Oj... na polemice się nie skończy
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Człowieku nie stać mnie na to
Kurier śmieszek
Szczerze to to chyba dziecko jakieś pisało
Smutne
Pewnie męża
Tak się to robi
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież18 marca 2015, 16:13
Nie wiem po co są np. religia, muzyka, plastyka... One są kompletnie nie potrzebne jak dla mnie :/
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2015, 16:23
@misko02: Religia nie ważna ?
Odpisz
18 marca 2015, 16:24
@Youtuber: a poco niby ona jest? ...
Odpisz
18 marca 2015, 16:26
@misko02: By indoktrynować młode duszyczki...
Odpisz
18 marca 2015, 16:27
@Youtuber: A na ch*j Ci religia jak wszystko masz w biblii i ksiądz pie**oli o tym w kościele... Na ch*j Ci się uczyć o tym co już wiesz, o ku*wa pantofelkach czy planktonach etc. Muzyka i religia są przydatne ale tylko dla ludzi którzy CHCĄ na to chodzić i rozwijać talenty, te lekcje powinny być potraktowane jako dodatkowe, powinno się uczyć matematyki, polskiego, angielskiego, historii, wos'u, geografii, fizyki, a reszta lekcji typu WF czy niemiecki powinny być dodatkowe dla tych co chcą się tego uczyć.
Odpisz
18 marca 2015, 16:28
@jacek1s: niemiecki akurat w dzisiejszych czasach jest przydatny, bo tam jest praca :P Ale religia, Muzyka i plastyka powinny być dodatkowe...
Odpisz
18 marca 2015, 16:31
@misko02: Możesz mówić do Niemca po Angielsku... Niemiec powinien znać ten język bo to język międzynarodowy.
Odpisz
18 marca 2015, 16:32
@jacek1s: WF dodatkowy ? Troche myśl.
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2015, 16:34
@jacek1s: W-F jest bardzo przydatny, powiem Ci to jeszcze raz jak się spotkamy, a ty będziesz zmęczony podniesieniem ręki na 2 sekundy.W mojej klasie są 4 dziewczyny, które ćwiczą a inne siedzą na ławce i rozmawiają i pożałują tego w przyszłości.
Odpisz
18 marca 2015, 16:34
@Youtuber: A dlaczego nie? I tak w większości szkół ćwiczy połowa, albo i mniej... Więc po co mają tam siedzieć? Lepiej żeby WF był lekcją dodatkową dla tych co chcą być silniejszymi fizycznie i mieć kondycję, bo nie każdy chce. Poza tym to Ty myśl...
Odpisz
18 marca 2015, 16:35
@misko02: Niekażdy chodzi do kościoła, więc na religi może coś się dowiedziec o Bogu. To jakbyś odpychał się od Boga, bo szkoda ci czasu.
Odpisz
18 marca 2015, 16:36
@KlamliwyLukas14: Tak tyle, że po co mają tam siedzieć jak równie dobrze mogłyby się czegoś uczyć i zaoszczędzić sobie tą godzinę, podczas gdy osoby które by ćwiczyły, osoby nie ćwiczące uczyłyby się np. matematyki.
Odpisz
18 marca 2015, 16:38
@jacek1s: Toś pie**olnął , jedziesz nwm sprzątać, zajmować się jakimś niemieckim emerytem raczej nie przyjmie kogoś kto mówi po Angielsku tylko będzie szukał jak najlepszej dla siebie opcji , mój ojciec nie miał studiów ale nauczył się niemieckiego i z osoby zajmującej się przyszywaniem jakiejś części do toreb został szefem firmy która współpracuje tylko z Niemcami a żaden z nich nie zna angielskiego .
Odpisz
18 marca 2015, 16:38
@jacek1s: Dziewczyny z mojej klasy prędzej robiły by sobie samojebki z buźkiem czy jak to się mówi...
Odpisz
18 marca 2015, 16:39
@Youtuber: A dlaczego o Bogu, a nie o Allachu, Buddzie, Wisznie, czy Quetzalcoatlu? Trzeba poszerzać horyzonty. Zamiast religii w szkołach powinno być dla chętnych religioznawstwo połączone z etyką. A religia niech wróci do kościołów.
Odpisz
18 marca 2015, 16:40
@jacek1s: Jak nie cwicza to ich strata. Bez WF dużo ludzi by się szybko męczyli prostymi rzeczami. WF daje ci siłe i energie co zawsze się przyda, a jak chcesz byc sprawnym, wysportowanym to w szkołach ( u mnie są ) można się zapisac na zajęcia pozalekcyjne z WF.
Odpisz
18 marca 2015, 16:41
@Bilolus1: Niemiecki - lekcja dodatkowa... Jeśli ktoś CHCE to się uczy, więc jeśli ktoś nie będzie jechał do Niemiec to na co ma tracić czas? A jeśli ktoś chce to może się uczyć tego języka jako dodatkowego po lekcjach.
Odpisz
18 marca 2015, 16:43
@Youtuber: W czym problem? Jak ktoś chce to przecież może... Ale nie powinno się do tego zmuszać bo każdy ma swoją wolę i powinien móc mieć wybór nad tym czego chce się uczyć, a tylko niektóre byłyby z góry ustalone jako obowiązkowe.
Odpisz
18 marca 2015, 16:43
Polska to kraj chrześcijański, czyli uczenie na religii o innych bogach było by złe. Chcesz znac inne religie ? Polecam użyc internetu.
Odpisz
18 marca 2015, 16:44
Religia w szkołach jest naprawdę ważna. Bo co, mieliby ludzie zaczynać dorosłe życie bez wymyślonego przyjaciela?
Odpisz
18 marca 2015, 16:44
@KlamliwyLukas14: Bardzo proszę, mogłyby chodzić na lekcję związane z fotografowaniem przyrody, a może i same byłyby fotografowane etc.
Odpisz
18 marca 2015, 16:45
@Youtuber: Nie pomyślałeś że ten który nie chodzi do kościoła nie chce słuchać o Bogu?
Religia nie powinna być przedmiotem który liczy się na średniej, ponieważ nie każdy jest wierzący i nie wszystkim się chce robić bezmyślne zadania...
Odpisz
18 marca 2015, 16:48
@Youtuber: Kto Ci powiedział takie bzdury? Podobno Polska jest krajem wolnym, więc dlaczego z góry miałaby mi być narzucana jakaś religia? Wolałbym się uczyć o religiach słowiańskich, jak na kraj słowiański przystało, a nie religię Rzymską.
Odpisz
18 marca 2015, 16:49
@jacek1s: I tak nic nie zmienisz pisząc na jeja jakie to niektóre lekcje są takie niepotrzebne, więc idź niedługo spać miej jutro te lekcje: W-F, niemiecki i inne...
Odpisz
18 marca 2015, 16:50
@AdiXiks: Może ktoś specjalnie nie idzie, może ktoś ma takich rodziców, ale na religi zawsze coś usłyszysz, gdy ktoś do ciebie mówi.
Odpisz
18 marca 2015, 16:51
@KlamliwyLukas14: Jutro nie mam lekcji. Poza tym pisze to, bo tak powinno być. Poza tym powinno się szukać w uczniu to co najlepsze, jeśli idzie Ci dobrze w matematyce to powinni Cię głównie tego uczyć byś był jeszcze lepszy, a nie szukają dziury w całym i jak Ci idzie źle z np. Angielskiego to uczą Cię tego, moim zdaniem to jest bez sensu.
Odpisz
18 marca 2015, 16:52
@Youtuber: O co ci chodziło w tym zdaniu? .-.
To że jestem na religii z przymusu rodziców to i tak usłyszę jakąś nędzną gadkę i nagle mogę się nawrócić?
Odpisz
18 marca 2015, 16:54
@jacek1s: Coś ci się pomieszało. Religie sobie wybrac mozesz. Nie wierzysz w Boga to nie musisz chodzic na religie.
A, że Polska kraj chrześcijański to dawno dawno temu to się stało. Chyba historii nie muszę cie uczyc.
Odpisz
18 marca 2015, 16:55
@misko02: Na religie nie musisz chodzić.
Muzyki dużo nie ma. A jest po to, żeby się nauczyć najłatwiejszych podstaw. Jeśli się komuś spodoba i ma talent, to się dalej rozwija w tym kierunku.
Co do plastyki, to dobrze, że jest, ale lekcje jej powinny się inaczej odbywać.
Odpisz
18 marca 2015, 16:55
@Youtuber: Polska jest krajem świeckim, a nie chreścijańskim, więc wszystkie religie są sobie równe i nie powinny być dyskryminowane.
Odpisz
18 marca 2015, 16:58
@Youtuber: Muszę chodzić na religię bo tak... A Polski kraj Chrześcijański bo ku*wa jakieś zjeby mordowały i nawracały ludzi agrsją, gwałtem i morderstwem, a gdy islam idzie tym samym tropem to nagle jest zły i okrutny. Osoba która postanowiła stworzyć jako pierwsza religię nie wie nawet jakie zło wyrządziła światu... Historii mnie nie ucz, bo z niej akurat jestem jednym z lepszych w klasie, a test próbny napisałem jako drugi z najlepszych.
Odpisz
18 marca 2015, 17:00
Po to był chyba chrzest żeby polska była chrześcijańska, ale dla mnie nadal to jest bez sensu...
A nawiazując do wyższego komenta:
Ta, muzyka podstawy, bo mi potrzebne umieć grać na flecie, uczyć się pięciolinni, oraz umieć opowiedzieć kto to był Mozart...
A plastyka? Nie mam talentu, nie chcę rysować, a jeszcze mnie oceniają za to...
Odpisz
18 marca 2015, 17:03
@misko02: Pomiędzy Księstwem Polskim 1000 lat temu, a dzisiejszą III Rzeczpospolitą jest ogromna różnica i żadne prawa z tamtego okresu nie powinny obowiązywać. W Konstytucji masz zresztą napisane, że katolicyzm stoi na równi z innymi religiami, więc Polska jest krajem świeckim.
Odpisz
18 marca 2015, 17:04
@jacek1s: Nie musisz chodzić na religie, bo możesz dać pismo do szkoły, że nie chcesz.
Odpisz
18 marca 2015, 17:06
@KlamliwyLukas14: Pragnę zauważyć że ty nie decydujesz o sobie, tylko twoi rodzice, a jak oni się nie zgadzają, to mimo że nawet jesteś pie**olonym satanistą, to musisz chodzić na religie i słuchać 45-minutowego pie**olenia ...
Odpisz
18 marca 2015, 17:09
@misko02: Nie!Jeśli masz argumenty to zawsze możesz się nimi podzielić z rodzicami, a oni to zrozumieją.Mój brat nie chodził, bo miał księdza nauczyciela, który nie przyjmował czyjegoś zdania.Wystarczy powiedzieć rodzicom i tyle.
Odpisz
18 marca 2015, 17:11
@KlamliwyLukas14: Ja nie chciałem bierzmowania i jakoś rodziców to ch*j obchodzi.
Odpisz
18 marca 2015, 17:11
@KlamliwyLukas14: Ja powiedziałem rodzicom i oni mają mnie w dupie i karzą mi chodzić :)
Odpisz
18 marca 2015, 17:11
@misko02: mogły by być na zlaliczenie jak wdż
Odpisz
18 marca 2015, 17:12
@jacek1s: A twój argument to?(pewnie rodzice myślą, że bez bierzmowania nie możesz brać ślubu kościelnego).
Odpisz
18 marca 2015, 17:13
@KlamliwyLukas14: na ch*ja kościelny, skoro mogę wziąść cywilny? ...
Odpisz
18 marca 2015, 17:13
@misko02: Ale chodziło mi o rodziców, którzy liczą się ze zdaniem dziecka.
Odpisz
18 marca 2015, 17:14
@misko02: Argument mojej mamy, a zarazem pytanie: a co zrobisz jak twoja narzeczona będzie chciała ślub kościelny?
Odpisz
18 marca 2015, 17:15
@KlamliwyLukas14: Może znajdę dziewczynę co też będzie ateistką?
Wow
Odpisz
18 marca 2015, 17:16
@KlamliwyLukas14: a jak się nie liczą? To co, dziecko musi chodzić na religie i nie mogą decydować o sobie?
Odpisz
18 marca 2015, 17:17
@misko02: A co zrobisz jak poznasz swoją miłość?Odmówisz jej chodzenia z tobą bo jest wierząca?
Odpisz
18 marca 2015, 17:18
@KlamliwyLukas14: Moja miłość powinna mnie akceptować ;)
Odpisz
18 marca 2015, 17:19
@misko02: I przecież wspomniałem, że to pytanie mojej mamy ja sam uważam, że(tu nie ma co uważać po prostu tak jest)jeśli dziewczyna jest katolikiem, a ty ateistą to i tak możesz wziąć ślub kościelny.
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2015, 17:22
@jacek1s: Przecież religia nie jest obowiązkowa(nie chcesz nie dawaj kwitu, że chcesz) -,-
Po drugie nauka religii słowiańskiej jest bezsensu. Czytałem całą mitologię i jestem pewny, że materiał skończyłby się na drugiej lekcji(nawet do końca nie wiadomo czy Perun robił coś prócz miotania piorunami) :-D
Odpisz
18 marca 2015, 17:24
@KlamliwyLukas14: Nie mogę jeśli nie poszedłem do bierzmowania...
Odpisz
18 marca 2015, 17:26
@misko02: to je sobie kupisz...
Odpisz
18 marca 2015, 17:27
@misko02: Na youtube jest ateista(nie wiem czy miał bierzmowanie) i wziął ślub kościelny.
Odpisz
18 marca 2015, 17:30
@randalf28: Do 18 roku życia rodzice za Ciebie decydują.
Odpisz
18 marca 2015, 17:30
@KlamliwyLukas14: Wystarczy, że jedna osoba ma zdane bierzmowanie/nauki przedmałżeńskie.
Odpisz
18 marca 2015, 17:31
@KlamliwyLukas14: |Nie on bierze tylko ona,to ona przed bogiem składa przysięgę,on z szacunku dla niej tylko asystuje ,nic poza tym nie robi ,tak to wygląda." Tak odpowiedział jeden facet na pytanie o tej treści :)
Odpisz
18 marca 2015, 17:32
@misko02: Żem rozpętał jednym wyrazem istną wojnę w komentarzach, gdybym tylko nie napisał po np. "religia" xP
Odpisz
18 marca 2015, 17:33
@jacek1s: Nieprawda... Ja mam ukończone 16 lat( I LO) i musiałem podpisać zgodę na uczęszczanie na religię. Gdybym nie przyniósł to by mnie tyle katecheta widział xD
Odpisz
18 marca 2015, 17:34
@randalf28: Naprawdę ?! Nie podpiszę tego za nic...
Odpisz
18 marca 2015, 17:36
@misko02: I tak religia zawsze na 2-3 lekcji więc się nie opłaca :-D
Odpisz
18 marca 2015, 18:31
@jacek1s: Tak naprawdę nigdy nie wiesz co Cię w życiu spotka. Mówienie, że na pewno nigdy nie wyjadę tam czy gdzie indziej to niekoniecznie rozsądne podejście do życia. Żyjemy w kraju w którym dla wielu jedyną szansą na godne życie jest opuszczenie go. I o ile mówienie "nigdy nie wyjadę do Tajlandii" raczej się spełni o tyle mówienie tego o jednym z 2 krajów do którego Polacy walą drzwiami i oknami to raczej nie pewniach. Pamiętajmy o jednym - jeśli chcesz od kogoś pieniądze musisz mówić w jego języku, jedynie jako turysta możesz sobie seplenić po angielsku bo wtedy sytuacja jest odwrotna, to od ciebie ktoś chce kasy.
Odpisz
18 marca 2015, 18:44
@misko02: Takie przedmioty są potrzebne bo podstawówka i gimnazjum modelują dopiero młodego człowieka. Takie przedmioty (wiem że często źle uczone) powinny Ci dać możliwość poznać ten kierunek nauki który może Ci się przypodobać gdyż może jesteś kolejnym utalentowanym muzykiem czy plastykiem? Pewnie to tylko mrzonki ale takie są założenia.
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2015, 18:50
@KlamliwyLukas14: mój wujek załatwił bierzmowanie w 3 godziny więc ślub kościelny to nie problem nawet jeśli się nie było na 1 komunii
Odpisz
18 marca 2015, 21:22
@jacek1s: O żeś dowalił na religii , nie uczymy się tylko o "religii"
Co chwila mamy jakieś tematy związane z narkotykami itp itd.
Przynajmniej u mnie na religii uczą moralności , nie koniecznie o samych cytatach z Biblii itp.
Odpisz
18 marca 2015, 21:24
@Mnich1: Truth has been spoken.
Odpisz
5 czerwca 2015, 16:13
@jacek1s: racja
Odpisz
22 czerwca 2019, 15:42
@misko02: Masz grammar nazi na profilowym, piszesz "wziąść". *genius*
Odpisz
23 czerwca 2019, 14:37
@Jadczukov: 4 letni komentarz, weź to pod uwagę, nie mogę Ci udowodnić, ale wtedy nie miałem takiego avatara.
Druga sprawa jest taka, że znak Grammar Nazi na profilowym nie miał oznaczać że jestem Gramatycznym Nazistą, tylko jest to podzielona na 3 części profilówka przedstawiająca rzeczy charakterystyczne moim zdaniem dla jeja.pl tj. Alcatraz, legendarna kanapka Jacka oraz grammar Nazi których kiedyś był tu wysyp, jeszcze logo jeja i mój nick.
Muszę przyznać że żenuje mnie trochę ten avatar ale jakoś z sentymentu nie chcę go zmieniać
Odpisz
Edytowano - 23 czerwca 2019, 21:47
@misko02: Tak samo z Rosją na przełomie XIX i XX wieku. Żenuje mnie, ale jakoś nie chcę zmieniać
Odpisz
21 marca 2015, 20:36
ale patrzcie: On wie tyle co my i jeszcze więcej, podstawowa wiedza jest obowiązkowa, conamniej ta umiejętność składania wyrazow w zdanie w różnych językach, oraz policzenie najprostszych rzeczy, nie mówię już o Religi/Muzyce i plastyce które jak powiedziałem są dla mnie NIEPOTRZEBNE
A jak mamy wiedzę podstawową, to szkolimy się jeden punkt
Odpisz
18 marca 2015, 16:02
Najbardziej przydatne przedmioty w szkole to matematyka i angielski, najmniej - plastyka i WDŻ.
Odpisz
18 marca 2015, 16:03
@figaro19: Jeszcze polski jako tako jest ważny. A wos do tych najmniej.
Odpisz
18 marca 2015, 16:14
@dustin2001: Akurat WOS mógłby być bardzo przydatny, gdyby uczył bardziej życiowych i codziennych rzeczy - np. jak załatwiać różne sprawy w urzędach, z czym się zgłaszać do jakiego urzędu, jak prawidłowo wypełniać PIT-y, o co zadbać przy podejmowaniu pracy itp.
Odpisz
18 marca 2015, 16:15
@dustin2001: Wos jest cholernie nudny, ale niestety ważny ;/
Odpisz
18 marca 2015, 16:30
@dustin2001: Matematyka nie bez powodu nazywana jest królową nauk, według mnie Polska gramatyka i większość to niepotrzebny rzecz. Human raczej nie znajdzie szybko pracy.
Odpisz
18 marca 2015, 16:37
@malaho2000: gramatyka jest warzna bo ludzie tak bedą pisali. i music szlem i sie pżewrucilem
Odpisz
18 marca 2015, 16:43
@szafirowy01: Pod tym względem masz rację, ale jak uczysz się kłamstw, zamydlania oczu to co masz powiedzieć.
Odpisz
18 marca 2015, 17:09
@KlamliwyLukas14: Ale w takim gimnazjum na gramatyce uczysz się o zdaniach złożonych współrzędnie, przydawkach itp. jest to nie potrzebne do poprawnego pisania.
Odpisz
18 marca 2015, 17:11
@Grewest: Ale w podstawówce człowiek się uczy czegoś takiego...
Odpisz
18 marca 2015, 17:48
@figaro19: WDŻ akurat jest ważny.
Odpisz
18 marca 2015, 17:55
Z jakiej racji?
Odpisz
18 marca 2015, 17:57
@MrStick: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2015, 18:06
A tego nie mamy od urodzenia we łbie?
+I tak jest na przyrodzie w szkole podstawowej o ile mi wiadomo
Odpisz
18 marca 2015, 18:12
@figaro19: a chemia i fizyka?
Odpisz
18 marca 2015, 18:23
@MrStick: Nie chodzi o uczenie się... Często są filmy na WDŻ... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odpisz
18 marca 2015, 18:24
@KlamliwyLukas14: Bardziej mi chodziło o to co to dopełniacz itd.
Odpisz
18 marca 2015, 18:25
@figaro19: nauka każdego języka, nie tylko angielskiego, jest w życiu przydatna.
Odpisz
18 marca 2015, 18:25
Z tego co pamiętam typu: 30 minutowy film o odrabianiu lekcji.
Odpisz
18 marca 2015, 18:57
@szafirowy01: co do uczenia o takich rzeczach jak szukanie pracy i pity to w szkole ponadgimnazjalnej jest coś takiego jak podstawy przedsiębiorstwa i podejście gospodarcze
Odpisz
18 marca 2015, 19:01
@KlamliwyLukas14: ale wiedza co to jest dopełniacz, wołacz oraz jak je zastosować (chociaż że używasz poprawnie na co dzień bez twojej wiedzy) raczej ci nie pomoże poprawnie pisać i mówić
Odpisz
18 marca 2015, 19:41
@MrStick: Ja mam inne... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odpisz
18 marca 2015, 19:57
@bylejakbylegdzie: No jest. Tylko że ja na tych lekcjach nie miałem praktycznie nic - w jednym z dwóch najlepszych liceów w mieście.
Odpisz
18 marca 2015, 19:48
a nauczyciel odpowie "nie pyskuj"
Odpisz
18 marca 2015, 19:44
A dlatego to możliwe że nauczyciel zna swój przedmiot doskonale w każdym calu (a przynajmniej powinien), Ty jako uczeń uczysz się szczątkowych teoretycznie najważniejszych informacji i po sprawdzianie nie jesteś już z tego odpytywany, nauczyciel zawsze to musi wiedzieć.
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2015, 18:38
I to ma być niby taki sposób na inteligentną ripostę dla nauczyciela? Głupota moi drodzy! Nauczyciele też byli dziećmi i też musieli się uczyć WSZYSTKIEGO na o wiele większym poziomie niż w dzisiejszych czasach. Spytajcie rodziców czy mieli nieprzygotowania, urodziny miesiąca, twój szczęśliwy numerek i inne wynalazki samorządów szkolnych albo czy kogoś obchodziło, że oni musieli się zajmować młodszym rodzeństwem. Mało tego aby być nauczycielem musisz zgłębić swój przedmiot na poziomie jakiego nawet nigdy nie będzie ci dane nauczać. Często uczeń ma problem z nauczeniem się chociażby podstaw języka - a teraz wyobraźcie sobie, że jeden nauczyciel ma wykładać 2! Znać gramatykę, pisownię, kilkanaście tysięcy słów i przywoływać je z pamięci ot tak - na zawołanie. A to tylko 2 przedmioty, a gdzie polski, matma? I wszystko na poziomie pozwalającym uczyć.
Odpisz
18 marca 2015, 18:46
@arki316: tyle że wielu nauczycieli uczy cię tego co będzie na lekcji przed lekcją ale racja mieli trudniej kiedy się uczyli
wielu nauczycieli też uczy wielu przedmiotów, sam widziałem takiego co uczy aż 3
w dodatku nauczenie dzisiejszego programu to nic trudnego wystarczy siedzieć i słuchać tyle że dzisiaj typowy uczień to po prostu osoba która ma zero szacunku do nauczyciela, gada, nic nie robi na lekcji
co do rodzeństwa to nawet teraz mają to gdzieś nawet mają gdzieś to że dopiero po 19 w domu jesteś a o 5 wstajesz
ps. co to urodziny miesiąca? mimo wielu lat prostej edukacji nigdy o tym nie słyszałem
Odpisz
18 marca 2015, 18:58
@bylejakbylegdzie: Tak, czasami faktycznie nauczyciel uczy się czegoś przed lekcją, ale wielu tylko powtarza lub przegląda to co zaplanowało na lekcję. Ja nie robię tego nigdy.
Powiem tak z własnego doświadczenia - uczniowie gadają i przeszkadzają na lekcji, potem twierdzą, że czegoś nie rozumieją a żeby było jeszcze weselej, potem oczekują od nauczyciela zrozumienia gdy nagle to oni chcą być wysłuchani. Dam przykład - klasa pełna łobuzów dostaje za karę zapowiedzianą kartkówkę a następnie próbuje ją przełożyć, bo tego dnia będą też mieli sprawdzian. Dlaczego miałabym ją przełożyć? Przecież to jedna z najcenniejszych lekcji jakie mogą dostać - lekcja konsekwencji!
Urodziny miesiąca - jeden z wynalazków szkoły w której pracowałam. Chodzi o to, że w dzień będący też numerem miesiąca jak 02.02 (2 luty) czy 03.03 (3 marca) nie wolno pytać czy robić kartkówek niezapowiedzianych
Odpisz
18 marca 2015, 19:12
@arki316: racja to jak się niektórzy czepiają się nauczyciela "że nie potrafi uczyć" bo zamiast go słuchać to gadają i przeszkadzają też innym jest nawet częstym widokiem dzisiaj a te urodziny miesiąca to chyba najbardziej idiotyczna rzecz jaką mogli wymyślić bo nauczyciel i tak często nie pyta (głównie za karę lub jak ocen brak ewentualnie jak ktoś jest nieaktywny) a są na tyle mili by zapowiedzieć kartkówkę (zazwyczaj) a takie urodziny miesiąca wytrącają nauczycielowi jego jedyną efektywną broń z ręki bo uwagi itp. nic nigdy nie dają
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2015, 19:20
@bylejakbylegdzie: tak, a najlepsi są uczniowie, którzy całą lekcję gapią się w telefon a wezwani by rozwiązać przykład stwierdzają "ale ja tego nie rozumiem"
Odpisz
18 marca 2015, 16:31
Nauczyciel nie jest wstanie tego robić, bo jak taki Jan Nowak uczy matematyki, to się nie rozdwoji żeby iść do innej klasy.Każdy nauczyciel zdał studia z kierunkiem który on uczy teraz więc nie będzie rysował, śpiewał i mówił przypadki(chociaż pewnie to umie) tylko będzie właśnie dzielił się wiedzą ze szkoły.
Odpisz
18 marca 2015, 16:39
@KlamliwyLukas14: to dlaczego nauczyciele myślą, że my na wszystkie kierunki pójdziemy i potrzebujemy wiedzę na temat wszystkiego?
Odpisz
18 marca 2015, 16:43
@Darwineek: Uczymy się aby nie być tępi i tak w ogóle to my wybieramy kierunek studiów, a w szkołach nie będzie multum grup, które uczą się innych rzeczy.
Odpisz
18 marca 2015, 16:48
@KlamliwyLukas14: Mówisz o multum. Ja za to jestem za tym by każdy wybierał czego chce się uczyć ;) Mnie typowo interesowałaby matematyka, polski i sztuka. I uwierz mi nikt by nie narzekał.
Odpisz
18 marca 2015, 16:49
@KlamliwyLukas14: A i może nie zrozumiesz ale mogłoby być tak jak jest teraz (chodzi o system) w sensie każdy uczy tego co umie, ale uczeń chodzi na ten czy tamten przedmiot. Jeden na fizykę a drugi na biologię. Tak byłoby lepiej moim zdaniem.
Odpisz
18 marca 2015, 18:39
@Darwineek: Prawdę mówiąc, w mojej szkole na części przedmiotów tak jest. Nauczyciel od techniki i edb powiedział że uczenie się techniki w teori niema sensu, więc będzie dla nas "pobłażliwy" (zabrakło mi słowa) i ogólnie to wystarczy że będziemy mieli wypełnione zeszyty i ogarniali o czym jest lekcja. I w ten sposób na połowie wszystkich lekcji przez 20 min przepisujemy notatkę a potem mamy być tylko cicho, a na reszcie wszystkich lekcji edb oglądamy film w stylu "Pojutrze" albo "Epicentrum" żeby były pasujące do tematu np zachowanie podczas powodzi. A teraz na technice uczymy się szyć i wiązać krawaty, bo sami go o to poprosiliśmy. Podobnie jest u nas na niektórych lekcjach, ale niestety nasza ruda matematyczka (wychowawczyni) nie pozwala np. iść przewodniczącemu samorządu szkolnego na zebranie "bo przecież jest matematyka"(mimo iż dostałem się z nim do konkursu rejonowego, a on do Wojewódzkiego z matmy) albo nawet na konkursy między szkolne z innych przedmiotów nas nie wypuszcza" bo matematyka" także wszystko zależy od nauczyciel.
Odpisz
18 marca 2015, 18:48
@Darwineek: w szkołach byłaby za duża rotacja. Trzeba by ciągle zatrudniać i zwalniać nauczycieli, bo raz jest zapotrzebowanie na biologa a raz na chemika itd. Wątpię też by szkoła zatrudniała nauczyciela tylko dla 2-3 uczniów lubiących fizykę, nie mówiąc o samych nauczycielach, którzy też nie byliby zainteresowani pracą na 1-2 godziny w szkole i szukaniem zajęcia po kilku placówkach. Rozsądne byłoby gdyby uczniowie mieli obowiązkową podstawę np: polski, matma, 2 języki i po jednej godzinie każdego innego przedmiotu i we własnym zakresie decydowali które przedmioty pragną poszerzać - wtedy nauczyciele musieliby je wykładać w taki sposób by uczniowie chcieli na nie chodzić. Żeby nie było tak, że jeden uczeń opuszcza szkołę po 5 godzinach a drugi po 9 dałabym pewną liczbę zajęć obowiązkowych ale podlegających pod indywidualny wybór ucznia czyli "musisz być w szkole do 14:00, kończysz o 12:00 i te dwie godziny możesz spędzić na wybranym przez siebie przedmiocie"
Odpisz
18 marca 2015, 17:53
Ma chłopak rację.....
Odpisz
18 marca 2015, 17:49
Było.
Odpisz
18 marca 2015, 17:43
Mój dziadek jak był nauczycielem to uczył chyba wszystkiego.
Odpisz
18 marca 2015, 17:26
Połowę religii żartujemy z siostrą
Odpisz
18 marca 2015, 17:13
nauczyciele też musieli się kiedyś uczyć. znam to z doświadczenia.
Odpisz
18 marca 2015, 16:52
Ah, te wasze filozoficzne komentarze.
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2015, 16:46
To czego uczy się uczeń jest jedynie ułamkiem tego, co umie nauczyciel. Gdyby kazali uczyć Ci się wszystkiego, co wie, to by chyba mózg Ci wybuchł. Ludzie, w szkole uczą was rzeczy podstawowych, o których trzeba wiedzieć. A chyba najlepiej jest jak ktoś Cię uczy tego, w czym się specjalizuje? Dlatego są osobni nauczyciele. Szkoła pomaga też w odnalezieniu dziedziny, która Ci się spodoba. Po to są rozszerzenia w liceum czy technikum, żeby uczyć się później tego, co będzie Ci potrzebne.
Odpisz
18 marca 2015, 16:12
Masz naj <3
Odpisz