@Envrei: W dzisiejszych czasach AAA oznacza tyle że w "produkcje" i marketing wpakowano gigantyczne sumy pieniędzy, co nie oznacza że produkt końcowy będzie dobrej jakości co już wielokrotnie udowodniono na różnych grach :P
Ten na giełdzie już nie należy w 100% do twórcy. Nie winię instytucji giełdy, bo założenie jest fantastyczne i pozwala na wiele. Ba, tylko firma to by musiała za jakiś czas marsa zająć by nadal wypłacać dywidendy xd
A bez giełdy to tyle ile zarobisz za tyle jesz, elo
@Murarzowa: Giełda do tylko narzędzie do zdobywania pieniędzy przez firmy. Gdyby banki/ludzie kupujący obligacje dawali by lepsze warunki finansowania, to właściciele nie pozbywali by się udziałów w firmie.
Komentarze
Odśwież11 sierpnia, 17:29
Dlatego obawiam się tego co może się stać z Valve
GABEN ŻYJ WIECZNIE
Odpisz
11 sierpnia, 10:21
Czyli zrobić grę AAA bez pieniędzy i kampanni marekongowej, to tak nie działa gejaczki
Odpisz
11 sierpnia, 10:36
@Envrei: Wiele gier AAA powstało bez firmy będącej na giełdzie.
Odpisz
11 sierpnia, 15:59
@Envrei: W dzisiejszych czasach AAA oznacza tyle że w "produkcje" i marketing wpakowano gigantyczne sumy pieniędzy, co nie oznacza że produkt końcowy będzie dobrej jakości co już wielokrotnie udowodniono na różnych grach :P
Odpisz
9 sierpnia, 08:18
Są dwa biznesy
Ten na giełdzie i ten nie na giełdzie.
Ten na giełdzie już nie należy w 100% do twórcy. Nie winię instytucji giełdy, bo założenie jest fantastyczne i pozwala na wiele. Ba, tylko firma to by musiała za jakiś czas marsa zająć by nadal wypłacać dywidendy xd
A bez giełdy to tyle ile zarobisz za tyle jesz, elo
Odpisz
Edytowano - 9 sierpnia, 10:08
@Kaczkodon: Giełda to największe gówno jakie istnieje bo zakłada, że firma to perpetuum mobile
Odpisz
9 sierpnia, 14:32
@Murarzowa: krótkotrwałe założenie jwst okej a potem to pupa
Odpisz
11 sierpnia, 15:04
@Murarzowa: Giełda do tylko narzędzie do zdobywania pieniędzy przez firmy. Gdyby banki/ludzie kupujący obligacje dawali by lepsze warunki finansowania, to właściciele nie pozbywali by się udziałów w firmie.
Odpisz
Edytowano - 11 sierpnia, 14:05
To jak mieli grę zrobić XDDD
Później szczęk dupy, że gra pełna błędów, albo tekstury czy mechanika nie takie
Odpisz
11 sierpnia, 09:09
To zamiast wydawać miliony na marketing, było włożyć te pieniądze w produkcję.
Odpisz