Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Super
Inteligentny po mamie
Jeśli chodzi o inne kontynenty, to Turcja, USA, Japonia...
To już się robi nudne
Fajny pomysł
Może następnym razem będzie bardziej uważać
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież9 czerwca 2017, 22:22
Kolejny ważny fakt, o którym nie dowiemy się w szkole
Odpisz
9 czerwca 2017, 23:47
@Lomozin: Masz podstawy prawa karnego w 1 liceum. Praktycznie wszystko o czym mówią ludzie, że "szkoła nie uczy" jest w 1 liceum xD
Odpisz
9 czerwca 2017, 23:58
A jak ktoś idzie do technikum, albo zawodówki?
Odpisz
10 czerwca 2017, 00:13
@TheHunterMikiPL: Zazwyczaj o szkole średniej pisze się jako o liceum, chodziło mi ogólnie o 1 klasę szkoły średniej. Nie wiem jak wygląda WOS w technikach i zawodówkach, no ale zakładam, że takie podstawy też tam są.
Odpisz
10 czerwca 2017, 00:51
nyet
Odpisz
10 czerwca 2017, 08:33
ok to za rok ci napiszę czy miałem o tym na WOSie xd
Odpisz
10 czerwca 2017, 11:30
@Lomozin: A co jak zapomnisz, albo przestaniesz wchodzić na jeja?
Odpisz
6 czerwca 2018, 21:21
miałem odpisać, więc piszę :D były podstawy prawa karnego ale nie było to aż tak szczegółowo pokazane jak na tym obrazku :P
Odpisz
7 czerwca 2018, 08:49
@Lomozin: Czy ty o tym pamiętałeś przez cały rok? :0
Odpisz
7 czerwca 2018, 08:51
Niee tak jakoś wszedłem na swój profil i czytałem stare komentarze xD
Odpisz
8 czerwca 2019, 12:11
@Lomozin: no i fajnie, bo trafiłeś prawie idealnie.
Odpisz
10 czerwca 2017, 01:40
hmmm... czy zabicie napastnika który np. do mnie strzelał miało by jakieś konsekwencje? bo ku*wa to nie są ludzie. bo ludzie nie zabijają innych dla zabawy albo zysku. to nawet nie są zwierzęta. bo zwięrzęta zabijają aby przerzyć. są gorsi od zwierząt. dla takich to sąd powinien wyglądać następującą: policja go łapie i kulka w łeb na miejscu. brak kosztów utrzymania takiego w więzieniu i najlepsza kara. bo taki typ zabije kogoś, zabierze mu wszystko. jego rodzinie też. zostawi dziurę której nic nie zapełni. a posiedzi za to kilka lat i będzie sobie dalej żył...
Odpisz
10 czerwca 2017, 07:11
@M_ateo_1: *dożywocie bez możliwości skrócenia kary byłoby najlepsze :)
Odpisz
10 czerwca 2017, 08:26
@M_ateo_1: tylko, że to właśnie są ludzie
Tylko ludzie zabijają dla zysku lub dla przyjemności ;)
Tylko ludzi cieszy cierpienie innych
Czasami myślę, czy mówienie, że ktoś jest pełen człowieczeństwa nie jest obelgą
Odpisz
10 czerwca 2017, 09:04
@M_ateo_1: o tym właśnie mowa w tej infografice. Możesz bez problemu jeśli widzisz że w ogóle wyciąga broń
Odpisz
10 czerwca 2017, 11:40
@Yoda_Miszcz: Lepsze, bo gorsze dla niego, ale po co płacić podatki na utrzymanie takiego?
Odpisz
10 czerwca 2017, 11:41
@M_ateo_1: Nie do końca dobry pomysł.
Kulka w łeb na miejscu bez sądu mogłaby powodować zabijanie uczciwych ludzi, którzy zostali uznani za winnych przez wrobienie, lub zbieg okoliczności.
Odpisz
10 czerwca 2017, 13:12
@M_ateo_1: nie nie kulkę w łeb „jeśli cię zabiję będziesz trupem, ale jeśli ci zabiorę wszystko będziesz niczym”...
Odpisz
Edytowano - 10 czerwca 2017, 15:22
@M_ateo_1: też tak sądze, ale prawa człowieka niestety mówią że człowiek otrzymuje je w trakcie narodzin i że są niezbywalne... Wiec nie ważne czym sie to stalo jeśli wyszło żywe z macicy kobiety... A jest cos takiego jak prawo do życia... Kulka w łeb odpada... Cholera...
Odpisz
10 czerwca 2017, 16:16
@TheHunterMikiPL: wsumie racja. przyłapany na gorącym uczynku
Odpisz
11 czerwca 2017, 01:00
@M_ateo_1: Nie odbieraj innym życia tak łatwo, bo nikt nikomu nie ma prawa go odbierać. NAWET jeśli ten ktoś wcześniej zabił innego człowieka. Jak on nie miał prawa, tak inna osoba nie ma. I mówię tu tylko o uznawanym przeze mnie prawie moralnym. Uważam, że odebranie życia powinno być uzasadnione jedynie w przypadku, gdy nie da się zapanować nad danym osobnikiem. Przykład: taki Joker (z Batmana), ciągle uciekał i zabijał, więc naprawdę nie mam pojęcia, dlaczego Batman go nie zabił za np. 5. razem.
Takie jest moje zdanie.
Odpisz
11 czerwca 2017, 02:11
@Baturaj: dla mnie nawet kradzież powinna być karana śmiercią. bo jakiem zerem trzeba być aby zabierać komuś coś co osiągnął. nie potrafię opisać tego słowami. tak samo z zabójstwem. nie miał bym żadnych problemów z zabiciem kogoś kto mnie napadł. bo jakim trzeba być pierd**onym pasożytem na tej planecie aby robić takie rzeczy... czemu mnie napadł? bo chciał się wzbogacić. czemu nie poszedł do pracy? bo woli napadać niewinnych i zabierać im to co osiągnęli. dla mnie ludzie to zwykłe robaki które powinno się rozdeptywać.
Odpisz
11 czerwca 2017, 03:44
@M_ateo_1: Nie wiem czy trollujesz, ale jak nie to powiem Ci coś, co radzę Ci, zapamiętaj sobie na całe życie i weź to na poważnie:
Z początku niemal NIGDY nie wiesz, dlaczego ktoś Ci daną rzecz zrobił. A co jak np. jego córka choruje na bardzo ciężkiego raka i on chciał pieniądze na chociaż namiastkę leczenia? On wykrwawi się na chodniku, bo ty zdecydowałeś "rozdeptywać pasożyty żerujące na innych", a jego córka w tym czasie będzie umierała, prawdopodobnie pozbawiona nadziei, a ojca to na pewno. I nie pierdziel mi tu zaraz o tym, że "mógłby pójść gdzie indziej/ okraść kogoś innego", albo "niech pójdzie do ciężkiej pracy i tam zarobi na leki". KURDE. Jakim krótkowzrocznym człowiekiem trzeba być, żeby pisać to co ty? Nie wiesz, w jakiej jest on sytuacji, nie znasz motywów itd. To TY zabijając go, pozostawisz dziurę na Świecie po jednym człowieku, jednej osobie, posiadającej imię, historię i przyszłość przed sobą, nieważne jaką! I nic jej nie zapełni.
NIEWAŻNE. Powtórzę, żebyś na pewno zrozumiał: NIEWAŻNE, ŻE ON TEŻ PLANOWAŁ COŚ TOBIE ODEBRAĆ, ALBO TO ZROBIŁ! To nie oznacza, że zabicie go będzie w jakikolwiek sposób usprawiedliwione.
Mam szczerą nadzieję, że chociaż spróbujesz podejść logicznie i obiektywnie do tego, co napisałem, a nie wybiórczo i życzeniowo. Pozdrawiam i miłej nocy/ miłego ranka życzę.
Odpisz
11 czerwca 2017, 11:36
@Baturaj: "To nie oznacza, że zabicie go będzie w jakikolwiek sposób usprawiedliwione."
Otóż oznacza.
@M_ateo_1: Kradzież nie powinna być karana śmiercią.
Odpisz
11 czerwca 2017, 14:13
@Baturaj: tiaaaa... okradnie mnie. później kogoś innego, kogoś jeszcze zabije. a to wszytko dla córki... to nie mógł by podejść i wyjaśnić całą sytuację w jakiej się znajduje? dał bym mu wtedy pieniądze. a jak siłą zabiera innym no cóż. mógł poprosić.
Odpisz
11 czerwca 2017, 14:17
@TheHunterMikiPL: no dobra może trochę przesadziłem ale jakąś ciężką karą. np. jak w prawie Hamurabiego ( to chyba on ) za kradzież odcięcie ręki. za zabicie śmierć. najlepsza kara to oko za oko ząb za ząb. bo okradnie Ciebie, poczuje się pewniej i na kogoś napadnie i go ciężko pobije aż w końcu kogoś zabije dla zysku. i taka kara odstraszała by innych którzy chcieli by coś zrobić.
Odpisz
12 czerwca 2017, 15:03
@M_ateo_1: Aha, czyli nadal tylko jedno podejście. A możesz wyobrazić sobie, jak już jesteśmy w tym przykładzie, że większość dzisiejszego świata ma w d*ie ludzi chorych, jeśli ci nie mają pieniędzy? I że on spędził lata na proszeniu ludzi o pomoc w związku z córką, ale oni go zbywali? To jest tylko luźny przykład.
Odpisz
12 czerwca 2017, 16:08
@Baturaj: cóż, taki jest świat. też się z tym nie zgadzam ale co zrobisz.. ale to i tak nie usprawiedliwia. poza tym jest coś takiego jak ubezpieczenie.
Odpisz
12 czerwca 2017, 17:37
@M_ateo_1: Bycie złodziejem jest zajebiste.
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2017, 18:14
@Baturaj: czylu gdybym ja tak nagle z.dupy podszedł do ciebie i powiedział że mi siostra umiera i podał numer konta to mogę się spodziewać sporego przelewu? Bo jak tak to mogę ci takowy numer podać.
A wracając to twoja logika nie ma sensu. Nie ważne czy ktoś kradnie dla tego że jest chory psychicznie czy pieniądze są mu potrzebne. Skoro wybiera taką drogę to musi liczyć się z konsekwencjami i bez znaczenia.jest to z jakiego powodu taz zadecydował
Odpisz
12 czerwca 2017, 19:42
@Marequel: 1. sporego przelewu nie. ale coś bym Ci napewno dał.
2. no tak. kradnie to kradnie. jak by Ci ktoś chory psychicznie zabił psa aby Cię okraść to byś mu nic nie zrobił bo jest chory psychicznie?
Odpisz
12 czerwca 2017, 20:31
@M_ateo_1: 1 oczywiście nie sprawdzając ile w tym prawdy
2 napisałem że ch*j mie obchodzi z jakiego powodu to zrobił i tak by go wynieśli nogami do przodu
Odpisz
12 czerwca 2017, 21:52
@TheHunterMikiPL: Serio, stary?
Odpisz
12 czerwca 2017, 22:11
@Baturaj: Tak.
Odpisz
13 czerwca 2017, 08:57
@TheHunterMikiPL: Lepiej uciekaj, zanim M_ateo_1 weźmnie maczetę i odrąbie ci rękę. O nie, już ją chwyta, uciekaj!!! Ale tak na serio, błagam cię, zwykła kradzież jest ewidentnie nieetyczna i wynika z chciwości lub chęci pokazania swojej wyższości nad innymi.
Odpisz
13 czerwca 2017, 10:54
@Baturaj: nie dla każdego te.same zachowania są nieetyczne
Odpisz
13 czerwca 2017, 11:57
@Baturaj: Wynika z chęci wzbogacenia się...
Czy ja mówiłem, że kradnę?
Nie kradnę.
Nie mówiłem również, że bycie złodziejem w cale nie jest nieetyczne, tylko że bycie nim jest zajebiste.
Bo bycie złodziejem jest nieetyczne.
.
.
No ale zajebiste.
Odpisz
13 czerwca 2017, 15:20
@TheHunterMikiPL: Ok, rozumiem :)
Odpisz
14 czerwca 2017, 00:20
@Baturaj: maczetę? pfff... czołga.
Odpisz
11 czerwca 2017, 01:21
Ogólnie wszystko zależy od kontekstu, ale i od sędziów. Niestety, jak jest wielu profesjonalnych sędziów, tak jest i wielu, którzy już są zmęczeni tym całym shitem i po prostu popadli w zwykłą pewność siebie. I tak np. uwierzą (zamiast uwzględnić wszystkie dowody obiektywnie itd.) takiemu nastolatkowi, który powie, że ten żul to się na niego rzucił, kiedy chłopaczyna nie chciał mu drobnych dać, gdy w rzeczywistości to on z kolegami wyzywał i popychał bezdomnego proszącego o coś do jedzenia, więc ten się wkurzył. To taki przykład. I ten bezdomny trafi do aresztu na kilka miesięcy.
I jeszcze jedno: BARDZO CZĘSTO biorą pod uwagę twój zawód, a nawet umiejętności. Ja trenuję od dawna karate i jest w naszej polskiej federacji taki sensei, który jest już emerytowanym policjantem. I mówił nam na jednym zgrupowaniu z samoobrony, że jak karateka się obroni na ulicy, to jest wielce prawdopodobne, że będą go sądzić tak, jakby każdy swój atak zadał nie pięścią czy nogą, tylko niebezpiecznym narzędziem. I tak sobie myślę, co jeśli ja uderzę gościa pół głowy wyższego ode mnie, który chciał mi coś zrobić, kilka razy w głowę, kiedy już był zamroczony, po moim pierwszym ciosie, żeby móc na pewno uciec (bo jest ode mnie dużo silniejszy), to co wtedy? Czy będę sądzony, jakbym go uderzył kijem te parę razy? To jest zupełnie bez sensu. Teoria prawa jakoś zawsze mija się z rzeczywistym stosowaniem, więc takie obrazki są trochę bez sensu.
TRUE STORY:
Policjant, też ćwiczący sztuki walki, szedł sobie raz do domu, a mieszkał w bloku. W klatce zatrzymało go trzech typów. Byli agresywni, więc się obronił. Poradził sobie jakoś nawet z trzema, no i udał się do mieszkania. No i zgadnijcie, jakie jest ale? Otóż: ALE oni zdążyli zadzwonić pierwsi i powiedzieli, że to on ich napadł. Sprawa ciągnęła się latami, bo urzędasy nie mogły dojść do jakichś normalnych wniosków. A w tym czasie koleś był zawieszony w obowiązkach, praktycznie tak, jakby w ogóle nie pracował. I gdzie tu sprawiedliwość?
Tak jak mówiłem, to, co na papierze, a to co w realu to zupełnie inna sprawa.
Odpisz
10 czerwca 2017, 19:00
Wszystko to ładnie wygląda na papierze, ale za ostateczny wynik rozprawy odpowiadają sędziowie. Jak więc sędzia rozpatruje dane sprawy?
Szedłem niebezpieczną dzielnicą, więc miałem zawczasu przygotowany nóż, pistolet, cokolwiek: Źle. Jeśli użyliśmy broni "lepszej" niż nasz napastnik (chociaż niekoniecznie tylko wtedy) to takie słowa mogą i prawdopodobnie zostaną potraktowane jako zastosowanie obrony koniecznej przed wystąpieniem zagrożenia. Dla przykładu, jeśli ktoś nas zaatakuje gołymi rękami, jednak w trakcie walki znajdziemy na ziemi cegłówkę, możemy nawet zabić nią przeciwnika i na 99% (jeśli nie dobijaliśmy go jak leżał już na ziemi itp.) sędzia zawyrokuje o odstąpieniu od kary. Jak rozegrać to poprawnie? Wziąć np. nóż specjalnie a w sądzie powiedzieć, że pożyczyłem go babci i właśnie mi go oddała i wracałem z nim do domu lub cokolwiek co zabrzmi wiarygodnie, chodzi tylko o to, żeby zaznaczyć, że miało się broń przez przypadek.
Podobna sprawa: w okolicy grasują złodzieje, więc montujemy sobie płot elektryczny. Jest to przykład obrony koniecznej przed wystąpieniem zagrożenia. Inaczej zostanie to odebrane, jeśli powiemy, że zobaczyliśmy mężczyznę przechodzącego przez nasz płot i dopiero wtedy podłączyliśmy go do napięcia (chociaż to wciąż trochę radykalne rozwiązanie).
Dodatkowo istnieje coś takiego jak obrona konieczna po wystąpieniu zagrożenia, czyli jeśli ktoś nas okradnie i zniknie nam z pola widzenia i ,dajmy na to, kilka godziny później widzimy tego człowieka ponownie, to pobicie go zostanie zakwalifikowane jako ta forma obrony (która jest niezgodna z prawem).
Dodatkowo, jeśli ktoś by nas pytał, to zawsze można powiedzieć, że się "bałem". "Bałem się, że ma pistolet", "Bałem się, że mnie skrzywdzi", "Bałem się o moją żonę". Tylko ważne jest to, żeby te obawy były jak najbardziej wiarygodne. Człowiek chcąc ratować życie może się zachować nieracjonalnie i "na wyrost" i sędziowie biorą to pod uwagę.
I taka ciekawostka na koniec, zgodnie z prawem polskim masz prawo nosić przy sobie dowolną broń białą tak długo, jak trzymasz ją na widoku.
Podsumowując: Bądźcie odważni podczas ataku, a bójcie się po nim, całą broń użytą do obrony miejcie przez przypadek i zawsze twierdźcie, że odpowiadaliście jedynie na zagrożenie, a nie działaliście, żeby mu zapobiec. Całą tę wiedzę otrzymałem od policjanta, więc chociaż mnie nic się takiego nie przydarzyło, to uważam, że jest to prawda poparta latami doświadczenia.
Odpisz
9 czerwca 2017, 21:48
Tyle z teorii. Przejdźmy do praktyki.
W 2008 Paweł S. (kolega) dostał 2 tys. zł kary, ponieważ do zatrzymania złodzieja wykorzystał karate, łamiąc mu kości nóg i wykręcając rękę. Złodziej usprawiedliwiał się tym, że po prostu go odwiedzał.
W 2015 roku kolega taty dostał 5 tys. zł grzywny, ponieważ włamywacz uciękając, nabił się na ogrodzenie i rozciął nogę.
Naprawdę myślicie, że teoria= praktyka?
Odpisz
9 czerwca 2017, 23:11
@Mikrus19: Ale teraz rządzi Prawo i Sprawiedliwość, więc sądy będą przestrzegać prawa i będą sprawiedliwe!
Odpisz
9 czerwca 2017, 23:14
@Mikrus19: Ale czekaj... 5K za to, że złodziej sam się nabił na ogrodzenie?
A co było dalej?
A karetkę wezwał?
Odpisz
9 czerwca 2017, 23:37
@TheHunterMikiPL: Trafił do szpitala, gdzie zszywali mu nogę.
Odpisz
9 czerwca 2017, 23:45
@Mikrus19: Można było się odwołać do sądu wyższej instancji. Nie wiem ile z tym jest problemów, ale 5000 zł bym nie odpuścił.
Odpisz
10 czerwca 2017, 10:15
Koszty procesów, prawników, adwokatów, doradców prawnych,
a przede wszystkim załatwiania nerwów nie są warte 5 baniek.
Taka prawda. Nieważne, kto jest winny, Ważne, kto ma lepszego adwokata.
Odpisz
10 czerwca 2017, 12:33
@Mikrus19: Nie to że Ci nie wierzę, być może poprostu opisałeś całą sprawę bez szczegółów i dlatego wygląda jak bajka
Odpisz
10 czerwca 2017, 14:36
@pawmaz24: No wiesz, nie byłem świadkiem procesu, a to było parę lat temu. Gdybym opisywał zbyt dokładnie, wtedy brzmiało by jak bajka.
Dla przykładu: opowiedz mi swoją pierwszą jazdę na rowerze. Zapewniam, że opowiedział byś co najwyżej, kto Cię uczył i kolor roweru. Nie pamiętał byś dokładnej daty ani też jaki miał przebieg ten rower. Rzeczy mało istotnych nie pamiętamy. A zbyt dokładne informacje zazwyczaj są przez nas zmyślane w trakcie rozmowy , w celu ubarwienia i upiększania naszej wypowiedzi. Więcej możesz dowiedzieć się w szkole o profilu psychologicznym.
Odpisz
10 czerwca 2017, 15:18
@Mikrus19: zgadzam się, też znam takie przypadki... Wszystko zalerzy od prawnika...
Odpisz
10 czerwca 2017, 15:21
@Ananas_diary: *zależy
;-;
Odpisz
9 czerwca 2017, 23:06
Autor(-zy) tego obrazka zapomnieli o tym, że żyjemy w k*wa Cebulstanie i jedyne co możesz zrobić to ładnie prosić napastnika aby przestał. A jak lekko go odepchniesz to cię pozwie do sądu o pobicie. Kek.
Odpisz
10 czerwca 2017, 09:01
@Attero: czytanie ku*wa ze zrozumieniem nie boli
Odpisz
10 czerwca 2017, 12:40
@Attero: to jest właśnie opinia wyrobiona przez opowieści wujków, kolegów i telewizji, to że raz na 1000 przypadków obrony koniecznej zdarzy się niesprawiedliwy wyrok nie znaczy że zawsze tak jest
Odpisz
Edytowano - 13 czerwca 2017, 08:14
@pawmaz24: To teraz pytanie, czy znasz konkretnie jakieś osoby, które się obroniły, sprawa trafiła na policję i gość został uniewiniony na procesie? Albo czy ktoś zna konkretne przypadki, gdy ktoś poszedł siedzieć, choć tylko się bronił?
W sumie znam dwa przypadki - jeden mój kolega spędził całą młodość w poprawczaku za udział w bójce, choć to raczej bójka wzięła udział w nim. Słyszałem też opowieść koleżanki, której współpracownik zabił kiedyś człowieka z nożem gołymi rękami i został wypuszczony na wolność.
Odpisz
Edytowano - 17 czerwca 2017, 15:23
@SynMarsa: a uwierzysz mi jak powiem że kolega mojego Taty to albo Tata mojego kolegi tamto ? Ja bym nie uwierzył :) Narazie nie zostałem skrzywdzony przez sąd może jak zostanę to zmienię zdanie
Odpisz
17 czerwca 2017, 17:46
@pawmaz24: Niektórzy ludzie lubią kłamać dla atencji, ja jednak nie czuję takiej potrzeby. Piszesz, że sąd Cię nie skrzywdził, a walczyłeś kiedyś z kimś, kto poskarżył się potem na policję?
Odpisz
9 czerwca 2017, 22:44
6. Lepper był jej przewodniczącym.
Odpisz
9 czerwca 2017, 22:09
nawet nie przeczytałem ale dam jakiś komentarz
Odpisz
9 czerwca 2017, 21:26
Niemniej, słyszy się o przypadkach w których martwy koleś wygrał sprawę w sądzie.
Odpisz
9 czerwca 2017, 21:34
@Krzyniu: >martwy koleś
>wygrał sprawę w sądzie
Ewentualnie jego pełnomocnik/rodzina która dąży do sprawiedliwości może wygrać sprawę, trup jest tylko elementem śledztwa...
Odpisz
9 czerwca 2017, 21:50
@Monster_: To był element żartu... ale ogólnie wszyscy zrozumieli. Chyba.
Odpisz
9 czerwca 2017, 21:55
@Krzyniu: Ok...
Odpisz
Edytowano - 9 czerwca 2017, 21:53
De facto i tak napastnik jest nietykalny.
Poza tym kiedy zadane obrażenia wystarczą odparciu?
Odpisz
9 czerwca 2017, 22:23
@Cheetahir: W przypadku, jeśli napastnik przestał atakować, albo gdy przykładowo ogłuszyłeś, unieruchomiłeś napastnika a mimo to nie zaprzestajesz ataku
Odpisz
9 czerwca 2017, 22:27
@misko02: Skąd wiedzieć, gdzie ucieczka, gdzie chwila spokoju?
Odpisz
10 czerwca 2017, 09:02
@Cheetahir: no nie wiem, chociażby po tym ŻE WYRZUCIŁ BROŃ I ZACZĄŁ BIEC W PRZECIWNYM KIERUNKU?
Odpisz
10 czerwca 2017, 09:07
@Cheetahir: Z resztą samoobrona to nie rycerski pojedynek. Musisz o obić.na tyle byś miał sznase ma ucieczkę
Odpisz
10 czerwca 2017, 12:57
@Marequel: Koleś ci wbija na chatę.
Nie uciekniesz, a jako, że on ma broń a ty musiałbyś się wrócić do kuchni po zwykły nóż, nie ucieknie.
A no tak, może na wojnie jakiejś wyrzucisz broń i zaczniesz biec w przeciwnym kierunku?
Najpierw przecież będzie atakować świadomie, a później z naturalnych zmysłów, więc życzę ci szczęścia w złamaniu mu nosa i/lub usztywnienia stawów.
Odpisz
10 czerwca 2017, 14:19
@Cheetahir: nie do końca zrozumiałeś o co mi chodzi.
Odpisz
10 czerwca 2017, 14:23
@Marequel: To wyjaśnij jak do autysty.
Odpisz
10 czerwca 2017, 14:29
@Cheetahir: prawo do obrony koniecznej sprawia że.masz obowiązek zminimalizować szkody napaści wszelkimi możliwymi sposobami. Jeśli ktoś próbuje cie zastrzelić i wiesz że nie.dasz rady mu tego uniemożliwić w cywilizowany sposób to możesz go przejechać czołgiem i nic ci nie zrobią. Jeśli jednak jakiś dres.chce ci ukraść hajs, a ty wyjmiesz jakąś broń palną (której swoją drogą możesz wtedy użyć w obronie życia i nie zostaniesz ukarany nawet jeśli broń oraz typ amunicji którego używa jest nielegalny), przez co Seba zacznie uciekać, to zostaniesz skazany jeśli i tak go zabijesz.
Odpisz
10 czerwca 2017, 17:33
@Marequel: Co jeżeli Seba zacznie uciekać po strzale z broni?
Odpisz
10 czerwca 2017, 18:05
@Cheetahir: serio się nie domyślasz? Zostawiasz go
Odpisz
10 czerwca 2017, 18:29
@Marequel: *śmiertelnym strzale z broni.
Równie dobrze mógłbyś go postrzelić podczas jego ucieczki, więc życzę szczęścia przy jakichkolwiek twardych dowodach.
Odpisz
10 czerwca 2017, 18:51
@Cheetahir: mówi ci coś sformułowanie testy balistyczne?
Odpisz
10 czerwca 2017, 20:00
@Marequel: Czym się różni strzał w szyję razem z samoobrotem osoby i upadnięcia na twarz, od strzału w szyję uciekającej osoby razem z jej upadkiem na twarz?
Odpisz
10 czerwca 2017, 20:40
@Cheetahir: chociażby miejscem trafienia
Odpisz
10 czerwca 2017, 20:56
@Cheetahir: ciężko nie poznać czy rozpędzona kupa mięcha hamowała na asfalcie czy upadła nie ruszając się
Odpisz
10 czerwca 2017, 21:18
@Marequel: Co masz na myśli?
Odpisz
10 czerwca 2017, 22:12
@Cheetahir: skocz na szczupaka z.rozbiegu na asfalt to zobaczysz o co chodzi
Odpisz
9 czerwca 2017, 16:14
No ku*wa w końcu ktoś to tłumaczy tej je**nej cebuli
Odpisz
9 czerwca 2017, 17:53
@Marequel: Nigdy nie słyszałam, żeby ktoś miał problem ze zrozumieniem samoobrony... przecież ciągle się słyszy o tym, że Polacy się bronią i bronią kobiet na ulicach
Odpisz
9 czerwca 2017, 21:05
@Myszkapl: czyli wyszło na to że Polacy są najlepsi w obronie własnej bo umiemy się obronić bez zbędnych ofiar nawet kamera tego nie filmuje :D
Odpisz
9 czerwca 2017, 21:27
@Myszkapl: chodzi o to że większość myśli że jak w ogóle dotknął napastnika do dostaną dożywocie
Odpisz
9 czerwca 2017, 21:45
@Marequel: Pierwsze słyszę
Odpisz