
2 tak. I po to są testy jeszcze przed rozpoczęciem szczepienia żeby taki e szczepionki usunąć. Moim zdaniem to że nie ma szans żeby powstała szczepionka na wirusa groźniejsza od samego wirusa jest praktycznie pewne, a o tym że taka szczepionka musiała by przejść testy żeby dostać sie na rynek już nie wspomnę. Większe jest ryzyko nagłego zawału bez powodu niż tego
3 to dziennikarz po szkole filmowej. Nie ktokolwiek kto ma wykształcenie w tym temacie.
4 to nie działa na zasadzie 1 do 1 ile można powtarzać
@Marequel: Noszenie kamizelek kuloodpornych nie jest ryzykowne. Szczepienie to ryzyko. Wirus korony nie jest warty takiego ryzyka. Dlatego szczepie się dopiero jak będzie pewność że szczepionka jest bezpieczna. A najbardziej wiarygodne są jak zostaną już sprawdzone w terenie przez zwyczajnych ludzi.
1. Chipy są wszczepiane za pomocą igieł medycznych. Chipy są coraz bardziej zmniejszane. Wodoodporne urządzenia istnieją. Co oznacza że da się stworzyć mikrochipy.
2. Powtarzam się najwiarygodniejsze szczepionki są gdy nic złego się stanie z normalnymi ludźmi poza laboratorium.
3. Atakujesz chochoła. Powiedziałeś że Braun jest niekompetentny, a nie że nie potrafiłby przeprowadzić testów (co wiem) a ja odpowiedziałem Braun jest kompetentny a nie że przeprowadziłby testy. Testami zajmą się tym naukowcy antyszczepionkowy, muszą jednak najpierw dostać szczepionkę do badań.
4. No bo to nie działa 1 do 1. I dlatego najlepiej nie ryzykować bo nie masz pewności że zadziała a ryzyko zawsze jest.
@Kiszeniec: Tak to jest usuwalne. Lecz usuniesz to dopiero jak zacznie ci przeszkadzać (np. zasra mózg reklamami). Ale Musk może zmienić umowę i zablokować usuwanie neuralinka. Do tego uszkodzenie chipa może posuć ci mózg.
@CWIRRED: 1 widziałem te chipy, procedury jakimi się je aplikuje i ich budowę. Owszem robią się coraz mniejsze ale dopóki ktokolwiek nie znajdzie sposobu na zdalne zasilanie tych chipów i nie znajdzie sposobu na zastąpienie czymś biokompatybilnej obudowy to nie ma szans żeby dało radę zrobić taki chip który da się zaaplikować czymś co można nazwać inaczej niż zaostrzona rura.
3 nie atakuje chochoła, po prostu ty nie do końca rozumiesz na czym polega kompetencja. Kompetencja może być tylko w jakimś temacie, nie ma kompetencji absolutnej. Mechanik samochodowy nie będzie kompetentny w budowie komórek, ale mikrobiolog raczej nie będzie kompetentny w naprawianiu samochodów. Jeśli twierdzisz że Braun jest kompetentny w tym temacie to porszę powiedz dla czego bo ja powodów do tego nie widzę
4 nie działa 1 do 1 ale przynosi inne korzyści. No i te korzyści są wystarczającym powodem. Jak dla mnie to jest oczywiste że opcja która ma szansę 1/50 na wysłanie mnie do szpitala jest gorsza od opcji która ma na to szanse 1/50k
@Marequel: Pozdrawiam, że masz siłę do typa który mówi, że rozsyłanie broni biologicznej jest okej, a osoby które nie chcą umrzeć to ich problem, bo to ja mam czuć się komfortowo.
@Marequel: Przepraszam za późną odpowiedz ale miałem poważne sprawy do załatwienia.
1. Urządzenie oparte o ładowarki bezprzewodowe może Przesyłają prąd nawet lepiej od kabli (sam taką mam). Wybuduj tajną „bazę wojskową” wybuduj wielką ładowarkę i da się zasilać to wszystko. Chipy nie są takie duże (zdjęcie). Więc nie ma problemu z aplikacją chipów.
3. Samo słowo kompetencja nie oznacza kompetencji w danej dziedzinie. Powiedziałeś że antyszczepionkowy są niekompetentni. A ja podałem Brauna jako kompetentnego antyszczepionkowa. Nie powiedziałeś że są niekompetentni w nauce. Wtedy podałbym ci nazwisko naukowca antyszczepionkowca. A więc atakujesz chochoła, bo mówiłeś że Braun niekompetentny. Nie dodałeś że jest niekompetentny w nauce. Doprecyzować nie łaska?
4. Większość przypadków korony jest niezdiagnozowana. Łącząc to z tym że korona jest nie wiele groźniejsza od grypy i często z nią mylona (przez łagodność i niemal identyczne objawy) i to że większość zdiagnozowanych przypadków jest łagodna a mało ludzi idzie do szpitala. Więc szczepionka to większe ryzyko.
@CWIRRED: Czy jestem winny że ktoś kto też się nie zaszczepił dostał ode mnie wirusa? Nie! To jego wina. Ja jestem winny za mojego wirusa.
-Tak k***a, ktoś jest winny, że urodził się z wadą genetyczną. Czyli mówisz, że takie osoby mają nie wychodzić z domu, bo jakiś debil wiedząc, że jest chory wychodzi z domu? To tak jakbyś się zlał na środku chodnika i mówił, to ich wina bo w to weszli i za to nie odpowiadasz. Sorry lepszego porównania nie umiem wymyślić po 8 godzinach szkoły i godziny pracy domowej
A co do tych co nie mogą to izolacja. Nie oddam wolności z powodu kilkudziesięciu jednostek. To nie moja wina że one nie mogą. Odpowiedzialność zbiorowa prowadzi np. do tego że spokojni kibice muszą się mierzyć z piętnem pseudokibiców.
Starcy 1/4 populacji, astmatycy 1/18 i ludzie po chorobie. Czyli +25% społeczeństwa, co roku 1/3 polaków choruje na grypę itd. Co daje wysoki wynik. No niestety na stadionach muszą być bramki ochronne.
To nie jest taka mniejszość, ponad 1/2 Polaków obowiązuje się za obowiązkiem szczepień.
I chodzenie mimo wiedzenia, że ma się wirusa można podpiąć pod atak biologiczny.
@CWIRRED: 1 tak tylko że baterie które się w ten sposób ładują są przy okazji zajebiście toksycznie i niekompaktowe do pakowania w tak małe chipy. Poza tym to nie działa tak że ładowarka magicznie teleportuje prund do baterii i nigdzie indziej. Taka ładowarka tworzy pole elektryczne którego zasięg szybko spada. Jeśli chcesz zwiększyć moc żeby ładowało z kilku metrów to cóż, guess what, usmarzysz wszystkie urządzenia elektryczne które akurat są bliżej. Poza tym wracając do rozmiarów, najmniejszy udokumentowany chip jaki znalazłem ma wymiary 2x12 mm, gdzie igły które mają 1mm są klasyfikowane jako grube i specjalistyczne. No nie bardzo jest jak to niezauważenie przepchać
3 nie, niełaska bo to wynika z kontekstu, a nawet jeśli nie to wyjaśnij mi co twoim zdaniem znaczy taka uniwersalna kompetencja i kto ją ma bo ja nie mam pomysłu.
4 tak tylko przypomnę że w zeszłym całym roku grypa zabiła 8 osób w Polsce przy 230k zarażonych jeśli dobrze pamiętam. Korona ma potwierdzonych 3 tysiące zgonów przy szacunkowych maksymalnie 500tysiącach zarażonych w Polsce. Owszem korona jest groźniejsza 500 krotnie od grypy. Tymczasem porównując szczepionki z chorobami to cóż. Porównuję szczepionkę na odrę bo nie chce mi się szukać danych na temat szczepionki na grupę. Gdyby naglę zaszczepić wszystkich w Polsce tą szczepionką to od niej samej zachoruje 19 osób z 38mln i prawdopodobnie co najwyżej jedna albo dwie trafi do szpitala. No ale faktycznie tą jedną osobą w całym kraju jest bardziej ryzykowne niż bycie jedną z tych 3 tysięcy.
Przeprasza za późną odpowiedź. Wiele miałem na głowie i prawie o tym zapomniałem. Prawie. Teraz odniose się do wszystkiego.
-Jak widać straciłeś temperament. Jeśli będą szczepionki to tak ty jesteś winny za swojego wirusa. Ty jesteś odpowiedzialny za swojego wirusa, ja za swojego. Jak ja jestem niezaszczepiony na korone i mam wirusa i o tym nie wiem i zaraźił się ktoś niezaszczepiony. Nie jestem winny za to zarażenie. To on się nie zaszczepił. Każdy jest kowalem własnego losu. I jak ktoś wejdzie w moje szczyny gdy są widoczne to też nie moja wina. Mimo wszystko każdy sika umyślnie więc to troche słaba analogia.
-Dostosowywanie prawa dla nielicznej mniejszości godzi w wolność większości. Dlatego oni muszą bardziej uważać. Tyle. Czy ty jakbyś był członkiem jakiejś organizacji a kilka członków by popełniło ludobójstwo to byłbyś winny? Nie. Ta analogia pokazuje że odpowiedzialność zbiorowa nie działa. I oczywiście należy zabezpieczać teren (np. baramki ochronne) gdzie jest duża liczba niebezpecznych ludzi. Ale ja nawet o tym nie mówiłem. Mówiłem że odpowiedzialność zbiorowa nie działa.
-Nie wiem skąd masz te dane (może instytut danych z dupy) ale mimo tego błędu dyskusyjnego się do tego odniose. Większość ludzi z tych grup może się zaszczepić więc nie ma problemu.
-No tak masz racje. Mimo twojego błędu dyskusyjnego (niepodanie źródeł, statystyki znalazłem samodzielnie, zdjęcie poniżej). Jednak jest za duża mniejszość ludzi co nie chcą. Większość z nich prawdopodobnie zagłosowała na PiS (głównie z powodu mniejszego zaufania dla mainstreamu w tych środowiskach niż w tych postępowych). Zresztą zobacz koronafaszyzm w nowej zelandii. Tam za krytyke restrykcji można mieć policje na kwadracie. Zapowiedziano też obowiązek szczepień. Polacy to widzą. Inną przyczyną jest zwiększona aktywność braunistów za którymi poszła cała Konfederacja. Więc to niemożliwe by o wprowadzić z tego powodu że mogliby doczekać się strajku.
-Teraz takie chodzenie rzeczywiście można podpiąc pod atak biologiczny. Ale jak będą szczepionki ludzie sami świadomie będą się narażać na wirusa gdy nie muszą. Więc szczepienia powinny być z tego powodu opcjonalne.
-Co do ładowarek bezprzewodowych to technologia bardzo szybko się rozwija. Wpisz w wyszukiwarke fraze "ładowarki na dużą odległość". A wielkie korporacje lub/i rządy państw mogą mieć już lepiej rozwiniętą technologie. Chipy też są rozwijane, więc nie ma problemu z zachipowaniem ludzkości w dłuższej perspektywie.
@Marequel: 1. Wielkie korporacje lub/i rządy państw mogą mieć już lepiej rozwiniętą technologie. Co do ładowarek to już są całkowicie bezkontaktowe (wpisz w wyszukiwarke "ładowarki na dużą odległość"). Chipy też są rozwijane, więc nie ma problemu z zachipowaniem ludzkości w dłuższej perspektywie.
3. Nie ma uniwersalnej konpetencji lecz:
Konpetencja w konkretnych dziedzinach≠Brak konpetencji.
Ogólnikowe mówienie że ktoś jest nie konpetentny oznacza mówienie że nie jest konpetentny w danej dziedzinie. Ty mówiłeś że wszyscy antyszczepionkowcy są niekonpetentni ja podałem przykład na konpetentnego antyszczepionkowca. Nie mówiłeś że chodzi o konpetencje medyczne. Więc nie odwracaj kota ogonem.
4. Mówiłem wyraźnie że chce by najpierw szczepionke wytestowali ludzie któży chcą się szczepić pierwsi. Ja nie jestem królikem doświadczalnym więc wole dostać już pretestowaną przez prawdziwych ludzi. A testy w terenie są praktycznie niefałszowalne.
@Marequel: jeśli ktoś shackuje mikrochip po prostu będzie mógł cię śledzić
Jeśli ktoś shackuje coś w twoim muzgu to może np: wywołać zwarcie które cię zabije
@nie_kosmita: zwarcie takiej instalacji w mózgu by cię nie zabiło. Prędzej byś w losowym momencie zaczął się śmiać albo cokolwiek innego. Bardziej bym się bał o rozwalenie się baterii. Prędzej bym się bał o to że cię zabiją nanoboty bo by się naelektryzowały, zbiły w kupę i zablokowały jakąś żyłę w sercu
Ja i tak tego bym nie chciał, nie chciałbym zacząć słyszeć skocznej muzyczki i usłyszeć "we're no strangers to loooove, you know the rules and so do i. A full commitments what im thinking off you wouldnt get this from any other guy-uy. Girl, i just wanna tell you how im feelin', i wanna make you, understand. NEver gonna give you up, never gonna let you down, never gonna run around and desert you, never gonna make you cry, never gonna say goodbye, never gonna tell a lie and hurt you" bo komuś się nudzi
Komentarze
OdświeżEdytowano - 10 września 2020, 15:39
Szczepionki (raczej) chipów nie mają a Musk dzięki Neutralinkowi może nas szpiegować. Ja nigdy nie dam się zachipować a szczególnie za własne pieniądze. Lecz Musk nie zmusza więc jest ok. Jakby zmuszał to byłoby źle. Do tego Musk nie wypuści tego na rynek póki nie będzie usuwalne. Jak nigdy nie szczepie się pierwszy czekam aż ludzie przetestują szczepionkę. Braun i inni antyszepionkowcy co mają wreszcie reprezentacje w sejmie sprawdzi na pewno czy tam nie ma chipów. Gates gadający że niezaszczepieni powinni być wykluczeni ze społeczeństwa mnie przeraża i coś śmierdzi spiskiem. Wcześniej nie mówił takich rzeczy więc teraz trochę przemawiają do mnie argumenty foliarzy.
Odpisz
10 września 2020, 15:43
@CWIRRED: No właśnie, bo niby kogo normalnie miało by interesować czy jestem zaszczepiony czy nie?
Odpisz
10 września 2020, 15:46
No ja nie wiem.
Odpisz
10 września 2020, 16:57
@CWIRRED: Neutralink zapewne na starcie będzie dostępny bez dodatkowych warunków (tak jak usługi googla na początku), a potem zrobią sobie zmianę regulaminu i pan płać abonamencik, a jak nie to ci zasramy mózg reklamami. Później pojedzie sobie taki użyszkodnik spokojnie rowerkiem przez park, a tu nagle centralnie pod kopułą: "...Dłuższe życie każdej pralki to..." i je*** w kosz na śmieci.
Odpisz
10 września 2020, 16:58
@Propergol: To w sumie ma sens.
Odpisz
10 września 2020, 17:18
no w sumie każdego, to czy człowiek jest zaszczepiony wpływa głównie na wszystkich poza nim
Odpisz
10 września 2020, 17:19
@Propergol: co xd
Odpisz
10 września 2020, 18:05
@Marequel: Sam się szczep to będziesz bezpieczny. Nie powinno być przymusu.
Odpisz
10 września 2020, 18:12
@Marequel: Nie, jeżeli każdy zostałby zaszczepiony, oprócz ludzi którzy się sprzeciwili i powiedzmy że te osoby mają wirusa, to przebywanie wśród innych ludzi i tak by im nie zaszkodziło bo, ci zostali zaszczepieni. To te osoby które postanowiły się nie szczepić powinny się przejmować tym czy przeżyją, czy umrą na wirusa. Szczepienia nie powinny być przymusowe.
Odpisz
10 września 2020, 22:59
im bliżej 100% zaszczepienia tym łatwiej choroby można eradykować i następne pokolenia szczepić się nie będą musiały. W innym wypadku w osobach nie szczepionych wirus może się rozwijać, a im więcej takich osób tym większa szansa że rozwinie się mutacja pozwalająca zarażać pomimo szczepienia. Poza tym nawet gdyby działało to w ten sposób że szczepionka na chorobę x powoduje że 100% osób zaszczepionych jest całkowicie odpornych zawsze(przy czym takich szczepionek nie ma) to dalej zostaje kwestia osób które nie mogą się szczepić bo np są za młode albo mają rozwalony układ immunologiczny.
To nie jest kwestia indywidualna, tylko kwestia odpowiedzialności społecznej
Odpisz
10 września 2020, 23:59
@Marequel: Każdy bierze odpowiedzialność za siebie. Ja jestem konserwatywnym libertarianem bardzo blisko poglądów konfederacji. Tak samo jak uważam że ludzie powinni odpowiadać za siebie w większości aspektów życia. Tak samo jak przy emeryturach (każdy decyduje gdzie i jak będzie składał pieniądze na emeryture i czy w ogóle będzie) i broni tak samo w przypadku szczepień. Benjamin Franklin kiedyś powiedzał: Człowiek, który oddaje wolność w zamian za bezpieczeństwo, nie zasługuje na żadne z powyższych. Dlatego nigdy nie oddam głosu na żadnego despote co obieca bezpieczeństwo w zamian za uległość. Mówimy o wirusie korony a nie grypie co mutuje z roku na rok. Korona tak nie mutuje. Szczepionki na np. odre się nie zmienia co chwile bo wirus nie mutuje zbytnio często. Jakby to była jakaś grypa to argument miałby sens i obowiązkowe szczepienia także. Lecz to korona co tak nie mutuje więc argument nie ma sensu. Zaraz mi wyskoczysz z czarną ospą którą erdykowano mimo że nie mutowała- otóż nie tym razem. Czarna ospa była bardziej zjadliwa niz korona a ty możesz sobie zobaczyć zdjęcia pacjentów (okropne choróbsko). Polio to taka straszna choroba że potrzebne są obowiązkowe sczepienia. Te choroby mają usprawiedliwione obowiązkowe sczepienia. Ale nie korona. Ludzie są wolni jak chcą to niech się szczepią na korone by nieszepieni nie sprawiali im zagrożenia. A nieszczepieni świadomie wybierają ryzyko i niech się liczą z tym że mogą złapać. To nie grypa- nie zmutuje. Jak nigdy nie szczepie się pierwszy czekam aż szczepyści tacy jak ty przetestują szczepionkę. Najlepiej nie ryzykować NOP. A żeby sprawdzić czy nie ma przypadkiem microchipów można dawać badaczom (nie potrzebna byłaby nawet licencja na badania- zabezpieczenie przed spiskowcami mówiącymi o przekupionych badaczach) jedną porcje szczepionki które byłyby brane po prostu z tych porcji co używa się do szczepienia a badacz sam by wybierał próbówke. To włedug mnie najlepszy sposób na sprawdzenie czy nie ma tam microchipów. A jeżeli masz lepszy pomysł prosze podziel się.
Odpisz
11 września 2020, 08:36
@CWIRRED: istnieje coś takiego jak odporność zbiorowa. Masowe ruchy antyszczepionkowe doprowadziły do powrotu chorób, których dzięki szczepieniom nie było od lat. Duży odsetek osób nieszczepionych daje możliwość wirusowi do mutowania, przez co zagraża osobom szczepionym. Więc szczepienia to nie jest tylko kwestia indywidualna, bo to właśnie odporność zbiorowa determinuje skuteczność szczepień. A zwykle o mikrochipach najbardziej krzyczą Ci, którzy i tak postują wszystko o sobie na Facebooku czy Instagramie.
Odpisz
11 września 2020, 11:28
@CWIRRED: bruh, o koronie nawet nie wspominałem
Odpisz
11 września 2020, 14:12
@Marequel: Jednak Gates wyraźnie powiedział o wirusie korony a ty go bronisz więc rozmawiamy o koronie.
Odpisz
11 września 2020, 14:31
@Sebicc: Twój argument miałby sens gdybyśmy mówili o szybko mutujących wirusach jak np. grypa. Korona tak nie mutuje więc nie ma problemu. Wskazałem to we wcześniejszej wypowiedzi. Mimo wszystko nie ufam do końca koncernom medycznym jak np. Big Pharma. Jakby dać ludziom możliwość sprawdzenia czy tam nie ma przypadkiem chipów to byłoby ok. Antyszepionkowcy tak naprawdę dbają o swoją prywatność więc to pseudo argument.
Odpisz
11 września 2020, 14:36
@CWIRRED: a skąd mamy pewność, że nie mutuje? Pojawiają się powoli powtórne zachorowania...
Odpisz
11 września 2020, 14:39
@Sebicc: Na niektóre choroby można powtórnie zachorować nawet bez mutacji. Na na wszystkie człowiek się uodparnia. Powtórne zachorowania były też na początku pandemii a wtedy było pewne że żadnych mutacji nie było.
Odpisz
11 września 2020, 18:42
@Sebicc: *nie na
Odpisz
11 września 2020, 20:01
@CWIRRED: tylko że nie ma wirusa który nie mutuje. Już obserwuje się 3 szczepy wirusa a ten nawet nie ma roku. To że porównujesz covid do grypy która jest z tego co mi wiadomo najszybciej mutującym wirusem to sorry, twój problem że porównywanie do ekstremum uważasz za merytoryczny argument. No a to że korona nie jest aż tak zjadliwa jak dżuma to też tym bardziej powód żeby się zaszczepić. Im bardziej widowiskowa choroba tym łatwiej ją odizolować i eradykować bo nie da się jej po prostu nie zauważyć. Tymczasem korona może się łatwo pozostać w społeczeństwie i bez szczepionek nie ma nawet szans na pozbycie się jej. No a co do chipowania się przez szczepionki to jest to moim zdaniem po prostu absurdalna hipoteza. Taki chip nie ma prawa jednocześnie wystarczająco funkcjonalny żeby pozwalał na cokolwiek więcej niż telefon komórkowy który i tak każdy ma w kieszeni, odporny na fale elektromagnetyczne które mogą łatwo rozwalać tak małe urządzenia, no i wystarczająco mały żeby dało radę go aplikować przez igły medyczne.
Odpisz
11 września 2020, 22:44
@Marequel: Czy odra często mutuje? Nie. Nie zmieniamy co chwile szczepionki. Korona też często nie mutuje. Odra ma szczepów 21. Jeśli chcesz być bezpieczny szczep się. Jak nie to ryzykujesz ale jesteś wolny. Jedna firma będzie miała na początku monopol co jest bardzo niebezpieczny a jakby były szczepienia obowiązkowe to ta firma (działająca na kontraktach rządowych i współzależna z rządem) mogła by ingerować w politykę. Na początku szczepionka będzie średnio bezpieczna z powodu nowości. Dlatego preferuje szczepienie się po jakimś czasie by dostać już bezpieczną i testowaną na szczepystach wersje. Tak wiem że są testowane. Lecz ja wole wiedzieć że są bezpieczne i działają a to stwierdzić pomaga dobrowolny test w terenie. Pierwsi dobrowolnie zaszczepieni są testerami. A co do chipów to po pierwsze Gates posiada firmę technologiczną więc jest zawsze do przodu a chipy już istnieją wszczepiają je np. pracownikom np. by wiedzieć gdzie jest. WSZCZEPIA więc to jest możliwe. A Gates zawsze jak już mówiłem jest do przodu. I oto inwigilacja. Co oznacza że to jest możliwe. Jednak nie mamy dowodów więc jak wcześniej powiedziałem (wróć do wcześniejszych wypowiedzi to znajdziesz) przytoczę moją wypowiedź w skrócie. Dajmy antyszczepionkowcom przebadać szczepionki jeśli są ok (szczegóły wyżej).
Odpisz
11 września 2020, 22:53
@CWIRRED: Neuralink ma być, przynajmniej na razie tylko do medycyny, ale i tak troche ryzykowne, chociaż z drugiej strony nasze telefony tez maja prawie wszystkie dane, i nosimy je zawsze ze soba bez obaw ze nas szpiegują. A za 10/20 lat taki neuralink moze byc czyms zamiast telefonów np, myslisz zeby wysłac komus wiadomosc i on ja mu wysyła proto do mózgu, albo se netflixa oglądasz śpiąc lub robiac cokolwiek innego
Odpisz
11 września 2020, 22:56
@CWIRRED: no nie do końca. Jeśli np 30% nie będzie zaszczepionych, to ludzie którzy chca byc, a nie mogą z różnyhc względów mają dużo większe szanse na zarażenie.
A poza tym im więcej ludzi jest zaszczepionych tym łatwiej sprawic aby wirus sie nie rozprzestrzeniał, i wtedy te kilka osobników bez szczepionki wymrze i bedzie git, a tak, bedzi emógł przechodzić an kolejnych i tak w kólko
Odpisz
11 września 2020, 22:57
@StarWarsOfficial: Ja osobiście nie nosze wszędzie telefonu. Neutralink może ci wyświetlić reklamy np. gdy jedziesz na rowerze co wymaga skupienia. Jedziesz a tu nagle „dłuższe życie każdej pralki to calgon!” i jeb w drzewo.
Odpisz
11 września 2020, 23:02
@CWIRRED: każdy wirus mutuje geniuszu... naukowcy do tej pory wyróżnili juz 4 różne wersje Covida, z czego ta włoska była najbardziej zjadliwa. Poza tym Szczepionki nie daja 100% zabezpieczneia, ale im więcje osób jest zacszzcepionych tym mniejsza szansa ze wirus zmutuje.
A co do emerytury, to niby tak, ale nie wiem czy chcemy, zeby większość społeczęnstwa umierała moasowo na ulicach z głodu. Moim zdaniem, każdy powinien OBOWIĄZKOWO odkaładać NA SIEBIE minimalną możliwą stawkę potrzebną do zycia, np 1000zł miesiącznie, a jesli chce zyc troche lepiej na emeryturze, to niech sam odkłada więcej, ale pewne minimum musi być obowązkowe, zeby nie zbierac trupów z ulic
Odpisz
11 września 2020, 23:04
@CWIRRED: Po pierwsze, nie neutralink tylko Neuralink, po drugie, niby tak, ale jeszcze ine do końca. Jesli wejdzie to do normalnego uzytku, to na pewno bedą jakies zabezpieczenia przed takimi zdarzeniami
Odpisz
11 września 2020, 23:11
@CWIRRED: 1 gadanie że skoro da się skonstruować urządzenie do lokalizowania cię które wszczepia się do ciała, znaczy że zrobienie chipa który będzie kilka razy bardziej funkcjonalny(a żeby cała ta akcja miała by sens musi taki być) a przy okazji mniejszy od komórki też nie jest problemem, ma tyle samo sensu co gadanie że skoro zrobili Saturna V który doleciał na księżyc to da radę passata przerobić na to samo. Gdyby była taka technologia to ze wszystkich zastosowań szpiegowanie januszy byłoby chyba najmniej opłacalnym finansowo.
2 szczepionka musi możliwie jak najlepiej przebadana żeby w ogóle doszło do pierwszych szczepień. Jeśli na tym etapie miałbyś jakieś problemy przez które szczepionka byłaby chociaż potencjalnie niebezpieczna to sama korona to praktycznie pewny wyrok śmierci, nie ważne w której fali szczepień się zaszczepisz.
3 Znając argumenty antyszczepionkowców to będą oni ostatnimi którzy będą robić cokolwiek żeby jakkolwiek tą szczepionkę przebadać
4 Jaki jest sens podejścia "wolę zginąć niż musieć cokolwiek zrobić". Rozumiem że tacy ludzie są przy okazji ciągle w ciągu kokainowym żeby nie musieć spać bo fizjologia też wolność odbiera
Odpisz
11 września 2020, 23:26
@StarWarsOfficial: To wymrą. Na własne ryzyko się nie szczepią. Taki co wie że ma przeciwwskazania to będzie musiał się izolować i tyle. Nie moja sprawa. Jego sprawa. Nie możemy dostosowywać prawa do mniejszości. Jesteśmy wolni i powinniśmy mieć prawo decydować o sobie. Benjamin Franklin kiedyś powiedzał: Człowiek, który oddaje wolność w zamian za bezpieczeństwo, nie zasługuje na żadne z powyższych. Tak samo jak alergicy nie mogą jeść czegoś to nie dostosowujemy się do nich i dalej jemy np. orzechy. Oni muszą unikać orzechów. A osoby z wrażliwą skórą (jak ja- taka ciekawostka o mnie) nie mogą zrobić tatuażu. I nie zmuszamy innych ludzi do nie robienia tatuażu tylko my go nie robimy. A osoby co nie mogą się zaszczepić muszą unikać osób niesczepionych. Nie mogą zmusić nikogo do szczepień bo tak czują się komfortowo. Wrócę do obowiązkowych szczepień. Jeśli coś robisz nie zmuszaj do tego innych ludzi nawet jak uważasz to za słuszne. Tak samo jeśli chcesz się zaczepić nie zmuszaj innych ludzi. Może oni nie chcą a mają wolną wole. Polecam filmik George ought to help https://youtu.be/PGMQZEIXBMs Można zmienić na George ought to vaccinate.
Odpisz
11 września 2020, 23:40
@Marequel: 1. Większość chipów nie będzie nawet użyta. Lecz jeśli pojawi się osoba niebezpieczna dla władzy (czy korporacji) Można użyć chipu do zlokalizowania i wyeliminować zagrożenie.
2. Wyolbrzymiłeś siłę korony. Korona zabija najsłabszych. Pokazują to też statystyki (poniżej obrazek źródło: arcgis dane nie są z dupy). Większość ludzi przeżywa koronę. A nawet jakby doliczyć potencjalne ofiary niezdiagnozowane lub zniszczone głównie przez choroby współistniejące to dodana liczba nie byłaby astronomiczna. Nieudana szczepionka żniwo może zebrać większe niż korona. Dlatego nie ryzykuje.
3. Dlaczego oceniasz wszyskich antyszepionkowców na podstawie idiotów co nic nie umieją zrobić?
4. Czy ty zginiesz? Nie! To oni zginą jak coś.
Odpisz
11 września 2020, 23:41
@CWIRRED: "bo tak czują się komfortowo"
Not nie beardzo. raczej, powinno być "Bo nie chcą umrzeć", a poza tym istnieje te zcos takiego jak odporność zbiorowa. Jesli nie wiesz co to, to sprawdź, nie będe marnował czsu żeby ci to tłumaczyć, bo widzę, że i tak cię nie przkonam
Odpisz
Edytowano - 11 września 2020, 23:46
@StarWarsOfficial: Czy jestem winny że ktoś kto też się nie zaszczepił dostał ode mnie wirusa? Nie! To jego wina. Ja jestem winny za mojego wirusa. A co do tych co nie mogą to izolacja. Nie oddam wolności z powodu kilkudziesięciu jednostek. To nie moja wina że one nie mogą. Odpowiedzialność zbiorowa prowadzi np. do tego że spokojni kibice muszą się mierzyć z piętnem pseudokibiców.
Odpisz
Edytowano - 12 września 2020, 01:10
@CWIRRED: czy jeśli się wysadzę w metrze to moja wina że zginęli cywile? Nie. Ich wina że do mnie podeszli. Ta sama logika. To nie jest "mój i twój wirus" ani "moje i twoje pole rażenia". Wolność jest fajna i tak dalej ale pełna wolność po prostu nie jest fizycznie możliwa, bo zawsze ktoś świadomie czy nie jakąś decyzję za ciebie podejmie.A wracając do numerków
1 fajnie że odnosisz się do najmniej istotnej części całego argumentu.
2 nope. Ty wyolbrzymiłeś NOP. Sam powiedziałeś że korona zabiją tylko najsłabszych, czyli także tych najbardziej podatnych na NOP
3 bo ci którzy są wystarczająco kompetentni żeby coś zrobić raczej nie zostają antyszczepionkowcami
4 jeśli ktoś może zrobić cokolwiek, to może zrobić też coś co wpłynie bezpośredniego na mnie, więc tak. Mogę przez to zginąć
Odpisz
12 września 2020, 10:54
@StarWarsOfficial: Dlaczego rząd ma wymuszać na kimś odkładanie jak ktoś może zrobić to tak że np. kupi ziemie i tak będzie odkładał. A co do ludzi niekompetentnych co nie myślą o przyszłości, dlaczego mamy myśleć za niego? Neuralink (dziękuje za poprawkę) jest jednak technologią bardziej inwazyjną i nawet jak wykombinują jak wykryć że ktoś robi coś ważniejszego od reklam to mamy jeszcze hakerów.
Odpisz
12 września 2020, 11:14
@Marequel: To zła analogia bo ludzie nie wiedzą że są narażeni na terrorystę w metrze. Niesczepieni wiedzą że sami się narażają.
1. Wyjaśniłem wcześniej że chipy są możliwe. Chyba nie musze się powtarzać. Do tego wróć do komentarza z numerkami to zobaczysz o co chodzi w chipowaniu.
2. Korona zabija najsłabszych i NOP też najbardziej dosięga najsłabszych. Jednak jak szczepionka będzie źle zrobiona to może dosięgnąć też ludzi którym korona nic nie zrobi.
3. Braun- jest kompetentny. Braun- jest antyszepionkowcem. Generalizowanie na podstawie kilku debili nie jest ok. Ja nie generalizuje ruchu LGBT na podstawie kilku chuliganów (np. Michał Szutowicz).
4. Ty nie umrzesz bo się zaszczepisz.
Odpisz
12 września 2020, 11:58
@CWIRRED: no właśnie nie. Korona nie jest jedną z chorób które przechodzi się raz, więc wątpię żeby szczepionka dawała całkowitą odporność. W tym wypadku szczepionka bardziej będzie przypominać kamizelkę kuloodporną. Dalej będziesz mógł dostać odłamkiem ale jak już dostaniesz to mniej cię połamie.
1 no właśnie nie. Komentarz brzmiał "to że możesz zrobić chipa do śledzenia nie znaczy automatycznie że możesz zrobić go tak żeby go aplikować jak szczepionkę"? Wydaje mi się to dosyć jasne
2 tak. I po to są testy jeszcze przed rozpoczęciem szczepienia żeby taki e szczepionki usunąć. Moim zdaniem to że nie ma szans żeby powstała szczepionka na wirusa groźniejsza od samego wirusa jest praktycznie pewne, a o tym że taka szczepionka musiała by przejść testy żeby dostać sie na rynek już nie wspomnę. Większe jest ryzyko nagłego zawału bez powodu niż tego
3 to dziennikarz po szkole filmowej. Nie ktokolwiek kto ma wykształcenie w tym temacie.
4 to nie działa na zasadzie 1 do 1 ile można powtarzać
Odpisz
16 września 2020, 08:33
@CWIRRED: to jest (neurolink) wpełni usuwalne.
Było mówione na ostatniej konferencji
Odpisz
16 września 2020, 14:47
@Marequel: Noszenie kamizelek kuloodpornych nie jest ryzykowne. Szczepienie to ryzyko. Wirus korony nie jest warty takiego ryzyka. Dlatego szczepie się dopiero jak będzie pewność że szczepionka jest bezpieczna. A najbardziej wiarygodne są jak zostaną już sprawdzone w terenie przez zwyczajnych ludzi.
1. Chipy są wszczepiane za pomocą igieł medycznych. Chipy są coraz bardziej zmniejszane. Wodoodporne urządzenia istnieją. Co oznacza że da się stworzyć mikrochipy.
2. Powtarzam się najwiarygodniejsze szczepionki są gdy nic złego się stanie z normalnymi ludźmi poza laboratorium.
3. Atakujesz chochoła. Powiedziałeś że Braun jest niekompetentny, a nie że nie potrafiłby przeprowadzić testów (co wiem) a ja odpowiedziałem Braun jest kompetentny a nie że przeprowadziłby testy. Testami zajmą się tym naukowcy antyszczepionkowy, muszą jednak najpierw dostać szczepionkę do badań.
4. No bo to nie działa 1 do 1. I dlatego najlepiej nie ryzykować bo nie masz pewności że zadziała a ryzyko zawsze jest.
Odpisz
16 września 2020, 15:06
@Kiszeniec: Tak to jest usuwalne. Lecz usuniesz to dopiero jak zacznie ci przeszkadzać (np. zasra mózg reklamami). Ale Musk może zmienić umowę i zablokować usuwanie neuralinka. Do tego uszkodzenie chipa może posuć ci mózg.
Odpisz
16 września 2020, 17:43
@CWIRRED: 1 widziałem te chipy, procedury jakimi się je aplikuje i ich budowę. Owszem robią się coraz mniejsze ale dopóki ktokolwiek nie znajdzie sposobu na zdalne zasilanie tych chipów i nie znajdzie sposobu na zastąpienie czymś biokompatybilnej obudowy to nie ma szans żeby dało radę zrobić taki chip który da się zaaplikować czymś co można nazwać inaczej niż zaostrzona rura.
3 nie atakuje chochoła, po prostu ty nie do końca rozumiesz na czym polega kompetencja. Kompetencja może być tylko w jakimś temacie, nie ma kompetencji absolutnej. Mechanik samochodowy nie będzie kompetentny w budowie komórek, ale mikrobiolog raczej nie będzie kompetentny w naprawianiu samochodów. Jeśli twierdzisz że Braun jest kompetentny w tym temacie to porszę powiedz dla czego bo ja powodów do tego nie widzę
4 nie działa 1 do 1 ale przynosi inne korzyści. No i te korzyści są wystarczającym powodem. Jak dla mnie to jest oczywiste że opcja która ma szansę 1/50 na wysłanie mnie do szpitala jest gorsza od opcji która ma na to szanse 1/50k
Odpisz
24 września 2020, 07:58
@Marequel: Pozdrawiam, że masz siłę do typa który mówi, że rozsyłanie broni biologicznej jest okej, a osoby które nie chcą umrzeć to ich problem, bo to ja mam czuć się komfortowo.
Odpisz
24 września 2020, 17:31
@Marequel: Przepraszam za późną odpowiedz ale miałem poważne sprawy do załatwienia.
1. Urządzenie oparte o ładowarki bezprzewodowe może Przesyłają prąd nawet lepiej od kabli (sam taką mam). Wybuduj tajną „bazę wojskową” wybuduj wielką ładowarkę i da się zasilać to wszystko. Chipy nie są takie duże (zdjęcie). Więc nie ma problemu z aplikacją chipów.
3. Samo słowo kompetencja nie oznacza kompetencji w danej dziedzinie. Powiedziałeś że antyszczepionkowy są niekompetentni. A ja podałem Brauna jako kompetentnego antyszczepionkowa. Nie powiedziałeś że są niekompetentni w nauce. Wtedy podałbym ci nazwisko naukowca antyszczepionkowca. A więc atakujesz chochoła, bo mówiłeś że Braun niekompetentny. Nie dodałeś że jest niekompetentny w nauce. Doprecyzować nie łaska?
4. Większość przypadków korony jest niezdiagnozowana. Łącząc to z tym że korona jest nie wiele groźniejsza od grypy i często z nią mylona (przez łagodność i niemal identyczne objawy) i to że większość zdiagnozowanych przypadków jest łagodna a mało ludzi idzie do szpitala. Więc szczepionka to większe ryzyko.
Odpisz
24 września 2020, 17:49
Boisz się - zaszczep się. Gdzie powiedziałem o broni biologicznej?
Odpisz
24 września 2020, 18:09
@CWIRRED: Czy jestem winny że ktoś kto też się nie zaszczepił dostał ode mnie wirusa? Nie! To jego wina. Ja jestem winny za mojego wirusa.
-Tak k***a, ktoś jest winny, że urodził się z wadą genetyczną. Czyli mówisz, że takie osoby mają nie wychodzić z domu, bo jakiś debil wiedząc, że jest chory wychodzi z domu? To tak jakbyś się zlał na środku chodnika i mówił, to ich wina bo w to weszli i za to nie odpowiadasz. Sorry lepszego porównania nie umiem wymyślić po 8 godzinach szkoły i godziny pracy domowej
A co do tych co nie mogą to izolacja. Nie oddam wolności z powodu kilkudziesięciu jednostek. To nie moja wina że one nie mogą. Odpowiedzialność zbiorowa prowadzi np. do tego że spokojni kibice muszą się mierzyć z piętnem pseudokibiców.
Starcy 1/4 populacji, astmatycy 1/18 i ludzie po chorobie. Czyli +25% społeczeństwa, co roku 1/3 polaków choruje na grypę itd. Co daje wysoki wynik. No niestety na stadionach muszą być bramki ochronne.
To nie jest taka mniejszość, ponad 1/2 Polaków obowiązuje się za obowiązkiem szczepień.
I chodzenie mimo wiedzenia, że ma się wirusa można podpiąć pod atak biologiczny.
Odpisz
24 września 2020, 18:13
@CWIRRED: I z tego co pamiętam najlepsza technologia ładowania bezprzewodowego to kilka metrów, więc nwm jak ta ,,Wielka ładowarka" miałaby działać
Odpisz
24 września 2020, 18:48
@CWIRRED: 1 tak tylko że baterie które się w ten sposób ładują są przy okazji zajebiście toksycznie i niekompaktowe do pakowania w tak małe chipy. Poza tym to nie działa tak że ładowarka magicznie teleportuje prund do baterii i nigdzie indziej. Taka ładowarka tworzy pole elektryczne którego zasięg szybko spada. Jeśli chcesz zwiększyć moc żeby ładowało z kilku metrów to cóż, guess what, usmarzysz wszystkie urządzenia elektryczne które akurat są bliżej. Poza tym wracając do rozmiarów, najmniejszy udokumentowany chip jaki znalazłem ma wymiary 2x12 mm, gdzie igły które mają 1mm są klasyfikowane jako grube i specjalistyczne. No nie bardzo jest jak to niezauważenie przepchać
3 nie, niełaska bo to wynika z kontekstu, a nawet jeśli nie to wyjaśnij mi co twoim zdaniem znaczy taka uniwersalna kompetencja i kto ją ma bo ja nie mam pomysłu.
4 tak tylko przypomnę że w zeszłym całym roku grypa zabiła 8 osób w Polsce przy 230k zarażonych jeśli dobrze pamiętam. Korona ma potwierdzonych 3 tysiące zgonów przy szacunkowych maksymalnie 500tysiącach zarażonych w Polsce. Owszem korona jest groźniejsza 500 krotnie od grypy. Tymczasem porównując szczepionki z chorobami to cóż. Porównuję szczepionkę na odrę bo nie chce mi się szukać danych na temat szczepionki na grupę. Gdyby naglę zaszczepić wszystkich w Polsce tą szczepionką to od niej samej zachoruje 19 osób z 38mln i prawdopodobnie co najwyżej jedna albo dwie trafi do szpitala. No ale faktycznie tą jedną osobą w całym kraju jest bardziej ryzykowne niż bycie jedną z tych 3 tysięcy.
Odpisz
25 września 2020, 18:35
@Marequel: Chyba się poddał
Odpisz
16 października 2020, 20:07
Przeprasza za późną odpowiedź. Wiele miałem na głowie i prawie o tym zapomniałem. Prawie. Teraz odniose się do wszystkiego.
-Jak widać straciłeś temperament. Jeśli będą szczepionki to tak ty jesteś winny za swojego wirusa. Ty jesteś odpowiedzialny za swojego wirusa, ja za swojego. Jak ja jestem niezaszczepiony na korone i mam wirusa i o tym nie wiem i zaraźił się ktoś niezaszczepiony. Nie jestem winny za to zarażenie. To on się nie zaszczepił. Każdy jest kowalem własnego losu. I jak ktoś wejdzie w moje szczyny gdy są widoczne to też nie moja wina. Mimo wszystko każdy sika umyślnie więc to troche słaba analogia.
-Dostosowywanie prawa dla nielicznej mniejszości godzi w wolność większości. Dlatego oni muszą bardziej uważać. Tyle. Czy ty jakbyś był członkiem jakiejś organizacji a kilka członków by popełniło ludobójstwo to byłbyś winny? Nie. Ta analogia pokazuje że odpowiedzialność zbiorowa nie działa. I oczywiście należy zabezpieczać teren (np. baramki ochronne) gdzie jest duża liczba niebezpecznych ludzi. Ale ja nawet o tym nie mówiłem. Mówiłem że odpowiedzialność zbiorowa nie działa.
-Nie wiem skąd masz te dane (może instytut danych z dupy) ale mimo tego błędu dyskusyjnego się do tego odniose. Większość ludzi z tych grup może się zaszczepić więc nie ma problemu.
-No tak masz racje. Mimo twojego błędu dyskusyjnego (niepodanie źródeł, statystyki znalazłem samodzielnie, zdjęcie poniżej). Jednak jest za duża mniejszość ludzi co nie chcą. Większość z nich prawdopodobnie zagłosowała na PiS (głównie z powodu mniejszego zaufania dla mainstreamu w tych środowiskach niż w tych postępowych). Zresztą zobacz koronafaszyzm w nowej zelandii. Tam za krytyke restrykcji można mieć policje na kwadracie. Zapowiedziano też obowiązek szczepień. Polacy to widzą. Inną przyczyną jest zwiększona aktywność braunistów za którymi poszła cała Konfederacja. Więc to niemożliwe by o wprowadzić z tego powodu że mogliby doczekać się strajku.
-Teraz takie chodzenie rzeczywiście można podpiąc pod atak biologiczny. Ale jak będą szczepionki ludzie sami świadomie będą się narażać na wirusa gdy nie muszą. Więc szczepienia powinny być z tego powodu opcjonalne.
-Co do ładowarek bezprzewodowych to technologia bardzo szybko się rozwija. Wpisz w wyszukiwarke fraze "ładowarki na dużą odległość". A wielkie korporacje lub/i rządy państw mogą mieć już lepiej rozwiniętą technologie. Chipy też są rozwijane, więc nie ma problemu z zachipowaniem ludzkości w dłuższej perspektywie.
Odpisz
16 października 2020, 20:07
@Marequel: 1. Wielkie korporacje lub/i rządy państw mogą mieć już lepiej rozwiniętą technologie. Co do ładowarek to już są całkowicie bezkontaktowe (wpisz w wyszukiwarke "ładowarki na dużą odległość"). Chipy też są rozwijane, więc nie ma problemu z zachipowaniem ludzkości w dłuższej perspektywie.
3. Nie ma uniwersalnej konpetencji lecz:
Konpetencja w konkretnych dziedzinach≠Brak konpetencji.
Ogólnikowe mówienie że ktoś jest nie konpetentny oznacza mówienie że nie jest konpetentny w danej dziedzinie. Ty mówiłeś że wszyscy antyszczepionkowcy są niekonpetentni ja podałem przykład na konpetentnego antyszczepionkowca. Nie mówiłeś że chodzi o konpetencje medyczne. Więc nie odwracaj kota ogonem.
4. Mówiłem wyraźnie że chce by najpierw szczepionke wytestowali ludzie któży chcą się szczepić pierwsi. Ja nie jestem królikem doświadczalnym więc wole dostać już pretestowaną przez prawdziwych ludzi. A testy w terenie są praktycznie niefałszowalne.
Odpisz
10 września 2020, 15:05
Musk to najprawdziwszy ekscentryk.
Odpisz
11 września 2020, 23:09
@Sebzer: Musk to Stark IRL
Odpisz
16 września 2020, 08:34
@Sebzer: to wizjoner
Odpisz
10 września 2020, 17:07
Spoks
Odpisz
9 września 2020, 20:05
Szczepionki mogą uratować życie
Wolę mieć mikrochip i być zdrowy niż bać się że ktoś shackuje coś w moim mózgu
Odpisz
10 września 2020, 14:05
@nie_kosmita: tak samo
Odpisz
10 września 2020, 14:51
@nie_kosmita: ale to na jedno wychodzi
Odpisz
10 września 2020, 16:01
@Marequel: jeśli ktoś shackuje mikrochip po prostu będzie mógł cię śledzić
Jeśli ktoś shackuje coś w twoim muzgu to może np: wywołać zwarcie które cię zabije
Odpisz
10 września 2020, 16:57
@nie_kosmita: zwarcie takiej instalacji w mózgu by cię nie zabiło. Prędzej byś w losowym momencie zaczął się śmiać albo cokolwiek innego. Bardziej bym się bał o rozwalenie się baterii. Prędzej bym się bał o to że cię zabiją nanoboty bo by się naelektryzowały, zbiły w kupę i zablokowały jakąś żyłę w sercu
Odpisz
Edytowano - 9 września 2020, 20:00
Ja i tak tego bym nie chciał, nie chciałbym zacząć słyszeć skocznej muzyczki i usłyszeć "we're no strangers to loooove, you know the rules and so do i. A full commitments what im thinking off you wouldnt get this from any other guy-uy. Girl, i just wanna tell you how im feelin', i wanna make you, understand. NEver gonna give you up, never gonna let you down, never gonna run around and desert you, never gonna make you cry, never gonna say goodbye, never gonna tell a lie and hurt you" bo komuś się nudzi
Odpisz
10 września 2020, 16:22
@Nuzjn: masz mnie
Odpisz
9 września 2020, 19:33
To w końcu, który z nich rtęć wpompowuje?
Odpisz
10 września 2020, 15:04
@starmagedon: Gates
Odpisz
9 września 2020, 19:46
Jeden przynajmniej mówi to wprost
Odpisz
9 września 2020, 19:45
Jakoś tak k***a bym chyba poszedł na ten układ z Muskiem
Odpisz