Ciśnie beke w języku spaliniarzy
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Pomidorek
Grunt to dobra motywacja
To się leczy panie profesorze
*dźwięki umierania potworów*
Tak było, nie zmyślam (tylko bredzę)
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież10 listopada 2023, 10:58
Mam pytanie
Czy hybrydy mają jakieś gigantyczne wady? Nie znam się jak co
Odpisz
10 listopada 2023, 10:59
@Gooddude: Nie
Odpisz
10 listopada 2023, 11:23
@Gooddude: Akurat hybrydy łączą zalety silników spalinowych i elektrycznych i nie produkują tylu zanieczyszczeń przy produkcji co pojazdy 100% elektryczne bo mają mniejsze baterie
Odpisz
10 listopada 2023, 11:23
@Gooddude: I do hybrydy możesz założyć LPG i jeździć za półdarmo
Odpisz
10 listopada 2023, 11:24
@Gooddude: A jak ktoś chce być ekologiczny to wodór ma najwięcej sensu
Odpisz
10 listopada 2023, 19:20
@PoziomkaV2: nie tylko silników - w przeciwieństwie do elektryków pełnych cały układ napędowy i zawieszenie wygląda tak samo jak w każdym spalinowym aucie, więc wizyta u mechanika nie skończy się opuszczeniem przez niego szczęki do podłogi, zamiast tego zdiagnozuje i/lub naprawi to jak zwykłą spalinę.
W Priusach na pewno znajdowała się dodatkowo szybkozłączka do baterii, która pozwalała albo rozłączyć dwie szeregowe cele, albo całkiem rozłączyć baterię z resztą pojazdu nie demontując jej. Minutka szukania i nagle auto jest niczym innym jak każdą inną toyotą.
Odpisz
13 listopada 2023, 13:40
@PoziomkaV2: Hybryda na LPG to bardzo popularne rozwiązanie wśród taksiarzy
Odpisz
13 listopada 2023, 15:13
@PoziomkaV2: Produkcja wodoru nie jest ekologiczna.
Odpisz
13 listopada 2023, 17:17
@Gooddude: Hybrydy są spoko.
Odpisz
13 listopada 2023, 15:12
O ile elektryczne pługi to niewypał. To elektryczne autobusy w gdańsku to wtopa producenta/cwaniasteo przy przetargu.
Elektryczne autobusy w mieście, sobie będą radzić lepiej niż spalinowe. Warunki miejskie to niska prędkość i częste zatrzymywanie się.
Odpisz
13 listopada 2023, 12:35
wprowadzmy wszedzie k...a trolejbusy i nie bawmy sie w autobusy na baterie
Odpisz
13 listopada 2023, 15:08
@BlackMorbius61: Fałszywa alternatywa. Trojebusy mogą mieć akumulatory, aby cześć trasy pokonywać bez trakcji
Odpisz
13 listopada 2023, 13:54
A Unia Europejska wciąż tłucze obywatelom do łbów, że tylko elektryk ma sens i zakazuje rejestracji nowych spalin. Piękne nam to czasy nastały, gdzie wybór przestaje być wyborem, a staje się obowiązkiem.
Odpisz
13 listopada 2023, 14:01
@Dark_Dante: A obecnie w Polsce elektryki nie byłyby jakoś ekologiczne patrząc na fakt, że większość elektrowni jest cieplna
Odpisz
13 listopada 2023, 14:02
@Koteczek_21: Tutaj trzeba wciąż pod uwagę kwestię, że stacji ładowania praktycznie nie ma.
Odpisz
13 listopada 2023, 14:14
@Dark_Dante: I raczej przez następne kilka będzie ciężko z nimi
Odpisz
13 listopada 2023, 15:03
@Dark_Dante: Problemem nie jest ich brak, a raczej zbyt mała ilość takich stacji ładowania samochodów elektrycznych. Dane z 2023 roku wskazują, że w Niemczech jest ok. 90 000 stacji ładowania samochodów, a w Polsce (stan na wrzesień 2023) jest ich zaledwie 6159, z czego 3068 są ogólnodostępne. Więc wynik jest wręcz fatalny.
Odpisz
13 listopada 2023, 13:04
Dieslowcy znaleźli 3 artykuły pokazujące problemy elektryków i się cieszą jakby dziesiątki tysięcy osób nie umierało w Polsce rocznie od smogu.
Odpisz
13 listopada 2023, 12:10
Mam wrażenie, że z tymi elektrykami to od razu skaczą na głęboką wode.
Zamiast przechodzić powoli, przez hybrydy do elektryka to ...j, musi być 100% elektryczny
Odpisz
10 listopada 2023, 12:11
Co ciekawe baterie samochodów elektrycznych to zwykłe akumulatorki 21700 posklejane ze sobą by dać wystarczające napięcie aby auto ruszyło skoro pojedynczy ma maksymalnie 4,2V
Odpisz
10 listopada 2023, 11:00
Trzeba było pójść w Hybrydowe pojazdy
Odpisz