@kubsztynex: Mnie boli, że michelin eco są tak biednie stabilizowaną gumą, że wyglądają tak bez powodu po 5 latach. Cena jest wysoka, bo mnóstwo aut ma te opony z fabryki i wiele osób wieży, że muszą być kompletnie dobre, skoro są na nowych autach - otóż marża jest po prostu wysoka, a nowe auta z nimi są narzędziem marketingowym.
Dla ścisłości, te opony z punktu widzenia bezpieczeństwa nie są do wymiany. Tylko cienka warstwa gumy z boku się okropnie starzeje, bieżnik zostaje ok, wzmocnienia zostają ok
@Artrack: A to nie ma nic do marki, profil i nośność decyduje o tym ile będzie wzmocnień. Każda marka niebędąca krzakiem z PRC zrobi podobną konstrukcję na te same parametry. Chyba z Pirelli do Fiata 500 Abarth tak robiłem
Komentarze
Odśwież17 stycznia 2023, 22:44
Mnie to boli że ludzie nadal na takich oponach faktycznie jeżdżą
Odpisz
18 stycznia 2023, 21:07
@kubsztynex: Mnie boli, że michelin eco są tak biednie stabilizowaną gumą, że wyglądają tak bez powodu po 5 latach. Cena jest wysoka, bo mnóstwo aut ma te opony z fabryki i wiele osób wieży, że muszą być kompletnie dobre, skoro są na nowych autach - otóż marża jest po prostu wysoka, a nowe auta z nimi są narzędziem marketingowym.
Dla ścisłości, te opony z punktu widzenia bezpieczeństwa nie są do wymiany. Tylko cienka warstwa gumy z boku się okropnie starzeje, bieżnik zostaje ok, wzmocnienia zostają ok
Odpisz
19 stycznia 2023, 08:46
@poprawka: Michelin jest jedyną oponą gdzie stopkę można wygiąć na zewnątrz
Odpisz
25 stycznia 2023, 21:05
@Artrack: A to nie ma nic do marki, profil i nośność decyduje o tym ile będzie wzmocnień. Każda marka niebędąca krzakiem z PRC zrobi podobną konstrukcję na te same parametry. Chyba z Pirelli do Fiata 500 Abarth tak robiłem
Odpisz
18 stycznia 2023, 20:15
pytanie tylko czy ten świat czy tamten
Odpisz
19 stycznia 2023, 20:39
@Lady_Caroleana: Tak
Odpisz
17 stycznia 2023, 22:28
i zaświat
Odpisz