Spokojnie, na pewno nadal żyje po 4 latach
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Ciekawe co zrobił
To się leczy panie profesorze
No nie uwierzy
Szach mat
Linowiec
W tym żarcie chodzi o dyrektora Elektrowni Belchatów
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież4 marca, 15:38
Skyrim
Odpisz
2 marca, 21:16
Gdyby questy były odgrywane w czasie rzeczywistym, większość graczy nie dałoby rady ich wykonać.
Odpisz
2 marca, 21:19
@TrueStoryGuy: bo albo byłyby tak niemiłosiernie długie - wymagałaby zaangażowania 24h/dobę
albo druga opcja, no właśnie by nie nadążali
Odpisz
Edytowano - 2 marca, 21:21
@piotrkacz: Optymalnym rozwiązaniem, myślę byłyby questy w czasie rzeczywistym dla imersji, ale przy wychodzeniu z gry ulegałyby zamrożeniu
Odpisz
2 marca, 21:25
@TrueStoryGuy: No
Zebranie 15 marchewek przez jakiś czas będzie trudne
Mount and Blade czy Mocno zapomniane Spacer Rangers mają misje ograniczone czasowo i często nie jest problemem, a czasami potrafi być na plus
Bo misja zamiast być brana i zrobiona dopiero po dłuższym czasie
Jest od razu przez gracza robiona
Odpisz
Edytowano - 2 marca, 21:27
@Boberek00: ogółem misje czasowe są kox, tylko musi być sensownie zrobiony upływ czasu w grze
w Wiedźminie czy Skyrimie mogłyby natomiast nie przejść
(kurcze nabrałem ochoty na M&B, ale 1. nie mam czasu, 2. nie chce mi się pobierać)
Odpisz
2 marca, 21:28
@historyk_pl: jeżeliby czas rzeczywisty był odpowiednio skalowany to jasna sprawa - ale też nie do wszystkich gier
no powiedzmy sobie, że nie każdy chce grać w gry gdzie są takie ograniczenia
Odpisz
Edytowano - 2 marca, 21:29
@piotrkacz: Tak, to właśnie jest problem, żeby było to dobrze zrobione
Odpisz