Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Racibor

18 listopada 2020, 16:35

jestem za szczepieniami ale wprowadzanie szczepionki po niespełna roku jest głupie zwykłą szczepionkę bada się ok 10 lat, i ok jeżeli zostaną poddani tylko chętni się są głosy że będzie przymusowa co jest problematyczne ona może zaszkodzić nie tylko osobami zaszczepionym ale także dzieciom co było by wielkim problemem

Avatar tata113m

18 listopada 2020, 18:35

@Racibor: dlatego na Covid się nie zaszczepię przez przynajmniej pół roku

Avatar Peroczek

18 listopada 2020, 21:01

@Racibor: to jest sytuacja kryzysowa.

Avatar Racibor

18 listopada 2020, 22:18

@tata113m: pół roku dość mało niektóre objawy mogą pojawić się po wielu latach, sens jak dla mnie ma to tylko jeżeli jest się w grupie ryzyka, a covid jest groźniejszy od potencjalnych skutków szczepionki, dla większości Polaków korona jest mniej groźna od potencjalnych efektów ubocznych

Avatar Racibor

18 listopada 2020, 22:24

@Peroczek: z tego co rozumiem masz na myśli że korona jest tak groźna że każdy powinien się zaszczepić a efekty uboczne są mniej groźne, z tym że to nie prawda, dobra mówimy że musimy uchronić grupę ryzyka ale przecież mogą się tylko oni zaszczepić wtedy nic im nie grozi, jeżeli szczepionka im nie pomoże to jaki jest sens aby szczepić wszystkich? jeżeli pomoże i nic im nie grozi to jaki jest sens szczepić wszystkich skoro i tak nic nie da? należy pamiętać że covid dla większości młodych jest niegroźny a szczepionka może mieć straszne skutki ubocze więc osoby którym nic nie grozi nie mają powodu się szczepić

Avatar Peroczek

19 listopada 2020, 08:52

@Racibor: masz rację, powinniśmy to najpierw przetestować na mniejszej grupie osób

Avatar Racibor

19 listopada 2020, 16:22

@Peroczek: w pewnym sensie masz racje ale to zadziała tylko w przypadkach szybko pojawiających się skutków ubocznych, problemem jest tu co może się stać w dłuższym okresie czasu niektóre potrafią się ujawnić po latach, albo np zaszczepienie kobiety w ciąży może wpłynąć na płód co da objawy po latach

Avatar Bobiepl

19 listopada 2020, 19:11

@Racibor: ale cały świat ją robił a zwyczajna to znacznie mniej. Jest ich dużo wiec jest nadzieja.

Avatar Peroczek

20 listopada 2020, 02:22

@Racibor: środowisko przynajmniej się odrodzi

Avatar Drex1

5 maja 2021, 09:55

@Racibor: 1. odporność zbiorowa.
2. Młodzi też są narażeni

Avatar Racibor

5 maja 2021, 11:50

@Drex1: 1) odporność można zdobyć inaczej, osoby zaszczepione mogą zarażać, szczepionka nie działa na inne odmiany korony,
2) no są narażenie, tak samo są narażeni na skutki uboczne, kto głównie jest narażony z młodych osoby z problemami oddechowymi i z nadwagą (ciekawe czemu w ciągu ostatniego roku tak bardzo wzrosła ilość osób z nadwagą co stanowi ryzyko ciężkiego przejścia wirusa) po ...j każdy nie musi się szczepić to jego decyzja jak woli ryzykować, zwłaszcza że ile jest tych przypadku? irytujące jest to gadanie że młodzi też mogą chorować jak ilość tych osób jest marginalna, do tego stopnia że zaznaczyli ich jako 0%, ryzykować powikłania żeby ochronić przed ryzykiem niemal równym zeru, genialne, matematyka na poziomie antyszczepionkowców, czemu fanatycy są aż tak tępi

Avatar Drex1

Edytowano - 5 maja 2021, 12:06

@Racibor: Nie jestem fanatykiem, staram się zachowywać obiektywnie. Ale ty chyba nie do końca rozumiesz czym jest odporność zbiorowa. Tu jest cytat ze strony narodowego instytutu zdrowia: "Odporność zbiorowiskowa (inaczej odporność populacyjna, odporność stadna lub odporność grupowa) to ochrona osób nieuodpornionych w wyniku zaszczepienia wysokiego odsetka społeczeństwa. Pojęcie to powstało na bazie obserwacji, że obecność w populacji osób uodpornionych przeciwko danej chorobie zmniejsza prawdopodobieństwo zachorowania na tę chorobę również osób nieuodpornionych. Pojęcie to ma zastosowanie dla chorób, które przenoszą się z człowieka na człowieka (nie dotyczy takich chorób jak tężec, kleszczowe zapalenie mózgu czy wścieklizna)." Czyli im więcej osób zaszczepionych tym większa szansa na to że wirus nie dotrze do osób narażonych. Pamiętaj też że część osób narażonych nie może sie zaszczepić z przyczyn zdrowotnych.

Avatar Racibor

5 maja 2021, 12:14

@Drex1: odporność zbiorowa nie bieże się tylko ze szczepień a też z przechorowania (szczepionka działa niemal na tej samej zasadzie), o pamiętaj że szczepionka jest nieprzebadana w pełni i może powodować skutki uboczne które mogą pojawić się nawet po latach, a też to nie pomoże jak są odmiany korony na które szczepionka nie działa, i też pamiętaj że konstytucja zakazuje experymentów farmakologicznych na ludziach bez ich zgody

Avatar nwmniemampomyslu

19 listopada 2020, 07:19

Ja widziałem jak prawicowi foliarze boją się szczepionki bo koncern Pifzlern(nwm jak to się pisze) raz za tweetował swoje logo ale tęczowe i oni od razu mieli problem że tą szczepionek chcą rozgejić dzieci

Avatar iewek

18 listopada 2020, 17:53

I umrą 👍🏿

Avatar starmagedon

18 listopada 2020, 18:24

@iewek: Jak umrą to umrą.

Avatar revan21

14 listopada 2020, 17:07

Po co szczepionka na coś co nie istnieje kappa

Avatar JaJestemZWami

14 listopada 2020, 17:10

@revan21: A kto powiedział, że jakakolwiek choroba istnieje? Wszystko to wymysł farmaceutyczny.

Avatar revan21

14 listopada 2020, 17:11

@JaJestemZWami: W sumie racja

Avatar JaJestemZWami

14 listopada 2020, 17:11

@revan21: Ciekawe czemu ludzie nie kupowali leków jak ich nie było HMM?
Wyjaśnienie jest proste.

Po prostu tego nie potrzebowali, bo nie chorowali.

Avatar Peroczek

15 listopada 2020, 00:20

@JaJestemZWami: no właśnie, chorób niema, na dodatek mówią ze jakieś bakterie są, a żadnej nie widać. Gupoty j*kaszel*akieś *intensywniejszy kaszel*

Avatar ALUMINIOWA_Torba989

18 listopada 2020, 16:11

@revan21: marsjanki najlepsze

Avatar Drex1

5 maja 2021, 09:56

@Peroczek: cytując innego mema (niedosłownie) "Jestem katolikiem i wierzę w Boga, ale nie w wirusa bo go nie widać"

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Może chociaż schodom nic się nie stało

O kurła Gwiazdy lombardu!

Widocznie bieganie, kwiatki i monety niszczą człowieka

Kocham takie easter eggi

No, to ma sens

Potrzeba czasu

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka