Anglia dla Polaków i ewentualnie Anglików!
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Nie pisz, nie dzwoń, nie ma mnie
Ważne że zwalczyli dzielące ich różncie
Rejent Milczek: Apokalipsa
Gadzia propaganda na całego
Zdecydowanie powód do dumy
Zszedł ze sceny z hukiem
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież10 sierpnia 2017, 19:08
Społeczeństwo nacjonalistyczne we wszystkich krajach jest bardzo ze sobą związane. Myślę że narodowcy na tym strajku mają rację. Polacy przyjechali tam by PRACOWAĆ a imigranci po to żeby być UTRZYMYWANI lub ewentualnie kogoś zapie**olić. I właśnie taka jest różnica między mieszkańcami europy a mieszkańcami bliskiego wschodu.
Odpisz
10 sierpnia 2017, 19:16
@romanow: Pssst, Polacy na Wyspach to też imigranci. I wielu również tam pojechało, żeby być utrzymywanym oraz po srogim piciu ewentualnie komuś zapie**olić. Nie myśl stereotypami.
Odpisz
10 sierpnia 2017, 19:19
@Nanook: POLSKA TO NARUT WYBRANY NIEOBRAZAJ POLAKUF
Odpisz
10 sierpnia 2017, 19:23
@Nanook: Polacy za granica raczej nie są utrzymywania bo nie są ,,pokrzywdzonym ludem Mahometa" i ostatnia burda jaka zaistniała miała miejsce pięć miesięcy temu dlatego że pijani Anglicy zaatakowali Polaków siedzących w pubie. I jest różnica między imigrantem a imigrantem.
Odpisz
10 sierpnia 2017, 19:28
@marcel22205:
-Naród wybrany to Hebrajczycy (ówcześni Izraelici) każdy kto się z tym nie zgadza nie ma racji
-Po jakości Twojego komentarza wnioskuję że twoja osoba pewnikiem nie należy do ludzi wybranych. Chyba że wybranych na bycie nieśmiesznymi debilami
Odpisz
10 sierpnia 2017, 19:32
@romanow: Największą grupą przestępczą w Wielkiej Brytanii wśród obcokrajowców są Polacy.
W brytyjskich więzieniach jest obecnie ok. 1000 Polaków co jest równe aż 9% wszystkich więźniów obcej narodowości.
Nie wciskaj więc kitu, że Polacy są tacy niewinni, kiedy statystyki konkretnie pokazują, że właśnie to Polacy robią najwięcej problemów na Wyspach. A to co sądzisz o muzułmańskich imigrantach w UK to już tylko twoje domysły nie mające potwierdzenia w faktach.
źródło: dailymail. co. uk/news/article-2614279/Poland-tops-league-foreign-inmates-UK-jails-ahead-Ireland-Jamaica.html
Odpisz
Edytowano - 10 sierpnia 2017, 19:46
@romanow: No i dodatkowo Polacy są też największą grupą wśród imigrantów, która pobiera zasiłki. Dokładnie jest to 10% wszystkich imigrantów pobierających zasiłek, czyli ok 14,5 tys. Polaków pobierających zasiłek. Tak jak cię prosiłem o to w pierwszym komentarzu tak proszę cię jeszcze raz, nie myśl stereotypami, nie uprawiaj demagogii tylko korzystaj z faktów. Czasami jednak przydaje się spojrzeć trzeźwo na świat.
Źródła:
pikio. pl/wielka-brytania-polacy-najliczniejsza-grupa-pobierajaca-zasilki/
express. co. uk/news/uk/651386/Polish-migrant-guide-British-benefits-system-welfare-hand-outs-unemployed
dailymail .co. uk/news/article-2460704/One-10-dole-claimants-outside-UK-Cameron-moves-limit-access-benefits-foreigners.html
Odpisz
10 sierpnia 2017, 19:55
@Nanook: Zgaduję, że w ciągu trzech lat mogło się wyjątkowo wiele zmienić.
Odpisz
10 sierpnia 2017, 20:06
@Nanook: Akurat wszedł na tą stronę którą mi podlinkowałeś (nawet nie wiem czy o nią Ci chodziło bo powklejałeś kilka randomowych linków obok siebie i nie można się wyznać) i tu taka sytuacja:
http://www.polishexpress.co.uk/je-ny-imigrancie-wracaj-do-swojego-kraju-przykladny-ojciec-zaatakowal-polaka-na-przyjeciu-urodzinowym
Więc jak już wspomniałem Polacy nie są agresorami!
Odpisz
10 sierpnia 2017, 20:11
@FD_God: Zmieniło się tyle, że Polacy wyssali tyle z brytyjskiego budżetu na zasiłki socjalne, że Cameron zdecydował się rok temu obciąć imigrantom wysokość tych zasiłków. ;)
csmonitor. com/World/Europe/2016/0225/Brexit-debate-Could-Britain-get-by-without-the-Polish-Plumber
theguardian. com/politics/2016/feb/18/poland-will-not-accept-cut-in-benefits-for-those-already-in-uk-says-aide
Odpisz
10 sierpnia 2017, 20:14
@romanow: Oczywiście, że Polacy nie są agresorami. Nic takiego nie napisałem. Co nie zmienia faktu, że w każdej grupie znajdują się takie jednostki, które będą plugawić dobre imię tej grupy. Rozumiesz, takie czarne owce.
A dawanie takich linków, które podałeś nie ma sensu, bo ja mogę ci zaraz znaleźć link do sytuacji, w której to Polacy pobili Anglików. A to dowodzi jedynie tego, że jak już pisałem - w każdej grupie znajdą się idioci, którzy nie potrafią uszanować innych.
Odpisz
Edytowano - 10 sierpnia 2017, 20:14
@Nanook: Tym samym potwierdziłeś moją tezę o kosztach utrzymywanie imigrantów z Polski a utrzymaniem Imigrantów z bliskiego wschodu. Dzięki!1
Odpisz
10 sierpnia 2017, 20:18
@romanow: Naprawdę wyciągnąłeś takie wnioski z tej dyskusji? Wybacz, ale nie wróżę ci dobrych wyników w liceum jeżeli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
Btw. jakich to imigrantów z Bliskiego Wschodu utrzymuje UK? Mógłbyś podać jakieś dane, jakieś statystyki?
Odpisz
10 sierpnia 2017, 20:19
@Nanook: No i dobrze, moim zdaniem takich zasiłków dla osób nie pracujących nie powinno w ogóle być. No, ale skoro tak wspominasz o grupach i jednostkach w nich, to czemu by nie pokazać jak duży jest odsetek zradykalizowanych muzułmanów?
https://www. youtube. com/ watch?v=g7TAAw3oQvg
Odpisz
10 sierpnia 2017, 20:29
@FD_God: Bardzo dziękuję za ten filmik, bardzo ciekawe statystyki. Szkoda, że nie podał źródeł do nich, ale raczej nie brałby takich danych z dupy, więc uznajmy, że są prawdziwe.
I zgadzam się, że każdy muzułmanin, który chciałby wprowadzenia Szariatu jest radykałem. Jednak w przypadku UK podał akurat dość dziwną statystykę, bo podał procent muzułmanów, którzy chcieliby zakazać przedstawiania Allaha w komiksach. To nie jest nic dziwnego ani radykalnego akurat, bo również chrześcijanie nie patrzą przychylnie na osoby wyśmiewające Boga w komiksach. Tylko czy można ich uznać za radykałów? To już kwestia sporna.
Również uważam, że zasiłków dla bezrobotnych w ogóle nie powinno się dawać, ale no cóż. Zasiłki w UK były i wbrew temu co pisał romanow to Polacy je w głównej mierze pobierają, a nie imigranci z Bliskiego Wschodu.
Odpisz
10 sierpnia 2017, 20:37
@Nanook: Kwestia ukazań Allaha w komiksach można łatwo wyjaśnić, wystarczy porównać ile jest komiksów z Bogiem, a ile z Allahem. W dodatku w filmiku chcą oni osoby, które tworzą takie komiksy o Allahu by trafiły do więzienia, a to tylko dwa miliony w samym UK.
Odpisz
10 sierpnia 2017, 23:16
@marcel22205: BÓG, HONOR, OJCZYZNA I PIEROGI!!!
Odpisz
11 sierpnia 2017, 06:21
@Nanook: Ale ty bierzesz statysyki od mieszkańców odrębnych państw! A mi chodziło tylko o Polaków a wszystkich Arabów z różnych państw z bliskiego wschodu.
Odpisz
Edytowano - 11 sierpnia 2017, 07:28
@romanow: Dlaczego chcesz porównywać naród do całej grupy etnicznej? W ten sposób wyjdą ci zakłamane wyniki.
I powtarzam pytanie, jakich to Arabów z Bliskiego Wschodu oraz w jakich ilościach utrzymuje Wielka Brytania? Podaj jakieś dane statystyczne jakbyś mógł.
Odpisz
19 sierpnia 2017, 15:19
@Nanook: Popieram.
Odpisz
11 sierpnia 2017, 10:34
Kek. Znowu polityka w komentarzach.
Odpisz
11 sierpnia 2017, 10:32
Strzelałabym.
Odpisz
11 sierpnia 2017, 02:17
Wiadomo że chodzi o murzynów i brudasów, więc morda.
Odpisz
10 sierpnia 2017, 21:05
Jaka nazwa tego misia tej sceny? Chce wiedziec XD
Odpisz
10 sierpnia 2017, 21:35
@Iphonix: ja też
Odpisz
10 sierpnia 2017, 22:59
@Iphonix: .
Odpisz
10 sierpnia 2017, 20:21
Trzeba by się wgłębić w temat. Jeśli wszyscy protestujący mają obywatelstwo i protestują przeciwko napływowi nowych imigrantów, to wcale nie jest to jakieś niezwykłe.
Jeśli protestują w celu, by wydalić wszystkich obcokrajowców z Wysp, nawet tych którzy mają obywatelstwo, to już byłoby coś nie tak
Odpisz
10 sierpnia 2017, 19:42
polacy przyjechali tam pracować a nie po zasiłek
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:45
ktoś mi powie co się stało z tamtym obrazkiem gdzie dziewczyna chciała wysłać nudesy za 20k strzałek w górę?
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:46
@benben7: Nie wiem, może został usunięty?
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:47
nawet w ulubionych już go nie mam
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:49
@benben7: Nie wiem, może dlatego, że został usunięty? Gdyby został dodany do archiwum dalej byś go miał, ale najwyraźniej admin całkowicie go usunął.
Odpisz
Edytowano - 9 sierpnia 2017, 12:59
@benben7: Proszę bardzo
Odpisz
9 sierpnia 2017, 14:20
@kardon: wtf admin usunął mi zdjęcie z komentarza
Odpisz
9 sierpnia 2017, 14:27
@kardon: magia admina
Odpisz
9 sierpnia 2017, 14:32
@benben7:
Odpisz
Edytowano - 9 sierpnia 2017, 14:33
@kardon: admin, mag 100,000,000,000 lvl'u
Odpisz
10 sierpnia 2017, 19:36
@kardon: A masz je na dysku?
Odpisz
10 sierpnia 2017, 19:54
.
Odpisz
10 sierpnia 2017, 21:35
tak
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:42
Pełna asymilacja.
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:49
@EmielRegis: no Polacy są lepiej zasymilowani od arabów
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:50
@ReptilianJan: Zależy jacy polacy i o jakich arabach mówimy.
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:52
@EmielRegis: Polacy nie zajmują całych dzielnic
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:57
@ReptilianJan: No, lepiej kiedy mniejszości nie skupiają się w jakichś gettach bo nic dobrego z tego nie wynika.
Odpisz
Edytowano - 9 sierpnia 2017, 13:22
@ReptilianJan: Oczywiście, że Polacy zajmują całe dzielnice. W londyńskich dzielnicach Kingston upon Thames i Merton Polaków jest odpowiednio 30 i 40%. W porównaniu do domniemanych dzielnic muzułmańskich (chociaż i tak w Londynie najwięcej jest Hindusów) to ogromna liczba, a ten procent cały czas się zwiększa.
Odpisz
9 sierpnia 2017, 13:23
@Nanook: aczkolwiek nasi nie wyskakują z tekstami "to nasz kraj i wypad stąd"
Odpisz
9 sierpnia 2017, 13:34
@ReptilianJan: Arabowie również tego nie robią. To znaczy oczywiście, że w każdej grupie znajdą się radykalne przypadki, ale to nie znaczy, że od razu całą grupę trzeba przez to oceniać. Również wśród Polaków są tacy idioci, którzy się awanturują i uważają, że jak są w tak ogromnej grupie to im się wiele należy (akurat rok temu na wakacjach w Scarborough słyszałem grupki pijanych Polaków krzyczących "Fuck off, England" czy też "Je**ć ku*wa Anglię"). Niestety niektórzy niezbyt rozumni Brytyjczycy tak samo jak polscy narodowcy oceniają całą grupę przez głupotę jednostek i dlatego doszło na przykład do zabicia Polaka w Harlow i ogólnych ataków na polskich imigrantów.
Odpisz
9 sierpnia 2017, 13:45
@Nanook: "jeb*ć Anglię" a "to nasz kraj wypie*dalać" to ogromna różnica
Odpisz
9 sierpnia 2017, 13:55
@ReptilianJan: Jak już mówiłem, z oceniania całej grupy przez zachowanie pojedynczych jednostek wynikają jedynie problemy. Tak że staraj się tego nie robić, bo jest to zwyczajnie krzywdzące i niesprawiedliwe.
Odpisz
9 sierpnia 2017, 14:49
@Nanook: F*ck off oznacza odwal się więc przetłumaczone zdanie powinno brzmieć odwal się Anglio, uważam że Polak który to powiedział jeśli uważasz że był to Polak mógł nawiązywać do BREXITu i do stosunku do imigrantów w Anglii.
Odpisz
9 sierpnia 2017, 14:59
@Tytanus: Fuck off England oznacza dokładnie Spi***alaj Anglio.
A wiem, że to była grupka Polaków, bo krzyczała też po polsku.
I nie mogło to mieć związku z Brexitem, bo to było przed tym pomysłem.
Nie ma co ukrywać, że są Polacy, którzy zachowują się jak bydło. W każdym narodzie są idioci.
Odpisz
9 sierpnia 2017, 18:49
@Nanook: Nie chciałem używać zbyt dużo wulgaryzmów, nie o to chodzi, chciałem tylko logicznie wytłumaczyć zachowanie tych ludzi których spotkałeś jednakże zgadzam się z twoim zdaniem że w każdej większej grupie zdarzają się wyjątki pozytywne i negatywne, dzięki za odpowiedź :D
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:50
Polska dla polakuf!!!!111!!! Anglja dla anglikuf i polakuf!!!11!!!!!1!
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:48
Instynktu nie oszukasz
Odpisz
9 sierpnia 2017, 12:42
Odpisz