@CzarnyGoniec: no tak, jesli mezczyzna lubi wkladac w drzewo to zaburzenie psychiczne, ale jesli w drugiego mezczyzne to juz spoko, to tylko orientacja. Przeciez to jest smieszne, bycie homo jest na tym samym poziomie co bycie dendrofilem etc.
@Pomaranczowy: Nie ma roznicy miedzy homo (milosc 2 osobnikow tej samej plci co jest nienaturalne), a dendrofilia (milosc 1 osobnika do drzewa co jest nienaturalne)
@SatsumaHayato: No jest choćby taka, że drzewo nie może kochać człowieka, więc jest to uczucie jednostronne.
Nie mówiąc już o tym, że w sumie wątpię żeby człowiek był w stanie pokochać drzewo, bo tu raczej nie chodzi o miłość, a o popęd seksualny.
A dwóch mężczyzn może kochać się nawzajem, wspierać emocjonalnie, rozumieć się nawzajem, pomagać w prowadzeniu domu i w sumie robić wszystko to co ważne by wieść dobre, szczęśliwe życie.
@CzarnyGoniec: Nadal jest to nienaturalne.
Jesli wszyscy byliby homo, to ludzkosc by wyginela tak?
Natomiast jesli wszyscy byliby dendrofilami/nekrofilami/cokolwiekfilami to ludzkosc tez by wyginela tak?
@SatsumaHayato: no i co z tego ?
To tak jakby powiedzieć że gdy zetniemy wszystkie drzewa to ludzie by wygineli przez brak tlenu
Albo
Gdy nie było jedzenia na całej ziemi ludzie też by wygineli
Inna orientacja to nic złego to że są zj*** które chodzą na parady to nie jest winna całej społeczności lgbt
Za to ty porównujesz Homoseksualizm do jakiejś plagi która zagrarza światu
To nie jest jakieś nienaturalne czy coś
Znaczy według mnie bo mi to tam.obojętne sam jestem bi jestem tolerancyjny ale jak widze kogoś takie jak ty to poprosty aż słów mi brakuje
@Fenekin582: No i tutaj pokazales Swoja znajomosc ludzi homoseksualnych.
Gdybys znal chociaz 1 taka osobe, to bys wiedzial ze (normalny homoseksualista etc, nie aktywista) odcina sie od spolecznosci lgbt jak tylko moze, gdyz nie jest ona w zadnym stopniu korzystna dla danej osoby, a raczej najzwyczajniej krzywdzaca.
Nigdzie nie porownalem homoseksualizmu do plagi zarazajacej calemu swiatu, a jedynie uzylem argumentu potwierdzajacego nienaturalnosc tego zjawiska (kazdy gatunek zrobi wszystko aby przetrwac).
Dodatkowo nigdzie nie mowilem niczego o robieniu krzywdy tym osobom. Mozna powiedziec nawet ze jestem tolerancyjny, pod warunkiem iz zastosujemy prawidlowa definicje tolerancji, ktora niestety jest najczesciej zastepywana, przez co slowo tolerancja jest uzywane jako slowo akceptacja.
Podsumowujac jestem tolerancyjny, czyli nie przesladuje, ani nie wyrzadzam im zadnej krzywdy, traktuje neutralnie, ale takze nie akceptuje, ani nie popieram tego kim sa, co nie oznacza ze wykonuje jakiekolwiek akcje przeciwko nim, najzwyczajniej z powodu iz jestem Merytokrata, a wiec oceniam ludzi jedynie po umiejetnosciach, talentach, wyksztalceniu oraz ogolnej przydatnosci dla spoleczenstwa.
@Fenekin582:
"znam kilka oosób homoseksualnych 3 z nich nie ukrywa nawet tego i nie kryją się z tym nawet"
Czy te osoby utozsamiaja sie z tzw. "spolecznoscia lgbt"? Jestem pewien, iz nie z prostego powodu dzialania tej spolecznosci na ich niekorzysc, oraz niszczenie ich wizerunku.
"I czytając twoją wypowiedź uwarzasz że osoby z inną orientacją są nieprzydatne społeczeństwu?"
Tutaj najzwyczajniej nie przeczytales mojej wypowiedzi dokladnie. Wyraznie zaznaczylem, iz jestem neutralny w stosunku do wszelakich zaburzen typu homo,filie itp. czyli je toleruje, poprzez nie podejmowanie zadnych akcji na ich niekorzysc, jednak ich nie akceptuje. Nigdzie nie napisalem, iz sa nieprzydatni spolecznstwu, a wrecz przeciwnie. Skroconym znaczeniem tego akapitu bylo to, iz oceniam ludzi jedynie poprzez ich wyksztalcenie, talent, umiejetnosci, oraz przydatnosc dla spoleczenstwa, co znaczy nie mniej nie wiecej niz bez znaczenia koloru skory, czy nawet zaburzen, jedyne co sie liczy to co dana osoba potrafi, i do czego jest zdolna.
"Pozatym nwm wgl w czym jest problem gaj czy lezbijka czy bi czy trans to człowiek jak każdy inny tylko z inną orientacją"
Jak juz napisalem, nie odmawiam im czlowieczenstwa, a jedynie probuje wam wyjasnic, iz jest to zaburzenie, z powodu nienaturalnosci zjawiska, oraz w dramatyzacji (co gdyby wszyscy byli homo) ukazalem dlaczego jest to nienaturalne (wszyscy by zgineli, a celem kazdego gatunku jest przezyc jak najdluzej)
"Szczerze to ból dupy o to że jest chłop z chłopem lub baba z babą"
Nie jest to zaden bol dupy, a jedynie proba otworzenia oczu ludzi, dla ktorych jeszcze nie jest za pozno.
Dodatkowo, moglbys popracowac nad ortografia, oraz interpunkcja, a takze nastepnym razem czytac ze zrozumieniem.
@CzarnyGoniec: Przeczytaj moja wypowiedz jeszcze raz.
Moja postawa w stosunku do tych osob jest neutralna, nie przesladuje ich, ale tez nie akceptuje ich.
Ani nie czynie im zla, ani nie czynie im dobra.
To iz jest to zaburzenie, to fakt, a nie moja opinia, co udowodnilem juz na kilku przykladach, pokazujacych jak nienaturalne to jest.
@CzarnyGoniec: Znaczy, według mnie to musi być jakieś zaburzenie, bo z tego co wiem, homoseksualiści mają więcej jakichś hormonów czy coś takiego, ale zaburzenie ≠ choroba, zaburzenie to tylko odstępstwo od normy (żeby to też nie zostało źle zrozumiane, normalny = przeciętny = zwykły, nienormalny = inny niż większość)
edit: Ale bez przesady, że jakieś nienaturalne, nienaturalny to jest np smog, a homoseksualizm w naturze występuje
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: I czym konczy sie ten naturalny homoseksualizm? Zakonczeniem danej galezi gatunku, co w pojedynczym przypadku nie wydaje sie czyms waznym, ale jesli wszystkie osobniki danego gatunku bylyby homoseksualne, doprowadziloby to do wymarcia tego gatunku. Naturalne jest dazenie do przedluzenia gatunku, a nie jego wymarcia, co czyni homoseksualizm nienaturalnym zaburzeniem.
Zaburzenie to termin medyczny i oznacza coś nie-OK, co wymaga leczenia.
Homoseksualizm nie jest zaburzeniem, tylko w pełni zdrowym stanem. Nie mają "za dużo" żadnych hormonów, ani niczego takiego.
Owszem, nie występuje u większości populacji i jest "nienormalny" w tym samym znaczeniu co bycie rudym czy leworęcznym. Jeśli tak zdefiniujemy słowo nienormalny to by się zgadzało (bo jest wiele znaczeń słowa "nienormalny". I to które wskazałeś całkiem dobrze pasuje).
Niemniej "zaburzenie" to nie jest słowo, którego szukasz, bo to słowo ma już swoje znaczenie i jest ono inne, niż tylko "odstępstwo od normy".
@SatsumaHayato: To co podałeś to tak zwany "argument równi pochyłej". Błąd argumentacyjny.
Nigdy nie zdarzy się tak, żeby jakaś gałąź gatunku wyginęła z powodu homoseksualizmu, bo nigdy homoseksualistów nie będzie ponad te 5% społeczeństwa.
Bo jak niby homoseksualiści mają rozpowszechniać swoje geny skoro sami nie mają dzieci?
Aby wszystkie osobniki danego gatunku stały się homoseksualne to heteroseksualiści musieliby przestać rodzić dzieci, a homoseksualiści musieliby zacząć. A przecież to jest zbyt absurdalny przypadek żeby w ogóle go rozważać.
Również okazuje się, że jest nieprawdą, że homoseksualizm jest ewolucyjnie nieprzydatny.
Ba! Badania pokazują, że to właśnie ewolucja utworzyła homoseksualizm.
Dlaczego? Jeśli w jakimś społeczeństwie (np. myszy, delfinów, papug czy innych z ponad półtora tysiąca zwierząt u których zaobserwowano tę orientacje) mamy homoseksualistę to ona zwykle sama nie ma swoich dzieci, dzięki czemu pomaga w wychowywaniu dzieci swojej rodziny, co zwiększa ich szansę na przeżycie.
Gdyby homoseksualizm był ewolucyjnie nieprzydatny to ewolucja by go usunęła.
@CzarnyGoniec: To nie wiem, bo tak mi to słowo świtało, ale skoro nie, to w sumie nie wiem czego innego użyć
A co do hormonów, jeśli dobrze rozumiem Wikipedię, to jest to jeden z trzech czynników
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: Hormony to jedna z przyczyn, to prawda
ALE
(tu był długi komentarz, który usunąłem, bo przeczytałem jeszcze raz Twoją pierwszą wiadomość i zorientowałem się, że palnąłem głupotę, bo źle ją przeczytałem.)
To ten. Moja pomyłka.
Nie wiem czemu byłem przekonany, że napisałeś coś w stylu "homoseksualiści mają zaburzenia hormonalne".
@CzarnyGoniec: Skoro juz musisz uzyc przykladu zwierzat, to jedyne co moge na to odpowiedziec to: Eksperyment Calhouna https://pl.wikipedia.org/wiki/Eksperyment_Calhouna
W tak wspanialy sposob homoseksualizm wsrod zwierzat poniekad doprowadzil do konca danej populacji.
@CzarnyGoniec: W ostatniej fazie eksperymentu coraz bardziej rozprzestrzenial sie homoseksualizm wsrod zwierzat co poniekad doprowadzilo do wymarcia testowego gatunku.
@SatsumaHayato: No to ogarnij, że geje byli zawsze (np. Safona w starożytności) i jeszcze przed te ponad 2 tysiące lat nie wymarliśmy xd
Człowiek to człowiek a mysz to mysz i nie ma co porównywać tych dwóch gatunków i ich zachowań, bo są całkowicie odmienne.
@Wilaa: Nadal nie rozumiem skad taki bol i rozpacz, o fakt. Homo to zaburzenie, tak samo jak zaburzeniem jest dendrofilia etc. Najzwyczajniej to. Natomiast ludzie zdazyli mi przypisac 3 rozne ideologie, oraz nienawisc do homoseksualistow, mimo iz podkreslalem swoja neutralnosc, co latwo mozna udowodnic, gdyz nie robie nic ani na ich korzysc ani na ich niekorzysc, ja tylko stwierdzam fakt.
@SatsumaHayato: mówisz że to jwst zaburzenie a to jest jedynie orientacja to nic złego to nie jest przecież jakieś nie wiadomo co to są przecież normalni ludzie tacy jak ja lub ty i tyle
@SatsumaHayato: > Homoseksualizm to zwyrodnienie na poziomie dendrofilii
>"Geje są mi neutralni"
Przestań być "tolerancyjny jak możesz", bo porównujesz pociąg człowieka do całkowicie innego gatunku, który nie jest wstanie kochać ani wyrazić zgody na związek do dwójki ludzi tej samej płci, którzy się kochają i są w dobrowolnym związku.
@Wilaa: Nie zrozumialas mojej wypowiedzi. Ja jestem neutralny w stosunku do homoseksualistow. Nie czynie im krzywdy, ale takze nie czynie im korzysci. Najzwyczajniej w swiecie nie robie nic w ich kierunku. Co nie zmienia faktu, iz jest to zaburzenie, a nie cos czym powinno sie chwalic.
@SatsumaHayato: Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest "faktem", że to zaburzenie?
I jak to ma się do tego, że konsensus medyczny uważa jednoznacznie, że to nie jest zaburzenie, a zdrowa orientacja? I takie rzeczy są zawarte w podręcznikach do medycyny albo do psychologii.
Oczywiście masz prawo uważać, że cały świat nauki się myli i to ty masz racje, ale jeśli chcesz żeby ta opinia była traktowana poważnie to wymaga ona jednak porządnej argumentacji. Tak długo jak tego nie zrobisz twoje stwierdzenie, że coś jest "faktem" jest nic nie warte.
@CzarnyGoniec: Widzisz jest wiele zrodel, mowiacych o tym, iz homoseksualizm jest zaburzeniem, a takze do niedawna byl uznawany za chorobe psychiczna, a z listy zostal wykreslony kilkunastoprocentowa przewaga glosow, bez zadnych powaznych badan, oraz pod naciskiem aktywistow.
"Teoria ta zakłada, iż orientacja homoseksualna powstaje na bazie odziedziczonych cech osobowości, na które nałożyły się nieprawidłowa struktura rodzinna oraz/lub negatywne przeżycia seksualne w dzieciństwie i wynikające z nich urazy (zranienia) emocjonalne. Pociąg do własnej płci jest zatem symptomem problemów nie związanych bezpośrednio z zachowaniami seksualnymi. Jednym z takich problemów jest np. brak pozytywnej tożsamości płciowej, identyfikacji z własną płcią."
Zrodlo: https://www.homoseksualizm.edu.pl/co-mowi-nauka/homoseksualizm-geneza/175-homoseksualizm-jako-zaburzenie-tosamoci-pciowej-teoria-interakcyjna
"Jednym z najczęściej używanych argumentów dowodzących normalności homoseksualizmu jest fakt wykreślenia go ze spisu chorób w 1973 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Psychiatryczne, a w konsekwencji także przez WHO. Dlaczego jednak stamtąd homoseksualizm zniknął?
Chyba najważniejszą informacją jest fakt, że homoseksualizm usunięto ze spisu chorób w wyniku głosowania. Naukowcy nie otrzymali rzetelnego raportu podsumowującego badania nad homoseksualizmem. Zamiast tego spotkania naukowców, członków APA były przerywane przez grupy aktywistów gejowskich rzucających emocjonalne oskarżenia - porównujących psychiatrów z nazistami i zarzucających im prześladowania. "
Zrodlo: https://www.homoseksualizm.edu.pl/co-mowi-nauka/34-psychologia/181-dlaczego-homoseksualizm-zosta-wykrelony-z-listy-chorob-psychicznych
Podalem Polskie zrodlo, dodatkowo pod artykulami sa zrodla miedzynarodowe.
Takze swiat lekarzy nie jest jednomyslny w tej sprawie, a raczej bardzo podzielony.
@SatsumaHayato: badania akurat były, początkowo badano więźniów u których rozwinął się homoseksualizm zastępczy mający cechy choroby, natomiast potem zmieniono obiekt badań na wolnych ludzi, i zgadnij co! Ich mózgi były zdrowe! Więc nie ciśnij mi tu głupot.
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: Często bywam na lewackich stronach i nie spotkałem tam nikogo takiego.
Szczerze mówiąc to jedyne znane mi przypadki takich pomysłów padają z ust przeciwników lewicy.
@darcus: To polecam zainteresować się sytuacją wewnętrzną USA i jak to teraz wygląda, bo dla typowego Polaka takie ruchy tam nic nie znaczą więc w polskich mediach o tym nie mówią.
Jest wiele artykułów o tym i filmików też, głównie debata jest o to czy to jest zaburzenie czy nie.
Tak samo o osobach trans.
@darcus: Ja wiem, że te artykuły nie są skarbnicą wiedzy, ale np. "Trans mężczyzna urodził dziecko trans kobiecie i je wykastrowali, żeby samo wybrało sobie płeć". Nawet jeśli to clickbait/kłamstwo, są ludzie, którzy tak uważają
@darcus: To najwyraźniej trafiliśmy na dwa różne artykuły. Pamiętaj, że skrajności są wszędzie i są ludzie, którzy tak uważają. W swoim memie przekoloryzowałam i wpisałam, że mówią to lewaki, ale nie chodziło mi o wszystkich. No ale wiadomo, skrajni będą drzeć mordę najgłośniej i często ludzie słysząc słowo "lewak" wyobrażają sobie właśnie postać przedstawioną w memie
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: W takim razie (jeśli jesteś konsekwentny) to nie wierzysz ani w istnienie lesbijek, ani w istnienie ludzi, którzy twierdzą, że płeć można sobie wybrać.
Niemniej gdyby ktoś się pytał mnie to masz całkiem mało wydajną metodę na rozróżnianie prawdy od fałszu.
@CzarnyGoniec: Nie, nie uważam, że geje i lesbijki nie istnieją. Uważam, że ludzie wierzący w wybór płci wierzą. Amen, zakończmy tę dyskusję, bo już mi się nie chce
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: A uważaj sobie co chcesz, nic mi do tego.
Jednak jeśli Twoim źródłem informacji na temat poglądów lewicy będą na przykład internetowe memy, a nie lewicowe portale to obawiam się, że jest całkiem spora szansa, że Twoja opinia nie będzie pokrywać się ze stanem rzeczywistym.
@CzarnyGoniec: Czytałeś w ogóle co ja pisałam? Tego mema przekoloryzowałam, nazywając skrajnych idiotów podających się za lewaków, lewakami. Nie uważam, że lewica taka jest i nie pieprz bzdur, że czerpię jakąś wiedzę z memów. Pozdrawiam
Komentarze
Odśwież2 stycznia 2020, 20:46
Płci:okey są 2 i tylko 2
Orientacje seksualne: OMG w niketórych przypadkach ludzi poje**ło np. dendrofile . nekrofile . zoofile i inne ile
Odpisz
2 stycznia 2020, 23:57
@Fenekin582: Dendrofilia, nekrofilia i zoofilia to nie orientacje seksualne, tylko zaburzenia seksualne.
Oriantacje to homoseksualizm, heteroseksualim, biseksualizm i aseksualizm
Odpisz
3 stycznia 2020, 00:00
@CzarnyGoniec: no może i tak
I dzięki za poprawienie
Odpisz
3 stycznia 2020, 05:39
@CzarnyGoniec: no tak, jesli mezczyzna lubi wkladac w drzewo to zaburzenie psychiczne, ale jesli w drugiego mezczyzne to juz spoko, to tylko orientacja. Przeciez to jest smieszne, bycie homo jest na tym samym poziomie co bycie dendrofilem etc.
Odpisz
3 stycznia 2020, 09:34
@SatsumaHayato: czy Ty porownujesz miłość 2 facetów do r*chania drzewa
Odpisz
3 stycznia 2020, 21:07
@Pomaranczowy: Nie ma roznicy miedzy homo (milosc 2 osobnikow tej samej plci co jest nienaturalne), a dendrofilia (milosc 1 osobnika do drzewa co jest nienaturalne)
Odpisz
4 stycznia 2020, 02:13
@SatsumaHayato: No jest choćby taka, że drzewo nie może kochać człowieka, więc jest to uczucie jednostronne.
Nie mówiąc już o tym, że w sumie wątpię żeby człowiek był w stanie pokochać drzewo, bo tu raczej nie chodzi o miłość, a o popęd seksualny.
A dwóch mężczyzn może kochać się nawzajem, wspierać emocjonalnie, rozumieć się nawzajem, pomagać w prowadzeniu domu i w sumie robić wszystko to co ważne by wieść dobre, szczęśliwe życie.
Odpisz
4 stycznia 2020, 19:27
@CzarnyGoniec: Nadal jest to nienaturalne.
Jesli wszyscy byliby homo, to ludzkosc by wyginela tak?
Natomiast jesli wszyscy byliby dendrofilami/nekrofilami/cokolwiekfilami to ludzkosc tez by wyginela tak?
Odpisz
Edytowano - 4 stycznia 2020, 19:43
@SatsumaHayato: no i co z tego ?
To tak jakby powiedzieć że gdy zetniemy wszystkie drzewa to ludzie by wygineli przez brak tlenu
Albo
Gdy nie było jedzenia na całej ziemi ludzie też by wygineli
Inna orientacja to nic złego to że są zj*** które chodzą na parady to nie jest winna całej społeczności lgbt
Za to ty porównujesz Homoseksualizm do jakiejś plagi która zagrarza światu
To nie jest jakieś nienaturalne czy coś
Znaczy według mnie bo mi to tam.obojętne sam jestem bi jestem tolerancyjny ale jak widze kogoś takie jak ty to poprosty aż słów mi brakuje
Odpisz
4 stycznia 2020, 21:29
@Fenekin582: No i tutaj pokazales Swoja znajomosc ludzi homoseksualnych.
Gdybys znal chociaz 1 taka osobe, to bys wiedzial ze (normalny homoseksualista etc, nie aktywista) odcina sie od spolecznosci lgbt jak tylko moze, gdyz nie jest ona w zadnym stopniu korzystna dla danej osoby, a raczej najzwyczajniej krzywdzaca.
Nigdzie nie porownalem homoseksualizmu do plagi zarazajacej calemu swiatu, a jedynie uzylem argumentu potwierdzajacego nienaturalnosc tego zjawiska (kazdy gatunek zrobi wszystko aby przetrwac).
Dodatkowo nigdzie nie mowilem niczego o robieniu krzywdy tym osobom. Mozna powiedziec nawet ze jestem tolerancyjny, pod warunkiem iz zastosujemy prawidlowa definicje tolerancji, ktora niestety jest najczesciej zastepywana, przez co slowo tolerancja jest uzywane jako slowo akceptacja.
Podsumowujac jestem tolerancyjny, czyli nie przesladuje, ani nie wyrzadzam im zadnej krzywdy, traktuje neutralnie, ale takze nie akceptuje, ani nie popieram tego kim sa, co nie oznacza ze wykonuje jakiekolwiek akcje przeciwko nim, najzwyczajniej z powodu iz jestem Merytokrata, a wiec oceniam ludzi jedynie po umiejetnosciach, talentach, wyksztalceniu oraz ogolnej przydatnosci dla spoleczenstwa.
Odpisz
4 stycznia 2020, 22:10
@SatsumaHayato: znam kilka oosób homoseksualnych 3 z nich nie ukrywa nawet tego i nie kryją się z tym nawet
I czytając twoją wypowiedź uwarzasz że osoby z inną orientacją są nieprzydatne społeczeństwu?
Pozatym nwm wgl w czym jest problem gaj czy lezbijka czy bi czy trans to człowiek jak każdy inny tylko z inną orientacją
Szczerze to ból dupy o to że jest chłop z chłopem lub baba z babą
Odpisz
4 stycznia 2020, 23:24
@Fenekin582:
"znam kilka oosób homoseksualnych 3 z nich nie ukrywa nawet tego i nie kryją się z tym nawet"
Czy te osoby utozsamiaja sie z tzw. "spolecznoscia lgbt"? Jestem pewien, iz nie z prostego powodu dzialania tej spolecznosci na ich niekorzysc, oraz niszczenie ich wizerunku.
"I czytając twoją wypowiedź uwarzasz że osoby z inną orientacją są nieprzydatne społeczeństwu?"
Tutaj najzwyczajniej nie przeczytales mojej wypowiedzi dokladnie. Wyraznie zaznaczylem, iz jestem neutralny w stosunku do wszelakich zaburzen typu homo,filie itp. czyli je toleruje, poprzez nie podejmowanie zadnych akcji na ich niekorzysc, jednak ich nie akceptuje. Nigdzie nie napisalem, iz sa nieprzydatni spolecznstwu, a wrecz przeciwnie. Skroconym znaczeniem tego akapitu bylo to, iz oceniam ludzi jedynie poprzez ich wyksztalcenie, talent, umiejetnosci, oraz przydatnosc dla spoleczenstwa, co znaczy nie mniej nie wiecej niz bez znaczenia koloru skory, czy nawet zaburzen, jedyne co sie liczy to co dana osoba potrafi, i do czego jest zdolna.
"Pozatym nwm wgl w czym jest problem gaj czy lezbijka czy bi czy trans to człowiek jak każdy inny tylko z inną orientacją"
Jak juz napisalem, nie odmawiam im czlowieczenstwa, a jedynie probuje wam wyjasnic, iz jest to zaburzenie, z powodu nienaturalnosci zjawiska, oraz w dramatyzacji (co gdyby wszyscy byli homo) ukazalem dlaczego jest to nienaturalne (wszyscy by zgineli, a celem kazdego gatunku jest przezyc jak najdluzej)
"Szczerze to ból dupy o to że jest chłop z chłopem lub baba z babą"
Nie jest to zaden bol dupy, a jedynie proba otworzenia oczu ludzi, dla ktorych jeszcze nie jest za pozno.
Dodatkowo, moglbys popracowac nad ortografia, oraz interpunkcja, a takze nastepnym razem czytac ze zrozumieniem.
Odpisz
5 stycznia 2020, 16:57
@SatsumaHayato: > jestem neutralny
> homo to zaburzenie
Zdecyduj się.
Odpisz
5 stycznia 2020, 17:52
@CzarnyGoniec: Przeczytaj moja wypowiedz jeszcze raz.
Moja postawa w stosunku do tych osob jest neutralna, nie przesladuje ich, ale tez nie akceptuje ich.
Ani nie czynie im zla, ani nie czynie im dobra.
To iz jest to zaburzenie, to fakt, a nie moja opinia, co udowodnilem juz na kilku przykladach, pokazujacych jak nienaturalne to jest.
Odpisz
Edytowano - 5 stycznia 2020, 20:57
@CzarnyGoniec: Znaczy, według mnie to musi być jakieś zaburzenie, bo z tego co wiem, homoseksualiści mają więcej jakichś hormonów czy coś takiego, ale zaburzenie ≠ choroba, zaburzenie to tylko odstępstwo od normy (żeby to też nie zostało źle zrozumiane, normalny = przeciętny = zwykły, nienormalny = inny niż większość)
edit: Ale bez przesady, że jakieś nienaturalne, nienaturalny to jest np smog, a homoseksualizm w naturze występuje
Odpisz
6 stycznia 2020, 01:58
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: I czym konczy sie ten naturalny homoseksualizm? Zakonczeniem danej galezi gatunku, co w pojedynczym przypadku nie wydaje sie czyms waznym, ale jesli wszystkie osobniki danego gatunku bylyby homoseksualne, doprowadziloby to do wymarcia tego gatunku. Naturalne jest dazenie do przedluzenia gatunku, a nie jego wymarcia, co czyni homoseksualizm nienaturalnym zaburzeniem.
Odpisz
6 stycznia 2020, 14:31
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: Rozumiem, ale mam pewną uwagę.
Zaburzenie to termin medyczny i oznacza coś nie-OK, co wymaga leczenia.
Homoseksualizm nie jest zaburzeniem, tylko w pełni zdrowym stanem. Nie mają "za dużo" żadnych hormonów, ani niczego takiego.
Owszem, nie występuje u większości populacji i jest "nienormalny" w tym samym znaczeniu co bycie rudym czy leworęcznym. Jeśli tak zdefiniujemy słowo nienormalny to by się zgadzało (bo jest wiele znaczeń słowa "nienormalny". I to które wskazałeś całkiem dobrze pasuje).
Niemniej "zaburzenie" to nie jest słowo, którego szukasz, bo to słowo ma już swoje znaczenie i jest ono inne, niż tylko "odstępstwo od normy".
Odpisz
6 stycznia 2020, 14:36
@SatsumaHayato: To co podałeś to tak zwany "argument równi pochyłej". Błąd argumentacyjny.
Nigdy nie zdarzy się tak, żeby jakaś gałąź gatunku wyginęła z powodu homoseksualizmu, bo nigdy homoseksualistów nie będzie ponad te 5% społeczeństwa.
Bo jak niby homoseksualiści mają rozpowszechniać swoje geny skoro sami nie mają dzieci?
Aby wszystkie osobniki danego gatunku stały się homoseksualne to heteroseksualiści musieliby przestać rodzić dzieci, a homoseksualiści musieliby zacząć. A przecież to jest zbyt absurdalny przypadek żeby w ogóle go rozważać.
Również okazuje się, że jest nieprawdą, że homoseksualizm jest ewolucyjnie nieprzydatny.
Ba! Badania pokazują, że to właśnie ewolucja utworzyła homoseksualizm.
Dlaczego? Jeśli w jakimś społeczeństwie (np. myszy, delfinów, papug czy innych z ponad półtora tysiąca zwierząt u których zaobserwowano tę orientacje) mamy homoseksualistę to ona zwykle sama nie ma swoich dzieci, dzięki czemu pomaga w wychowywaniu dzieci swojej rodziny, co zwiększa ich szansę na przeżycie.
Gdyby homoseksualizm był ewolucyjnie nieprzydatny to ewolucja by go usunęła.
Odpisz
6 stycznia 2020, 14:36
@CzarnyGoniec: To nie wiem, bo tak mi to słowo świtało, ale skoro nie, to w sumie nie wiem czego innego użyć
A co do hormonów, jeśli dobrze rozumiem Wikipedię, to jest to jeden z trzech czynników
Odpisz
6 stycznia 2020, 14:42
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: Hormony to jedna z przyczyn, to prawda
ALE
(tu był długi komentarz, który usunąłem, bo przeczytałem jeszcze raz Twoją pierwszą wiadomość i zorientowałem się, że palnąłem głupotę, bo źle ją przeczytałem.)
To ten. Moja pomyłka.
Nie wiem czemu byłem przekonany, że napisałeś coś w stylu "homoseksualiści mają zaburzenia hormonalne".
Odpisz
6 stycznia 2020, 14:43
@CzarnyGoniec: Nie no spoko, każdy się może pomylić
Odpisz
6 stycznia 2020, 19:11
@CzarnyGoniec: Skoro juz musisz uzyc przykladu zwierzat, to jedyne co moge na to odpowiedziec to: Eksperyment Calhouna
https://pl.wikipedia.org/wiki/Eksperyment_Calhouna
W tak wspanialy sposob homoseksualizm wsrod zwierzat poniekad doprowadzil do konca danej populacji.
Odpisz
Edytowano - 7 stycznia 2020, 02:52
@SatsumaHayato: ekhem
Ale wiesz, że to nie był eksperyment o homoseksualizmie?
To eksperyment o tym, że szczury nie reagują przystosowawczo na dobrobyt. A nie o czymkolwiek związanym z orientacją homoseksualną u ludzi.
Odpisz
7 stycznia 2020, 16:19
@CzarnyGoniec: W ostatniej fazie eksperymentu coraz bardziej rozprzestrzenial sie homoseksualizm wsrod zwierzat co poniekad doprowadzilo do wymarcia testowego gatunku.
Odpisz
7 stycznia 2020, 17:26
@SatsumaHayato: No to ogarnij, że geje byli zawsze (np. Safona w starożytności) i jeszcze przed te ponad 2 tysiące lat nie wymarliśmy xd
Człowiek to człowiek a mysz to mysz i nie ma co porównywać tych dwóch gatunków i ich zachowań, bo są całkowicie odmienne.
Odpisz
7 stycznia 2020, 20:19
@Wilaa: Nadal nie rozumiem skad taki bol i rozpacz, o fakt. Homo to zaburzenie, tak samo jak zaburzeniem jest dendrofilia etc. Najzwyczajniej to. Natomiast ludzie zdazyli mi przypisac 3 rozne ideologie, oraz nienawisc do homoseksualistow, mimo iz podkreslalem swoja neutralnosc, co latwo mozna udowodnic, gdyz nie robie nic ani na ich korzysc ani na ich niekorzysc, ja tylko stwierdzam fakt.
Odpisz
7 stycznia 2020, 20:26
@SatsumaHayato: mówisz że to jwst zaburzenie a to jest jedynie orientacja to nic złego to nie jest przecież jakieś nie wiadomo co to są przecież normalni ludzie tacy jak ja lub ty i tyle
Odpisz
7 stycznia 2020, 21:38
@SatsumaHayato: > Homoseksualizm to zwyrodnienie na poziomie dendrofilii
>"Geje są mi neutralni"
Przestań być "tolerancyjny jak możesz", bo porównujesz pociąg człowieka do całkowicie innego gatunku, który nie jest wstanie kochać ani wyrazić zgody na związek do dwójki ludzi tej samej płci, którzy się kochają i są w dobrowolnym związku.
Odpisz
7 stycznia 2020, 21:51
@Fenekin582: W tym momencie zakoncze moja rozmowe z toba, chyba ze podasz sensowne argumenty, zamiast powtarzac w kolko, "to jest jedynie orientacja"
Odpisz
7 stycznia 2020, 21:53
@Wilaa: Nie zrozumialas mojej wypowiedzi. Ja jestem neutralny w stosunku do homoseksualistow. Nie czynie im krzywdy, ale takze nie czynie im korzysci. Najzwyczajniej w swiecie nie robie nic w ich kierunku. Co nie zmienia faktu, iz jest to zaburzenie, a nie cos czym powinno sie chwalic.
Odpisz
7 stycznia 2020, 22:39
@SatsumaHayato: Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest "faktem", że to zaburzenie?
I jak to ma się do tego, że konsensus medyczny uważa jednoznacznie, że to nie jest zaburzenie, a zdrowa orientacja? I takie rzeczy są zawarte w podręcznikach do medycyny albo do psychologii.
Oczywiście masz prawo uważać, że cały świat nauki się myli i to ty masz racje, ale jeśli chcesz żeby ta opinia była traktowana poważnie to wymaga ona jednak porządnej argumentacji. Tak długo jak tego nie zrobisz twoje stwierdzenie, że coś jest "faktem" jest nic nie warte.
Odpisz
8 stycznia 2020, 00:29
@CzarnyGoniec: Widzisz jest wiele zrodel, mowiacych o tym, iz homoseksualizm jest zaburzeniem, a takze do niedawna byl uznawany za chorobe psychiczna, a z listy zostal wykreslony kilkunastoprocentowa przewaga glosow, bez zadnych powaznych badan, oraz pod naciskiem aktywistow.
"Teoria ta zakłada, iż orientacja homoseksualna powstaje na bazie odziedziczonych cech osobowości, na które nałożyły się nieprawidłowa struktura rodzinna oraz/lub negatywne przeżycia seksualne w dzieciństwie i wynikające z nich urazy (zranienia) emocjonalne. Pociąg do własnej płci jest zatem symptomem problemów nie związanych bezpośrednio z zachowaniami seksualnymi. Jednym z takich problemów jest np. brak pozytywnej tożsamości płciowej, identyfikacji z własną płcią."
Zrodlo: https://www.homoseksualizm.edu.pl/co-mowi-nauka/homoseksualizm-geneza/175-homoseksualizm-jako-zaburzenie-tosamoci-pciowej-teoria-interakcyjna
"Jednym z najczęściej używanych argumentów dowodzących normalności homoseksualizmu jest fakt wykreślenia go ze spisu chorób w 1973 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Psychiatryczne, a w konsekwencji także przez WHO. Dlaczego jednak stamtąd homoseksualizm zniknął?
Chyba najważniejszą informacją jest fakt, że homoseksualizm usunięto ze spisu chorób w wyniku głosowania. Naukowcy nie otrzymali rzetelnego raportu podsumowującego badania nad homoseksualizmem. Zamiast tego spotkania naukowców, członków APA były przerywane przez grupy aktywistów gejowskich rzucających emocjonalne oskarżenia - porównujących psychiatrów z nazistami i zarzucających im prześladowania. "
Zrodlo: https://www.homoseksualizm.edu.pl/co-mowi-nauka/34-psychologia/181-dlaczego-homoseksualizm-zosta-wykrelony-z-listy-chorob-psychicznych
Podalem Polskie zrodlo, dodatkowo pod artykulami sa zrodla miedzynarodowe.
Takze swiat lekarzy nie jest jednomyslny w tej sprawie, a raczej bardzo podzielony.
Odpisz
12 stycznia 2020, 13:48
@CzarnyGoniec: jest jeszcze intesceseksualizm z tego co sie orientuje
Odpisz
7 marca 2020, 20:46
@Fenekin582: 3 orientacje hetero homo i bi
Odpisz
17 kwietnia 2020, 18:28
@SatsumaHayato: co jest naturalne. Bonobo przecież istnieją
Odpisz
17 kwietnia 2020, 18:34
@SatsumaHayato: nigdzie tam tak nie jest napisane, jest tylko tyle że zaprzestały reprodukcji.
Odpisz
17 kwietnia 2020, 18:39
@SatsumaHayato: badania akurat były, początkowo badano więźniów u których rozwinął się homoseksualizm zastępczy mający cechy choroby, natomiast potem zmieniono obiekt badań na wolnych ludzi, i zgadnij co! Ich mózgi były zdrowe! Więc nie ciśnij mi tu głupot.
Odpisz
4 maja 2020, 17:25
@CzarnyGoniec: orientacja seksualna jest jedna. Pozostałe to choroby psychiczne.
Odpisz
Edytowano - 5 maja 2020, 14:01
@nazyk: Podręczniki do psychologii są jednak innego zdania. Podobnie jak WHO oraz międzynarodowe klasyfikacje chorób i zaburzeń ICD 10 oraz DSM V.
A Ty co masz na obronę swojego stanowiska?
Odpisz
5 maja 2020, 14:03
@CzarnyGoniec: a ja mam na obronę to że zdrowi ludzie mogą się rozmnażać hyhy bo wiesz ZEGZ
Odpisz
5 maja 2020, 14:11
@nazyk: Mając wybór pomiędzy Twoją opinią, a opinią świata naukowego i medycznego to jednak psychologowie przekonują mnie bardziej.
Zresztą- homoseksualiści też mogą się rozmnażać. Tylko nie chcą.
Bycie księdzem to też nie choroba
Odpisz
17 kwietnia 2020, 18:27
Ja jestem lewakiem i dla mnie są 2 płcie, kapitalizm i indywidualizm rządzi, a zasiłki socjalne to dno
Odpisz
2 stycznia 2020, 18:10
Ja jestem attack helicopter i ch*j wam do tego!
Odpisz
9 stycznia 2020, 05:53
@MeliPL: ja jestem helikopter transportowy, chciałbyś się kiedyś spotkać
Odpisz
7 stycznia 2020, 15:35
Pozdrawiamy
Odpisz
2 stycznia 2020, 22:19
Memy memami, ale nie atakujcie chochoła. Żaden lewak nie twierdzi, że płeć można sobie wybrać.
Odpisz
2 stycznia 2020, 23:14
@darcus: Są tacy, ale to skrajni
Odpisz
2 stycznia 2020, 23:46
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: Potrafisz podać przykład? Bo ktoś kto tak twierdzi to musi być debil.
Odpisz
2 stycznia 2020, 23:46
@darcus: Konkretnego nie, ale często widywałam komentarze ludzi podających się za lewaków i piszących bzdury
Odpisz
2 stycznia 2020, 23:56
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: Często bywam na lewackich stronach i nie spotkałem tam nikogo takiego.
Szczerze mówiąc to jedyne znane mi przypadki takich pomysłów padają z ust przeciwników lewicy.
Odpisz
2 stycznia 2020, 23:57
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: To pewnie ci sami ludzie w stylu tych co robią takie memy jak ten wyżej.
Odpisz
3 stycznia 2020, 00:09
@darcus: cześć jestem opem
Odpisz
3 stycznia 2020, 00:35
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: No widzisz? ^^
Odpisz
3 stycznia 2020, 15:52
@darcus: częściej tak jest w Ameryce, w Polsce są to pojedyncze jednostki ale tam to ło
Odpisz
3 stycznia 2020, 16:31
@pokemon223: Również pierwsze słyszę.
Odpisz
3 stycznia 2020, 16:39
@darcus: To polecam zainteresować się sytuacją wewnętrzną USA i jak to teraz wygląda, bo dla typowego Polaka takie ruchy tam nic nie znaczą więc w polskich mediach o tym nie mówią.
Jest wiele artykułów o tym i filmików też, głównie debata jest o to czy to jest zaburzenie czy nie.
Tak samo o osobach trans.
Odpisz
3 stycznia 2020, 16:50
@pokemon223: To zupełnie co innego niż twierdzenie że płeć można wybrać.
Odpisz
3 stycznia 2020, 16:55
@darcus: Ja wiem, że te artykuły nie są skarbnicą wiedzy, ale np. "Trans mężczyzna urodził dziecko trans kobiecie i je wykastrowali, żeby samo wybrało sobie płeć". Nawet jeśli to clickbait/kłamstwo, są ludzie, którzy tak uważają
Odpisz
3 stycznia 2020, 16:58
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: Kwestionuję to. A to dziecko nie było wykastrowane tylko wychowywane jako neutralne płciowo.
Odpisz
3 stycznia 2020, 17:03
@darcus: To najwyraźniej trafiliśmy na dwa różne artykuły. Pamiętaj, że skrajności są wszędzie i są ludzie, którzy tak uważają. W swoim memie przekoloryzowałam i wpisałam, że mówią to lewaki, ale nie chodziło mi o wszystkich. No ale wiadomo, skrajni będą drzeć mordę najgłośniej i często ludzie słysząc słowo "lewak" wyobrażają sobie właśnie postać przedstawioną w memie
Odpisz
3 stycznia 2020, 17:07
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: Nadal to kwestionuję. Nie uważam żeby nawet największa skrajność takie coś uważała.
Odpisz
3 stycznia 2020, 17:13
@darcus: Nie, bo lewo mówi że można sobie wybrać płeć i to jest dobre
A prawo mówi że to jest choroba. Zaburzenie płciowe
Odpisz
3 stycznia 2020, 17:13
@pokemon223: Skrajni*
Odpisz
3 stycznia 2020, 17:23
@pokemon223: Ani lewo, ani skrajność, ani nikt. NIKT nie twierdzi że płeć można sobie wybrać.
Odpisz
3 stycznia 2020, 17:26
@darcus: To, że się z tym nie spotkałeś, nie oznacza, że takich ludzi nie ma
Odpisz
3 stycznia 2020, 17:34
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: A mimo tego nie potrafisz udowodnić, że tacy są, chociaż moją tezę żałośnie łatwo sfalsyfikować.
Odpisz
3 stycznia 2020, 17:35
@darcus: Mam przeszukać wszystkie strony na których kiedykolwiek byłam, żeby tylko udowodnić swoją rację randomowi z internetu? Nie, dzięki
Odpisz
3 stycznia 2020, 17:36
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: A tak w ogóle, nigdy nie widziałam lesbijki ani geja, jak udowodnisz, że istnieją?
Odpisz
3 stycznia 2020, 18:01
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: Proste. Mogę dostarczyć ci publikacji, które potwierdzą, że takie osoby istnieją.
Odpisz
3 stycznia 2020, 18:03
@darcus: A widziałeś kiedyś Trumpa na swoje oczy? Albo Margaret Thatcher?
Nie?
Czyli nie istnieli
Odpisz
3 stycznia 2020, 19:14
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: https://pl.wikipedia.org/wiki/Lesbijka
Masz tu artykuł z wikipedii o lesbijkach. To jest przykładowy argument za tym, że istnieją. I naprawdę bardzo łatwo znaleźć tego dużo więcej.
https://www.youtube.com/watch?v=-4MIvbTEcoY
Tu masz na przykład wywiad z osobą, która jest lesbijką.
Odpisz
3 stycznia 2020, 19:15
@CzarnyGoniec: Ale nie widziałam na oczy, i co teraz?
Odpisz
3 stycznia 2020, 19:19
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: W takim razie (jeśli jesteś konsekwentny) to nie wierzysz ani w istnienie lesbijek, ani w istnienie ludzi, którzy twierdzą, że płeć można sobie wybrać.
Niemniej gdyby ktoś się pytał mnie to masz całkiem mało wydajną metodę na rozróżnianie prawdy od fałszu.
Odpisz
3 stycznia 2020, 19:20
@CzarnyGoniec: Nie, nie uważam, że geje i lesbijki nie istnieją. Uważam, że ludzie wierzący w wybór płci wierzą. Amen, zakończmy tę dyskusję, bo już mi się nie chce
Odpisz
3 stycznia 2020, 19:22
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: A uważaj sobie co chcesz, nic mi do tego.
Jednak jeśli Twoim źródłem informacji na temat poglądów lewicy będą na przykład internetowe memy, a nie lewicowe portale to obawiam się, że jest całkiem spora szansa, że Twoja opinia nie będzie pokrywać się ze stanem rzeczywistym.
Odpisz
3 stycznia 2020, 19:24
@CzarnyGoniec: Czytałeś w ogóle co ja pisałam? Tego mema przekoloryzowałam, nazywając skrajnych idiotów podających się za lewaków, lewakami. Nie uważam, że lewica taka jest i nie pieprz bzdur, że czerpię jakąś wiedzę z memów. Pozdrawiam
Odpisz
3 stycznia 2020, 19:24
@pokemon223: To
Tak
Nie
Działa
Odpisz
2 stycznia 2020, 19:18
A co jeżeli ktoś urodzi się fizycznie bezpłciowy (jest taka możliwość)? Może sobie wtedy wybrać dowolną płeć?
Odpisz
2 stycznia 2020, 21:02
@Crisium: Może mieć zanik lub zatrzymanie rozwoju narządów płciowych, ale chromosom ma X lub Y
Odpisz
2 stycznia 2020, 21:03
@Towarzysz777: Albo do czego jest bardziej podobny xD
Odpisz
2 stycznia 2020, 19:26
Odpisz
2 stycznia 2020, 18:58
Odpisz
31 grudnia 2019, 13:25
płci jest co najmniej troje bo moja to gówno
Odpisz
31 grudnia 2019, 13:32
@Krzyniu: czemu tak surowo się ocenisz na pewno zasługujesz na sraczke
Odpisz
31 grudnia 2019, 14:15
@Oloest: Gówniana sytuacja.
Odpisz
31 grudnia 2019, 14:17
tak trochę
Odpisz
2 stycznia 2020, 17:42
@Oloest: dosyć r z a d k a płeć
Odpisz
2 stycznia 2020, 18:00
@Przemek572: wiedziałem że w końcu ktoś to napisze
Odpisz
2 stycznia 2020, 16:04
Są tylko dwie płcie:
-helikopter bojowy
-pistolet NERF
Wszystko inne to CHOROBA PSYCHICZNA
Odpisz
2 stycznia 2020, 16:28
@Idiosyncratic:
A co z fidget spinnerem?
Odpisz
2 stycznia 2020, 16:46
@Yeyau:
Odpisz
2 stycznia 2020, 17:57
@br120907:
Odpisz
2 stycznia 2020, 17:53
Jestem lewakiem ale tak nie uważam bo to jak dla mnie po prostu głupie
Odpisz
2 stycznia 2020, 17:10
Bóg: żartowałem
Odpisz
2 stycznia 2020, 17:37
@JaBezTrybu: je**ne P2P z DLC na publicznych serwerach
Odpisz
31 grudnia 2019, 14:58
Naukowcy odkryli nie podwarzalne dowody!
Odpisz
31 grudnia 2019, 14:38
Ale jeSt wIęcEj niŻ DwiE PłCiE
Odpisz
Edytowano - 31 grudnia 2019, 13:47
Pozdrawiamy
Dział obsługi klienta N.I.E.B.O.
Odpisz