Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Trzymanie się tylko jednego gatunku
Cenny pracownik, bo nie za dużo myśli, ale robi swoje
Wziuuum
Może nie najtańszy głos, za to średni
Góra Kościuszki
Zależy kim się wcześniej było
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież27 grudnia 2020, 23:00
Przypominam że płód w każdym tygodniu i dniu to żywe dziecko
Odpisz
27 grudnia 2020, 23:12
@Piesio_345: Niby tak, ale jako, że jest ono połączone, to jest to jakby jeden.
Takie bliźniaki syjamskie to co... Na czas wigilii taki jeden ma sobie pójść?
Odpisz
27 grudnia 2020, 23:15
@Piesio_345: Poza tym jak matka jest w drugim miesiącu (przeważnie nie widać wtedy brzucha),
to policja będzie to sprawdzać, bo kochanek ją podp**lił?
Odpisz
28 grudnia 2020, 05:45
@Piesio_345: W pierwszych miesiącach nawet mózgu nie ma. Dla mnie płód zaczyna być dzieckiem, kiedy zaczyna być zdolne do samodzielnego funkcjonowania.
Odpisz
28 grudnia 2020, 09:24
@Crisium: Ale dwu-pięcio- czy dziesięcioletnie dzieci też nie są zdolne do samodzielnego funkcjonowania....
Odpisz
28 grudnia 2020, 09:35
@Mikrus19: Mam na myśli to, że jego organizm jest sam w stanie np. oddychać
Odpisz
Edytowano - 28 grudnia 2020, 12:29
@Piesio_345: przypominam że każdy plemnik to dziecko, no patrzcie jak słodko ruszają tymi ogonkami
Odpisz
28 grudnia 2020, 12:31
@Frutti56: To gratulacje panowie- podczas masturbacji zabijacie tysiące dzieci, a my kobiety podczas okresu też swoje K/D zwiększamy.
Odpisz
28 grudnia 2020, 12:35
@Frutti56: Plemnik to nie dziecko. Dziecko jest w momencie połączenia się plemnika z komórką.
Odpisz
28 grudnia 2020, 14:48
@Crisium: ale to jest i tak żywa istota
Odpisz
28 grudnia 2020, 16:20
@Piesio_345: Ale super, w takim razie abortujmy zarodki
Odpisz
28 grudnia 2020, 16:20
@Crisium: Dziecko prawnie żywą istotą staje się po urodzeniu i zarejestrowaniu, a terminologicznie czy moralnie to względne od opinii człowieka.
Odpisz
28 grudnia 2020, 18:49
@Mikrus19: A Ch*ja się tam znasz, kim jesteś żeby o tym decydować, mój plemnik moja decyzja
Odpisz
22 grudnia 2021, 12:50
@Piesio_345: przypominam ze kobieta w kazdym tygodniu i dniu to żywa osoba i ma prawo decydować o swoim ciele
Odpisz
22 grudnia 2021, 13:31
@Veeebs: A co jeśli dziecko w niej to też kobieta? Dlaczego jedna kobieta ma wybór a druga nie?
Odpisz
Edytowano - 22 grudnia 2021, 14:23
@Mikrus19: Zewnętrzne narządy płciowe płodu są dobrze wykształcone do 16. tygodnia ciąży. Po 16 tygodniu ciąży aborcje wykonuje się raczej w przypadku wad płodu lub zagrożenia dla życia lub zdrowia matki
Poza tym płód jeszcze nie ma świadomości więc siłą rzeczy nie może wybierać xD
Odpisz
22 grudnia 2021, 17:18
@Veeebs: Idąc tym tokiem myślenia każdą osobę nieprzytomną/ogluszoną można zabić, ponieważ nie ma świadomości (zgodnie z definicją słowa "świadomość")
Odpisz
22 grudnia 2021, 21:48
@Mikrus19: osoba po urodzeniu ma świadomość siebie a utrata przytomności jest tylko chwilowa w porównaniu do płodu który nigdy nie miał świadomości, kontaktów itp.
A jak już jesteśmy przy tym że mamy świadomość po urodzeniu to może zwróćmy uwagę też na kobietę w ciąży? Gdy zachodzimy w ciążę to jesteśmy kobietą w ciąży a nie ciążą więc nasze zdanie, odczucia, emocje powinny się liczyć. Bycie w niechcianej ciąży jest okropnym doświadczeniem i cierpieniem. Podobnego cierpienia doświadczy dziecko urodzone z przymusu a nie z miłości bo prawdopodobnie będzie dorastać w poczuciu że jest niekochane. A całego cierpienia można uniknąć w pierwszych 12 tygodniach ciąży gdy płód nie ma świadomości, czucia, jest po prostu zlepkiem komórek który kobieta powinna mieć prawo z siebie usunąć
Odpisz
22 grudnia 2021, 21:53
@Veeebs: Czyli jeśli mój pies jest w ciąży, a ja nie chcę mieć psiaków, to mogę go kopnąć w brzuch, żeby pozbyć się szczeniąt, których nie chcę? To chwilowy ból, a problem rozwiązany
Odpisz
22 grudnia 2021, 22:39
@Mikrus19: to zupełnie inna sprawa. nie wiem skąd ci się nagle wziął pies. gdy twoja dziewczyna ci mówi ze jest w ciązy ale nie chce aborcji to siłą jej wpychasz tabletki do gardla? aborcja moze byc wielką ulgą jeśli ciężarna chce tej aborcji. gdy szczerze chce urodzic to strata ciązy bedzie dla niej cierpieniem. a jesli jestesmy w temacie zwierząt to o tym powinien sie wypowiadac weterynarz.
Odpisz
22 grudnia 2021, 22:47
@Veeebs: Ale ja nigdy nie pozwoliłbym na aborcję mojego dziecka. Sam je wychowam, a jeśli warunki mi na to nie pozwolą, to wybiorę dla niego dom dziecka.
Nigdy nie idę do łóżka z dziewczyną, która jest za aborcją. O takich sprawach rozmawia się w związkach....
Odpisz
22 grudnia 2021, 22:48
@Veeebs: Nawiązuje do psa, gdyż w październiku/listopadzie wszyscy chcą legalnej aborcji, a w grudniu wszyscy martwią się o los karpia na ulicy....
Odpisz
22 grudnia 2021, 23:04
@Mikrus19: możesz sam je wychować ale pamiętaj że to dziewczyna musi znieść niechcianą ciążę i poród ktorych skutki prawdopodobnie bedzie czuła do końca życia. Ale bardzo odpowiedzialnie robisz rozmawiając na tak istotny temat z partnerką.
a różnica między karpiem a płodem jest taka że zwierze odczuwa cierpienie a płod do pewnego momentu nie czuje nic
Odpisz
22 grudnia 2021, 23:21
@Veeebs: Ale to zwierzę. Nie ma tak rozbudowanej psychiki, kieruje się tylko instynktem.
To że nie czuję, to nie znaczy że można go uśmiercić. Każdą osobę można znieczulić, bądź uśpić, a potem zabić. Ale jest to nieetyczne, tak samo zabijanie dziecka jak i dorosłej osoby.
Odpisz
Edytowano - 23 grudnia 2021, 09:37
@Mikrus19: okej, skoro zwierzęta nie mają rozbudowanej psychiki to idź rzucić w swojego psa/kota/ inne zwierzę cegłą
A aborcja to nie zabijanie tak samo płód to nie dziecko. I to powinny być absolutne podstawy. Aborcja to wywołanie poronienia i nic więcej. Kobieta powinna mieć prawo decydować o tym co znajduje się w jej ciele. Jeśli płód będzie w stanie funkcjonować poza organizmem kobiety to "teraz będzie mógł o sobie decydować" bo skoro twierdzisz że płód powinien mieć takie prawo to noworodek tym bardziej xD.
Odpisz
23 grudnia 2021, 11:59
@Veeebs: Zależy, uczucia oraz bóle odczuwają nawet bezmózgowe organizmy, choć nie można powiedzieć o ich całkowitej świadomości czy rozwoju. Poza tym aborcja powinna być ostatecznością, a nie wyborem, bo równie dobrze możesz skazywać na śmierć kryminalistów, choć nie każdy z nich na to zasłużył (sam mógłbyś popełnić drobne przestępstwo i wylądować w więzieniu na jakiś czas, bądź zostać wrobionym), a konsekwencje uprawiania seksu z własnej woli nie powinny być zabawą.
Odpisz
23 grudnia 2021, 13:40
@TrueStoryGuy: tak, coś co nie ma nawet rozwiniętego układu nerwowego jest w stanie odczuwać bol, na pewno
A w zakazie aborcji jest tak mało jakiejkolwiek logiki ze mnie skręca. Seks uprawia się również dla przyjemności a nie tylko dla rozmnażania. Wgl ta logika mnie zawsze rozwala xD "co za nieodpowiedzialna osoba, uprawiała seks i zabezpieczenie zawiodło, jak można było do tego dopuścić, będziemy jej teraz kazać rodzic z przymusu aby wszyscy cierpieli, a kobiecie która wykazała się nieodpowiedzialnością damy dziecko do wychowania, co złego może się stać"
Jeśli ktoś chce zrobić aborcje to znaczy że nie jest gotowy na ciążę ani na posiadanie dziecka. Każąc takiej osobie rodzic z przymusu skazujemy ją i przyszłe dziecko na wielkie cierpienie i z tym nie da się dyskutować. W życiu nie jest jak w filmie, kobieta która musiała z przymusu znosić ciążę przez 9 miesięcy oraz bolesny poród nie zakocha się nagle w dziecku które sprawiło jej tyle bólu. Ciąża nie powinna być karą tylko czymś czego kobieta i jej partner szczerze chcą i są na nią gotowi. A seks to nie zbrodnia więc nie wiem czemu niby mamy ponosić za nią konsekwencje. Równie dobrze możesz powiedzieć że nie pomożesz komuś kto się skaleczył bo mógł pomyśleć że jest możliwe zranienie się nożem zanim zaczął kroić warzywa.
Wprowadzenie kary śmierci jest niezgodne z prawami człowieka, prawa człowieka uzyskuje się po narodzeniu
Odpisz
Edytowano - 23 grudnia 2021, 17:10
@Veeebs: Każda przyjemność ma swoje konsekwencje, więc aborcja jest dla ludzi, którzy uprawiali seks z przyjemności, zwykłą zabawą. Dziecko wciąż można urodzić i oddać w ostateczności do domu dziecka lub przekazać innej osobie, lepsze to niż aborcja, eliminowanie błędu poprzez zrobienie innego błędu. Układ nerwowy odpowiada jedynie za przesył informacji i uświadamianie o możliwych kontuzjach, bądź nieprawidłowościach ciała, ból jest tylko uczuciem tego efektu. Jeśli ciało czy istota się degraduje, nie ważne czy nie jest w stanie tego odczuwać, z pewnością jest w strefie nadzwyczajnego dyskomfortu co można przyrównać do właściwego bólu. Oczywiście wszystko możemy pojmować inaczej, teoretyzować wszystko na swój własny sposób, ale nie można powiedzieć, że tak nie jest z własnego, bądź cudzego doświadczenia, bo nie byliśmy w tym czasie niczego świadomi. Ale czy świadomość jest potrzebna do odczuwania bólu? Nie. Każdy ma prawo do życia, tak samo jak do wyboru śmierci, ale by decydować za innych poprzez własną niekompetencję? Głupota.
Odpisz
23 grudnia 2021, 18:12
@TrueStoryGuy: jak widać po długości tej dyskusji, aborcja to skomplikowany, wrażliwy i niejednoznaczny temat. Dużo też zależy od indywidualnej sytuacji matki.
Więc może jednak lepiej by było żeby to ona miała wybór niezależnie co kto uważa?
Odpisz
23 grudnia 2021, 18:32
@Frutti56: Niby racja, ale nie jest to zależne głównie od matki tylko od praw państwowych i istnienia kliniki aborcyjnej zdolnej do przeprowadzenia takiej operacji, a poza tym konsekwencje za własne czyny powinno się ponosić, nie ważne jak głupie by one nie były czy w jakim wieku zostały one popełnione (choć tu adekwatne od świadomości człowieka). Dlatego też mówię, że aborcja powinna być ostatecznym rozwiązaniem.
Odpisz
23 grudnia 2021, 19:46
@TrueStoryGuy: aborcja jest dla osób które nie chcą być w ciąży. I to kobieta powinna mieć prawo decydować o aborcji lub kontynuacji ciąży bo to jej ciało. To ona będzie znosić prawie rok w ciąży, to ona będzie znosić poród, to ona będzie mogla mieć potem roblemy psychiczne i fizyczne, to ona po oddaniu dziecka będzie pokłócona z połową rodziny.
Oddanie do domu dziecka nie jest lepsze niż aborcja bo kobieta będzie musiała znosić wszystko o czym pisałam powyżej, domy dziecka są przepełnione, w Polsce bardzo trudno jest zaadoptować dziecko, jest duża szansa że będzie ono cierpieć.
Aborcja jest wzięciem odpowiedzialności za swoje czyny bo nie sprowadzasz na świat dziecka którego nie kochasz i nie skazujesz go dzięki temu na cierpienie.
Płód nie może decydować ponieważ nie ma świadomości. Do pewnego momentu jest jak roślina tyle że w czyimś organizmie.
Tak, aborcja jest dla osób które uprawiają seks dla przyjemności i wpadną i niby co w tym złego? Seks może być przyjemny i mamy prawo czerpać z niego przyjemność nie chcąc dziecka. Ludzie bezdzietni z wyboru nie muszą żyć w abstynencji xD.
A do aborcji nie koniecznie jest potrzebna klinika, do pewnego tygodnia wystarczy zamówić tabletki farmakologiczne.
I tak tylko wspomnę że 95% kobiet po aborcji czuje wyjątkową ulgę. Więc jak coś co dosłownie ratuje zycie kobietom ma być złe?
A przypadki niechcianych ciąż zawsze są wyjątkowe. Jeśli kobieta chce usunąć ciążę to znaczy że ma do tego powód. Znaczy że nie chce być w ciąży, znaczy że nie ma warunków do wychowywania, znaczy że jeśli odda dziecko to rodzina się od niej odwróci i wiele wiele innych rzeczy. Zakazując aborcji po prostu zakazuje cię nam czuć się bezpiecznie we własnym ciele i to jest okrutne
Odpisz
Edytowano - 23 grudnia 2021, 20:07
@Veeebs: Jak wolisz, jednak życie to życie czy teraźniejsze czy przyszłe, a jego istnienie jest niezaprzeczalne (w przyszłości na pewno), decydowanie o czyjejś śmierci nieważne w jakiej fazie jego istnienia nie jest czymś co człowiek powinien robić przez przypadek. Seks nie jest czymś co powinno traktować się jak zabawę, więc jest to złe, ale nie mnie oceniać ludzi, którzy mają inne wartości w życiu, jednakże powinni być świadomi co robią i na co się piszą. Ból i cierpienie to kwintesencja życia, tak samo jak błędy, jednak wypieranie się ich prowadzi do innych błędów i coraz większych konsekwencji. Ludzi jest miliardy na tej planecie, wiele z nich umiera nawet w tej chwili, niektórzy umierają przed dorosłością, niektórzy chcieliby żyć, niektórzy nie, ale niech sami wybierają przez przeżyte cierpienia, by żyć dalej czy umierać bez nadziei, a nie umierać przed dostaniem szansy wyboru.
Odpisz
23 grudnia 2021, 20:25
@TrueStoryGuy: nie powiedziałabym że niezaprzeczalnie bo z takim płodem może się wszystko stać xD. Może się okazać że ma np. bezmózgowie więc no. Ból i cierpienie faktycznie są częścią życia ale jeśli masz szansę żeby zapobiec cierpieniu to lepiej to zrobić. I w jakim sensie wypieranie się błędów ma prowadzić do innych błędów? Kobieta z własnej woli zrobiła sobie aborcje w domu tabletkami, zajmuje to max 2 dni i nawet nikt nie musi się o tym dowiedzieć, w jaki sposób ma to wpłynąć źle na jej życie? I mówisz że to złe że ktoś umiera bez możliwości wyboru jednocześnie będąc za tym żeby odebrać wybór o własnym ciele kobiecie?
Odpisz
Edytowano - 23 grudnia 2021, 20:45
@Veeebs: Nie wiem czy mówimy tu o etyce i moralności czy logice, bo jeśli logika jest twoim głównym punktem wypowiedzi to masz rację, ale jakie to ma znaczenie? Człowiek nie zawsze postępuje logicznie, bo nie jest zaprogramowaną maszyną o ograniczonym wachlarzu działań. Poza tym wpływ aborcji jak i porodu ma podobny zakres negatywnych skutków, jeśli chodzi o zdrowie, ale to jest zależne od tolerancji jednostki.
Odpisz
Edytowano - 23 grudnia 2021, 20:49
@TrueStoryGuy: skoro mówisz że logicznie mam rację to jaki sens jest w tym twoim zakazywaniu aborcji? Człowiek nie zawsze postępuje logicznie co nie znaczy że należy mu zakazywać wyboru.
A chciana aborcja jest zdecydowanie bezpieczniejsza od ciąży i porodu
Odpisz
23 grudnia 2021, 22:28
@Veeebs: xDDDDD napisałem twn komentarz rok temu, wywołałem gównoburzę, mi sie juz zmieniły dawno poglądy a jacyś goście sie dalej kłucą XD
Odpisz
23 grudnia 2021, 22:41
@Piesio_345: xDDDDDD przeglądałam sobie memy na Boże Narodzenie i nawet nie zwróciłam uwagi na datę
Odpisz
23 grudnia 2021, 22:43
@Veeebs: aaa to dlatego
Odpisz
23 grudnia 2021, 22:44
@Veeebs: ok, miłej konwersacji
Odpisz
24 grudnia 2021, 09:51
@Veeebs: Bo logika żywej myślącej istoty skupia się też na aspektach etycznych, nie na samej logice rzeczywistości, a tu nie chodzi o całkowity zakaz tylko o stworzenie etycznych wymagań, które ograniczałyby niepotrzebne działania. Jeśli nie tworzymy limitów to ludzie zaczną działać intensywnie w nieodpowiedni sposób bez żadnej kontroli. Gdyby aborcja była powszechna, tania i dozwolona większość ludzi traktowałaby i postrzegała seks jak zabawę w piaskownicy, a życie jak śmiecia, którego można wyrzucić.
Odpisz
24 grudnia 2021, 10:18
@TrueStoryGuy: ale seks to jest pewnego rodzaju zabawa. Bycie blisko ze swoim partnerem/partnerką, poznawanie nawzajem swoich ciał i potrzeb, eksperymentowanie, sprawianie sobie przyjemności. Jasne że trzeba przy tym być ostrożnym, uważać na zabezpieczenia, dużo ze sobą rozmawiać i w razie czego mieć plan awaryjny ale nie powiesz mi że aby uprawiać seks trzeba być poważnym, z kamiennymi twarzami a jak ktoś się zaśmieje to wyj...ć go przez okno bo nie wolno się bawić.
I nie zaczną traktować życia jak śmiecia bo aborcja poniekąd może uratować im życie. Płód żyje na zasadzie "przyjmuje pokarm dzięki czemu się rozwijam" jak roślina. Jak widzisz że ktoś zrywa kwiatka to też mówisz że teraz ludzie traktują życie jak śmiecia?
I dalej nie rozumiem po co brniesz w tą logikę. Potwierdziłeś że logicznie mam rację jednak nadal mówisz że tej logiki trzeba ludziom zakazać bo mogą też postąpić nielogiczne. O moralności i etyce w aborcji nie powinno się wypowiadać bo każdy jest inny i każdy myśli inaczej. Ja np jestem bardzo empatyczną osobą, niezdolną skrzywdzić kogoś kto nie zrobił krzywdy mi a jednak jestem za pełną aborcją bo według mnie płód to nie dziecko. Jeśli według kogoś płód to jest dziecko to nie ma obowiązku robić sobie aborcji ale każdy powinien mieć pełny wybór bo tak na prawdę nie da się ustalić w którym momencie płód staje się dzieckiem bo każdy ma inne postrzeganie tego czym jest dziecko.
Odpisz
21 grudnia 2021, 22:48
Tak, ponieważ mamusia je za dwoje.
Odpisz
4 listopada 2021, 19:41
Tak
Odpisz
30 grudnia 2020, 02:01
Nie, bo jest w izolatce
Odpisz
28 grudnia 2020, 02:35
jako trzynasta potrawa
Odpisz
28 grudnia 2020, 04:39
@xXkuba22Xx:
Odpisz
28 grudnia 2020, 13:21
@xXkuba22Xx: XDDDD
Odpisz
28 grudnia 2020, 08:21
To całkiem ciekawe zagadnienie wbrew pozorom
Odpisz
28 grudnia 2020, 00:12
Kurna znowu to lewactwo
Odpisz
28 grudnia 2020, 05:43
@non9e__: To nie lewactwo tylko bardzo logiczne pytanie.
Odpisz
Edytowano - 27 grudnia 2020, 21:14
Troche sie komplikuje sprawa jeśli jest 5 płodów w jednej matce
Odpisz
27 grudnia 2020, 22:30
battle royale wtedy jest
Odpisz
28 grudnia 2020, 02:39
To zależy czy sama te płody sobie tam wsadziła.
Odpisz
27 grudnia 2020, 21:20
*dziecko w brzuchu
Odpisz
27 grudnia 2020, 21:34
@mikowskyy: Uuu, przeczuwam że tu się zlecą proliferzy i proaborcjoniści
Odpisz
27 grudnia 2020, 22:21
@mikowskyy: zależy w którym tygodniu ciąży
Odpisz
27 grudnia 2020, 23:14
@mikowskyy:
Odpisz
27 grudnia 2020, 23:37
@mikowskyy: Dziecko czy płód
nazwa nie zmienia sposobu eksterminacji
cały czas tak samo skuteczna
Odpisz
27 grudnia 2020, 23:16
Ludzie którzy mieszkają w tym domu się nie liczą
Odpisz
27 grudnia 2020, 22:18
Nie, bo nie może przenosić koronawirusa
Odpisz
27 grudnia 2020, 21:27
Jak to jest mieć dziecko w brzuchu ?
Odpisz
27 grudnia 2020, 21:37
@ALKATRAZ: jak odpowiesz na ten komentarz to zapie....e siostrze plaskuna
Odpisz
24 grudnia 2020, 12:33
Nie, bo matka to mech, którym płód steruje
Odpisz
24 grudnia 2020, 11:49
Czyli jak matka jest piąta i jest w ciąży to płód trzeba...?
Odpisz
24 grudnia 2020, 11:46
Odpisz