Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Opłacało się
Ładny
świat, w którym człowieka atakuje się za bycie miłym, można nazwać dziwnym
Niestety...
Tak się składa, że była kobietą i to nieraz
Poliglota
Ech...
Pszczoły, co o nich sądzicie?
Mało brakowało
Ona jest tygodniem w matematyce
On ma rację
Ignorowanie jest słabe
Nie wolno mu mieć emocji
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież21 listopada 2020, 09:12
Silna kobieta to jest Mulan, która pokonała głównego antagonistę wachlarzem
Odpisz
18 listopada 2020, 22:27
Ale żeby Leię nad Ahsoką stawiać?
Who would win:
Virgin lalusia z Aldeeran
or
Chad uczennica najpotężniejszego użytkownika mocy od kilku stuleci dobrze znająca taktyki armii republiki
Odpisz
20 listopada 2020, 07:46
@Filiposki: no prawda
Odpisz
19 listopada 2020, 01:04
Ahsoka <3
Odpisz
20 listopada 2020, 07:45
@Rintarou: właśnie Ahsoka powinna być na 1 miejscu bo w sumie jest ostatnim jedi
Odpisz
18 listopada 2020, 21:48
To może podacie resztę postaci z podium, skoro Rey waszym zdaniem jest tak nisko? Przypominam że tamte postaci też miały swój splendor.
Odpisz
18 listopada 2020, 23:28
@darcus: i w kanonie i w legendach wystarczy wkleić randomowe użytkowniczki mocy (w sensie te które faktycznie czegoś dokonały)
Szczerze to już nawet tą Sabine z rebeliantów bym wstawił wyżej od Rey bo to chociaż ma swój klimat
Odpisz
18 listopada 2020, 23:56
@darcus: Hera Syndulla, Mara Jade, Sabine Wren, Bo - Katan Kryze, Padmé Amidala, Assaj Ventress (SPOILER: po tym jak odeszła od Dooku), Mon Monthma (co prawda nie walczyła, ale bez niej by za ch... nie dali rady), Jyn Erso, w dowolnej kolejności :) Z wciąż ważnych, ale nie koniecznie na ten podium mogły by być jeszcze Shaak Ti, Aayla Secura, Luminara Unduli, Cara Dune itd. itp.
Odpisz
19 listopada 2020, 00:01
@Krawiec_legit: Parę z nich faktycznie dokonało czegoś, ale większość jest daleko za Rey.
Odpisz
19 listopada 2020, 07:47
@darcus: może nie zabiły Senatu ale przynajmniej nie wzięły sobie mieczyka i nie nazwały się mistrzem
Odpisz
19 listopada 2020, 07:55
@Sylvibe: dla niej pogrzebanie kilkutysięcznej tradycji (dosłownie) chyba pachnie najlepiej wieczorem/rankiem (już nie pamiętam bo filmu dawno nie widziałem)
K**wa zakopujesz miecz Anakina/Luke'a na planecie najbardziej przez nich znienawidzoną
Odpisz
19 listopada 2020, 07:59
@darcus: Nie koniecnie chodzi o dokonania, może o to kto jest lepszą postacią z perspektywy widza/czytelnika. A może o to kto jest lepiej zrobiony.
Odpisz
19 listopada 2020, 16:33
@Wilczy_Wladca: nie wiem, ja słyszałem że Ahsoka zginęła w walce z Vaderem, nie oglądałem jeszcze Rebeliantów. Wciąż, Ahsoka>>>>>Leia
Odpisz
19 listopada 2020, 17:08
...jasny ...j, jak usunąć komentarz do komentarza?
Odpisz
19 listopada 2020, 17:58
Ahsoka umarła z rąk Vadera ale wróciła do życia dlatego że dzieciak szkolący się na Jedi którego poznała na trochę przed tym incydentem znalazł wymiar odpowiedzialny za czas i wyciągnął ją portalem z tamtej sceny
Nie ma za co
Odpisz
19 listopada 2020, 20:51
@Filiposki: a dziękuję
Odpisz
19 listopada 2020, 12:05
Ocena trylogi sequeli:
VII- fajne
VIII- bardzo fajne
IX- co to k...a jest
Odpisz
19 listopada 2020, 16:26
@TheExpertt: Ostatni Jedi był fajny, ale gdzieś od momentu kiedy Snoke zdechł
Odpisz
19 listopada 2020, 13:39
Czemu Rey pocałowała kobietę?
Odpisz
19 listopada 2020, 16:21
@Oliwier256: widocznie produkcja Netflixa
Odpisz
19 listopada 2020, 12:11
?
Odpisz
16 listopada 2020, 10:11
a gdzie Padmé
Odpisz
16 listopada 2020, 10:12
@bandit_the_drug_lord: padme to może być po srodku
Odpisz
16 listopada 2020, 10:14
ale padnę nie była Jedi
Odpisz
16 listopada 2020, 10:14
o panie że co??? czy my oglądaliśmy to samo mroczne widmo i atak klonów?
Odpisz
16 listopada 2020, 10:14
@Bio_Jogurt: leia też nie
Odpisz
16 listopada 2020, 10:16
Leia była Jedi przecież ona trenowała Rey po śmierci Luke'a, w legendach też była Jedi
Odpisz
16 listopada 2020, 10:17
Nie, w „Nowej Nadziei” Yoda mówi, że jest dwóch użytkowników mocy, Luck i jego siostra, czyli Leia
Odpisz
16 listopada 2020, 10:17
@bandit_the_drug_lord: a no tak , a co do padme to nie wiem po prostu była no ok , musiał bym chyba jeszcze raz obejrzec atak klonów i mroczne widmo bo może tam coś o niej było
Odpisz
16 listopada 2020, 10:22
no dosłownie w wieku ok 14 lat została królową Naboo, w książkach jeśli dobrze pamiętam było więcej o niej
Odpisz
16 listopada 2020, 10:23
@bandit_the_drug_lord: a no tak , to ma sens ale tutaj bardziej o jedi mówimy chociaż pamiętam ze niby w planach była walka padme z anakinem na mustafas czy cos tego
Odpisz
16 listopada 2020, 10:24
a to głupie strasznie było, wiem słyszałam że podobno Padmé miała z nożem na Anakina iść i dlatego ją wtedy dusił X D dobrze że z tego zrezygnowali
Odpisz
16 listopada 2020, 10:25
@Bio_Jogurt: Może i nie była jedi, ale co to ma wspólnego z komentarzem i obrazkiem?
Odpisz
16 listopada 2020, 10:45
@bandit_the_drug_lord: Leia była szkolona przez Luke'a na Jedi, ale nie została nim w pełni. Więc nie jest Jedi.
Odpisz
Edytowano - 18 listopada 2020, 23:57
@PrequelFan: Pełnoprawnie po rozkazie 66 większość użytkowników mocy i jasnej strony nie było Jedi o ile w ogóle ktokolwiek bo nie było zakonu i nikt nie miał praktycznie pełnego szkolenia od małego do końca szkolenia, taki Kanan z rebeliantów też formalnie nie Jedi a długo był szkolony na niego bo całe dzieciństwo. Także wszyscy są Jedi albo nikt nie jest, są argumenty za i przeciw chyba że rzeczywiście Lucas i reszta mówią że bez pełnego szkolenia lub tam jakichś zaprzysiężeń nie ma stopnia Jedi toteż nikt nie jest. Ale w większości filmów i seriali i legend Jedi mówi się na kogokolwiek z jasną stroną mocy i mieczem świetlnym, więc może są dwa pojęcia, potoczne i dosłowne
Odpisz
19 listopada 2020, 08:02
@Towarzysz777: Luke się wyszkolił od Yody w trybie ekspresowym a potem wszystko zj...ł bo chciał dokonać zamachu na śpiące dziecko
W teorii to Rey jest ostatnim prawdziwym Jedi według definicji. Chociaż w sumie jako że Ahsoka żyje ciągle w sequelach bo jej rasa żyje dłużej od ludzi to chyba jej przypada ten tytuł bo miała PEŁNE szkolenie
Odpisz
19 listopada 2020, 08:17
@Towarzysz777: Tak, ale po upadku Imperium, Luke założył nową akademię. Szkolił także Leię, która w pewnym momencie wyczuła że coś złego się stanie i zrezygnowała ze szkolenia. Więc jeśli patrzeć do przynależności, nie przynależała do Zakonu Jedi.
Same użytkowanie mocą nie czyni nikogo czy to Jedi, czy to Sithem. Taki Syn z Clone Warsów. Używał ciemnej strony, a Sithem nie był. Córka była usposobieniem jasnej strony, a Jedi nie była.
Podsumując, myślę że to raczej zależy od przynależności postaci a nie od jego użytkowania którejś ze stron Mocy.
Odpisz
19 listopada 2020, 10:01
@Filiposki:
prawda
Odpisz
19 listopada 2020, 11:57
@bandit_the_drug_lord: Siedzi w kącie i płacze, jak zwykle.
Odpisz
19 listopada 2020, 09:58
Prawda 100% true
Odpisz
Edytowano - 19 listopada 2020, 00:27
Co tak bardzo nie podoba się wielu osobom w Rey? Ja nie wyczuwam się z reguły w filmy i przymykam oko na pewne niedociągnięcia. Jednak wiele osób ocenia ją bardzo źle i to i tak mało powiedziane. Trochę tak jak z Kapitan Marvel. Czy nie można się cieszyć z filmu, w którym ktoś biega z mieczem świetlnym i zabija wrogów? Czy na prawdę trzeba doszukiwać się jakichś wielkich teorii, że ona jest KOBIETĄ, to albo będzie mieć ciężko strasznie i feministki będą wariować latami, że to na pewno związek z płcią, albo będzie mieć łatwo i zaraz inni nie wytrzymają i znowu będzie "kobiety to mają łatwiej".
Ludzie! To tylko film. Po co doszukiwać się jakichś "silnych kobiet"? Kurde no. Akurat tu wrażliwość na Moc była wielkim darem, za czasów młodości Rey mega rzadkim (bo inni nie żyli). Mieli pomysł na postać, a że zrobili człowieka a nie kosmitę, który serio może mieć 15383 płci, to kobieta-mężczyzna. W poprzednich częściach było dużo Jedi facetów, a kobiet praktycznie nie było (jeśli mowa o filmach). To żeby nie było nudno dali kobietę. Każdy film ma happy end (proszę podać jeden przykład, w którym jest inaczej, ale nie horror, thriller, jakieś chore S-F, bo w tych gatunkach to akurat daje dramatyzm i emocje), więc popatrzmy, bohater to kobieta, musi ostatecznie wygrać. No to sobie zrobili tak, że wygrała i gdzie jest problem? Ostatniej sceny z Tatooine do dziś nie pojmuję, może znalazłoby się jeszcze kilka szczegółów, ale musiałbym obejrzeć wszystko od nowa. Te parę rzeczy nie robi z niej złej postaci. Może nie jest najlepsza, nie twierdzę, że jest, ale nie jest tragiczna...
Odpisz
Edytowano - 19 listopada 2020, 01:07
@RoyalPigeon: KU*WA pisałem ze 600 słów o tym że fani są itd którzy mają większe oczekiwania i czasem 30 lat się interesują uniwersum i zły film dla nich to taki kop w twarz itd i jeja mi wyszło a po powrocie strona główna także pie....ę nie robię ale informuję że różne osoby różnie spojrzą na ten sam film a pewnie większość posłucha zdań koneserów, wielkich fanów, krytyków i będzie wyolbrzymiać wady tak jak oni, on ich nie widział ale takiemu Dakannowi od holokronów co 30 lat jest fanem już przeszkadzały i ktoś po recenzji będzie jeszcze film dobijać choć nie zauważył tych błędów wcześniej to teraz skoro widzi to film ...jowy. Dla mnie 7 była średnia, 8 była super, dla mnie to złoto, a 9 to żenada, także ocena sequeli to średnie.
Odpisz
19 listopada 2020, 01:33
@RoyalPigeon: moim zdaniem, a jest to zdanie starego fana, dla którego części 4, 5 i 6 są święte, po prostu nowe filmy są beznadziejne
to nie jest tak, że ja nie mogę zdzierżyć kobiety w roli głównej, ja nie mogę zdzierżyć tego paszkwila jakim była fabuła
Snoke zupełnie zmarnowany, kylo ren ma mordę szczura, nagle pojawia się Senat i mówi, że Rey to wsm jego rodzina, no nie jestem w stanie tego znieść
Jeszcze Han Solo umarł, to już w ogóle
Odpisz
19 listopada 2020, 06:35
@RoyalPigeon: niby tak, ale rey to taka postać jakbyś to ty dostał miecz świetlny i od razu pokonał Vadera i został jednym z najlepszych jedi w historii bez nauczyciela i jakichkolwiek książek
Odpisz
19 listopada 2020, 07:52
@RoyalPigeon: ja tam to tego że Rey to kobieta nic nie mam. Heck, sam lubię film Kapitan Marvel i nie mam z nim problemu.
Tylko że po co się tykali idealnie zakończonej sagi. Poprostu nie mogę ździerżyć tego ile oryginalnych postaci umiera bez powodu.
Zresztą jak mieli robić silną postać to niech stawiają na to na 100% a nie że jedyne decyzje które mają na nią wpływ to te Kylo no
Odpisz
19 listopada 2020, 09:31
@Kamjusz: Ja się właśnie zwracałem do tych, którzy hejtują Rey a nie film. Jak tobie się wszystko tam nie podobało, to rozumiem. Twoja opinia, wkurzają mnie jednak ludzie, którzy jedyne co widzą w filmie to Rey, która jest (wg nich) do niczego. Ta trylogia ma parę pozytywów (może mniej niż złych stron), ale jedynym argumentem dlaczego film jest zły jest zawsze "Rey jest do niczego, więc sobie nie lubię 3 filmów, w których ona jest". Ty zwracasz uwagę na inne rzeczy i nie mam zamiaru się kłócić z tym, bo w paru zdaniach wymieniłeś kilka rzeczy, które są źle (wg ciebie) w filmie. Inni umieją napisać książkę o tym jak Rey jest słaba, ale nic innego
Odpisz
19 listopada 2020, 09:43
@RoyalPigeon: Odnoszę wrażenie, że nie każdy zrozumiał, że piszę o hejcie na Rey. Zwracałem się do osób, które jedyne co mają do trylogii to jej postać. Jedna postać, nawet główny bohater nie może zniszczyć całego filmu (w sumie to trzech filmów). Jak komuś się nie podoba, że saga była już dobrze skończona (bo była), a oni na siłę kontynuują to luz, jak komuś się Snowk, albo Kylo nie podobają, ok. Jak komuś ogół fabuły nie pasuje, dobra. Ale prawie każda wypowiedź (może nie akurat tu, ale w sumie wiele memów o treści "Rey do niczego jest" było na Jeja, więc dużo osób tu takich jest), która źle ocenia trylogię ogranicza się do Rey. Jeśli jedyną rzeczą, która wam się nie podoba jest postać Rey, to nie mówcie, że całe filmy są złe. Jeśli nie podoba wam się więcej rzeczy, to kurde, lenie wymieniajcie więcej przykładów, a nie "Rey zła, Rey niedobra". Nie proszę o pisanie 600 słów o tym, wymieniajcie chociaż 3 rzeczy (ktoś to bardzo ładnie zrobił już, więc to nie jest trudne), nie musicie ich opisywać bardzo, po prostu wymieniajcie. Bo mnie krew zalewa jak w opinie o filmie ograniczone są do jednej postaci, bo piszecie o trylogii, ale jedyne o czym mowa to Rey.
Odpisz
19 listopada 2020, 10:01
@RoyalPigeon: Tu nie chodzi o to, że jest kobietą, tylko o to, że jest tzw. Mary Sue. Ogólnie znaczy to, że jest silna w ...j bez praktycznie żadnego treningu (pokonuje Kylo Rena 2-3 dnia po tym, jak w ogóle wie, że istnieje moc, po tym, jak wcześniej użyła mind tricka na szturmowcu, strzela sobie błyskawicą mocy od tak, bo się wkurzyła podczas używania mocy, choć jest to zaawansowana technika ciemnej strony mocy, której się nawet nie uczyła), nigdy nie przegrywa, nigdy nie potrzebuje pomocy, itd. Ale jest to tylko jeden z wielu powodów, czemu te filmy to gówno. To, że jest Mary Sue zostaje tutaj dobrze wyjaśnione:
https://www.youtube.com/watch?v=JN8Qm5o0oSY
Odpisz
19 listopada 2020, 10:05
@Krawiec_legit: Dodam może że ona praktycznie nie odniosła żadnych poważniejszych obrażeń
Odpisz
19 listopada 2020, 10:13
@Artrack: U Anakina też nie dostrzegam gorliwej nauki Jedi. Romansuje sobie, choć wie, że nie może. W sumie w ogóle nauki Anakina też nie było zbytnio pokazanej. Ot, matka urodziła go bez ojca. Jedyna jego zasługa to urodzenie się. Tylko ludzie go pokochali. On był fajną postacią, ale nie dostrzegam znacznej różnicy między nim a Rey, jeśli chodzi o naukę. Jasne, Anakina bardziej poznajemy (pod postacią Vadera też) i może tym zdobywa sympatię fanów, ale Rey była krócej pokazana. Więc nie porównujmy, że Anakina poznajemy od dziecka, jego wzrost, drogę do potęgi, przemianę w złego, bo on miał 6 części, Rey tylko 3, więc kurde albo by gnali z pokazaniem jej dorastania, albo pokazali ją krócej. Więc mówienie, że ona prawie z marszu doszla do tego wszystkiego jest niby prawdziwe, ale czy to kogoś dziwi? W 3 filmach musieli to wszystko zebrać, a robienie czwartej i kolejnych części przy i tak dużej liczbie hejterów (oczywiście prawie każdy ma wąty tylko do Rey) byłoby błędem. Więc nie rozumiem co tak przeszkadza, że szybko doszła do potęgi. Nie mogla wolniej tego robić
Odpisz
19 listopada 2020, 10:16
@RoyalPigeon: U Anakina minęło od pierwszej do drugiej części na moje oko z 10 lat a Rey dosłownie drugi raz miecz w łapie trzymała i rozwaliła Kylo
Odpisz
19 listopada 2020, 10:47
@Dragonix18: Według mnie postać Rey celowo była pokazana jako taka silna. Ma ostatecznie zabić Palpatine'a, więc tu musi być siła. Dla jednych rozwalenie Kylo bez treningu robi z niej nazbyt silną postać, wg mnie miało to pokazać, że ona jest silna i że ostatecznie wygra.
I jeszcze raz zdania, które kieruję do wszystkich: Jak hejtujesz film podaj więcej przykładów złych elementów filmu, a nie tylko o Rey. Jak hejtujesz tylko jej postać to w sumie nie hejtujesz filmu, więc przestań mówić "trylogia jest do niczego, Rey była taka i taka, o jejku, jejku". Napisz to samo, ale napisz "Rey jest do niczego..."
Odpisz
Edytowano - 19 listopada 2020, 10:49
@RoyalPigeon: Jak chcesz jakieś powody czemu trzecia część trylogii jest zła to proszę:
- Palpatine jakimś cudem żyje, a Rey jest jego wnuczką
- Phasma z jakiegoś powodu wraca w drugiej części
- Ta różowo włosa przecina sobie flotę najwyższego pożądku w nadświetlnej (Od kiedy to jest w ogóle możliwe?)
- Moc dostała jakiegoś buffa 1000% (Można nią leczyć, teleportować przedmioty, porozumiewać się na odległość, i walczyć na odległość i to bez większego wysiłku. Yoda w którejś części męczył się żeby utrzymać filar w powietrzu)
- Kiedy, kto i jak zdążył zbudować tą flotę niszczycieli z 9 części?
- Zła Rey i Lando praktycznie tylko dla zwiastunów
- Ta piramidka przetrwała rozwalenie statku Kylo ale ten mógł ją normalnie rozkruszyć w rękach
- Senator chciał żeby Rey go zabiła co końcowo się stało. Czyli że Palpatine wygrał?
- Skoki w nadświetlną można wykonać sobie co kilka sekund
- Hux jest zdrajcą bo nie lubi Rena
- Statek tego łowcy nagród stał sobie na skale przez kilka ładnych lat i jest tylko zakurzony
Odpisz
19 listopada 2020, 12:25
@Dragonix18: @Dragonix18: Więc po kolei:
- Palpatine żyje, dla mnie było to źródłem emocji i dla mnie ciekawe rozwiązanie. Ale dobra, załóżmy, że go było złe. To co innego proponujesz? Jakiś nowy super zły, który pokazany zostanie na koniec i umrze jednak dosyć szybko? Jakieś inne pomysły?
-Phasma... No niby dziwne, że ją dali, fakt, ale w sumie nie odgrywa mega istotnej roli, więc.... Można przymknąć na to oko
- Dawno oglądałem, a po tym opisie nie wiem, o czy ty mówisz
- Leczenie może nie było typowym zajęciem Jedi, ale paru to umiało, więc to nie jest nowe, a co do teleportowania i komunikacji, to zostało wyjaśnione, że Kylo i Rey stanowią driadę mocy, niezwykle rzadkie i niezwykłe potężne. Dla mnie jest to dobrze wyjaśnione. I jeszcze co do Yody, to on wiesz, stary był. I on podnosił ciężki filar, więc logiczne, że podnosząc książkę nie męczył się (taki sobie przykład dałem), a kilkusetkilogramowy filar to co innego.
- Flotę zbudowali wyznawcy Palpatine'a, chyba same nie latały, więc nie musieliśmy widzieć ilu ich jest, bo można się domyślać, że w statkach byli. Kiedy? W sumie od czasu "śmierci" do powrotu ile minęło? Mógł też wcześniej zacząć tę budowę, żeby stłumić rebelię, więc czas chyba miał.
- W sumie tak, ale ocenianie filmu po zwiastunie jest słabe. Ja staram się nie oglądać zwiastunów, żeby nie spoilerować sobie, ale jak już obejrzę, to nie oceniam na tej podstawie filmu.
- To jest relikt Sithów, więc wytrzymały musi być. Kylo włada mocą, na dodatek ciemną stroną, więc mógł dzięki mocy go zniszczyć. Wątpię, że jakiś Sith dałby radę ręką kogoś udusić, bo żaden z nich nie wygląda na siłacza, jednak mają Moc.
- Chyba muszę sobie odświeżyć film, bo nie wiem, o jakim senatorze mowa. No chyba że w skrócie opiszesz, ale pomińm to na razie
- To jest jednak film S-F, gdzie technologia jest na mega wysokim poziomie, mogli coś wynaleźć, zbudować. Postęp.
- On pomógł uciec rebeliantom, więc tak, jest zdrajcą i tak, nie lubi Rena. Nie rozumiem, gdzie w tym jest jakiś błąd.
- No właśnie, stal kilka lat, z tego co pamiętam to było coś w stylu podziemnego korytarza (przez ruchome piaski tam weszli chyba, chyba...), więc nikt nie miał dostępu do tego statku. Wiatrów ta. Nie było, zwierząt też, a bakteria nie zniszczy ci bardziej tego statku. Mógł może trochę zardzewieć, ale znowu, to S-F. Może to być zrobione z jakiegoś nierdzewnego, odpornego na uszkodzenia materiału, więc dobrze jest. Nie wiem, czego oczekiwałeś w sumie po tym statku.
Tak więc prawie wszystko ma jakieś wyjaśnienie. Nie mówię, że mimo wszystko było dobre, ale znaczną część bym po prostu zignorował (nie lubić filmu, bo m.in. statek nie zardzewiał, huh, serio?), ale szanuję opinię, rozumiem, że ci się film nie spodobał i potrafisz to uzasadnić, więc pozdrawiam
Odpisz
Edytowano - 19 listopada 2020, 12:33
@RoyalPigeon: Co do statku chodziło o to że on ciągle jest w całości (że go tubylcy nie rozebrali) i jakim cudem Luke i Lando go nie znaleźli skoro był na widoku
A o senatorze to chodziło o Palpatina, który mówił pod koniec że chce żeby Rey go zabiła bo to mu się pozwoli odrodzić, co też ta zrobiła
Odpisz
19 listopada 2020, 12:33
@Krawiec_legit: Jeśli nie lubisz Rey, to rozumiem opinię, ale czy zrozumiałeś, że piszę do tych, którzy hejtują film za jedną postać? Jeśli ogólnie film NIE był dla ciebie do niczego, to mogłeś zignorować mój komentarz, chodziło mi o ocenianie (w odniesieniu do innych filmu to gloryfikowanie filmu, bo jedna postać była spoko, a wszystko i do kitu, to też mi przeszkadza) filmu po jednej postaci. Jeśli jednak cały film ci się nie spodobał, to czemu w komentarzu nie zamieściłeś przykładów nie dotyczących Rey?
Wszystkie moje komentarze zmierzają do tego, że jak ktoś czepia się nowej trylogii to nie powie nic poza wadami Rey. I dlaczego? Takie to trudne napisać coś więcej? Jakbym chciał poczytać jaka to ona do niczego jest, to bym poczytał starsze już opinie. Wnoście coś od siebie, a nie ciągle to samo
Odpisz
19 listopada 2020, 12:38
@Dragonix18: To czemu ja pamiętam, że to była jakaś jaskinia? No dobra, załóżmy, że masz rację, więc faktycznie to mogło być bardzo słabe. Tylko że ja to na serio inaczej pamiętam. Ale dobra, sądzę, że chyba nie jest to teraz istotne
Odpisz
Edytowano - 19 listopada 2020, 12:40
@RoyalPigeon: Statek stał na widoku, a jaskinia była pod ruchomymi piaskami w które wpadł łowca nagród. On nie wiedział o tej jaskini
Odpisz
19 listopada 2020, 17:57
@RoyalPigeon: To, że postać jest silna, to nie znaczy, że ma być taka od początku. Jeśli postać ma być silna, to się skupia na jej rozwoju. Poza tym od dawna wiadomo, że nigdy nie planowali powrotu palpatina, który swoją drogą był wyjątkowo ...jowym pomysłem, nawet jak na tą trylogię. Rey jest po prostu źle napisaną Mary Sue
Odpisz
19 listopada 2020, 20:06
@RoyalPigeon: no tak, ale anakin został jedi, odbył pełne szkolenie, uczył się latami walczyć i używać mocy, jako Vader również poznawał nowe tajniki ciemnej strony, a o treningu Rey wiadomo tyle, że zdobyła miecz świetlny i sama się uczyła, nie tylko walczyć ale i używać mocy, Luke nie wiele zdążył ją nauczyć, ja hejtuję film i postać ze względu na to, że pojawia się z dupy, dostaje miecz, i od razu staje się wielkim samoukiem jedi, którego potęga przyćmiewa Dartha Plagiusa
Odpisz
19 listopada 2020, 21:24
@Krawiec_legit: Pominę sprawę pomysłu wskrzeszenia Palpatine'a
Właśnie ona taka miała być od początku. Wyobrażasz sobie ciągnięcie tego przez jeszcze jedną czy dwie części? Ja nie bardzo. Więc jakoś szybko musiała się nauczyć.
Poza tym: kto miał ją uczyć? Jakiś duch Yody? Mnie by to bardziej załamało. Leia i inni z ruchu oporu? Jakiś pomysł, ale w sumie nikt nie zbytnio na tym nie znał, dalej sama by się uczyła (może miałaby jakieś wsparcie, ale nie prawdziwą pomoc w nauce). Skoro już dano wątek powrotu Palpatine'a to pomyślmy:
- bohater musi być potężny, na równi z Luke'iem i Anakinem praktycznie, bo jednak musi walczyć z potężnym wrogiem i zniszczyć go ostatecznie
··· Żeby uwydatnić jej siłę zrobili z niej silną osobę od początku (bo jakbyś chciał wiedzieć, to inni widzowie mogli to odebrać jako "wow, widziałeś? Ona jest super, nie wie nic o mocy, ale się nią świetnie posługuje, drugi wybraniec! Skoro jest taka silna, to na pewno sobie poradzi!"
››› Jeśli jest już silna na początku to bezsensem byłoby robienie z niej słabej w połowie i na końcu
Odpisz
19 listopada 2020, 08:42
Nie rozumiem
Odpisz
19 listopada 2020, 07:44
Padme
Odpisz
16 listopada 2020, 10:14
REEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ
Odpisz
16 listopada 2020, 10:18
@SuperCebula: RRREEEEEEJJJJJJ
Odpisz
19 listopada 2020, 00:03
@Bio_Jogurt: NIIIIEEEEE!!!!
Odpisz
18 listopada 2020, 21:34
*spoiler z 3 odcinka 2 sezonu Mandaloriana*
Ja bym zamienił Leię z Ahsoką miejscami, co by nie było Ahsoka to Jedi która przeżyła rozkaz 66 i "śmierć" z rąk Vadera, o wiele lepiej posługiwała się Mocą i mieczami niż Leia
Odpisz
18 listopada 2020, 21:43
jak śmierć z rąk vadera? Opowiesz o tym?
Odpisz
18 listopada 2020, 21:45
@Oliwier256: w rebeliantach coś tam było
Odpisz
18 listopada 2020, 21:50
a, to to wiem
Odpisz
Edytowano - 18 listopada 2020, 22:08
@Oliwier256: obstawiam że śmierć jest w cudzysłowiu dlatego że bachor jedi którego poznała i delikatnie poduczała uratował ją z sceny egzekucji na polu bitwy za pomocą takiego świata między światami do podróży w czasie
Dlatego Ahsoka żyje nawet po oryginalnej trylogii, zresztą jakby nie patrzeć jej zwierzątko to dosłownie cielesna forma bożki życia/jasnej strony mocy więc wiesz
Odpisz
Edytowano - 18 listopada 2020, 23:53
No nie no bo z tym przeżyciem śmierci od Vadera to osiągnięcie nie jest gdyż i tak z nim przegrała to że żyje to dla niej przypadek choć może też wola Wilków z Lothal które zaprowadziły Ezrę do świątyni, a nawet może i wola samej mocy
Odpisz
18 listopada 2020, 23:20
A gdzie Mara Jade?
Odpisz